Gestopt met de pil in januari 2009. Wie ook?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Dahlia, 30 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

20:30 en nog ben ik niet ongesteld. Voel het ook nog niet, en als je naar mijn banner kijkt word die wel aardig regelmatig.....

Zou het?

2. Ineke1983

Ineke1983 Fanatiek lid

30 jan 2009
    3.322
    0
    0
    Limburg, België
    Duim duim duim :)

Wanneer ga je testen?

3. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Dankje!!!!! :)

Mijn man en ik hebben afgesproken dat we maandag gaan testen als ik nog niet ongesteld ben. Want in de komende dagen kan ik nog ongesteld worden aangezien mijn cyclus niet helemaal regelmatig is nog. En we gaan pas maandag testen om anders teleurstelling te voorkomen.

Dus het is hier nog even spannend...

4. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    Het is maandag, ik durf het bijna niet te vragen: En??

5. Ineke1983

Ineke1983 Fanatiek lid

30 jan 2009
    3.322
    0
    0
    Limburg, België
    Ja ik ben ook wel benieuwd!!!
    Hier nog altijd NIETS

6. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    Heb je al een keer getest Ineke1983?

7. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Bedankt dat jullie zo meeleven.

Heb een test gedaan en hij was negatief helaas. Was best teleurgesteld. En ik ben nog niet ongesteld. Dus is er dan toch nog hoop? Is het weleens vaker dat je zwanger zou zijn en je test negatief?

8. Ineke1983

Ineke1983 Fanatiek lid

30 jan 2009
    3.322
    0
    0
    Limburg, België
    Jaja, ik heb vrijdag nog getest... Ben ondertussen aan dag 70 aangekomen pfff...

Barbara, het kan zijn dat je nog niet genoeg hormonen in je urine hebt maar toch al zwanger bent hoor... Ik zou binnen 2-3 dagen gewoon nog eens testen!

9. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Goeiemorgen Ineke,

dankje voor je reactie.

Maar voor jou moet het helemaal frustrerend zijn lijkt me, dat je nu al op dag 71 beland bent. Hoop voor jou dat je gauw ongesteld gaat worden, of nog beter: dat je zwanger raakt.
    Moest jij niet morgen naar de gynaecoloog? Ik wens je veel succes. Voor jou ook de eerste keer toch?
    Als ik niet zwanger blijk te zijn dan moet ik maandag de 17e.
    Maar als ik toch ongesteld word, dan heb ik kans dat ik maandag ook nog ongesteld ben. Moet ik er dan gewoon heen gaan? Ik denk dat ik me best ongemakkelijk zou voelen als hij een inwendig onderzoek bij me doet en ik ben ongesteld.

10. Ineke1983

Ineke1983 Fanatiek lid

30 jan 2009
    3.322
    0
    0
    Limburg, België
    Hey, ja woensdag moet ik naar de gyn... Het is voor het eerst sinds we proberen zwanger te worden, maar 2 jaar geleden ben ik wel eens voor een uitstrijkje bij een andere gyn geweest. Dus het is niet echt mijn allereerste keer :)
    zelfs als ik nog ongesteld word, dan ga ik toch hoor, niet voor een inwendig onderzoek maar misschien dan voor een echo van m'n eierstokken... Misschien kunnen ze dan ook zien of er misschien iets mis is?

Ik hoop op goed nieuws :)

11. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

@ Ineke,

hoe ging het bij de gynaecoloog? Is er al wat meer duidelijkheid?

12. Ineke1983

Ineke1983 Fanatiek lid

30 jan 2009
    3.322
    0
    0
    Limburg, België
    Hoi,
    de gyn viel reuzegoed mee :) Hij heeft mij onderzocht en een echo gemaakt en uiteindelijk blijkt dat ik "luie eierstokken" heb (zoals PCO maar die therm heeft hij niet gebruikt). Ik heb genoeg foliekels, maar ze rijpen niet of nauwelijks omdat mijn hersenen hen dat signaal niet doorgeven... Nu moet ik mijn menstruatie oproepen met Duphaston en dan aan de Clomid. Ook moet mijn man dinsdag een "staaltje" gaan afleveren om te onderzoeken en ik heb bloed laten afnemen...
    Binnen 10 dagen mogen we terug langsgaan! Spannend!

Hoe is het met jou? Jij ben nu ook al 5 dagen overtijd zie ik!!!
    Voel je iets of heb je nog getest?
    Groetjes

13. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

#113 Dahlia, 13 aug 2009
    Laatst bewerkt door een moderator: 13 aug 2009
    Gelukkig dat het onderzoek meeviel. Nu kun je het in ieder geval een naam geven en wie weet dat je dmv die medicijnen wel zwanger bent binnen een paar maand. Spannend hoor. Doen ze altijd dat je man zijn sperma moet inleveren? (Ik neem tenminste aan dat je dat met staaltje bedoeld).

