@Lief: Meis ik hoop dat je met IUI mag beginnen, haalt zo veel stress weg, en dan heb je tenminste het gevoel dat er wat gedaan wordt. Ik duim voor je meis... @Moon: Flink balen zeg.... pffff het zit je ook niet bepaald mee zeg...Ik hoop dat je snel verder mag! @JufD: Ik hoop dat je kleine mannetje snel beter wordt en zijn melk goed binnen houd. @Carrie: Spannend die wendag de meeste kinderen vinden het helemaal geweldig @All: Ja jullie zien t goed.... ik schrijf toch weer hier... ik leef te veel met jullie mee en kan gewoon niet weg blijven, ben te nieuwsgierig hoe het met jullie gaat Dus bij deze... ik lees gezellig mee, heb alleen niet zo veel te melden... Naja niet zo veel... Moet binnenkort weer geopereerd worden, lang verhaal maar hou het kort... moet een bultje uit mn borst gehaald worden... niets engs maar heb er erg last van (al 13 jaar!!!!!!) en het zit vrij diep vast blijkt nu dus kan t niet zo maar even snel weg gehaald worden. Afgelopen zondag is mn neefje overleden van 20 jaar jong, ook een lang verhaal, maar laten we het er op houden dat hij het lichamelijk (door zijn lichamelijke handicap) het niet meer trok en steeds verdrietiger werd om het verlies van zijn moeder, mijn tante een paar jaar terug (zelfmoord). Vervelende dingen maar goed... Komende donderdag krijg ik te horen of we toch weer met clomid moet beginnen eventueel in combinatie met IUI maar dat zien we wel. Zo dat was t wel ff... ik hou het nu maar weer even bij meelezen.
Jeej flippo He en toch misschien IUI hield je het zelf proberen toch niet vol? Hoop voor jou ook actie!! Bij mij zal het niet zo zijn hoor, we waren al gewaarschuwd daarvoor wij zullen pas bij 2 of 2,5 jaar proberen IUI krijgen.. Verder, sterkte allemaal nare dingen! En ik weet nu 1 ding, al die enge medische dingen zijn vreselijk Dus succes met die operatie.
@Flippo, wat leuk dat je toch weer terug bent! Veel succes met de operatie en gecondoleerd met je neefje. @Carrie, fijn dat jullie een leuke vakantie hebben gehad, ik ben benieuwd naar de foto's. En het spugen van Nicholas is inderdaad meer dan gewoon een mondje, soms echt hele golven. Wel fijn dat het bij Sanna nu over is, ik hoop dat het bij mijn ventje ook snel over is.
Hoi meiden, Het zit ons allemaal niet mee. Ik zal er de komende tijd ws. niet veel zijn en ben ook al een tijdje niet meer geweest. Mijn vriend en ik zijn vrijdag aangereden door een idioot die bewust op ons inreed, doorreed en nog een andere vrouw in de auto overhoop reed. Ik en mijn vriend, maar met name mijn vriend heeft letsel opgelopen. Hij heeft een herstenschudding en hele erg rug nek en hoofdpijn. Ik ook, maar gelukkig in mindere mate. Door de klap is mijn geopereerde oor niet goed en hoor ik wederom niks meer aan die kant. Maandag naar de KNO en dan hoor ik wat er aan de hand is en hoe nu verder, maar mijn vriend is nu het belangrijkste. Ik hoop dat hij weer volledig herstelt, maar dat is maar de vraag...We zijn zo geschrokken, zo boos, zo verdrietig! Die vrouw is compleet de weg kwijt en mag van mijn part ik weet niet wat krijgen. Politie is met een onderzoek bezig. Zoals jullie zullen begrijpen hebben we nu ff een hele hoop ellende aan ons hoofd. Ik zal proberen jullie op de hoogte te houden, en anders wil wellicht Flippo, als er is, of Ingeping of Femsiej jullie op de hoogte houden (want die staan op mijn hyves). Lief en Flippo ik wil jullie allemaal heel veel succes en sterkte wensen en ik hoop dat het snel raak mag zijn! Carrie en JufD geniet van jullie wondertje, en ik hoop dat alles snel helemaal goed is met Nicholas! Heel veel liefs, moon
Jeetje zeg! Wat een idioot! Veel sterkte en beterschap ook voor je vriend, en wat enorm balen van je oor ook weer, daar heb je nou zoveel moeite voor gedaan Pff sterkte!!
