Gestopt met de pil in december 2010

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door lieverd86, 18 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sanne84

Sanne84 Fanatiek lid

16 mei 2011
    1.163
    0
    0
    Brabant
    Hallo meiden!
    Ik zit ff met een vraagje... maar kun je zwanger zijn als je net ongesteld bent geweest?
    Het is namelijk zo dat ik me heel raar voel al een paar dagen... ik kan niks eten, (heb totaal geen trek in iets en als me iets wordt voor gezet denk ik alleen maar gatver, moet ik dat eten? Terwijl ik normaal best een gezonde eetlust heb), ik val heel moeilijk in slaap, pas zo rond half 3, 3 uur..., heb nog steeds veel last van mijn puistjes en in mijn onderbuik voelt het heel raar... zo'n opgeblazen gevoel en steken.
    Ik denk zelf de hele tijd dat het door de warmte komt dat ik moeilijk in slaap val en dat mijn darmen gewoon wat van streek zijn. Maar het houd nu best wel lang aan al. Vorige week vrijdag heb ik mijn laatste ongi dag gehad en sindsdien heb ik die klachten... kan iemand mij iets wijzer maken?? Ik snap er in ieder geval niet zoveel meer van. Wat doet je lichaam soms toch raar he?
    Alvast bedankt.
    Liefs Sanne

2. naadje53

naadje53 Bekend lid

23 mrt 2011
    975
    0
    0
    hey sanne

ik herken je verhaal wel hoor, ik at normaal ook van alles
    en de laatste tijd heb ik nergens trek in het is dat mijn vriend zegt van hallo ik moet ook nog eten want anders zou ik niet eens eten
    en dat slapen normaal viel ik als een blok in slaap en nu duurt het ook veel langer
    ik heb iedergeval nog geen steken gehad

hoop dat het wat anders is maar denk dat het gewoon door het ontpillen komt

3. Sanne84

Sanne84 Fanatiek lid

16 mei 2011
    1.163
    0
    0
    Brabant
    Heej Naadje,
    Thanx voor je reactie. Het zou idd ook gewoon kunnen dat mijn lichaam aan het ontpillen is. Laten we het daar maar op houden ;) Het stelt me iig gerust dat ik niet de enigste ben die daar last van heeft. En idd, het is wat jij zegt, mijn man (oef, wat klinkt man toch volwassen haha) zegt ook dat hij nog moet eten want anders zou ik ook niks eten. Het lijkt me iig raar dat je de hele dag kan teren op 2 broodjes en wat fruit... maar toch doe ik het en ik leef nog steeds hahaha :)
    Maar iig bedankt voor je reactie!
    Als ik het niet vertrouw en de klachten over 1 week nog niet weg zijn, ga ik toch even testen.

4. LindeDD

LindeDD Fanatiek lid

4 apr 2011
    1.418
    0
    36
    @ Sanne en Naadje: Vervelend, die klachten. Ik zou wel uitkijken dat je niet al te weinig eet, anders zou je cyclus erdoor in de war kunnen raken.

@ Daf: Balen zeg, dat je ongesteld bent geworden :(

Ik zit alweer op dag 50 en nog niks... We zitten nog steeds in hetzelfde schuitje Anouk.
    Ik heb al een paar weken veel last van kramp en steken in m'n buik, zal dit allemaal door het ontpillen komen?

5. anouk79

anouk79 Fanatiek lid

13 jan 2011
    2.308
    0
    36
    Opticien.
    Zuid-Holland
    @sanne: wat jij hebt heb ik ook al sinds mijn vermoedelijke ei. Steken en een weeig gevoel in mijn buik en minder eetlust.
    Ik denk zelf dat het met het ontpillen te maken heeft (vandaar ook de langere cyclussen misschien bij mij).
    Eetlust is ook minder moet ik zeggen.

@lindedd:Balen he jij ook al dag 50. Als ik volgende week nog niet ongi ben ga ik voor info even naar de ha. Me gerust laten stellen zeg maar.

6. LindeDD

LindeDD Fanatiek lid

4 apr 2011
    1.418
    0
    36
    @ Anouk: Ja, ik wacht het nog een weekje af, maar dan ga ik ook maar eens bij de ha langs.

7. Sanne84

Sanne84 Fanatiek lid

16 mei 2011
    1.163
    0
    0
    Brabant
    @Anouk, ja het zou best kunnen. Alleen bij mij zijn mijn cyclussen redelijk 'normaal' gebleven. Ik heb 1 keer gehad dat ik 1 week te vroeg werd. Maar verder, altijd wel redelijk normaal. Zit wel een paar dagen verschil tussen, maar niet zoals jij het hebt. Het is wel erg vervelend zeg, die onzekerheid.

8. anouk79

anouk79 Fanatiek lid

13 jan 2011
    2.308
    0
    36
    Opticien.
    Zuid-Holland
    Ja vervelend he dat vrouwenlichaam.
    Ik dacht ook dat bij mij alles netjes verliep. Eerste cyclus 28 en vervolgens 30 en 32. Heel normaal dus en dan kriijg ik er ineens 2 lange cyclussen tussen.
    Ontpillen kan tot een jaar duren dus ik wijd het daar voorlopig maar aan.
    Hoop dat het bij jou geen ontpillen is.

