Gestopt met de pil in juli 2009. Wie nog meer?

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by charlene08, Jul 10, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Moon1984

Moon1984 Bekend lid

Oct 25, 2009
    968
    0
    0
    Juridisch Secretaresse
    Limbabwe
    Haha ik weet het niet het was maar een heel klein beetje slijm....daarna helemaal niks meer en nu ook nog niet....maar goed, morgen is NOD ong...dus kan nog alle kanten op he haha. Krijg wel een beetje de kriebels (stom he: terwijl ik weet dat de kans erg klein was deze maand...maar goed hopen mag he?! haha)

2. Moon1984

Moon1984 Bekend lid

Oct 25, 2009
    968
    0
    0
    Juridisch Secretaresse
    Limbabwe
    Zo is er niks meer en zo is er....BRUIN slijm...game over dus :-S

3. Moon1984

Moon1984 Bekend lid

Oct 25, 2009
    968
    0
    0
    Juridisch Secretaresse
    Limbabwe
    Ben ik nu ineens degene met bruin ? haha

4. Lief

Lief VIP lid

Sep 26, 2007
    5,059
    2,864
    113
    Je bent niet alleen hoor dat gaat bij mij nooit meer weg denk ik, tenzij ik weer aan de pil ga ;) Maar wat balen... kijk bij jou zeg ik nog: geen bloed geeft moed, maar nog wat langer afwachten :(

5. Lief

Lief VIP lid

Sep 26, 2007
    5,059
    2,864
    113
    Ik bedoel voor NOD bruin he, niet altijd bruin haha.

6. Moon1984

Moon1984 Bekend lid

Oct 25, 2009
    968
    0
    0
    Juridisch Secretaresse
    Limbabwe
    Haha snap t haha we wachten maar af Maarja ik geloof t niet meer....

7. Lief

Lief VIP lid

Sep 26, 2007
    5,059
    2,864
    113
    Stom gedoe ook.. pft. Is het al erger geworden?

Ik merk wel dat deze 'vakantie'ronde me goed doet. Ook al blijft het dubbel omdat ik graag zwanger wil raken, het geeft ook wel even rust... Zit sowieso goed in mn vel! Dan kan je ook weer de hele wereld aan he :) Ik weet wel dat ik nog wel stress weer ga krijgen hoor (voor die scopie bijvoorbeeld ;) of voor mn volgende NOD...) maarja, nu ff rust in mn kop.

8. Moon1984

Moon1984 Bekend lid

Oct 25, 2009
    968
    0
    0
    Juridisch Secretaresse
    Limbabwe
    Niet erger geworden... Nu weer niks, Maarja heb eerder rosé verlies gehad dan weer wel dan weer niet en dan ongi. Nog nooit met bruin.. Maar goed ik kan er niks aan veranderen

Fijn dat je weer goed in je vel zit lief! Die scopie komt goed ik weet t zeker!

Hebben jullie ook Hyves?

Liefs

9. Lief

Lief VIP lid

Sep 26, 2007
    5,059
    2,864
    113
    Heb wel hyves maar hou dat liever gescheiden van zwangerschapspagina..

Wanneer ga je teeeesteeeen!! het moet en het zal gewoon een innestlingsbloedinkje zijn net als bij carrie!!

10. Moon1984

Moon1984 Bekend lid

Oct 25, 2009
    968
    0
    0
    Juridisch Secretaresse
    Limbabwe
    Nog steeds niks hier...ook geen ongigevoel in mijn buik, maarja het rose/bruin was er hiervoor wel een paar keer ff een beetje he...Ik ga pas volg weekend testen als ik dan nog niet ongi ben, maar het zal vast vandaag/morgen losbarsten..?! Ik heb totaal geen zw klachten dus...ik voel eigenlijk gewoon niks op dit moment haha

Is prima hoor Lief, ik vroeg het me gewoon af, omdat ik flippo en ingeping nu ook op hyves heb, vandaar :)

Houden we het gewoon bij het forum, gezellig toch!

Vanmorgen bruidsjurk uitgezocht voor mijn vriendin! Kei mooi, wauw!!! Was echt geweldig! Eerste vriendin die gaat trouwen...zo leuk!!

Liefs

11. Lief

Lief VIP lid

Sep 26, 2007
    5,059
    2,864
    113
    Ow gaaf joh van die jurk!!

Maarre volgend weekend pas testen?? Je had toch vandaag je NOD al? Wat een geduld... dat mis ik dus echt haha. Maar misschien zou ik ook bang zijn voor de teleurstelling hoor..

12. jufD

jufD Bekend lid

Mar 10, 2009
    897
    23
    18
    @Moon, wachten tot volgend weekend? Dan moet je wel nog veel geduld hebben. Ik blijf voor je duimen, want zolang er geen bloed is, is er hoop.
    wat leuk trouwens dat je met je vriendin mee mocht om een trouwjurk uit te zoeken, dat lijkt me heel speciaal.
    Ik heb trouwens geen hyves, ben denk ik een van de weinigen nog.

