Graag zwanger worden in 2011 van een derde kindje deel 3!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door surf, 6 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    he meiden, bij deze open ik deel 3!

gelukkig hebben er in deel 2 heel veel meiden zwanger mogen worden, laat de rest dat in dit deel doen, ok??

veel plezier!

2. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    citygirl welkom terug natuurlijk!

damyar: jeetje wat een nare situatie toch! mijn vriend heeft nauwelijks contact. ook jaren niet gehad, toen had ie echt ruzie. uiteindelijk bijgelegd omdat ie toch vond dat het zn moeder is enzo, maar nu weet ie niet zo goed wat ie met de situatie aan moet, ze zien elkaar 1-2x per jaar (op de verjaardagen van de kindjes van flex...)
    hij heeft het er ook nooit over hoor, alleen maar als er weer een verjaardag aankomt, dan maalt het weer door zn hoofd wat ie er nou mee wil.

hier lekker gewerkt, daarna bij mij ouders gegeten, kindjes in bed gedaan, nog de laatste kleren bij elkaar gezocht, een lijstje gemaakt van wat er nog gekocht moet worden en wat er nog bij de kleding bij moet en losse spullen zoals camera's enzo...
    worden flink volle tassen denk ik, als ik die stapels zo zie liggen hihi

morgen nog een paar uurtjes werken en dan boodschapjes doen en de rest inpakken, joepie!

3. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    oja, nog even een vraagje, ik twijfel vandaag aan mn temp... heb namelijk opeens allerlei vruchtbare slijmpies... kan dat ook nog na je ei?? het is niet zo doorzichtig als echt vruchtbaar slijm, maar wel rekbaar. mn bmm zit ook erg hoog... maar voel niets in mn buik, en mn temp is dus al 3 dagen hoger dan maandag...
    wat denken jullie??
    mssn morgenavond nog maar even aan de klus, want is nu alweer een paar dagen geleden en vriendlief komt vannacht pas thuis, dus dat wordt m niet...
    verder geen seintjes hoor van een ei, alleen die stomme slijmpies maken me onzeker...

4. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    haha ben lekker tegen mezelf aan het kletsen, ik ga nog maar even in deel 2 kijken of jullie daar soms nog met zn allen zitten...

5. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    jannie: fijn dat ze in ieder geval goed geluisterd hebben daar! en nu dus even een flinke boost van injecties de komende 8 weken! hopelijk voel je je snel dan wat beter!
    en voor je bekken moet je echt rust nemen hoor! denk aan jezelf, anders heb je straks een veel langere herstel tijd nodig... rust rust rust!

6. Baby Boom

Baby Boom Fanatiek lid

2 sep 2010
    2.361
    0
    0
    Rotterdam
    ik ben er ook :D
    zullen we het lijstje mee nemen hiernaartoe?
    weet niet waar die voor t laatst is bijgewerkt.

7. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    oe das wel lang geleden, ik zal wel even zoeken...

8. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    tijdens mijn tikstuk was jij aan het posten surf, dus hier maar ff reageren...
    alleen word qouten nu een beetje lastig..
    en consentratie is zo slecht dat het zonder pen en papier (wat ik in mijn bedje niet heb) reageren bijna onmogelijk word..

zal ff mijn bericht van deel 2 hier ook plaatsen..

hier ben ik...

gister was mannetje vrij en 's avonds lang met mijn mams en mijn dinnetje die verhuist is gebelt.. dus weinig online..
    vandaag ff een %^^*&*( dag... lig nu verplicht op bed (moest van m'n mannetje) omdat ik enorm last had van mijn bekken...
    laptop maar weer van stal gehaald, want via de telefoon reageren is niets...
    moet nog ff bijlezen, maar wist niet meer of ik al had laten weten hoe het gister was...

moest om 8.30 in dronten zijn, dus enorm vroeg weg.. moesten de kids ook nog wegbrengen naar mijn broertje..
    bij de internist iig serieus genomen... krijg nu 8 weken lang 2 injecties per week.. er zijn 6 buisjes bloed afgenomen... op een hoop geprikt, ook om eea uit te sluiten (oa schildklierproblemen).
    duidelijk is dat ik een b12 tekort heb en dat dat door de zwangerschap verergert is... dus ook voor mijn zwangerschap zat ik al te laag.. over 8 weken krijg ik de uitslag en aan de hand daarvan en het effect van de injecties gaan we kijken hoe nu verder...
    dinsdag weer naar de vk.. kijken wat zij zeggen en ff overleggen qua bekken wat te doen.. gebruik nl al een ondersteunende band als ik wat doe (lopen, kids verzorgen enz)....