9. ginkel78

ginkel78 Actief lid

20 feb 2011
    301
    0
    0
    Debiteuren Beheer
    Utrecht
    ik denk dat mijn ei er z'n beetje aan komt gisteren ongi pijn gehad onderin mijn buik dus gisteren ook maar gelijk geklust lief had eigenlijk niet z'n zin hoofdpijn enz maar omdat ik zei dat het m'n ei was toch maar gedaan nu maar hopen dat het gelukt is

10. Joylinn

Joylinn Actief lid

21 feb 2011
    466
    0
    0
    Intern Accountmanager
    Utrecht
    ginkel, lief dat je vriend toegaf... wie weet is het nu raak, voor de zekerheid zou ik de aankomende dagen ook vrijen. :) he vervelend

bij mij duurt het nog even, volgende week met ovutesten beginnen en dan kijken wanneer ik de piek heb, voor de zekerheid wel veel vrijen, ook in mijn 'mindere' piekdagen

11. anouk79

anouk79 Fanatiek lid

13 jan 2011
    2.308
    0
    36
    Opticien.
    Zuid-Holland
    Fijn dat de eitjes er weer aankomen hihi.

Hier dag 49 vandaag. Zag vanmorgen wel dat mijn temperatuur gedaald was en heb een rommelende buik en minder pijnlijke (.)(.) dus heb goede hoop dat het er misschien wel aankomt, we zullen zien. Duimen jullie voor me?

Fijne dag allemaal vandaag!!

12. LindeDD

LindeDD Fanatiek lid

4 apr 2011
    1.418
    0
    36
    Ik zal voor je duimen Anouk!

Bij mij nog geen verandering :(

13. mrdam

mrdam Actief lid

16 mei 2011
    141
    0
    0
    hoi dames ik ben zelf ook in dec gestopt met de pil om te proberen een kindje te krijgen,tot nu toe nog steeds niet ongesteld geweest.
    vorige week naar de ha geweest en een kuurtje primolut gekregen om een ontrekkingbloeding te krijgen{hopelijk} hopen dat het dan allemaal weer een beetje op gang komt.

14. LindeDD

LindeDD Fanatiek lid

4 apr 2011
    1.418
    0
    36
    Jeetje Mrdam, das helemaal vervelend!
    Zitten wij al te klagen na 50 dagen :)
    Ik hoop dat de primolut goed aanslaat!

15. Joylinn

Joylinn Actief lid

21 feb 2011
    466
    0
    0
    Intern Accountmanager
    Utrecht
    ik duim voor je anouk!!!

16. Joylinn

Joylinn Actief lid

21 feb 2011
    466
    0
    0
    Intern Accountmanager
    Utrecht
    en natuurlijk ook voor jou lindaDD

17. Joylinn

Joylinn Actief lid

21 feb 2011
    466
    0
    0
    Intern Accountmanager
    Utrecht
    weet je wat ik wel al heel lang heb, een rare druk in mijn onderbuik aan de rechterkant. In het begin dat ik gestopt was met de pil deed het zo´n zeer dat ik naar ha ben geweest, en die zei dat ik het moest aankijken.. toen is het inderdaad een stuk minder geweest, maar als ik zo stil zit voel ik het eigenlijk constant.
    het is niet meer of minder gedurende de maand, dus het kan volgens mij geen eisprong zijn ofzo... het is inmiddels een heel klein pijntje, meer een zeurgevoel.
    kennen jullie dit gevoel?

18. anouk79

anouk79 Fanatiek lid

13 jan 2011
    2.308
    0
    36
    Opticien.
    Zuid-Holland
    @mrdam: Pfff inderdaad zitten wij te zeuren als we 50 dagen niet ongi worden en jij bent nog helemaal niet ongi geweest. Hoop dat je snel ongi word en dat de primolut aanslaat.

@joylinn: Vervelend zeg dat gevoel in je onderbuik. Ik herken het wel een klein beetje hoor. Niet dat het bij mij pijn doet hoor maar mijn buik voelt sinds ik gestopt ben in nov. wel anders. Ik voel continu wel iets in mijn buik gebeuren.

@lindedd: Tuurlijk duim ik ook voor jou hoor.

Net onder mijn werktijd toch nog maar even nieuwe testjes gehaald bij de kruitvat. Vind het toch wel fijn om altijd iets in huis te hebben.
    Zodra ik ongi ben nog even ovu-testjes via zw&k bestellen en dan ben ik weer compleet hihi.

19. LindeDD

LindeDD Fanatiek lid

4 apr 2011
    1.418
    0
    36
    @ Joylinn: Ik ken die pijn die jij hebt wel, alleen heb ik het pas een paar weken en niet vanaf het begin, en bij mij zit het juist voornamelijk links :)

@ Anouk: Ik heb hetzelfde, heb nog 1 testje in huis en wil straks ook met ovu-testjes beginnen :)

20. Joylinn

Joylinn Actief lid

21 feb 2011
    466
    0
    0
    Intern Accountmanager
    Utrecht
    oh gelukkig dat geeft me een goed gevoel dat ik niet de enige ben.. zou mooi zijn als we alledrie die klachten niet zouden hebben.

ik heb namelijk van mijn oud collega gehoord, die al 3 jaar bezig was, dat 1 van haar eileiders verstopt zat... wanneer die was schoongemaakt was ze heel snel zwanger. En zijn zij was ook bezig voor de tweede dus ook al een keer zwanger geweest net als ik. ik dacht misschien dat dit zo voelde..
    maar het zal wel niet, door de pil wordt natuurlijk heel veel gevoel tegengehouden.

weten jullie al welk voorbehoedsmiddel jullie na de zwangerschap weer gaan gebruiken?

Deel Deze Pagina