Nou nu iedereen hier half afscheid neemt en afscheid neemt voor een tijdje denk ik dat ik ook maar eens ff ga minderen Ik kom nog wel even melden wat er de 17de wordt gezegd bij mijn 'laatste' afspraak natuurlijk, en kom best even lezen. Maar meer 1 keer per week dan 10 keer per dag Als er echt iets belangrijks is: Priveberichtje sturen! Die zie ik in mijn mail dan kom ik direct tjekken wat er aan de hand is
Jemig Moon wat ontzettend schrikken!!! Heel veel sterkte en ik hoop van harte dat het helemaal goed komt met jou en je vriend. Jullie verdienen nu wel een beetje geluk hoor, dus dat kleine wondertje moet niet lang meer op zich laten wachten. Lief: het begint hier inderdaad aardig rustig te worden op deze manier. Ik blijf voorlopig nog wel af en toe spieken hoor en heb zojuist weer wat nieuwe foto's geplaatst! JufD: en hoe gaat het verder met jullie? Wat vind je van het moederschap tot nu toe? Flippo: leuk dat je weer meeleest! Sterkte alvast met de operatie en wat een berichten weer uit je familie-kring. Heftig hoor. En we horen dan wel even hoe het donderdag gegaan is? Maar zelf weten of je wel of niet iets post natuurlijk Hier gaat het goed, ik zie alleen wel op tegen het weer moeten werken maar goed dat is niet anders. Vanmorgen intake op het KDV gehad. Het is daar wel even anders als thuis natuurlijk, heel druk vooral maar wel hele lieve leidsters en de andere kindjes zijn ook lief. Aanstaande vrijdag voor het eerst een uurtje wennen. Ik mag er nog even bij blijven maar moet haar dan toch echt achter gaan laten. Gelukkig bouwen we het langzaam op. Daarnaast ben ik ook begonnen met het afbouwen van borstvoeding. Ik zie het niet zitten om te kolven dus Sanna krijgt straks een combinatie van borst- en flesvoeding. Tenminste ik hoop dat dat lukt: 's ochtends en 's avonds borstvoeding en overdag flesvoeding. Dan hoef ik toch nog niet helemaal te stoppen met borstvoeding, dat is ook wel weer een hele stap Gelukkig heb ik nog 4 weken verlof, ik ga er nog even flink van genieten! En straks hoef ik gelukkig maar 3 dagen naar kantoor en blijft m'n man een dag thuis om voor Sanna te zorgen. Hoeft ze maar 2 dagen naar de opvang, dat is ook wel weer te overzien.
