@lieverd: gefeliciteerd met je zus, hoop dat alles goed gaat. @joan: spannend nog een paar dagen wachten ik zal voor je duimen hoor! Voor de rest suc6 met wachten of met de ovu-testjes. Heb een erg gezellig weekend gehad. Vandaag studeren voor tentamen morgen. Voor de rest niet veel nieuws. Denk dat ik eind van de week ergens begin met testen.
Gisteren op kraamvisite geweest. Wat een klein ding is het zeg, maar zoooo moooi!!!!!! Madeleine ligt in de couveuse, ze heeft nog geen zuigreflex en de borstvoeding bij mijn zus is nog niet zo goed op gang. Mijn nichtje is nog net geen pak suiker qua gewicht en in zo'n couveuse is ze super klein. Ze ademt zelfstandig maar ligt continu aan de bewaking. We mochten haar niet vasthouden ivm infectiegevaar. Alleen ouders mogen dat. Wel sneu voor mijn zus dat ze niet bij haar dochtertje ligt, maar via een camera kan ze alles volgen. Dat is dan wel weer handig. Ze weten niet wanneer madeleine naar huis mag. Ws als ze kan drinken, maar wanneer dat is is niet te zeggen. Mijn zus heeft wel kans dat zij al eerder naar huis moet, vanwege plaatsgebrek. Dit hoopt ze niet, ze wil liever bij haar dochtertje blijven. Niet meer dan logisch...
ik heb gisteren in de middag getest maar een nog lichter streepje.. heel gek, maar ik blijf doortesten. hopend op een knaller. gisteren wel gevreeen maar voor het zingen de kerk uit omdat ik vanmiddag een uitstrijkje moet maken voor een bevolkingsonderzoek. En de dag na het vrijen heb ik altijd iets onaangename geurtjes. Dus gisteren telt niet. Gelukkig had ik geen knaltest anders hadden ze bij de dokter pech gehad hahaha...
Hej meiden, Ik ben er even tussenuit geweest. We hebben echt een hele drukke week achter de rug. Afgelopen vrijdag is een vriendinnetje van me getrouwd! Het was echt super gezellig! Helaas ben ik gister ongi geworden. Dit is nu al de 2de keer dat het bijna 1 week te vroeg is gekomen... en ik voelde hem ook niet aankomen. Normaal gesproken krijg ik altijd rug of buikpijn maar nu...niks. Raar he? Dus we gaan weer vrolijk verder met klussen haha. Op zich ook geen probleem haha Ik ben nu onderhand wel eens benieuwd waarneer het zo ver is. Mijn vriendinnen zijn nu ook gestopt met de pil en ik zou het super leuk vinden als hun zwanger zijn. Alleen is het zo, wij zijn nu al een half jaar bezig (6 rondes gehad) en als hun dan eerder zwanger zouden zijn, zou dat voor ons best een teleurstelling zijn. Of klink ik nou best hypocriet?? Ik gun het iedereen echt heel erg, maar mezelf ook. Tja, en zo klussen we maar weer vrolijk verder! Hihi. Veel liefs
Oeps... ik dacht dat wij in ronde 7 zouden zitten met klussen, maar het is al ronde 8... Ik denk dat het komt omdat ik december gestopt ben en die toen nog niet echt meegerekend heb. Dus nu klopt het als het goed is. Kan ik het vanaf nu mooi bijhouden.
net weer getest en nog steeds een super licht streepje... zou het dan al geweest zijn of moet het er nog aankomen? ik heb wel een lange cyclus dus hij zal nog wel moeten komen. hier alweer ronde 5, zucht... toen ik begon mee te doen met dit onderwerp had ik gehoopt al zwanger te zijn.
