Hoestie meiden? Hier eindelijk gerechtigheid! Die truttebol wordt nu aangemerkt als verdachte van het toebrengen van (zwaar) lichamelijk letsel, doorrijden na aanrijding en krijgt ook een keuring door het CBR, of ze wel capabel is voor het hebben vh rijbewijs/het besturen van motorrijtuigen (naar onze mening is het zo duidelijk als wat dat ze daar NIET capabel voor is, maar goed hahaha). Ze is dus officieel aansprakelijk voor ons letsel/schade...Eindelijk! Nu kan mijn werkgever er werk van maken en wordt alles netjes opgelost. Nu nog van die koppijn/rug/nek/schouderpijn af en dan zijn we helemaal blij! Wil me vandaag ff op alleen leuke dingen focussen, hoop dat het gaat lukken, als die koppijn straks ff minder is ga ik lekker de kerstboom zetten! Liefs, Moon
Wat goed Moon!!! Ik hoop dat jullie alles op haar kunnen verhalen. En het lijkt me inderdaad wel duidelijk dat zij niet capabel is voor het besturen van een voertuig. Ik hoop dat dit jou en je vriend wat meer rust geeft zodat jullie snel kunnen herstellen. Ik moet even mijn trots hier showen, want sinds 3 dagen kan deze meneer prachtig glimlachen! Hij laat op de meest gekke momenten zijn lach zien en elke keer weer smelt ik..
JufD: Wauw wat een knapperd!!! Wat is dat toch mooi hè als ze gaan lachen, heerlijk! Moon: wat fijn dat die vrouw aansprakelijk is gesteld, dan kan die zaak tenminste goed afgesloten worden. En dan jullie nog helemaal herstellen natuurlijk. Veel sterkte en beterschap! Lief: alvast heel veel plezier in London, moet mooi zijn daar rond deze tijd. Genieten! Flippo: ik hoop dat ze in het ziekenhuis weten wat ze doen en dat ze gewoon gelijk krijgen en jullie binnen een afzienbare tijd zwanger zijn! Mijn duimen draaien voor jullie! Nou, Sanna is vandaag voor het eerst een uurtje op het KDV geweest en dat ging gelukkig heel goed. Ze heeft kennis gemaakt met de andere kindjes (met grote ogen want heel spannend), even gespeeld en is toen gewoon in slaap gevallen bij de leidster. Toen ik haar weer kwam halen lag ze lekker in de box te slapen. Maandag gaat ze een paar uurtjes heen, heb er wel vertrouwen in dat het goed gaat. Dan ga ik even naar de kapper denk ik, het lijkt me namelijk wel raar om alleen thuis te zitten zonder haar. Iedereen fijn weekend!!!
Moon, wat JufD zegt, fijn! En nu hopelijk snel lichamelijk opknappen jullie beide Juf, wat een scheet!! Carrie, fijn dat het wennen goed ging, krijg je er zelf ook wat meer vertrouwen in om je meisje daar achter te moeten laten. Hier, bruin vandaag op 11 dpo, jaja jullie lezen het goed, voor het eerst later dan 9 dpo en dat in de ronde dat ik zeker niet zwanger ben, kan het nog hypocrieter van mijn lichaam Naja weekend hier, morgen ff boodschapjes, schoonmaken, kat wegbrengen en tas inpakken en dan zondagmorgen (nja meer nacht) heel vroeg weg naar het vliegveld! Heb er zin in. Fijn weekend allemaal!
@Lief, dat is toch ook raar, dat het precies deze ronde pas op dag 11 komt, hopen dat het dan de volgende ronde helemaal weg blijft. En heel veel plezier in Londen!! @Carrie, wat fijn dat het goed ging en dat jij er vertrouwen in hebt. Vond je het niet heel lastig om haar daar achter te laten?