@Moon, wat heftig zeg! Ik hoop dat je vriend snel opknapt en jij natuurlijk ook. @Carrie, het moederen bevalt me heel goed, ik kan zo genieten van Nicholas. Ik vind het soms wel zwaar dat hij zo slecht slaapt en met het eten nog niet echt een ritme heeft, waardaar ik vaak op 12 voedingen per dag zit, maar dat neem ik allemaal voor lief. Het zal trouwens wel weer wennen zijn dat je na zo een lange tijd weer aan het werk moet en Sanna dan naar het KDV gaat, maar ze gaat het daar vast heel leuk hebben. Succes vrijdag met wennen, want het zal vast wel even lastig zijn. Wat jammer dat iedereen hier weggaat, ik hoop stiekem dat het tijdelijk is en dat jullie snel weer terug zijn. Ik blijf hier in ieder geval rond hangen. Vandaag ben ik met Nicholas naar het consultatiebureau geweest, en we denken dat we weten warom hij zoveel krampjes heeft en zoveel moet spugen. Toen hij gewogen werd schrokken we namelijk enorm, want deze meneer weegt nu al 5.055 kg Op zijn groeicurve zie je de grafiek gewoon recht omhoog gaan, haha. De krampjes kunnen dus komen door het groeien en het spugen komt waarschijnlijk omdat hij gewoon teveel eet, ik moet nu dus proberen om hem minder voedingen op een dag te gaan geven. Dus van een hele kleine baby heb ik opeens een dikkerdje
Ow maar meiden ik kom nog wel hoor! Maar even iets minder vaak Ik vind het veel te leuk om jullie te volgen. Carrie wat lijkt mij dat ook moeilijk je moet weer werken, helemaal uit je lekkere coconnetje weg, en Sanna naar het KDV. Ik heb zelf ene half jaar stage gelopen op het KDV dus ik weet wel goed hoe het daar is... en ik zou er ook wel tegenop zien om mn kindje daar achter te laten. Niet dat het slecht is ofzo hoor, helemaal niet, maar soms vrij hectisch Als mijn kindje net als ik word, word dat nog een probleem haha, ik ben nogal gevoelig voor omgevingsprikkels enzo geloof ik Wat een leuke foto's weer! En wat wordt ze al groot! Ze lijkt ook best wel op jou of niet? Maar ook hier zal kindje 2 dagen naar KDV gaan, ik 2,5 dag werken en vriend dan die ene halve dag thuis zegmaar. Hij werkt toch wel ook 's avonds en op zaterdag dus die halve dag kan prima. Ook begint hij vaak vrij laat dus kan mooi rustig kindje naar KDV brengen op die dagen, kan ik gewoon zo gaan werken. Dat is allemaal wel geregeld nu het kindje nog JufD je hebt een dikkertje haha, maar idd maar proberen dat hij ietsjes minder binnenkrijgt dan, als dat scheelt voor het spugen en de krampjes zou dat fijn zijn!!
Hoi Meiden, Ik blijf niet weg hoor! Kan jullie toch niet missen!! Ik zal alleen ff niet zo heel veel meer komen. Heb zoveel aan mn hoofd nu, ik zit ff vol. JufD: Die Nicholas! Haha een vreetbeertje Maar goed, liever dattie gewoon lekker goed eet, maar hij moet natuurlijk geen krampjes krijgen, want dat is echt kei sneu voor zo n kleintje. Hoop dat het snel beter gaat! Carrie: kan me voorstellen dat het moeilijk is om jouw lieve kleine meisje straks achter te laten op het KDV, maar hopelijk went het snel. Mijn zusje werkt op een KDV en als ik hoor hoe het daar gaat...hele goede zorg! Natuurlijk wel druk soms, maar als er maar veel liefde, aandacht en zorg is! Lief: Fijn te horen dat het goed gaat. Hoop dat je snel helemaal geen last meer hebt. Ben benieuwd wat uit he gesprek komt. Wij zullen iig voorlopig niet meer kunne klussen Maar goed, onze, en met name de gezondheid van mijn vriend, is het belangrijkste nu. Hij komt er (hopelijk helemaal) wel weer bovenop, maar dat heeft veel tijd nodig. Het is gewoon niet te verkroppen: de pólitie heeft onze auto's nog steeds, nog steeds geen duidelijkheid, een ander slachtoffer zegt ook dat dat k*twijf moedwillig en echt bewust op ons en haar inreed (!? ik zweet het, echt waar, hoe dat ging, niet normaal!! Ik dacht echt dat we het niet meer zouden overleven, leek net een afrekening...terwijl wij toch geen vijanden hebben en geen criminelen zijn, tenminste niet dat ik weet haha). En dat k*twijf zegt doodleuk: ik weet er niks meer van. Da's makkelijk! De politie zegt: ze zag er niet uit als iemand die dat moedwillig doet. Hoe the f*ck ziet iemend eruit die moedwillig op iemand inrijdt??!?!?!? Waar slaat dat op! Wou dat ik het wist, dan zou ik die personen voortaan mijden :-S Dat mens dat spoort gewoon niet! We zijn zo boos, zo verdrietig en zo gefrustreerd, en ook gewoon bang eigenlijk. Zo eng dat iemand je zoiets kan aandoen! Maar goed, laten we hopen dat het uiteindelijk goed komt... Meiden, ik ben veel te benieuwd naar jullie, dus ik blijf zeker langskomen, maar ik kan niet altijd wat posten...Dat is dus geen onwil. Liefs, Moon