Sanne: Dat gevoel is hier wel heel herkenbaar. Mijn vriendinnen hebben allemaal al 2 ukkies en wij willen nu ook zo graag een 2e, zo frustrerend dat het dan niet meteen lukt. Jylinn: Welke testen gebruik je. Ik heb namelijk deze ronde helemaal geen streep gehad op mijn testen en zie dat jij het al een paar dagen hebt. Hier een enorm baal moment: Een Omo witte test (schaam, schaam kon niet wachten)
heej allemaal, ben een tijdje niet op de site geweest,had er even geen behoefte aan. heb afspraak gemaakt met de dokter om begin juli daar heen te gaan,aangezien ik dan na 6 maanden nog niet ongesteld ben geweest,maaaaaaaaaaaaaaar heb vandaag vrij en dacht doe maar weer eens een test... en die was positief,meteen nog 1 gedaan, postitief. uur later weer 1 gedaan positief!!!!!! hoe is dit mogelijk!!! mijn hele menstruatiecycles is niet eens op gang gekomen!! heb nu test van clearblue besteld want kan het nie geloven!!! nu wachten tot me mannetje thuis komt.. ben helemaal in shock! xxx
Wat geweldig jilli!!! Alvast voorzichtig gefeliciteerd!!! Wat mooi zeg en zo onverwacht. Nou ik zit hier de hele dag al te stressen, morgen tentamen en ben zo gestressed dat ik me totaal niet kan concentreren. Nou zal allemaal wel goed komen denk ik dan maar.
heej anouk, ik hoop dat ik je felicitatie binnenkort echt in ontvangst mag nemen, vind het nu nog zo onwerkelijk,snap er echt niks van ( weet het ook nog maar 3 uur natuurlijk) en jij moet nu gaan leren hoor en niet meer op internet. tuurlijk haal je die tentamens wel, rustig blijven en er voor gaan meid
hey meiden ben ik weer @anouk je gaat het vast wel redden @jilli ik wil je alvast voorzichtig feliciteren met het goede nieuws zo zie je maar dat je niet altijd eerst ongi moet worden @joylinn wees niet bang met die testen hihi had je die van mij eerst gezien zal wel effe een foto erop zetten ik weet namelijk ook niet wat me cyclus is dus ik test vrolijk door deze is van 27 mei
mijn is echt heel icht net als die van 27 mei van naadje. maar die van vandaag van jou is super positief, dus ik hoop dat ik die ook over een paar dagen heb. volgens de banner moet ik nog 3 dagen wachten dus dan kan het wel kloppen. Jilli gefeliciteerd, nou 3 keer posistief is wel positief denk ik. alleen nog ff een echo om te kijken hoe ver je dan ben... hoe krijg ik er een foto bij?
hallo dames, moest ff bijlezen want ben het weekend weg geweest. sanne dat is niet hypocriet ik denk dat wij het gevoel allemaal kennen. jillio hopelijk gefeliciteerd. zou toch prachtig zijn. anouk succes morgen met je tentamen. lieverd gefeliciteerd met het behalen van een nieuwe titel.tante!!!!!!!!!
@anouk, kom op meid je kunt het, gaat in tentamenduimmodus om heel veel succes te wensen. @jilli wat een fantastisch nieuws maaruh hoelang ben je nu zwanger. Morgen de VK maar bellen en zo snel mogelijk een echo laten maken. Niet ongi en gewoon zwanger ongelooflijk maar super tof voor je. Ik heb het vandaag op mijn werk verteld. Ik had een foto van mezelf en mijn skattie in gescant en dan een = teken en dan de echo eronder. Echt heel veel leuke reacties gehad. Maar ook een paar vragen, was het gepland. Vond ik zo raar dat vraag je toch niet. Maar mss komt het omdat ik 36 ben. Tijdje terug bij een jongere collega word er niks gevraagd en die was niet gepland zwanger. We hebben het expres wat vroeg verteld aangezien ik wat vaker van het werk weg zal zijn voor wat onderzoeken en om vragen te voorkomen weten ze het nu maar.
Lambada: Leuk en origineel idee om het te vertellen. Maar apart dat iemand dat durft te vragen. Dat is hetzelfde als dat er bij ons steeds gevraagd word komt er nog geen 2e??
Leuk hoor om die fototjes te zien. Bij jou naadje mooi positief zeg en bij jou joylinn komt hij ook dichterbij. @daf: leuk weekend gehad? @labamba: Leuk idee zeg om het zo te vertellen. Wel rare opmerking hoor of het gepland was, pfff. Nou lekker klaar met studeren, morgen vroeg nog even overlezen en dan knallen. pffff mijn hoofd zit vol zeg. ff lekker bank hangen met lief. Thanks meiden voor de support!!!
Ow... Wij kregen van 1 iemand ook zo'n reactie...raar, maar gewoon loslaten en naast je neerleggen...