@Lief, Fijn dat deze rust ronde je goed doet, soms heb je dat nodig om er daarna weer tegenaan te kunnen. En 2 december heb je die scopie toch? Kun je de volgende ronde dan wel gewoon weer proberen zwanger te worden?

Ik ben vandaag naar een speciale borstvoedingswinkel gegaan om voedingsbh's te kopen, want in de gewone winkels hadden ze mijn maat niet. Maar wat een opluchting is dat als je een bh in de goede maat aan hebt na weken een te kleine te hebben gedragen.
    En we hebben een schommelstoel voor Nicholas gekocht, omdat hij alleen maar bij ons wilde zitten en gewiegd wilde worden. en gelukkig wil hij in deze stoel wel rustig zitten, kijk maar op de foto.

13. Moon1984

Moon1984 Bekend lid

Oct 25, 2009
    968
    0
    0
    Juridisch Secretaresse
    Limbabwe
    GAME OVER hier.... Had t wel verwacht, was ook te mooi om waard te zijn met die narcose enz. Wel ff balen maar teleurstelling valt mee. Mbt dat ik pad volg week zou testen komt niet door m'n geduld maar door de clomid... Gyn had duidelijk gezegd dat dat invloed kan hebben op n zw test, vandaar pas n week later testen! Maar goed dat is nu niet meer aan de orde! Wel spannend: dag 3 nu dus n uitgangsecho (kan evt ook op dag 4 à 5) en dan menopur gaan spuiten... Heb er wel de kriebels voor haha

Jufd wat fijn dat je nu n goede bh hebt! Zijn je Boobs zo groot geworden dat ze niet meer pasten haha? Gelukkig heb je de nu een gebonden. Wat schattig die schommel! Hihi hebben jullie tenminste af en toe jullie handen vrij! T was indd heel speciaal om n trouwjurk uit te zoeken met m'n vriendin! Geweldig mooi om mee te maken :)

Liefs

14. Moon1984

Moon1984 Bekend lid

Oct 25, 2009
    968
    0
    0
    Juridisch Secretaresse
    Limbabwe
    FF een nieuwe banner geplaats. Ongi is gisteravond later doorgebroken, dus hou deze dag als dag 1 aan, omdat gyn zegt dat als je na 18:00 uur ongi wordt je de volgende dag als echte dag 1 moet beschouwen!

15. Lief

Lief VIP lid

Sep 26, 2007
    5,059
    2,864
    113
    Hey Moon, balen maar idd nu op naar het spuiten! Hoop dat dat jullie maar veel geluk mag brengen!

Wist niet dat clomid invloed kon hebben.. wel pregnyl maar clomid wist ik niet :)

Juf, wat leuk zo'n stoeltje! En idd slimme oplossing dan hebben jullie ook wat meer je handen op bepaalde momenten even vrij!

Hier een relaxte zondag, even boodschapjes en kaarsen gehaald, kan ik het weer mooi gezellig maken hier. Het is er echt weer voor! Wel mooi hier hoor, maar kkkkoud!

Volgende week al mijn fertiloscopie.. jeetje het leek ver weg maar nu komt het toch snel in de buurt! Nog geen zenuwen gelukkig, hopelijk is die infectie bij mij dan wel weer weg.. heb nu 2 nachten eitjes gebruikt dus hopelijk is het tegen die tijd helemaal weel in orde :)

16. Lief

Lief VIP lid

Sep 26, 2007
    5,059
    2,864
    113
    Heb trouwens toch geeen idee of ik een eisprong al heb gehad.. normaal pijnlijke tepels of borsten maar voel totaal niks. Was er natuurlijk deze ronde ook niet zo mee bezig.. achja.. verrassing dan wanneer ik ongesteld ga worden.

17. Moon1984

Moon1984 Bekend lid

Oct 25, 2009
    968
    0
    0
    Juridisch Secretaresse
    Limbabwe
    Lief: Ja ach, we gaan er gewoon voor! Lijkt mij wel ff lekker om ff niet te weten wanneer je NOD is..haha gewoon we zien wel. Indd de scopie begint echt op te schieten nu. Wel fijn, want dan heb je dat weer gehad en hopelijk komt er niks uit. Ik zei toch dat het snel ging hihi. Zie je er erg tegenop? Is het trouwens gewoon dat je na de scopie weer naar huis mag of moet je ff in het zknh blijven?

Heerlijk he om het gezellig te maken. Met dit weer, zo donker zo kkkkoud. Lekker binnen indd met de kaarsen, de gelhaard aan en lekker op de bank/achter de pc. Ben ff aan het googlen enz. We vieren 1e kerstdag met vrienden bij ons, dus ben ff aan het uitvogelen wat we gaan eten. 2e kerstdag bij ons pap en mam. Mijn schoonouders zijn op vakantie, dus daar gaan we dit jaar een keertje niet naar toe. Het zusje van mijn vriend wil niet mee naar Zuid Afrika (daar zijn ze op vakantie) dus zij is met kerst/oud en nieuw dik 2 weken bij ons...Ze is al 19, maar heeft een flinke verstandelijke handicap, dus het vergt een hele hoop zorg en energie, maar wel gezellig. We zien ook wel weer hoe dat loopt. Misschien goed, beetje afleiding hihi.

