hey meiden @anouk natuurlijk zal ik mijn foto laten zien als die knalt hoe vervelend het ook is, je bent iedergeval ongi geworden op naar een nieuwe ronde @labamba deze werken indd met twee streepjes de teststreep moet even donker worden of nog donkerder als de controlestreep als dat zo is zal er binnen 24 tot 48 uur een eisprong komen @joann gezellig dat je er weer bent, hoop voor je dat je binnenkort weer in verwachting raakt en dat het dan wel goed mag gaan sorrie voor diegene die ik vergeten ben maar zit met een zwaargekneusde onderarm door mijn werk dus kan maar met 1 hand typen
ik zou haast zeggen, anouk gefeliciteerd met je ongi. naadje succes met je arm. balen zeg. fijn weekend allemaal!!!!
oh jee naadje, heel veel sterkte met je arm.. doe maar rustig aan met alles behalve dit forum bezoeken anouk, ik ben blij dat je ook je ongi hebt, had liever gehad dat je een positieve test had maar dit is ook wel lekker. op naar de volgende ronde.. met ovutesten en lekker gericht vrijen, naast het spontane natuurlijk. ik zit nu op dag 10 en ga idd na het weekend testen, zodat ik hem niet mis. maar ik ga er al vanuit dat ik mijn ei pas rond dag 18 heb op z'n vroegst. dus ik zal wel wat testen bij moeten halen
FF een paar daagjes niet geweest en al zoveel gemist! @Labamba: succes maandag! @ Alle ongi dames: kop op meiden! @ Alle wachters : ik duim voor jullie @ Alle klussers: have fun! Hie gaat alles goed. Geen klachten verden. Alleen een beetje draaierig en bij vlagen een beetje misselijk. Kan erger.
Heej meiden, Thanx voor jullie reacties. Vanmorgen toen ik naar de wc ging, had ik niks meer... ik snap er nog maar weinig van. Ach ja we zien het over een paar weekjes wel @ Anouk, wat fijn dat je ongi bent geworden! Jullie allemaal een fijne dag vandaag!
@ Anouk: Fijn dat je ongi is door gekomen, eindelijk weer een beetje duidelijkheid. @ Naadje: Vervelend van je arm, dat is behoorlijk pijnlijk, sterkte. @ Lambada: Succes morgen bij de verloskundige! Ben heel benieuwd! @ MayD: Fijn dat je niet zoveel klachten hebt. @ Joan: Welkom terug Ik hoop dat ik niemand vergeten ben en anders sorrie Bij mij nog steds geen verandering.. zit intussen op dag 53...
ik heb besloten dinsdag te beginnen, dan kan ik elke dag namelijk rond een uur of 19.00 uur testen.. als het dan raak is strik ik mijn mannetje en dan ... verder lekker genoten van een wijntje op het terras vandaag, jammer dat het nu regent...
@naadje vervelend zeg je arm, doe maar rustig aan. @lindedd: Ik zal voor je duimen dat je snel duidelijkheid hebt. Vandaag voor de tweede dag rood verlies. Dat is al meer dan dat ik normaal heb (meestal maar 1 dagje en daarna bruin) goed teken hoop ik.
@anouk, fijn dat je ongi zich heeft gemeld. Wel jammer dat dit weer een aantal dagen later is in je cyclus, maar in ieder geval weer duidelijkheid! @lindedd, dat kun je bij jou nog niet zeggen. Jeetje balen zeg dat het nou zo lang duurt! Heb je je ei gevoeld/opgemerkt in deze cyclus of merk je dat niet. Miss heb je dat al wel eens beschreven, maar 't is wat veel om terug te lezen hihi! @de zwangere dames, fijn dat het allemaal goed gaat en de eerste afspraken voor echo's komen er al aan! Spannend...!!!!! @naadje, rustig aan doen met je arm! Hoe komt dat eigenlijk? @Joylinn, succes met het vinden van je ei en veel klusplezier! @Sanne, bij jou ook lekker vaag! Hopelijk krijg je meer duidelijkheid. Hier deze week weer mijn ei gehad. Had mijn cervixslijm weer en onwijs veel zin in seks (vond mannetje niet erg en soms zelfs wat teveel hihi), maar deze keer niet duidelijk gevoeld. Normaal voel ik steken in mijn onderbuik, meestal rechts, soms links. Dit keer moeilijk te traceren. Hoop wel dat ik mijn ei heb gehad...Afwachten maar weer. Dat is het beroerdste! Heb altijd als ik ongi wordt een kutgevoel en er helemaal geen zin meer in in het zwanger worden, dan rond mijn ei begint dat weer te kriebelen en dan weer het ongeduldige wachten tot het hele riedeltje zich weer herhaald. Pffff soms wel om moe van te worden! He dames succes allemaal weer!!!!
