Gestopt met de pil in december 2010

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door lieverd86, 18 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. roosje1980

16 nov 2010
    28
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou vandaag NOD, maar nog geen bloed, ik test denk ik zondag pas.

Ga nu even lekker bankhangen met mijn man.

2. Mataraa

Mataraa Fanatiek lid

3 mrt 2011
    1.334
    8
    38
    Noord-Holland
    Hallo!

Ook ik wil hier over meepraten.. ik ben ook in december gestopt met de pil en op dit moment ben ik 7 dagen overtijd maar de testen zijn negatief...

Leuk dit forum! gezellig kletsen erover en elkaar op hoogte houden :)

groetjes

3. miniM

miniM Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.592
    0
    0
    Gaa er nog iemand carnaval vieren? En drink je dan wel/ niet?

4. Daniellaali

Daniellaali Nieuw lid

3 mrt 2011
    4
    0
    0
    hairdresser
    Limburg
    He hallo allemaal,
    ik ben nov 2011 gestopt met de pil wat is het toch spannend allemaal, iedere keer weer hopen dat het raak is hihi!! Hopelijk kunnen we leuk met elkaar kletsen over alle rare gevoelens die je nu opeens eigenlijk beleeft, zie je wat de pil eigenlijk allemaal onderdrukt.
    Groetjes.....mij

5. Daniellaali

Daniellaali Nieuw lid

3 mrt 2011
    4
    0
    0
    hairdresser
    Limburg
    OOH foutje nov 2010 natuurlijk
    Groetjess

6. Lotte30

Lotte30 Fanatiek lid

18 feb 2011
    1.110
    0
    0
    Ik werk bij moeilijke jongeren met een geestelijke
    Limburg
    @Keeley&Daniellaali:
    Welkom op deze site, gezellig dat jullie mee komen kletsen.

@Marcia85:
    Welkom, en wat spannend, 7 dagen overtijd. Ik duim voor een positieve test.

@Roosje1980:
    Zondag testen:p Spannend!!!

@miniM:
    Ik ga zeker carnaval vieren:D. En ik ga ook wat drinken, ik drink nooit super veel maar ik drink toch echt een wijntje de aankomende dagen, anders valt het ook te veel op, ben nl ook al in dec gestopt met roken;)
    Maar een wijntje kan wel. mijn ei komt pas na de carnaval, als het goed is.
    Ga jij ook carnaval vieren??

Liefs Lotte

7. anouk79

anouk79 Fanatiek lid

13 jan 2011
    2.308
    0
    36
    Opticien.
    Zuid-Holland
    Hey hallo, voor de nieuwe meiden welkom en leuk dat jullie meekletsen hier.

@ marcia85 overtijd spannend hoor hoop voor een positieve test.

@roosje1980 knap hoor dat je zondag pas test. Ik zou het niet kunnen laten om eerder te testen. Ik duim voor je. Hou je ons op de hoogte?

@miniM heb altijd veel aan carnaval gedaan als rasechte brabantse maar woon nu sinds een paar jaar boven de rivieren en het is een beetje verwaterd, jammer eigenlijk.
    Drinken tijdens carnaval zit er voor mij dus niet in maar ik drink zowiezo niet veel dus hou het tegenwoordig door het stoppen met de pil op heel af en toe een glaasje wijn.

En wat de kwaaltjes betreft door het stoppen die zijn bij mij iedere maand weer anders varierend van een keer hoofdpijn tot steekjes in mijn buik.

8. miniM

miniM Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.592
    0
    0
    Ik ga ook carnaval vieren. Ik begin vandaag t/m dinsdag!
    En ik neem ook een drankje. Ik heb eigenlijk niet meer gedronken sinds het stoppen met de pil. Maar vind het de carnaval toch wel gezellig!

Ik weet dat het beter is vn niet, maar mocht het deze ronde raak zijn dat is er de eerste vier weken geen risio voor de vrucht omdat er nog geen bloedband is.
    En voor het zelfde geld duurt t nog maanden...
    Dus al met a besloten om toch lekker te gaan.

9. fleur1980

fleur1980 Actief lid

15 jan 2011
    287
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb hier eerder al een keer gereageerd en in de tussentijd wel meegelezen.
    Had gisteren mijn NOD, tenminste als ik van 24 dagen uit moet gaan (wat de vorige keer ook zo was)
    Morgen ga ik testen, weet ik meteen ook of ik met de carnaval een wijntje kan nemen.
    Wel spannend, heb zere borsten en vorige week extreem veel puistjes. Maar dat kan natuurlijk ook een andere oorzaak hebben. Ook hou ik veel vocht vast, al sinds twee weken. Tenminste, ik ga ervan uit dat dat het is. Mijn buik is opgezet en ik weeg 2 kg meer dan normaal (ondanks gezond en niet te veel eten)
    We zullen het zien...!

