Gestopt met de pil in december 2010

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door lieverd86, 18 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anouk79

anouk79 Fanatiek lid

13 jan 2011
    2.308
    0
    36
    Opticien.
    Zuid-Holland
    Hey,

Misschien weten jullie dit.
    Ik dacht altijd dat je je eisprong ongeveer 14 dagen na de eerste dag van je ongi zou moeten hebben. Nu heb ik tot 2 keer toe mijn eisprong na 11 dagen al gevoeld, tenminste als dat mijn eisprong is. (heb tot nu toe iedere keer een 15 min lang een stekend gevoel rechts gehad)
    Dat heb ik nu vandaag dus weer en het is weer maar 11 dagen na de eerste dag van mijn menstruatie.
    Kan een ei ook vroeger springen dan die 14 dagen???
    Als ik uitga van de vorige keren dan zou ik over ongeveer 18 dagen ongi moeten worden.

2. nora96

nora96 Niet meer actief

@anouk79: jah volgens mij kan dat wel.. ik heb wel gehoord dat er aan het eind altijd 14 dagen tussen zit.. tussen je eisprong en je menstruatie..

ik zit nu op dag 37 van mijn cyclus en heb mij eisprong op dag 31 gevoeld.. toen voelde ik een soort menstruatiekramp ook recht onderin mijn buik.. maar daarna niet ongesteld geworden.. nu nog af en toe kleine krampje en soms steken in mijn (.)(.) haha zou dit een teken kunnen zijn???

3. miniM

miniM Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.592
    0
    0
    balen Marcia, hoop dat de HA je snel meer duidelijkheid kan geven.

4. lieverd86

lieverd86 Fanatiek lid

16 jan 2011
    1.007
    0
    36
    Groepsleidster kdv/bso
    Gelderland
    Hi meiden,

Wat gaat de tijd eigenlijk snel als je zo terug kijkt. Gisteren weer mijn eisprong gehad en do/zat/zon/ma geklust. Lijkt me wel genoeg hihi ;). Nu zal de tijd wel weer minder snel gaan voor mn gevoel en wil ik niets anders dan kwaaltjes voelen...mmm...zwanger willen worden is toch ingewikkeld. Het speelt zo met je gevoel!!! Dat zullen er vast een paar herkennen.

Nou iedereen weer succes met het zoeken naar hun ei, sterkte voor degene die weer ongi zijn geworden :x en veel plezier met degene die gaan klussen :D.

Volgens mij nog geen zwangere onder ons????

Xxx lieverd86

5. roosje1980

16 nov 2010
    28
    0
    0
    NULL
    NULL
    Volgens mij wordt je 14 dagen na je eisprong ongesteld. Het kan maar zo zijn dat er dan na het begin van je menstruatie nog geen 14 dagen voorbij zijn.
    Mijn cyclus is ook korter, 26 dagen, wat zou inhouden dat ik rond dag 12 een eisprong heb. En die voel ik meestal ook 14 voordat ik ongesteld word.

6. anouk79

anouk79 Fanatiek lid

13 jan 2011
    2.308
    0
    36
    Opticien.
    Zuid-Holland
    Pfff ik snap echt niets meer van mijn lichaam.
    Ik dacht gister m'n ei te voelen, vandaag de hele dag niets gevoeld en nu heb ik sinds 1.5 uur weer diezelfde steekjes.
    Misschien dat ik mijn ei dus wel helemaal niet heb gehad gister.
    Nog maar even klussen dan voor de zekerheid.

@lieverd86 inderdaad zwanger willen worden is echt ingewikkeld je moet er bijna voor gestudeerd hebben haha.
    Eerst die menstruatie die of te lang of te kort duurt, dan zoeken waar je ei blijft en vervolgens al die kwaaltjes en symptomen die opduiken en waar je je geen raad mee weet.
    En dan als laatste nog die spanning is het gelukt of gaan we een ronde verder.

En ja dan lees je overal dat je er maar niet teveel mee bezig moet zijn. maar als vrouw zijnde voel je het wel allemaal hihi.

Nou tot later, en iedereen suc6 met de cyclus hoe dan ook.

7. nora96

nora96 Niet meer actief

het wachten duurt lang hier inmiddels op dag 39 pfff.. nog geen ongi te bekennen wel lichtelijk af en toe wat steekjes in de borst:S Ik wacht nog een weekje af en dan ga ik maar weer eens een testje wagen.. Als ik het wachten tenminste zo lang vol hou!!

8. miniM

miniM Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.592
    0
    0
    Heb je wel ovu test gedaan dat je weet of en wanneer je je ei hebt gehad?
    Je vorige cyclus duurde erg lang zag ik... Balen he, die onduidelijkheid!

