Lief echt mooi!!! Echt nog steeds een geweldig idee! Hmmz..balen als je in London ongi bent...Dat is wel een nadeel als je geen pil meer slikt ;-S. Morgenmiddag afspraak bij de gyn vd uitgangsecho en dan begint het morgenavond echt...vd eerste keer spuiten. Spannend! Wel heel vreemd..normaal ben ik op dag 1 beetje onig en dag 2 en 3 zijn de tampons meestal niet aan te slepen en daarna nog maar een beetje of niks. Gister was dag 1 (en de avond ervoor dan, maar dat telt dan niet echt) en ik heb werkelijk elk 1,5 a 2 uur moeten verschonen, het was echt niet normaal meer! En nu heb ik al bijna niks meer...een beetje maar. Toch vreemd, maar zal ook wel door de CLomid komen. Ik ben wel blij want morgen de uitgangsecho en normaal lek ik dus als een zeef op dag 3, maar nu dus niet echt meer, da's dan weer een voordeel Ben alleen snotverkouden en heb keelpijn, dat is wel klote want ik wil juist helemaal fit zijn als ik ga beginnen morgen..hopen dat het snel over is. Moet morgen naar de KNo omdat ik weer last van mijn oren heb door de verkoudheid. Hopelijk heeft hij een wondermiddeltje dat snel helpt. Al moet ik dan dan ook weer overleggen met de gyn ivm de combi medicijnen en Menopur..zucht..je moet aan zoooveel denken nu he :-S Maarja, het is voor een goed doel! Bij mij komen de kerstspullen pas na de sint. Maar meestal doe ik dat pas 2 weken van tevoren. Vind het heeel gezellig hoor, maar als ik alles al een maand heb staan ben ik het zat voordat het uberhaupt kerst is :-D Ik wacht dus nog ff. Maar heb wel mooie nieuwe ballen gekocht. Heb antractiet en met een heel aparte soort van rose achtige kleur met een grijzige schijn, echt geweldig mooi! Ik zal wel eens een fotoke maken als ie staat JufD: lijkt me echt mooi, de eerste kerst met jullie wondertje! Geweldig toch?! Liefs, Moon
Vorige jaar heb ik hem tot eind januari laten hangen geloof ik vond het zo gezellig, en omdat het geen kerstkleurtjes zijn kon het wel vond ik haha. Ow spannend joh wist niet dat je zo snel al moest beginnen met spuiten! En over die ongesteldheid: ik sta ook telkens weer verbaast dat er zoveel kan veranderen.. ene keer lange, dan weer korte cyclus. Dan weer dag 1 veel bloedverlies en buikpijn, dan weer een ronde zonder buik of hoofdpijn.. Ik snap er echt niks van hoor! Afgelopen keer had ik op dag 1 nét wat bloed (meest bruin) en de dagen erna alleen beetje bruin..geen hoofdpijn, geen buikpijn.. stiekem nog testje gedaan op dag 5 ofzo maar negatief dus ik ben gewoon heel weinig ongesteld blijkbaar. Ga je je daar weer zorgen om maken Ik ben het ronde overslaan nu wel beu hoor, wil weer kansen en actie! Mja dat duurt nog zeker 4 weken ofzo
Lief 1 ding hebben we het afgelopen 1,5 jaar wel geleerd he: ons lichaam zit vreeeeemd in elkaar :-S haha!
@Lief, wat een ontzettend leuke kerstkroonluchter! Het ziet er zo vrolijk uit dat je zoiets toch gewoon het hele jaar wilt laten hangen. @Moon, en.. hoe is het spuiten gegaan? Valt het een beetje mee? En het is inderdaad wel heel bijzonde voor mij(en mijn man) deze kerst, de eerste keer met de kleine erbij. We zijn al druk opzoek naar een leuke outfit voor hem. Nicholas heeft hier gister zijn eerste sneeuwbui meegemaakt, al heeft hij er weinig van mee gekregen in zijn kinderwagen en ingepakt als een eskimo
T gaat ff klote hier! Moest vandaag naar de KNO omdat ik flink verkouden ben en last v m'n oren had! Trommelvliezen zijn naar binnen getrokken en dat ik klote v m'n geopereerde oor! Neusspray en zware antibiotica voorgeschreven gekregen, omdat t echt moest! Vanmiddag naar de gyn... En je raadt t Al: de combi met medicijnen mG niet dus deze ronde game over, niet spuiten en in januari verder! Was echt ff pissed op die gyn!!! Zo van ach wat maakt t uit ff ronde rust! Grrr was kei verdrietig en boos: dat klote oor heeft al zoveel roet in t eten gegooid m'n leven lang al en dan denk je dat je alles gehad hebt, maar nee hoor dat klote oor!!!! Sorry Vd boze reactie maar ik ben er ff helemaal vanaf Liefs moon
Oh Moon wat K*T! En zo een gyn die dan zo makkelijk zegt dat je dan een ronde rust hebt zou je het liefst toch aan zijn stropdas over de tafel willen treken, ik kan me voorstellen dat je boos bent.