goedemorgen meiden @lieverd ik ben nu bezig met ovutesten, heb nu ook telkens last van steekjes dat mijn eisprong eraan moet komen vermoed ik dus straks weer lekker testen en om even antwoord te geven op je vraag, ik werk in de verzorging en ben dus op mijn werk in elkaar geslagen door een bewoner:x @anouk fijn voor je dat het wat meer is dan normaal, misschien was het wel nodig @joylinn spannend, er zijn genoeg meiden die aan de ovutesten gaan beginnen @lindedd wat balen zeg om in die onzekerheid te zitten, hoop natuurlijk op goed nieuws @sanne84 meid op naar de volgende ronde met nieuwe kansen! @mayd wat vervelend zeg dat je je zo draaierig voelt, hoop dat het gauw wegtrekt hier wat steekjes in mijn onderbuik, lijkt alsof mijn ei eraan gaat komen en natuurlijk veel pijn in mijn armpie hihi
@ Naadje: Dat meen je niet! Heb zelf ook in een verzorgingstehuis gewerkt, dus weet dat bewoners agressief kunnen zijn, maar dit... @ Lieverd86: Ik heb niet duidelijk mijn ei gevoeld, wel duidelijk vruchtbaar slijm gehad begin mei... Ben ook van plan volgende cyclus te geen testen en te temperaturen. @ Anouk: Misschien is het inderdaad een goed teken dat het nu allemaal goed gaat werken. Duimen maar!! Bij mij nog steeds geen verandering... Intussen dag 54
Thanks allemaal! Ik hoop dat het met iedereen goed gaat! Ik heb een rare week, weet nou niet zo goed of mn ei al geweest is, of dat ie nog moet komen Normaal voel ik het altijd precies, maar na het mk weet ik het even niet.... Afwachten maar.. Succes meiden!
joan, balen zeg dat het helemaal van slag is en dat je het nu niet meer voelt. ik ga gewoon deze maand weer ovutesten. benieuwd of de test nu beter gaat. hoop op een hele duidelijke streep. nou dames klus-wacht ze. en voor de zwangeren onder ons, geniet er lekker van.
Meiden, mag ik hier ook mee beppen?? Ik ook sinds december 2010 gestopt met de pil. Wij wachten op een 2e kindje. Mijn NOD is 9 juni
Tuurlijk mag je gezellig mee beppen, welkom. Wat heb je een nette cyclus trouwens!! Lekker relax dagje gehad. Ongi is over gegaan in bruin en een stuk minder weer dus dat is fijn. Hoe is het verder met iedereen? Naadje met je arm? Joan en ei al gevonden? Lindedd nog niets? Joylinn morgen eerste test toch? Mayd hopelijk niet te misselijk? Sanne misschien innesteling? Lieverd blijft lastig he het vrouwen lichaam? Labamba spannend morgen afspraak laat je wat weten? Zo ik hoop dat ik niemand vergeten ben. Fijne avond verder.
@anouk met mij arm gaat het best slecht, het doet echt onwijs veel pijn dus zit ook lekker aan de paracetamols en natuurlijk stoot je dan ook overal tegen aan dus kan niet beter ik wacht morgen af of mijn manager mij opbelt, want ik ben eigenlijk nog vrij maarja zit nu soort van ziek thuis
@naadje dat is heftig in elkaar geslagen worden op je werk. Hopelijk knap je snel op. @anouk, gelukkig wel duidelijkheid. Op naar de volgende ronde. En dan hopelijk zwanger! @joan, wat lastig dat je cyclus nu anders is, hopelijk hersteld het snel. @lindedd wat waardeloos zeg die onduidelijkheid. Hopelijk heb je snel duidelijkheid. @zwabbertje, welkom en klets gezellig mee. We hebben morgen avond om 10 over half 8 een afspraak bij de VK, en ik heb er zo zin. Bij het eerste bezoek krijgen we ook een echo, joehoe. Dus hopelijk zien we ons kindje en groeit het naar behoren. Uiteraard laat ik jullie weten hoe het is geweest. Zo spannend en hard meeduimen meiden dat alles gewoon goed is.
@labamba wat leuk om te horen dat je er zo naar uit kijkt en ik duim natuurlijk lekker mee haha wat ze doen het allebei nog ben erg benieuwd hoe het met je frummel gaat
Meiden bedankt. Ik spring dan bij deze even in met bijkletsen Anouk succes in de volgende ronde!! Labamba Gefeliciteerd met je zwangerschap, je eerste kindje?? Veel plezier morgenavond. Weet en onthoud dat dit heel bijzonder is en ik zal voor je duimen!! Ja mijn cycles is gelukkig regelmatig. Dit had ik van onze eerste ook en is wel fijn. Alleen was ik bij onze eerste zwanger in ronde 5.
@naadje, thanx en gelukkig kun je nog voor me duimen, hahahahaha @zwabbertje, je we zijn zwanger van ons eerste kindje. Het gaat volgens mij ook echt geweldig worden als je het op het scherm kunt zien. Ben wel een beetje zenuwachtig, het kan natuurlijk ook niet goed zijn. Hoeplijk meer duidelijkheid morgen En dat het er perfect uit mag zien.