10. miniM

miniM Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.592
    0
    0
    Spannend! ik duim voor je!

11. nora96

nora96 Niet meer actief

hoi dames, ook ik ben er weer. bij mij nog geen rood te bekennen wel af en toe wat steekje in de (.) (.) haha.. hebben jullie na de eisprong ook last van wit doorzichtige afscheiding?
    weet nog niet waneer ik moet gaan testen ivm mijn lange cyclus van de vorige keer. Wat zouden jullie doen?

groetjes, succes en ik duim met jullie mee..

12. nora96

nora96 Niet meer actief

ooh jah mijn symptomen zijn dat ik de laatste tijd ook juist minder zin heb in eten dan normaal..

13. roosje1980

16 nov 2010
    28
    0
    0
    NULL
    NULL
    Helaas, gisteravond laat nog ongesteld geworden.
    Ik weet nu alleen niet of ik vandaag of gisteren als eerste dag van mijn cyclus moet nemen.

14. fleur1980

fleur1980 Actief lid

15 jan 2011
    287
    0
    0
    NULL
    NULL
    roosje, volgens mij telt de dag waarop je ongesteld word als 1e dag, maakt niet uit hoe laat het was... eergisteren dus.
    Ik heb vanmorgen getest: negatief.
    ben nu 2 dg over tijd (als ik tenminste van 24 dgn uit moet gaan, zoals vorige keer) en heb nog steeds zere borsten.
    We wachten af...
    Twijfel wel of ik met carnaval zal drinken

15. miniM

miniM Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.592
    0
    0
    Je kunt in principe gewoon een drankje neen want als je zwanger zou zijn, je hebt nog geen bloedband met je kindje

16. Lotte30

Lotte30 Fanatiek lid

18 feb 2011
    1.110
    0
    0
    Ik werk bij moeilijke jongeren met een geestelijke
    Limburg
    @nora96:
    Wat spannend, maar wel lastig, als je niet precies weet hoelang je cyclus is. Succes ermee.

@roosje1980:
    Volgens mij moet je idd de eertse dag van je ongi tellen als dag 1. Zou ik wel doen.

@fleur1980:
    Wat spannend!! Hopelijk wordt het roze!! En met de carnaval kun je idd wel iets drinken. Veel plezier.

17. anouk79

anouk79 Fanatiek lid

13 jan 2011
    2.308
    0
    36
    Opticien.
    Zuid-Holland
    Hey,

@roosje 1980 jammer hoor op naar de volgende ronde en het is idd de eerste dag van je ongi die je moet tellen.

@nora96 suc6 inmiddels al ongi geworden?? ik zal duimen.

@fleure1980 spannende tijd voor je 2 dagen overtijd.
    Volgens mij kun je best iets drinken met carnaval maar wel rustig aan.

Tja en ikzelf ben inmiddels aan het aftellen voor mijn ei. Die zou dinsdag ongeveer moeten zijn. Zeker weten doe ik het niet omdat ik geen ovu-testjes gebruik en ook nog niet temperatuur.

18. nora96

nora96 Niet meer actief

@anouk, succes met je ei hoop dat je hem zult voelen..

ik zelf ben nog niet ongi geworden wel veel last van een vol gevoel en weinig eetlust.. Ik wacht nog even af met testen zit nu op dag 35 de ovulatie test geeft tevens een licht streepje maar dat doet de ovutest volgens mij altijd zoals ik op deze pagina heb gelezen..

Liefs, Nora96

19. Mataraa

Mataraa Fanatiek lid

3 mrt 2011
    1.334
    8
    38
    Noord-Holland
    Hoi meiden,

Vanochtend weer getest.. maar weer negatief.. ik begrijp er niets van! morgen maar ha bellen denk ik..
    voel me buik wel steken en rommelen maar verder niets...

voor iedereen die gaat carnavallen veel plezier!

20. Mataraa

Mataraa Fanatiek lid

3 mrt 2011
    1.334
    8
    38
    Noord-Holland
    jammer roosje! hopelijk volgende ronde!!

Deel Deze Pagina