@Moon, ik vind het echt een heftig verhaal zeg. Dat iemand blijkbaar zo gek is dat ze gewoon zomaar op wildvreemde mensen in gaat rijden, dan ben je echt niet goed bij je hoofd! En dan de reactie van de politie, niet te geloven. Ik hoop dat jullie dit hele gebeuren snel kunnen afsluiten en dat jullie snel opknappen. @Lief, gelukkig blijf je, want ik zou het jammer vinden als ons topic verdwijnt en ook ik vind het veel te leuk om jullie te volgen. Nou, vandaag begonnen met opratie laat Nicholas minder eten, maar dat is nog niet makkelijk. Ik vind het zo lastig om hem te laten huilen, en dan helemaal omdat hij vaak wil drinken bij mij omdat hij krampjes heeft. Toch lastig als je dan je kind die troost niet meer kan bieden. Daarom ben ik vandaag ook maar weer gaan proberen of hij een speen wil, tot nu toe wil hij dat steeds niet, maar ik heb weer een ander merk genomen en misschien dat hij deze wel wilt.
He meiden, JufD: hoe is het met operatie laat Nicholas minder eten? Heb nog ff naar je banner gekeken..en hij groeit dan indd als kool hahaha. Ik hoop dat het gaat lukken en dat hij een speentje wil. Succes ermee! Lief hoestie met jou meid? En de rest? Hier nog steeeeds aan het wachten op bericht vd politie..pffft zo'n knallende koppijn heb ik ervan :-S blergh! Liefs, Moon
Nou, operatie laat Nicholas minder eten is nog niet echt gelukt, maar dit is natuurlijk pas de tweede dag. Elke keer als hij wil eten probeer ik het minimaal 15 minuten te rekken en zo hoop ik dat hij straks keurig op 8 voedingen per dag zit. @Moon, op wat voor bericht wachten jullie van de politie? En zit die vrouw nu vast op het bureau of hebben ze haar weer laten gaan? Doe rustig aan meid!
Ha dat wordt dus nog n hele opgave m nicholas minder te laten eten hihi succes ermee! We wachten op de getuige die de politie nog niet had knnen bereiken en op de uitslag vh tweede technisch onderzoek, want m'n schoonbroer werkt bij autoschade bedrijf en heeft ws lak Vd auto v dat k*twijf gevonden! Maar we horen maar niks.... Zo irri!
@Moon: Had je op hyves al gesproken... hier ook beterschap meis... sommige mensen :S... echt een stelletje idioten!!! Hopelijk komt het goed met je oor.... ik duim voor je! Ook beterschap voor je mannetje. @jufD: Lijkt me lastig je kinejd eminder te laten eten... hebben ze je misschien tips gegeven hoe je dat kan doen? Suc6 in ieder geval @Lief: Heel begrijpelijk meis Ik ben nu ook minder actief hier, en t bevalt me best @Carrie: Mooie foto's meis doet je kindje het goed? @All: Wat vind je hiervan... werd net gebeld door de gyn, plan van aanpak: geen aanpak want we zijn nog niet zo lang bezig... nou ik vind 1,5 jaar toch best wel lang of niet? Maar goed, hun hebben er alle vertrouwen in dus gaan wij dat ook proberen te hebben. Ze wilde dat ik ging tempen, dat heb ik afgeslagen, ben er net mee gestopt na bijna een jaar iedere dag te hebben getemt.. was blij dat ik er van af was. Nu iedere maand 7 dagen na mn eitje bloed laten prikken... maar wanneer is mn eitje? Geen idee... Naja op de goede gok gaan we maar rond CD 27 bloed prikken ofzo... Tot mei/juni volgend jaar zelf proberen dus, dan zijn we 2 jaar bezig, dat is voor hun de grens om te starten met IUI of iets dergelijks. Naja zal wel september worden voor we dan uiteindelijk kunnen starten ofzo want als het in mei/juni niet gelukt is moeten we een afspraak maken bij de gyn om te kijken hoe en wat verder en de wachttijd voor IUI is 3 maanden in het UMC, dus september op zijn vroegst dan denk ik.. Maar we blijven positief, t moet gewoon voor mei raak zijn, dan hebben we al dat geklooi aan mn lichaam niet meer nodig en dan ben ik zwanger voor de bevalling van mn zus (die is 17 mei uitgerekend)
Hm ik zou het vet balen vinden Flippo, zeker omdat jullie al IUI hebben gehad!! Maar ze zeggen dus precies hetzelfde als mijn ziekenhuis.. ik krijg dit de 17de te horen..