9. Linda88

Linda88 Actief lid

9 mrt 2011
    414
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik kan me ook aansluiten! Wij zijn eind december gestopt met de pil!Ik had 9 jaar lang de pil geslikt dus dat ontpillen was verschrikkelijk! Ik leer mn lichaam nu pas echt kennen!Leuk om te lezen hoe iederee het ervaard!

owja ik ben 22 jaar en mn man 30 jaar! Sinds 3 weken getrouwd:) en zijn 4.5 jaar samen!

Succes allemaal!

10. lieverd86

lieverd86 Fanatiek lid

16 jan 2011
    1.007
    0
    36
    Groepsleidster kdv/bso
    Gelderland
    @linda88 Welkom!!! Gezellig dat je meekletst...

Nou ik heb weer een nieuw kwaaltje ontdekt. Maandag mijn ei gehad en na de eisprong nu last van buikpijn. Net boven het schaambeen. Het steekt erg, vooral als ik zit of lig. Ook mijn ontlasting is veranderd en is minder hard (sorry voor de detail) ;). Herkent iemand dit?
    We wachten het wel weer af.....

11. fleur1980

fleur1980 Actief lid

15 jan 2011
    287
    0
    0
    NULL
    NULL
    Na zaterdag negatief getest te hebben: nu dik positief!
    Kan het nog niet helemaal geloven...

12. anouk79

anouk79 Fanatiek lid

13 jan 2011
    2.308
    0
    36
    Opticien.
    Zuid-Holland
    Oh geweldig!!! gefeliciteerd geniet ervan :D!!!

13. miniM

miniM Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.592
    0
    0
    Wauw Fleur! Das is super! Van harte gefeliciteerd!!!

14. Lotte30

Lotte30 Fanatiek lid

18 feb 2011
    1.110
    0
    0
    Ik werk bij moeilijke jongeren met een geestelijke
    Limburg
    Fleur....... Proficiat, wat super!! Een positieve test!! Geniet ervan:D

Liefs Lotte

15. miniM

miniM Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.592
    0
    0
    Ha meiden,
    Ik heb nog steeds nergens last van (alleen een beetje een trekkerig gevoel in mn liezen) maar mn testdrang word stiekem toch wel groter.
    Wat denken jullie? Morgen al een testje wagen of wachten?
    Wilde sowieso zaterdag testen en dan pas weer maandag. Maar krijg nu de kriebels...

16. fleur1980

fleur1980 Actief lid

15 jan 2011
    287
    0
    0
    NULL
    NULL
    Tja, het kan zijn dat je (zoals ikzelf) te vroeg test en dat ie negatief is terwijl je wel zwanger bent... maar doe gewoon wat je gevoel je ingeeft. Desnoods een paar dagen later nog een keer als je menstruatie uitblijft.

17. labrador

labrador Fanatiek lid

16 dec 2010
    2.343
    0
    36
    ik wilde graag met jullie mee kletsen.
    Ik ben 24 en mijn man is (bijna) 27.
    Ik ben op dit moment bezig om mijn ei te vinden,maar nog niet gevonden.

18. miniM

miniM Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.592
    0
    0
    Denk inderdaad dat ik dat maar doe, dan kan ik het een beetje loslaten nu!
    En mocht t negatief zijn dan hoop ik dat ik daarna net zo veel geluk heb als jij;)

19. lieverd86

lieverd86 Fanatiek lid

16 jan 2011
    1.007
    0
    36
    Groepsleidster kdv/bso
    Gelderland
    @fleur1980 Van harte gefeliciteerd!!!! We hebben de eerste zwangere onder ons!!!!! Hopen dat er nog velen zullen volgen....

20. anouk79

anouk79 Fanatiek lid

13 jan 2011
    2.308
    0
    36
    Opticien.
    Zuid-Holland
    @miniM: Ik durf ook nooit eerder te testen dan mijn nod bang dat het negatief is. Maar je moet testen wanneer het voor jou goed voelt.
    Vroege testen kunnen inderdaad neg. uitvallen terwijl je wel zwanger blijkt te zijn.

Ik denk dat ik mijn ei nu wel gehad heb. Heb twee dagen (di,woe) heldere afscheiding gehad en de steekjes in mijn buik zijn nu inmiddels verdwenen.
    Op naar het wachten.;)

@Labrador: welkom bij het clubje gezellig dat je meekletst.
    @fleur: hoop dat je ook gezellig mee blijft kletsen, vind het wel leuk om je te blijven volgen.
    Hoop dat er snel meer meiden pos. testen net als jij.

Deel Deze Pagina