Ik heb dat een maand geprobeerd...Maar ik raakte er alleen maar meer van in de war..Als je het ene moment op de dag een duidelijke positieve test in handen hebt en een uurtje of drie later is het streepje weer lichter..tja..dan snap ik 't echt niet meer.. Bovendien vind ik ovu testen erg prijzig..Aangezien je ze best veelvuldig moet gebruiken.. Liefs, Anna
Hoi, ik kom aansluiten hihi... In januari ben ik ook gestopt met de pil en zijn we voor het eggie gegaan. Ik had vrij snel m`n 1e menstruatie, maar tjonge... wat een wisselende cyclussen zeg. Geen pijl op te trekken. Vorige maand had ik op dag 22 duidelijk 'vruchtbaar' slijm, ik lh-test gedaan en ja duidelijk positief. Goed geklust... maar helaas nog niet raak. Deze maand denk ik steeds, waar blijft dat 'vruchtbaar' slijm haha... We blijven positief! "Ook ons gaat het lukken" is onze instelling. Iedereen veel suc6 gewenst!!!
Tja, daar zit ik ook een beetje mee. Dan word er gezegd dat je het beste rond het middag uur kan testen, maar dan werk ik. Niet echt handig. We blijven het gewoon proberen. Er zijn genoeg dames die al veel langer bezig zijn.
Nee nog niet. Eigenlijk met als reden dat ik ze vrij duur vind en dat me dat ook best onhandig lijkt. Ik weet ongeveer wanneer ik vruchtbaar ben met mijn cyclus van 35 dagen. Maar mocht het nog langer gaan duren dan is het misschien een idee.
Hier ook in januari met de pil gestopt en ook nog niet zwanger.. Wist echt niet dat het zo lang kon duren, ik dacht altijd als je met de pil stopt ben je zo zwanger. Maar ben daar al snel op terug gekomen, haha.. Gelukkig zijn er nog meer die dit probleem hebben, in m'n omgeving lijkt iedereen wel zwanger. En dan allemaal zo snel of zelfs per ongeluk.. Deze maand zijn we echt goed aan het klussen, om de dag zeker en als ik m'n vruchtbare week heb elke dag. Ik ben vandaag begonnen met ovu-testen, doe er nu gewoon elke dag 1. Moet toch een keer een positieve ovu-test krijgen. Wat ook erg vervelend is, is dat ik ook onregelmatig ben! :x Snap niks van m'n cyclus dus dat is helemaal lastig.. Dames, allemaal veel succes en ik blijf mee lezen.. Gezellig!
Dat herken ik echt zo erg..Ik was altijd in de veronderstelling dat 't zo gepiept zou zijn..Ikzelf ben namelijk het resultaat van de allereerste keer en ik ging er echt vanuit dat ik m'n moeders vruchtbaarheid zou hebben..Niet dus.. Ben trouwens nog steeds niet ongi..Ik wacht maar weer tot vrijdag en dan gooi ik er maar weer eens een testje tegenaan.. Liefs, Anna
jeetje, ik bewonder jullie bes wel. Begrijp dat jullie ook net zo onzeker zijn als mij, maar jullie blijven zo positief. Ik probeer het ook. Ik dacht ook dat ik net zo vruchtbaar zou zijn als mijn moeder, valt dat even tegen!!! Ach, idd we moeten gewoon positief blijven!!!! x
@Eliesah: Dat hebben wij ook, iedereen lijkt wel in 1 keer zwanger, en ook heel snel (lees binnen een half jaar). Ach, onze tijd gaat ook komen!!
Hoi Meiden... Hier nog zo een... Ben dec. '08 gestopt...en het is ons ook nog niet gelukt...en word ook langzaam een beetje ongeduldig... Soms word ik ook een beetje bang dat er misschien iets mis is...maar dan denk ik ook weer aan de statistieken en dat de helft van de vrouwen er minstens een half jaar over doet... We wachten de zomer nog even af, maar dan misschien toch maar eens naar de dokter...al hoop ik natuurlijk weer dat het de komende maand raak is... SUCCES iedereen...
ow...hihi...en ben ondertussen een profi met OV testen, en temp... niet dat ik daar veel wijzer van word, want die brengen je af en toe alleen nog maar meer door de war...
