Haha Flippo, mijn vriend zou dat ook gezegd kunnen hebben hahahaha. Net al met de ovutesten, ik had er al een paar laten zien, zegt ie 'hé er komt een tweede streepje bij!' Uh ja.. duh dat was het hele nut van de testen Hij dacht dat het controlestreepje donkerder moest worden ofzo hehe. Toch maar goed uitleggen aan die mannen van ons Goh wat zo ik graag eens aan testen toekomen.. heb nog amper getest, hooguit een keer ter controle als mn ongesteldheid weer eens zo weinig was. Ik test nog wel even voor de scopie.. gewoon.. voor de zekerheid, stel dat ik ineens al 3 maanden stiekem zwanger ben ofzo nee kweenie vind dat toch fijn om het vooraf ff te doen. Moon ik vind dat jij ook gewoon deze ronde zwanger bent hoor! Gezellig samen met Flippo, doe ik het de ronde na mijn scopie gewoon
Haha oké ik zal niet tegenstribbelen haha! Genoeg gekheid nu... Haha ik ga slapen, ben echt kapot!! Trusten x
@all: denk dat ik vandaag ongi zal worden... temp is gezakt van 37 naar 36,7... nog wel pijnlijke borsten maar daar hecht ik niet te veel waarde aan.
Balen Flippo.. die borsten is idd.. tja.. ik heb dat heel veel maanden al gehad, en dan ineens weer niet, maar nooit zwanger. Ik hecht geloof ik alleen nog waarde aan: geen bruin of bloedverlies. De rest van de kwaaltjes is gewoon door hormonen die er ook gewoon in je cyclus zijn helaas. Bah ik wil zwangeren hier!
@Lief: Tja i know... die klachten worden ook door progestron veroorzaakt :S... rot lichaam van ons :S Maar goed... Dat geen bruin krijgen hecht ik geen waarde meer aan... hier deze ronde geen bruin gehad namelijk :S.... Ook de eerste ronde geweest voor mij dat dat niet zo was... en tja als ik mn temp zie gaat t toch echt game-over zijn vandaag....
Hier is t los gebarsten.... baal als een stekker en de angst dat straks mn zus in juni bevalt en wij nog steeds aan t ploeteren zijn komt steeds meer naar voren... maar goed wat kunnen we er aan doen.. We kunnen huilen, schreeuwen, boos worden, balen, depri raken maar daar schieten we niets mee op.... ja dat het op het moment zelf even lekker flink op kan luchten maar verder.... niets... Dus vandaag heb ik even een flink baaldag.... maar we gaan vanavond lekker uit eten belde mn man net over, dus ik pak mezelf weer bij elkaar en ga vol goede moed de nieuwe ronde tegemoed! Mijn nieuwe NOD is 1e kerstdag....
Echt klote gewoon, maar het is precies zoals je zegt.. het wordt alleen elke maand moeilijker vind ik.. Ik heb trouwens nog geen 1 maand geen bruinverlies gehad.. dus bij mij zou dat nog wel een hoopteken zijn Kijk dat het er nog op 9dpo nog niet is niet, maar stel het is er op 11dpo nog niet, dat heb ik nog nooit megemaakt. Nieuwe NOD is ook errug mooi Mja dat dacht k vorig jaar ook al elke keer *zucht*. Het is zo gek dat bepaalde data nu opnieuw voorbij komen he.. die heb je dan vorig jaar al met dezelfde hoop en spanning al beleefd Ik heb nog geen idee van mijn volgende NOD.. volgens mij.. eerste week van 2011 ergens. Poeh lijkt nog ver weg.. Mja eerst die scopie maar eens doorkomen en kijken of dat geen gekke invloeden op mn cyclus heeft. Al zal dat wel niet erg zijn, ik heb em op dag 22 en dat is alweer tegen de tijd dat het bruinverlies normaal bijna gaat starten dus dat zal wel in 1 moeite doorgaan dan straks Ik hou vast wat bloed/bruinverlies aan die scopie over, en als dat dan over is begint dat bruin vast weer. En dan wel snel lekker nieuwe ronde nieuwe kansen daarna (ga er vanuit dat er niks uit de scopie komt hoor). 1 voordeel, ben ik in Londen straks met eerste keer vliegen etc in elk geval niet zwanger Die stress leek me al niet zo goed haha. Hm dat wordt dus niet echt veel drinken met de feestdagen voor mij, dat voelt toch niet goed als je al na je eisprong zit
Flippo wat k*t zeg! Ik hoop toch dat t geen ongi wordt Maarja.... Je doet er indd niks aan, maar toch! Hmm nu ben ik dalijk nog de enige die vol spanning afwacht... Bij mij zal t ook niks zijn denk ik hoor. Ik ben alleen nog steeds heel nat en moe, maar vaak plassen niet meer vandaag. Ook rot ik ik m'n nod niet helemaal precies weet, Maarja ik wacht sowieso nog tot ruim volg week en als ik dan niet ongi ben testen maar zover zal t vast niet komen! Meiden kop op! Knuff moon
Nou Moon, nu blijven we saampjes over hier Ja tuurlijk Carrie en JufD ook hoor daar niet van maar die zijn natuurlijk heerlijk druk met hun lieve babytjes. Ik snap het wel hoor, heb zelf ook wel eens maanden gehad dat ik teveel op het forum zat, maar nu vind ik het meestal wel fijn. Ik merk zelf dat ik eigenlijk juist wel steun aan het forum heb, maar denk wel dat als wij straks te horen krijgen dat we het zelf moeten proberen ik misschien ook wel een break neem, of een nieuw topic open met wat meer lotgenoten zegmaar. Ik vind het wel jammer dat ons topic zo rustig is, aan de andere kant... we kunnen nu af en toe niet eens van elkaar herinneren wanneer we nou weer een afspraak of NOD hebben dus als je er dan nog meer hebt haha. Achja.. het was ook niet de bedoeling dat we nu nog steeds in dit topic zaten natuurlijk! Eigenlijk hadden we allemaal in mama's topics moeten zitten
Hoi meiden, @Lief, ik blijf hier ook hoor, net zo lang tot jullie ook allemaal weg gaan, want ik vind het veel te leuk om met jullie te kletsen. En over een paar weken heb ik vast weer wat meer tijd om te schrijven(hoop ik). @Moon, voor jou is het dus nog steeds spannend, ik duim voor je want het is hier nu echt weer tijd voor een mooie positieve test. Ik heb vandaag van het ziekenhuis te horen gekregen dat mijn bloedwaardes eindelijk weer goed waren, dus daar ben ik heel blij mee, want ik hoef nu niet meer naar het ziekenhuis en dus ook niet steeds te gaan bloedprikken.