nu ff bijlezen... beetje slechte concentratie, dus doe ff qouten... werkt nu ff beter...

zag dat er meiden weer opnieuw kwamen meekletsen... opnieuw welkom... en gefeliciteerd..

las ook iets over problemen met ex en kinderen.. wat een rotsituatie en heel veel sterkte!

verder.. sorry sorry, weet het gewoon niet meer...

oja, surf, toen ik net zwanger was bleef ik dus slijm houden..(lekker verhaal) dus ja, het kan.... en heb ook wel gelezen bij andere meiden dat ze het hadden en niet zwanger waren...
    zelf vond ik de combinatie slijm en stand baarmoeder het meest betrouwbaar(altijd rond dezelde tijd in dezelfde houding voelen). tempen komt zo nauwkeurig, dat dat bij mij niet werkte ivm verschillende tijden naar bed gaan en er 's nachts uitmoeten voor de kids...

9. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    b12 en dr auwerda is een super combi... voor iedereen een aanrader!

rut.. lastig, maar lig nog steeds plat.. en draag trouw mijn band bij het naar schoolbrengen... verder til ik weinig tot niets en doet mijn man (door mijn extreme moeheid) het huishouden...

probleem van weinig consentratie is dat ook een boek lezen niet gaat en veel meekletsen op fora's ook gauw teveel is..
    hopelijk word dat met de spuiten een stuk beter...

10. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    #10 surf, 6 okt 2011
    Laatst bewerkt: 6 okt 2011
    NOD-lijstje

September
    30 september
    Jazz (ronde 4)

Oktober
    rond 5 oktober
    Baby Boom (ronde 14, 2 jongens)
    rond 8 oktober
    ennasil (ronde 5 eerste kindje )
    16 oktober
    Miran336 (ronde 4, 2 jongens)
    17 oktober
    Surf (ronde 1 na mk, 2 jongens)

Vlindertjes:
    Jannie1980 - feb 4w3d - mrt 4w3d
    Surf - 20 juni 4w3d - 3 sept 9w3d
    Fl3xgirl - 25 Juni 4w3d
    Baby Boom - 11 Juli 5wk
    Damyar - feb 5w3d - 13 juli 9w3d - 3 sept 5w5d en een heel klein sterretje die zo gewenst was

Zwanger:
    Jannie1980 - 21 jan - 2012 - bv - thuis
    Vash - 12 jan 2012 - ? - ?
    Dannie81 - 8 feb 2012 - bv - zh
    Nattasja77 - 15 feb 2012 - bv - zh
    Saskia 81 -?
    trotsemamavan2 - 4 april 2012 - bv - thuis
    Smile - 10 april 2012 - fv - thuis
    Fl3xgirl - 28 april 2012 - bv - zh
    Moedervan3 - 3 mei 2012 - bv - thuis
    trotsemams - 8 mei 2012 -bv -zh

--------------------

denk dat dit m moet zijn, kijken jullie zelf even na of het klopt???

11. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    hmm volgens mij is het niet de meest recent zie ik nu, want damyars laatste vlindertje staat er nog niet op... ik ga nog even zoeken...

edit: laatste vlindertje van damyar heb ik erbij gezet en haar helaas weer van de zwangerenlijst gehaald... maar ik zeg met nadruk "laatste" vlindertje, want de volgende (twee) is/zijn gewoon plakbeebje(s)

12. Baby Boom

Baby Boom Fanatiek lid

2 sep 2010
    2.361
    0
    0
    Rotterdam
    jannie wat klote zeg :( , heb met je te doen meid.
    maar het is voor iets moois en rusten kan geen kwijt toch?
    hoop alleen niet dat je veel pijnen hebt :(

13. Delfino

Delfino Niet meer actief

Hey meiden....

Deel 3 alweer wat kletsen we veel!

