Gestopt met de pil in december 2010

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door lieverd86, 18 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anouk79

anouk79 Fanatiek lid

13 jan 2011
    2.308
    0
    36
    Opticien.
    Zuid-Holland
    @joylinn: Inderdaad als je op dag 14 begint en je hebt wat extra testen dan kun je wat langer doortesten mocht je toevallig weer een iets langere cyclus hebben.
    Beter het zekere voor het onzekere!!!

2. LindeDD

LindeDD Fanatiek lid

4 apr 2011
    1.418
    0
    36
    Poeh, er worden flink wat ovulatietesten ingeslagen!
    Ik ben ook van plan ze de volgende ronde te gebruiken. Maar dan moet ik wel eerst ongesteld worden ;)

Bij jou ook nog niks dus Anouk?

3. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Hier ook nog steeds niets... Wel met ovu-testen bezig maar geen duidelijk positieve testen te bekennen. Verder voel ik me ook super normaal: geen pijn in buik en geen krampen, geen pijnlijke of gevoelige borsten, geen puistjes (nou ja, minimaal) en niet misselijk... We wachten maar af!

4. anouk79

anouk79 Fanatiek lid

13 jan 2011
    2.308
    0
    36
    Opticien.
    Zuid-Holland
    Inderdaad lindedd hier ook nog niets te bekennen. Voel me nog hetzelfde als gister.

Wilde net de trein pakken richting school rijd dat stomme ding niet er worden bussen ingezet. Meer dan een uur vertraging dus ben maar weer naar huis gelopen balen grrrr.

5. daf

daf Bekend lid

5 apr 2011
    725
    0
    16
    overijssel
    hallo dames, daar was ik weer. heb 3 dagen geen internet gehad. pffff wat mis je dan wat zeg. moest veel bij lezen.
    anouk en lindedd wat vervelend dat er geen duidelijkheid is. het is toch te hopen dat die er snel een keer komt in de vorm van een positieve test of een ongi.(liever niet maar dan weet je wel wat meer en kun je beginnen met ovutesten)
    zelf kan ik dit weekend pas testen. had gisteren avond bij het afvegen iets licht bloedverlies(minimaal) ben benieuwd wat dat te betekenen heeft.
    ik hoop dat ik mag testen. nou ja fijne dag allemaal!!!

6. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Anouk: Vervelend he, die treinen. Ik zal blij zijn als ik klaar ben met school, dan geen treinen meer voor mij, tenzij noodzakelijk!!! Heb in de afgelopen jaren zo vaak gehad dat ik vertraging had (met verschillende oorzaken). Nee, de NS is niet mijn beste vriend helaas :(

7. anouk79

anouk79 Fanatiek lid

13 jan 2011
    2.308
    0
    36
    Opticien.
    Zuid-Holland
    Inderdaad. Lief heeft de auto (v/d zaak) en normaal kan ik altijd met iemand meerijden maar dan moet ik een keer met de trein krijg je dit grrrrrr.
    Vriend is al driftig op zoek naar een leuke auto dus hoop dat die snel gevonden is. Je bent zo afhankelijk van anderen he op deze manier. (sorrie klinkt misschien een beetje verwent!! hihi)

8. LindeDD

LindeDD Fanatiek lid

4 apr 2011
    1.418
    0
    36
    Fijn he Anouk, die treinen ;). Als ze rijden is het prima, maar ja...

Daf, spannend. Ik hoop dat je het weekend kunt gaan testen!

9. Joylinn

Joylinn Actief lid

21 feb 2011
    466
    0
    0
    Intern Accountmanager
    Utrecht
    daf, ik hoop dat je dit weekend kunt testen en dat je een positieve mag hebben :)

ik moet nog ff wachten tot ik iets, anders dan vrijen, kan ondernemen... ovutesten, ei vinden, zwanger!!! mooie volgorde toch?!

ik heb net een brief gekregen dat ik binnenkort een uitnodiging van het bevolkingsonderzoek naar baarmoederhalskanker krijg. maar je mag niet meedoen wanneer je zwanger bent. ik hoop dat ik het dan snel kan laten doen want ik wil niet het risico lopen dat er iets mis gaat door zo'n onderzoek... ze komen toch daar beneden in de buurt... anders kan het pas weer 6 maanden na de bevalling..

ik zal eens informeren bij de ha, hoe ik dit het beste kan aanpakken....

10. anouk79

anouk79 Fanatiek lid

13 jan 2011
    2.308
    0
    36
    Opticien.
    Zuid-Holland
    Je mag het inderdaad niet laten doen als je zwanger bent.
    Dus zou ik het laten doen als je net ongi bent geweest zo weet je zeker dat je niet zwanger bent.
    Verder stelt het onderzoek niets voor. Eendebek erin (sorrie!) en ze nemen met een wattestaafje wat afscheiding weg bij de baarmoedermond. Het lijkt mij dat het niet veel kwaad kan maar idd even navragen dan weet je het zeker.
    Vind het wel een belangrijk onderzoek.