Dat is fijn Juf! Dat scheelt weer, hoef je daar niet telkens heen. Ik vind het leuk als je hier blijft hoor, maar ik begrijp natuurlijk dat je nu een wat minder tijd hebt. Komt wel weer denk ik, hoop ik voor jou haha). Vanmiddag even langs bij collegaatje die heeft weer een terugplaatsing gehad na ICSI maar ze was eerst nog 'ff' geopereerd omdat ze bij de punctie iets geraakt hadden en daarna haar buik dus vol bloed liep.. pff alsof een icsi behandeling al niet genoeg is. Ik vind wel dat dit emrbyootje het maar moet worden hoor, gewoon hoppa zwanger na alle ellende! Moon ik duim toch nog hardnekkig voor je hoor, die samenlevingstesten schijnen echt niet altijd iets te zeggen.. rond 27ste je NOD he?
Klopt lief! Ik vind t kei spannend ondanks Alles! Leuk Jufd dat je blijft kletsen! Natuurlijk snappen we t dat je weinig tijd hebt. Geen probleem. Geniet maar lekker v je kleine man! We zien je wel gewoon af en toe voorbij waaien haha Liefs moon
Ik weet t niet zeker maar t lijkt of m'n buik n beetje voelt alsof de ongi onderweg is..... T voelt iets anders maar t lijkt er wel op.... Ojee! We wachten maar af. X
Mijn eisprong komt er ook aan ben ook natter weer Maar... de branderigheid was ook weer wat terug al een paar dagen. Meteen maar gebeld voor die eitjes weer, kan ze morgen ophalen. Wil niet dat ik weer zolang last er van krijg dus meteen maar even behandelen Nu moet ik nog wachten tot ik ze morgen krijg dus als het nu morgen heel erg veel afgenomen is bewaar ik de medicijnen nog wel even, maar mijn ervaring de vorige keer was dat ik er te lang mee doorgesukkelt heb omdat ik niet zulke duidelijke klachten had. En aangezien ik 2 dec met de benen wijd moet.. wil ik liever dat het daarvoor maar weg is dan Ik ben er wel vanaf juli helemaal vanaf geweest gelukkig! Dus als ik er nu snel bij ben dan geeft het niet zo
@Moon, spannend hoor, tot wanneer moet je nog wachten voor je gaat testen? @Lief, gelukkig ben je er deze keer op tijd bij, dan wordt het misschien ook niet zo erg als de vorige keer. Vandaag ben ik voor het eerst met Nicholas op visite geweest, bij mijn oma en opa. Hij heeft zich gelukkig keurig gedragen en zelfs het ritje met de tram ging goed. En mijn zus heeft vandaag een HSG gehad, en ze was zo zenuwachtig, maar gelukkig zag alles er goed uit, nu maar hopen dat ook zij snel zwanger gaat worden.
Lief goed dat je meteen actie onderneemt mbt dus evt schimmel! Vervelend elke keer! Nu voel ik niks meer in m'n buik, geen ongigevoel, en ben nog steeds nat. We wachten maar... Jufd 27 nov ong zou m'n nod moeten zijn maar ik test pas op z'n vroegst volgend weekend. Maar goed....zover komt t vast niet! Wat leuk dat je met Nicholas bij je opa en oma bent geweest! Gezellig! En lekker om er ff uit te zijn denk ik of niet? Morgen gaan ik en m'n lieffie alweer 9 jaar met elkaar! Zou toch n mooi kado zijn He, een klein wondertje! Maarja....! Gaan lekker uiteten komend weekend om t te vieren! Liefs moon
Hmmz net na t klussen n beetje heel licht rosé slijmverlies,.... Ben bang dat de ongi eraan komt... Ik voel niks Maarja obv T verhaal v lief en flippos verhaal....zul je zien dat t op onze jubileumdag losbarst Grrrr