Ik heb van de week 2 testen gedaan, beiden negatief. De tweede gisteren. Morgenmiddag weer een test doen en er word op zp geadviseerd om met ochtendurine te testen, dus dat doen we dan zaterdag als ik nog niet ongi ben.
    Ik heb wel wat klachtjes zoals rommelende darmen en gevoelige borsten. Dus weet niet of het tussen mijn oren zit of dat ik misschien wel echt zwanger ben. Dus hier is het ook nog steeds spannend....

Groetjes!

14. Ineke1983

Ineke1983 Fanatiek lid

30 jan 2009
    3.322
    0
    0
    Limburg, België
    Ja de gyn zei dat het standaard was om het sperma van de man te testen... Stel dat het niet goed zou zijn, dan komen we er snel achter en verliezen we niet weeral onnodig tijd!

Spannend he! Ik duim superhard met je mee :)

15. Ineke1983

Ineke1983 Fanatiek lid

30 jan 2009
    3.322
    0
    0
    Limburg, België
    Hey Barbara,
    nog wat nieuws?
    Hopelijk heb je wat positiefs te vertellen :)

16. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Hoi Ineke,

nee nog niet. We moeten vanmiddag om 14:50 er zijn.
    Ik hou je op de hoogte.
    Dankje dat je er aan dacht!

Liefs

17. Ineke1983

Ineke1983 Fanatiek lid

30 jan 2009
    3.322
    0
    0
    Limburg, België
    Spannend!!!

Ik duim voor jullie!

18. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Ik heb het onderstaande bericht even gekopieerd uit een ander topic waar ik het geplaatst heb. Een verslag over hoe het vanmiddag ging.

Nou ben inmiddels bij de gyn geweest. Het viel allemaal reuzemee achteraf.

Hij deed een inwendige echo en bekeek mijn baarmoeder en eierstokken. (Vind het trouwens knap hoe hij dat kan zien, want ik kan er echt niks van maken op het scherm). Daarna maakte hij een uitstrijkje, dat deed best pijn.

Wat we niet hadden verwacht is dat ook mijn man met de billen bloot moest. Zijn geslachtsdeel bekeek hij ook even.
    Morgen moeten we van hem een kwakkie brengen. Dat gebeurd altijd standaard heb ik mij laten vertellen. En 3 weken later weer...

Ik heb vandaag bloed geprikt voor allerlei dingen tegelijk. En ook voor HCG, dus mocht ik zwanger zijn, dan hoor ik dat morgen.
    Donderdagmorgen moet ik ook nuchter bloed prikken en dan kijken ze naar mijn suiker.....

Mocht ik gewoon ongesteld worden dan gaan we onderzoeken doen wanneer ik mijn eisprong heb en zo. Maar zover is het nog niet. Ik hoop natuurlijk zwanger te zijn. Ben nog steeds misselijk met vlagen en heb lichte steekjes in mijn buik. Spannend morgen....

Dus.... zijn jullie ook weer op de hoogte.

19. Ineke1983

Ineke1983 Fanatiek lid

30 jan 2009
    3.322
    0
    0
    Limburg, België
    Hey, fijn dat alles goed is meegevallen...
    Wel jammer dat hij niet meteen iets gezien heeft! Kon hij adhv je eitjes niet zien of je een eisprong gehad had?
    Mijn man moet morgen gaan voor zijn "kwakje" want we moesten 4 dagen sparen!!! En dan 7 dagen wachten voor de uitslag...

Succes morgen :)

20. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Ik weet niet meer precies wat hij zei over de eitjes. Wel dat mijn slijmvlies wat dikker was.

Ik vroeg hem ook of hij eventueel kon zien bij de inwendige echo dat ik eventueel zwanger zou zijn, maar dat kon volgens hem alleen met twee weken over tijd. En dat ben ik nog niet!

En over dat kwakje:
    Bij de mijne moest je zondag verplicht sex hebben en op maandag niet en dan op dinsdagmorgen zaad produceren en op dinsdag tussen 8:00-8:30 is de wegbrengochtend, op andere dagen kan dat niet.

Dus ik ga het zometeen even wegbrengen. Het potje zit nu tussen mijn decollotte, haha....
    Ik weet eigenlijk niet hoe we moeten wachten tot de uitslag. Maar dat hoor ik straks wel...

Wat gek dat jullie het 4 dagen moeten opsparen.

Spannend vandaag, vandaag weet ik eindelijk meer...

Deel Deze Pagina