He wat klote Moon Hopelijk kun je na je eerste boosheid deze ronde net zo als ik ervaren: even rust aan je kop. Maar snap dat het een enorme tegenvaller is! Zeker met dat spuiten heb je nog extra hoop omdat het iets nieuws is wat vast gaat helpen. Ik moet morgen om 11.15 pff wat we allemaal niet moeten doen he voor zo'n kleintje..
Daar ben ik weer met natuurlijk goed nieuws Geen verklevingen, zag er goed uit en de eileiders waren open. Ik vond het wel best heftig.. man nog nooit op een ok geweest, nog nooit infuus, nooit medicatie op die manier. Maar ze waren echt suuuperlief daar. Je kwam eerst in een soort wachtruimte met 4 van die luxe stoelen met gordijntjes er omheen. Toen kreeg ik uitleg een badjas en een infuus. Vriend kreeg koffie Toen lopen naar die OK, daar in de leuke beugels en toen ging hij eerst van buiten met jodium en toen met eendenbek en dan ook vanbinnen. Toen kreeg ik een plaatselijke verdoving daar ergens vanbinnen en vervolgens kreeg ik medicatie in het infuus. Nouuuuu man ik trok helemaal weg haha, echt te raar gewoon, eerst ook superduizelig en kon mn ogen amper openhouden. Later was het vooral heel rustgevend en wat verdovend. Toen kon ik ook wel weer op het schermpje meekijken. Toen mocht geloof ik die eendenbek er weer uit en gingen ze vloeistof in de baarmoeder spuiten zodat ze later rond konden kijken. Toen ging hij dus kijken met zo'n ding vanbinnen, en later spoten ze er nog wat blauwe vloeistof en in dat kwam er dan bij de eileider weer uit. De ene eileider kon hij niet goed zien maar er kwam blauwe vloeistof vandaan dus die was ook prima. Toen ging het me wel wat zeer doen dus gelukkig ging hij ook niet verder rondprutsen. En toen langzaam overeind en in de rolstoel weer naar die wachtruimte. Ik was echt totaal zweverig en raar en gevoel alsof ik koortsig was. Mja toen kreeg ik nog wat paracetamol omdat ik flinke scherpe steken had. Ze meten daar steeds je bloeddruk ken je hartslag en saturatie enzo. Toen langzaamaan wat drinken en een beschuitje en toen kreeg ik wel een flinke wegtrekker (mn onderdruk was nog maar 44) dus weer helemaal plat, maar na een tijdje ging het wel weer. Nog een diclofenac ofzo gekregen omdat t toch wel flink stak.Toen op gegeven moment even naar de wc en weer aankleden en infuus eruit. Vriend heeft me nog wel met rolstoel naar de auto gebracht (is nogal eind lopen) maar eenmaal door de koude buitenlucht en in de auto ging de laatste wazigheid wel weg. Zit nu lekker op de bank met laptopje en ik heb heerlijk tot maandag om bij te komen. Heb nu ook alleen wat menstruatiepijn, maar ben wel benieuwd als die pijnstiller straks is uitgewerkt. Morgen bellen ze me nog even om te tjekken
Jeetje Lief, wat een ervaring! Gelukkig is het achter de rug en zag alles er goed uit. Hebben ze al met je besproken wat er nu gaat gebeuren, omdat alles goed is? Of heb je daar weer een andere afspraak voor? Doe rustig aan en laat je vriend maar even lekker voor je zorgen.