Ik zit er even doorheen kan alleen maar huilen en waarom?
    Pfff me schoonzus weer ze heeft volgens mij niks verkeerd gezegt ofzo hoor maar ze heeft vandaag te horen gekregen dat een hele goede vriendin van haar met 11 weken echo geen hartje heeft gezien ze wilde daar vanmiddag over praten maarja ik wist dat niet en vetelde dat ik even wilde lezen... Tja wist ik veel.... Vanmiddag stuurde ze per ongelijk in verkeerde scherm ( mijn scherm) dat ze nog maar 11 weken was dus ik snapte daar niks van en ging daat net op in ze is zo intens verdrietig en voelt zich machteloos.... Begrijp het helemaal maar dan komt voor mij toch weer boven dat ze bij mijn mk niet verdietig was en ze nu geen intresse toont in mijn zwschap deed ze dat wel bij der vriendin aangezien ze helemaal overstuur is? Ik zit er gewoon doorheen zullen de hormonen wel zijn maar ik heb het echt even gehad voel me alleen nu alsof niemand het wat kan schelen dat ikzwanger ben! Sorry hoor ik moest het even kwijt ben echt ff ovestuur:(

14. Porsche

Porsche Niet meer actief

ach Flex meis ...
    wat vervelend dat je je zo voelt.
    wie weet baat een flinke huilparty ... lekker op tijd je bedje in ..
    en even met je man erover praten ...

heel veel sterkte

15. Baby Boom

Baby Boom Fanatiek lid

2 sep 2010
    2.361
    0
    0
    Rotterdam
    aaaahw lieve schat kan het best begrijpen hoor.

16. Delfino

Delfino Niet meer actief

Achja ben blij dat ik jullie heb! En surf natuurljk zij toont wel intresse gelukkig.... Helemaal alleen ben ik niet maar voel me zo ja heb er gewoon geen woorden voor! Voel me een persoon die alleen maar ellende moet aan horen en niet mag vertellen over haar eigen geluk! Snappen jullie het een beetje wat ik bedoel?

17. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    flex, dikke knuf voor jou...

ennasil, na nogmaals teruglezen toch nog ff op jou reageren...
    je kunt het papiertje gewoon meenemen en geven hoor.. heb ik gister ook gedaan... alle vragen die je hebt, alle info die je hebt.. gewoon geven... dan merken ze ook dat je er zelf ook alles aan hebt gedaan en je niet zomaar laat doorsturen..

heel veel s6 morgen.. je kunt het! wees vastberaden... want je wilt het echt... een kindje voor jou en je mannetje en wel zo snel mogelijk :D

meiden ga afsluiten... ff tv-loeren en slapen... morgen met de oudste naar de oogarts(hij heeft alleen de ochtend school...) morgenavond komt mijn dinnetje ff langs.. is net verhuist en missen elkaar verschikkelijk... ze woonde om de hoek en nu 45 met de auto(zonder file :( )

18. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    wat vervelend flex dat je je zo voelt joh! natuurlijk zijn er ook mensen in jou geïnteresseerd, maar ik kan me voorstellen dat je nu even in een dip zit!
    lekker op tijd je bedje in, en hopelijk voel je je morgen dan weer wat beter. je hebt ook gewerkt vandaag, dus je ben mssn ook wel extreem moe... en dan die stomme hormonen, maken het ook niet beter!

ik ga naar mn bedje toe!
    welterusten!

19. ennasil

ennasil Niet meer actief

ik ben er ook hoor in dit deel;)

de zenuwen vallen op dit moment mee. ik heb net lekker even gebadderd en wat vrouwendingetjes gedaan;) dus ben helemaal klaar voor morgen. nu maar hopen dat ik kan slapen. ( ik ga altijd liggen woelen en dromen) ik moet er morgen om 10 voor 11 zijn en daarna moet ik nog naar een verjaardag en mijn schoonzusje. dus kom ik denk ik morgenavond verslag doen:) ik heb namelijk geen internet om mijn tel. ben niet zoveel thuis in die luxe:p en jazz dat zinnetje IK WIL DAT ER NU WAT AAN GEDAAN MOET WORDEN OF IN IEDERGEVAL NAAR GEKEKEN!!!:p zit ik daar morgen denk ik: wat was dat zinnetje nou ook alweer. haha.
    komt vast allemaal goed ik kan me nu wel helemal gek gaan maken , maar de situatie verandert er toch niet om. dus ik moet gewoon geduldig afwachten:);)

20. Delfino

Delfino Niet meer actief

Ach je hebt ook gelijk bah moet me nie zo druk maken! Stress veel te veel niet goed voor mijn beebje diep adem halen en doorgaan! Ik ga ook maar proberen te slapen ik zal morgen even weer bijlezen had gehoopt vanaaf te kunnen doen maarja toen was ik met schoonzus in gesprek!

Srry hoor vooor me ego berichten morgen lees ik bij echt waar!!

Deel Deze Pagina