Gestopt met de pil in januari 2012

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door sabje1980, 9 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sabje1980

sabje1980 Lid

20 sep 2011
    43
    0
    0
    Hoi hoi,
    Ik mag eindelijk stoppen met de pil!
    Mijn man was er nog niet aan toe en hij vindt het nog wel eng, maar geloof wel dat hij er nu achter staat haha. Hij vroeg het ook heel lief aan ons zoontje van anderhalf, of hij graag een broertje of zusje wou, en mijn zoontje zei heel lief JA :)
    Maar ja, mijn man blijft nuchter en wil het er niet zoveel over hebben, dus zo'n forum is dan erg leuk.
    Wie stopt er ook per januari 2012 en wil hier meepraten?

Mijn gegevens:
    Naam: Sabine1980
    Leeftijd: 31
    Kindje: 2
    NOD: 31 januari (denk ik ongeveer)

2. talitha1980

14 nov 2011
    8
    0
    0
    Enschede
    Hoi hoi.

Ik ben al iets eerder gestopt met de pil. Ik wil eerst nog wat afvallen. In april/mei gaan we er echt voor, nu even ontpillen en volgende maand aan het foliumzuur.

Heel erg veel succes meid deze maand! ;)

Ik herken dat trouwens ook hoor. Mijn man is er veel minder mee bezig dan ik. Hier kan ik mijn ei wel lekker kwijt. Leuk om ervaringen van anderen te lezen.

Groetjes Talitha

3. sabje1980

sabje1980 Lid

20 sep 2011
    43
    0
    0
    Zeker fijn om hier je ei kwijt te kunnen, probeer eigenlijk niemand in mijn omgeving het te vertellen, bij onze eerste was het eigenlijk wel bekend dat we bezig waren, dat wil ik nu anders :)
    Ben vandaag met foliumzuur begonnen, wordt het wel heel erg 'echt' van, leuk, leuk, leuk!

4. sweetchocolate

sweetchocolate Niet meer actief

Ik heb vandaag mijn spiraal eruit laten halen. Mag ik wel mee doen?

5. sabje1980

sabje1980 Lid

20 sep 2011
    43
    0
    0
    Haha, tuurlijk Sweetchocolate, hopelijk komen er nog meer :)
    Jullie gaan voor een tweede? Wij ook, onze zoon is van augustus 2010. Het blijft spannend hoor

Deel Deze Pagina