Wat leuk dat dit topic nog actief is! Ik was 't uit 't oog verloren! Helaas hoor ik nog bij de 'nog-niet-zwangeren'... maar deze week mag ik weer testen! Ik ga snel even terug lezen hoe het met jullie gaat!
Hahahahaha, actief is een groot woord, maar we houden hem gaande Ik hoop voor je dat het raak is. Hier druk aan het genieten van de kleine meid. Ben blij dat mijn zwangerschap erop zit. Eerst kropen de dagen voorbij, nu weet ik niet waar de tijd blijft. De eerste maand vond ik erg zwaar, maar nu we lekker in een ritme aan het komen zijn, en de medische "probleempjes" rustig aan opgelost gaan worden, is het echt genieten geblazen.
Gwenolyn, wat een schatje is jullie meisje!!! Nog van harte proficiat!!! Wat fijn dat je nu je ritme aan 't vinden bent! En ik zie dat waardevol met IUI bezig is! Spannend! Sinds eind vorig jaar ben ik onder behandeling bij de gyn. De clomid 50 mg en 100 mg sloegen niet aan, maar ben nu bezig met mijn 2e ronde 150 mg. En die zorgt in ieder geval voor een eisprong! Aanstaande woensdag is mijn NOD, dus 't gaat weer spannend worden!!!
Ik was weer eens aan het kijken in dit topic en zie dat er inmiddels weer wat berichten geplaatst zijn.... Dankjullie wel voor de berichten. Helaas was de eerste dus niet raak. Aanstaande dinsdag moet ik weer voor een follikel meting naar de gyn. En ik denk dat een week later de 2e iui plaatsvind. @ Gwenolyn, wat goed dat het allemaal lekker loopt bij jullie. @ 1979, hoe gaat het met jou nu?
hi meiden, Na behoorlijk wat negatieve testen, heb ik een cyclus gehad van 42 dagen. Vorige keer 35 dagen. Niet echt constant dus.... op cyclusdag 1 ben ik er behoorlijk beroerd van geweest: enorm veel pijn in rug en buik, daardoor misselijk, duizelig, trillerig, etc. Daarom contact gehad met de gyn: hij denkt dat het een vroege miskraam is geweest. Als je 't positief bekijkt zijn we wel héél dichtbij een zwangerschap geweest! Dat geeft weer hoop! waardevol, ik hoop dat deze iui raak is!!!
Hier loopt het nog steeds allemaal lekker. We hebben nu Zantac voor geschreven gekregen voor haar maagzuur, en dit werkt hartstikke goed. In overleg met de KA stappen we nu over van de Pepti naar Enfamil AR. Beiden denken we dat ze geen KMA heeft, maar dat haar klachten van de reflux afkomen. Afgelopen vrijdag en zaterdag hebben we 1 schepje Pepti vervangen voor Enfamil. Geen reactie op gehad. Vandaag en morgen 2 schepjes Pepti voor Enfamil. Over een maand weer een afspraak met de KA om te kijken hoe het nu gaat. Vrijdag 11-06 hebben we weer een afspraak in het ziekenhuis om een echo van haar heupen te laten maken. Zelf heb ik als kind zijnde zware heupdysplasie een beiden heupen gehad, en ruim een jaar in een spreidbroek gelegen. Ben heel benieuwd! @ waardevol: Zo te lezen in je onderschrift is je 2de IUI mislukt. Ik duim voor je dat 3x scheepsrecht is. @ 1979: Hoe is het met jouw?
@ 1979, hopelijk is het voor jullie ook snel raak. @ Gwenolyn, helaas was de tweede IUI dus ook mislukt! Het leek me zo mooi om op moederdag een kind 'verwekt' te hebben, maar helaas... Dinsdag heb ik weer mijn eerst FM en dan een week later ongeveer mijn 3e IUI. Wat zielig dat je kleine zo'n last van maagzuur heeft. Ik weet er alles van, dat is niet prettig... Maar gelukkig helpt het medicijn... En een spreidbroekje... Ben benieuwd. Ik heb het weleens gezien... Hou je mij/ ons op de hoogte?
@ Gwenolyn Wat zielig voor jullie kleintje, dat maagzuur... hopelijk gaat 't snel beter! Die echo van haar heup, is dat om te kijken of zij ook zoiets heeft, of zijn er al symptomen? Hoop dat een spreidbroekje niet nodig zal zijn! @ Waardevol Wat jammer dat de 2de IUI niet is geslaagd... en dat is nog een understatement ... 3x is scheepsrecht, dat gaat nu hopelijk ook voor jullie op! Ik zit nu op CD26. Ik ga er vooralsnog vanuit dat ik een cyclus zal hebben van 35 dagen... dan is 9 juni m'n nod. Ik heb nog geen ovulatietesten gebruikt, dus is 't even afwachten... keep your fingers crossed for us Liefs.
@ Waardevol: Tuurlijk hou ik jullie op de hoogte!! Meid, wat flink balen dat je vergeten bent om Femara te slikken:x:x Ik hoop voor jullie dat 3x scheepsrecht is. @ 1979: Mijn duimen draaien volop voor jullie! Ze heeft een a-symmetrische bilplooi, haar rechter beentje is langer als haar linker, en ook kan ze rechts minder ver spreiden als links. Ik heb het zelf zwaar aan beiden heupen gehad, en ruim een jaar in een spreidbroek gelegen/gekropen/gelopen. Ach, mocht het zo zijn, hebben we een hele goede reden om allemaal nieuwe rokjes, jurkjes en leggings te kopen, maar ik hoop natuurlijk van niet. Even een foto van mijn meisje met haar vaders pet op:
Vandaag de officiële uitslag van haar heupen gekregen: Alles is goed!!! Als ze nu ook nog de longen van mijn man heeft, en mijn oren, dan hebben we haar perfect "afgewerkt"
@ Waardevol: Is het eigen keuze een zomerstop inlassen? Als ik het zo in je onderschrift lees niet. K*T met peren meid
Waardevol, wat balen! Wat is de reden voor de zomerstop? Gwen, wat een goed nieuws van haar heupjes! proficiat!
Sorry ik vergeet vaak te lezen in dit topic.... Wat een lieve foto's Gwenolyn en gefeliciteerd dat de heupjes van je dochter in orde zijn. De zomerstop is er omdat het ziekenhuis geen IUI's doet in de periode van half juli t/m eind augustus. Dus ik kan in september weer aan de bak. Ben alleen nu wel overtijd. Alleen vind ik dat erg zwaar klinken omdat ik geen eitjes had, waardoor de iui niet door kon gaan in juni, omdat ik Femara vergeten was te slikken... Dus medisch gezien kan ik niet zwanger zijn, maar de wonderen zijn de wereld nog niet uit. Wie weet.... Maar ik verwacht elk moment een rode maandverband. Heb vd week al wel buikpijn gehad. Dus.... Hoe gaat het met jou 1979?
Dames, even een kort berichtje van mij, maar wonder boven wonder gaf mijn zwangerschapstest een dikke 2e streep aan. Dus hoogstwaarschijnlijk ben ik zwanger. Dit is dus echt een wonder, want volgens de gynaecoloog had ik op dag 10 van de eerste dag van de mentruatie geen follikels. Dus eigenlijk was het onmogelijk om zonder eitjes zwanger te worden, maar toch zijn ze kennelijk heel snel gaan groeien en nu dus zwanger.
Waardevol: gefeliciteerd!!!! Zit spontaan een dansje te maken op mijn stoel voor jouw!! Wat een wonder. Helemaal geweldig. Hoe voe je je? Besef je het al? Echt helemaal te gek!!