Dit jaar vieren wij trouwens vh eerst weer sinterklaas...Mijn opa is op 5 dec. op sinterklaasavond overleden en stonden altijd stil bij zijn overlijden. Nu de broertjes/het zusje van mijn vriend niet meer in de sint geloven gaan we vh eerst suprise doen met schoonfamily! Gezellig! Van tevoren lekker gourmetten. 's middags wel nog even langs oma en de gedenkplaats van opa...

Jullie al plannen vd sint/kerst?

Liefs Moon

18. jufD

jufD Bekend lid

Mar 10, 2009
    897
    23
    18
    @Moon, balen meid dat je toch weer ongesteld bent geworden! Ik hoop dat dat spuiten deze ronde goed zijn werk gaat doen.

@Lief, kan me voorstellen als je er een ronde niet zo mee bezig bent dat je dan niet weet of je eisprong al is geweest, je let er dan toch minder op.

Wij vieren eerste kerstdag bij mijn oma en opa met mijn hele familie, dit doen we elk jaar, dat is echt traditie. En dan gaan we lekker met z'n allen gourmetten en spelletjes spelen. Ik vind dat altijd zo gezellig, ik heb er nu alweer zin in! En Sinterklaas vieren wij eigelijk niet, maar nu de kleine er is zullen we daar volgend jaar weer mee gaan beginnen.

Hebben jullie trouwens al kerstversiering in huis of wachten jullie tot Sinterklaas weer weg is?
    Ik ga aankomende woensdag nieuwe kerstballen kopen, maar ga pas na 5 december mijn huis versieren.

19. Lief

Lief VIP lid

Sep 26, 2007
    5,059
    2,864
    113
    @moon, ik moet 2 uurtjes blijven omdat ik een infuus met pijnstilling krijg, daarna mag ik weg! Ik ga niet onder narcose dus daarom kan dat zo snel. Zie er nog niet tegenop maar heb ook nog niet het gevoel dat het over 4 dagen al is ;) Dat besef komt nog wel en dan kom ik hier klagen dus pas maar op haha.

@Jufd: Heb vandaag dus de kaarsjes neergezet en meteen maar de ballen in mn kersthanger gedaan, meer kerst komt er hier ook niet in huis hoor, maar ik doe niks aan de sint dus dat gaat eigenlijk nogal aan me voorbij allemaal dus vond dat het al wel mocht ;). Kan me voorstellen dat dat weer terugkomt als er weer kleintjes in de familie zijn maar nu nog niet in elk geval.

Wij gaan eerste kerstdag gewoon samen thuis zijn, heerlijk uitslapen en tijd voor elkaar (daar ontbreekt het nogal eens aan ;) hopelijk is vriend dan afgestudeerd!) en dan gaan we denk ik lekker gourmetten (heb een 2 persoonsding) en series of filmpjes kijken. Tweede kerstdag gaan we met schoonouders en broer en zusje van vriend en aanhang high tea-en bij een enorm goed enig theehuis, heel gezellig! Tussen kerst en oud en nieuw heb ik verplicht vrij van mijn werk en vertrek ik naar mijn ouders in Zeeland toe. Vriend moet wel werken dan dus die komt de 30ste ofzo ook daarheen.
    Oudjaarsdag rijden we naar Antwerpen (is maar ruim uurtje rijden hoor) met mijn beste vriendinnetje en haar vriend en gaan daar oud en nieuw vieren! We hebben al een hotel geboekt dus blijven daar ook 1 nachtje slapen. Gaan niet stappen ofzo, maar er schijnt daar mooi vuurwerk te zijn en gewoon gezelligheid op de markt enzo.
    Dan nieuwjaarsdag nog even langs mijn ouders (de zelfgemaakte appelbeignets van mn mama kan ik niet missen :D) en rijden weer terug naar huis.
    En dan... weer werken blegh dan krijg ik altijd zo'n groot leeg zwart gat (en helemaal als we 17 dec van de gyn een half jaar zelf moeten gaan proberen ofzo.....) Gelukkig willen we snel gaan kijken wat voor hypotheek we kunnen krijgen dus dan kan ik me daar op storten:p.

Heel geregel om iedereen die ik lief vind ook te zien met de feestdagen met die 200zoveel km er tussen maargoed.. zo lukt het wel zonder dat ik zelf gestrest raak ;)

20. Lief

Lief VIP lid

Sep 26, 2007
    5,059
    2,864
    113
    Pff voel volgens mij nu pas steekjes van ei en zit al op dag 19! Dat gaat zeker een cyclus van 33 dagen worden, echt zo stom.. hoe langer ik bezig ben hoe onregelmatiger het lijkt te worden en hoe langer, voor die 32 dagen waren het 7 korte cyclussen, stom gedoe. Nu ben ik namelijk precies in Londen ongesteld en dat vind ik irritant!

Share This Page