@Lief: ik baal er wel van idd.. alsof 1,5 jaar niet lang is :S.... hebben ze zelf in deze situatie gezeten? pfff... naja we blijven hoop houden... meer kunnen we toch niet doen....
@Flippo, wat balen zeg dat ze nu niks meer gaan doen. Ook wel een beetje gek, omdat je al medicijnen en iui hebt gehad dat je het nu weer zelf moet proberen. Maar ik ga voor je duimen dat het ruim voor mei raak is. En ik heb wel een tip van het cb gekregen voor het minder laten eten van nicholas, ik moet hem langer laten huilen en zo steeds 15 minuten proberen de voeding op te schuiven. Maar ik ben erg slecht in het laten huilen dus dat gaat nog niet helemaal goed.
Moeilijk hoor JufD! maar als het voor zijn bestwil is toch maar beetje doorzetten.. als je de voedingen steeds maar ietsjes opgeschoven krijgt heb je alweer iets bereikt toch, al gaat het maar met 10 minuutjes tegelijk. Flippo, ja als wij het straks te horen krijgen zetten we ook de schouders er weer onder en gaan met goede moed verder. Als alles niet goed genoeg zou zijn om spontaan te lukken dan zouden ze ons niet naar huis sturen Er zit ook bij ons gewoon een hele kansberekening achter, op een gegeven moment krijg je te zien dat je met bv IUI wel meer kans gaat maken dan met spontaan afwachten en dan mogen we dat ook gewoon. Ik ben zelf wel benieuwd naar de afspraak de 17de! Maar we gaan zondag eerst lekker 2 nachtjes naar Londen En daarna gewoon van de kerstdagen en vrije dagen genieten. Januari maken we de balans wel eens op en kijken verder qua kinderwens Ik zit volgens mij... op 9 dpo en nog geen bruin gezien. Zal je net zien de ene ronde dat we gaan bal kans hebben krijg ik straks geen bruinverlies haha.
Flippo: Spannend dus hoe het gaat lopen. Maar..het moet gewoon lukken: snel gewoon natuurlijk zwanger worden! Indd wel ook een beetje apart, omdat je al IUI en medicijnen gehad hebt, maar: Als het raak is, is het raak, en dan het liefst gewoon op de natuurlijk weg, toch?! Als alles gewoon goed is, dan moet het ook gewoon gaan lukken. Klus ze meid Lief: heerlijk lekker een weekendje London! Wat zou ik ook graag ff er tussenuit gaat, ff alles lekker loslaten! Maarja..voorlopig gaat dat helaas niet met mn mannetje :-S Probeer zoveel mogelijk te kijken naar de dingen die we wél hebben...ooit komt het goed! Ik en mijn vriend hadden er ook niet meer kunnen zijn, dat besef komt met de dag meer, dus ik probeer ondanks alle ellende echt positief te blijven. M'n mannetje zegt al: in januari gaan we er gewoon voor, jij begint met spuiten en dan gaan we gewoon lekker aan de klus, ondanks mijn pijn. Het is een lieverd! Maar...ik denk dat we nog maar ff moeten wachten... We zien wel hoe het loopt... Liefs, Moon