11. Lotte30

Lotte30 Fanatiek lid

18 feb 2011
    1.110
    0
    0
    Ik werk bij moeilijke jongeren met een geestelijke
    Limburg
    Hallo Dames,

Wat een drukte hier:D Wordt gezellig veel gekletst!
    Lees wel de hele tijd mee. Maar heb niet zo heel veel te vertellen:)
    Maar ik las dat er een aantal dames zijn met een onregelmatige en lange cyclus, dat lijkt me echt super vervelend:), ik ben gezegend met een mooie redelijk sabiele cyclus;)
    Heel veel sterkte met het wachten, hopelijk woprdt het wachten goed beloond:D Met een positieve test!!

@het bevolkingsonderzoek naar baarmoederhalskanker: heb ik vorig jaar ook voor het eerst gehad, stelt idd niet veel voor maar toch blijft het niet prettig vindt ik, die eendenbek enzo:x
    Maar ja vondt het wel erg belangrijk.

Verder zijn er nog dames die gaan testen binnenkort?? Heel veel sterkte dan en hopelijk positief:D

Liefs

12. Joylinn

Joylinn Actief lid

21 feb 2011
    466
    0
    0
    Intern Accountmanager
    Utrecht
    oh ik ben ook niet 'bang' voor het onderzoek alleen ik zou maar zwanger zijn en het zou kwaad kunnen...
    ik heb de echte oproep nog niet gehad, dus daar wacht ik ff op en dan weet ik ook mijn stand van cyclus enzoo..

13. ginkel78

ginkel78 Actief lid

20 feb 2011
    301
    0
    0
    Debiteuren Beheer
    Utrecht
    Hallo Dames

Hier op het moment niet zo veel te melden voel me goed wacht op m'n ei dus flink klussen op dit moment
    verder alles lekker hier
    maar lees wel met jullie mee

Groetjes

14. labamba

labamba Bekend lid

14 mrt 2011
    633
    0
    0
    Jullie schrijven er lustig op los.:D

Uiteraard alles gelezen. Hopelijk voor Anouk en Lindedd snel duidelijkheid.

Veel druk met ovu testen of het inslaan daarvan. Veel succes met het zoeken naar jullie ei.

Daf op de wachtbank. Succes en hopelijk snel een positieve test.

Met mij gaat het goed ben op het moment erg moe maar dat hoort erbij. En ik heb het er graag voor over.

15. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    Labamba: ook nog niet misselijk?

16. labamba

labamba Bekend lid

14 mrt 2011
    633
    0
    0
    @mayd, soms denk ik volgens mij word ik misselijk en dan is het al weer weg. Wel af en toe beetje slapjes als ik me druk maak. Ik mag echt niet klagen. En jij veel klachten?

17. anouk79

anouk79 Fanatiek lid

13 jan 2011
    2.308
    0
    36
    Opticien.
    Zuid-Holland
    Oh wat fijn meiden dat jullie zo weinig klachtjes hebben!! Hoop dat dat zo blijft en dat jullie lekker kunnen genieten van de zwangerschap.

Hier inmiddels beland op dag 48 :(. Heb met mijn lief afgesproken dat als ik volgende week nog niet ongi ben dat we eens gaan denken aan een bezoekje aan de ha.
    Al is het alleen maar informatief, ik wil gewoon wat meer duidelijkheid.

18. daf

daf Bekend lid

5 apr 2011
    725
    0
    16
    overijssel
    hallo dames,
    anouk kan me goed indenken dat het niet echt meer grappig is nu. iedere keer die onzekerheid.
    nou ik hoef niet te testen dit weekend. ben namelijk ongesteld geworden.:x
    wel balen, maar als ik dan de verhalen van anouk lees mag ik niet klagen.
    nou ik ga zo werken. voor de gene die dat ook moeten werk ze en voor de anderen geniet lekker van je dag.

19. naadje53

naadje53 Bekend lid

23 mrt 2011
    975
    0
    0
    @daf
    balen zeg dat je ongi bent geworden, maar nieuwe ronde nieuwe kansen

@anouk
    wat ... zeg , ga je mij achterna met je lange cyclus
    ik hoop dat je gauw duidelijkheid hebt

en voor de zwangere dames
    wat goed om te lezen dat het goed met jullie gaat nog even en dan kunnen jullie naar de verloskundige :p'spannend':p

de ovutesten krijgen het er maar druk mee hihi

20. naadje53

naadje53 Bekend lid

23 mrt 2011
    975
    0
    0
    zo de testen heb ik net besteld, ben benieuwd wanneer ik ze in huis heb
    kan er iedergeval genoeg dagen mee testen

Deel Deze Pagina