Lief wat n toestand! Gelukkig dat alles wel goed is! En indd wat is nu t plan? Of krijg je nog n afspraak? Laat je vent indd maar ff lekker v je zorgen meid! Hier is t ff flink kut, vandaar m'n korte reactie. Ben zo verdrietig om alles, t is ff teveel! Ik was ff benieuwd naar lief vandaar dat ik toch ff kom! Vh weekend zal ik wat uitgebreider reageren. Wil nu ff rist. Liefs moon
@Moon, neem je tijd meid, het is ook niet niks zo een tegenslag. @Lief, ben heel benieuwd wat je op dat gesprek te horen gaat krijgen. Heb je zelf al een beetje een idee welke kant het nu opgaat? Ik ben vandaag met Nicholas bij de huisarts geweest, omdat hij steeds meer melk terug spuugt en daar ook veel last van heeft. De huisarts denkt nu dat zijn maagklepje nog niet goed werkt, als hij 6 weken is moeten we terug komen en als het dan nog zo is krijgt hij medicijnen voor het spugen. Ik hoop maar dat het snel over gaat want het is zo zielig om dat kleine ventje te zien huilen
Ach wat zielig JufD, is dat dat reflux waar ik hier vaak over lees? Hopelijk groeit hij er overheen. Ik weet zeker dat ze zeggen dat we een half jaar of jaar zelf moeten proberen en daarna weer contact op mogen nemen voor IUI. Wel krijg ik alst goed is medicijnen omdat ik op 9 dpo al bruinverlies krijg. Dus wat dat betreft zal ik nog wel een ronde of wat moeten terugkomen, neem ten minste aan dat ze dat monitoren hoe dat bevalt enzo. Dus nog niet meteen helemaal naar huis gestuurd worden gelukkig, want ik vind dat een heeeel naar idee. Snap nog steeds niet dat Flippo daar zo blij mee was. Ik snap het heel goed hoor dat ze het doen, want qua kansberekening hebben we dan gewoon meer kans zonder verdere behandeling nog maar het voelt niet alsof het dan ineens wel raak zou zijn zegmaar..
Ow en ik voel me alweer veel beter hoor, plas nog blauw hihi, nog wat trekkerig gevoel in mn buik en af en toe een steekje maar dat is het. Verlies ook geen bloed meer ofzo dus dat is mooi!
Hoi! Ben weer terug van vakantie! Erg leuk en gezellig gehad met z'n 3-en. Zal binnenkort even wat foto's plaatsen. Lief: wat heftig zo'n onderzoek, wel heel fijn dat het er allemaal goed uit ziet. Hopen dat de medicijnen tegen bruin gaan helpen, en je straks betere kansen hebt elke maand. Rust lekker uit dit weekend! Moon: wat balen zeg! Had zo gehoopt dat het gewoon al gelukt zou zijn en nu dit. Sterkte hoor en in het nieuwe jaar er weer tegenaan. JufD: vervelend zeg dat hij zoveel spuugt. Het is dus meer dan normaal omdat hij ook moet huilen zo te horen. Hopen dat hij er gewoon overheen groeit. Sanna spuugde ook altijd wel wat maar had er zelf geen last van en het is sinds een paar weken helemaal over. Hier gaat het verder goed. Maandag hebben we de intake op het kinderdagverblijf en dan worden de wen-dagen gepland brrrr... het lijkt me niet leuk maar het zal vanzelf wel wennen. Gisteren nog op consultatiebureau geweest en ze is weer goed gegroeid: 65 cm en 6,5 kg. Mooi gemiddeld. Gaan jullie nog Sinterklaas vieren? Ik vanavond met vriendinnen (kadootje van 5 euro + gedicht) en zondag nog een beetje met schoonfamilie. Gisteren zijn mijn ouders al langs geweest met kadootjes! Goed weekend allemaal!
Hey leuk dat je weer terug bent! Kom maar op met de foto's binnenkort Wij vieren geen sinterklaas, nog geen kleine kindjes in de familie en geen creabea's voor surprises (vind ik wel jammer ik vind dat wel leuk!). Achja voeren we wel weer in als mn broertjes of ik kids krijgen. Heb wel een chocoladeletter voor vriend gehaald voor in zijn schoen haha (en ook voor mezelf natuurlijk).