Tja helaas zijn wij uit dit forum-onderwerp nog niet zwanger. wat ook kan meespelen heb ik weleens gehoord is als je er teveel op focust. Dat zie ik ook aan mezelf. Als mijn man en ik gaan klussen of geklust hebben dan ben ik er zo erg mee bezig. Zou ik nu zwanger worden of zwanger zijn? Ik denk dat we gewoon lekker van elkaar moeten genieten en niet teveel moeten focussen op een baby. Hij komt vanzelf.
Hey Damstertje... Tsja, dat hoor je idd. heel erg vaak... Maar dat wil ik eigenlijk niet zo geloven... Hoe kun je je er namelijk niet of op focussen... Ik temp. iedere dag, en tel precies de lengte van mijn cyclussen, dan probeer ik ook nog eens te raden wanneer ongeveer mijn EI komt, en check iedere dag een keer dit forum... En het klussen zie ik ook niet als een moet... Tussendoor probeer ik me er natuurlijk niet op te focussen, maar ik denk er natuurlijk wel vaak aan... XXX
Ach ja nikita, het is ook moeilijk om je er niet op te focussen want ik ken mezelf ook wel een beetje. De kinderwens is zo groot en het liefste wil je gelijk een kind. Ik probeer allerlei alternatieven te vinden voor als het niet zo wil lukken.
Zelf focus ik me er niet veel op. Probeer wel mijn vruchtbare dagen in de gaten te houden. Mijn vriend is alleen de weekenden thuis, dus als ik doordeweeks op mijn vruchtbaars ben, tja, dan is het helaas pindakaas.
Hallo allemaal, Ik ben 1 januari 2009 gestopt met de pil. Mijn man en ik hebben al een zoon van (bijna) 7 jaar en we willen nu toch wel heel erg graag een 2de kindje erbij. Nu is het voor ons erg spannend aangezien ik nu 5 dagen overtijd ben. Helaas al wel een test, die negatief was, in handen. Besloten om het weekend nog af te wachten en anders toch maar naar de arts te gaan. Ik heb een regelmatige cyclus van 30 dagen. We wachten gewoon geduldig af (hoe moeilijk dat ook is :S ) Groetjes Audrie
Spannend zeg Audrie.. Hier nog geen positieve ovu test, we wachten maar gewoon af en blijven klussen. Want ja, wat kan je nog meer doen hihi.. Fijn weekend iedereen, xx
Goedemorgen, Helaas vannacht ongi geworden . Maar we gaan deze cyclus gewoon verder "klussen" Fijn weekend!!!
Hey, wij zijn ook gestopt met de pil in januari 2009 en nog steeds niet zwanger... Maar met mijn lange cyclussen (zie onderschrift) ben ik ook nog maar 3 x ongesteld geworden... Ik denk dat ik gisteren mijn ei heb gehad (donkere streep ovutest) dus dan zou ik binnen 2 weken mogen testen... Zijn ook pas deze cyclus begonnen met ovutesten dus hopelijk helpt dit ons wat want anders was het altijd moeilijk te zeggen wanneer ik vruchtbaar was... Klussen de hele cyclus om de 2 dagen, leef ook gezond en neem Omnibionta Pronatal met foliumzuur... Ik duim mee voor iedereen
Ik ben net weer ongesteld geworden! Maar dat is niet de bedoeling.... Maarja nieuwe rondes nieuwe kansen.
Wat vervelend meiden dat de duivels langs zijn gekomen.. Maar dan kan je wel weer fris aan een nieuwe ronde beginnen, beter dan dat je moet gaan zitten wachten, toch? Gister een knal positieve ovu-test gehad, helemaal happy! Alleen gister avond luktte het klussen niet, helaas!' Omdat het een beetje een moeten was en m'n vriend was ook niet lekker.. We hebben wel zondag en maandag goed geklust, hoop zo dat het dan genoeg is. Vandaag ook voor de zekerheid, vanochtend nog wel positieve test gehad maar een uurtje geleden niet. Ach we zien het wel, en anders volgende maand beter hihi..