Wat n mooi manneke, die nicholas! Zo leuk, die lach! Geniet ervan juf! Carrie gelukkig dat t goed ging met sanna! Lief dat bruin ffft zou je gewoon simpel v worden! fijne dagen in london! Vandaag geprobeerd alleen met leuke dingen bezig te zijn. Deels gelukt haha! De kerstboom staat! Net ff moeilijk momentje... Deze avond is gelukkig veeeeeeeel beter dan vorige week vrijdagavond! Lekker met m'n lief op de bank naar TVOH kijken!!! Liefs moon
Zo..ff ons topic weer bovenaan zetten :-D Hoestie meiden? Lief en ik hebben besloten onze (in elkaar gereden auto) maar weg te doen. We rijden er niet meer graag in en er is flinke schade...:-S Maar...wel een hele mooie nieuwe auto op het oog! Meteen vd toekomst...grotere auto en lekker veel ruimte achterin vd kinderwagen :-D We hadden een Renault Megane Coupe en gaan nu voor Renault Megane Sedan! Wij zijn geen types voor stationcars, zeker nu nu dat wijf ons in een stationcar heeft overhoop gereden haha, en de Sedan is mooi ruim/groot en er kan dus veel in Nu nog wachten op de expert zodat we weten wat we vd schade krijgen, dan schoonbroertje oude auto goedkoop laten maken en dan hopelijk goed verkopen en in de tussentijd de andere auto kopen Komt er toch nog iets goeds uit voort. Als iemand trouwens nog tips heeft vdf hoofdpijn! Ik word echt gek die hoofdpijn blijft maar aanwezig, al vreet ik meerdere paracetamol op een dag :-S Wordt er echt niet goed van! Als ik mijn hoofdpijn kwijt ben voel ik me al een stuk beter! Liefs, moon
Tja meer dan de max dosis paracetamol innemen zou ik ook niet weten (wel blijven slikken dus niet als het even geen pijn doet niet slikken maar netjes die (wat is dat om de zoveel uur 2 paracetamols?) innemen), als het aan blijft houden kan je naar de fysio gaan, die is vrij toegankelijk dus je hoeft niet eerst naar de huisarts. Vriend is fysio dus als je nog iets meer wilt weten let me know! Hij zegt in beweging blijven en de max aan pijnstillers even slikken, paracetamol kan geen kwaad. Bij echt erge pijn via de huisarts sterkere pijnstilling regelen en dus naar de fysio. Maar het is nog niet zo lang geleden dus kan nog zo helemaal goed komen hoor! Sterkte
Lief thnks v je reactie! Ik moest Vd ha ng ff afwachten en anders indd fysio. Vaak dat t vanuit de nek komt ja.... N goede massage zou niet verkeerd zijn! Maarja vriendlief ligt meer in de kreukels dus fie kan het niet.... Haha dan maar straks n stuk als fysio en ff naar thermaalbad ofzo das ook heeeerlijk! Maar hoest met de rest hier ? Lièfs moon
@Moon, wat vervelend dat je zo een last van hoofdpijn hebt, ik heb het ook gehad toen ik van mijn fiets was gereden en wat bij mij goed heeft geholpen was een massage, want de pijn kwam vanuit mijn nek. En verder gewoon lekker rustig aan doen, want je ongeluk is nog niet zolang geleden. Leuke auto gaan jullie kopen! En het is slim van je om nu al rekening te houden met een kinderwagen, want ik ging van de week met mijn tante weg en mijn kinderwagen paste niet in haar kofferbak, en het zou toch erg onhandig zijn als dat bij je eigen auto ook is. Hier gaat alles goed, Nicholas is gister in de nacht maar 1 keer wakker geworden, dus wij hebben heerlijk geslapen voor het eerst in weken, zo fijn! Vandaag is mijn man jarig, maar we vieren dat pas de 27e omdat ik dan jarig ben en we het makkelijker vinden om het samen te doen. Alleen mijn schoonmoeder komt vandaag, heb ik niet zo een zin in want we liggen elkaar niet zo
JufD: Gefeliciteerd met je mannetje! Hoe "oud" is hij geworden? Schoonmoeder...ojeee hahaha gewoon lekker veel met Nicholas bezigzijn hihi Haha mbt tot die auto: ik wist al dat in die van ons geen kinderwagen paste (hebben we met veel lol bekeken toen de dochter van de overburen van mijn ouders dat probeerde in haar coupe haha). We wilden sowieso dus een nieuwe kopen, maar eigenlijk pas als ik zwanger zou zijn of a/h eind van 2011...maarja..nu dit. Ik hoop dat het allemaal doorgaat, want het is echt een mooie wagen! En dan staat er straks ook gewoon niks meer in de weg om gewoon snel zwanger te raken :-D hebben de auto ook alvast...haha komt maar kleintje kom maar! Fijne dag allemaal! Liefs Moon
Hmmz...van een collega van me gehoord dat ze zwanger is van de 2e! Haar 1e is net een paar daagjes 1 jaar...Soms gaat het snel. Ik gun het haar wel van harte! Haar 1e is ook geboren na het spuiten van hormonen...Ze zijn op tijd weer voor een 2e gegaan omdat ze dachten dat het wel weer eens lang kon duren...Voor ze uberhaupt maar bij de gyn zijn geweest is ze nu dus weer zwanger! Het kan dus wel...
Voor mij is mijn man 27 jaar jong geworden, ik ben namelijk ouder En het kan er inderdaad grappig uitzien als mensen uit alle macht proberen iets in een te kleine auto te proppen. Toen ik met mijn kinderwagen bezig was hebben de bouwvakkers hier in de straat ook heerlijk gelachen
JufD: Hahaa heerlijk toch, zo'n jonge vent! Haha...o dat is zeker grappig. Wij hebben ons rot gelachen toen we het zagen. Toen zei mn vader nog jaja als jullie aan kids beginnen iig een nieuwe auto kopen :-D Ik zit hier in spanning af te wachten wat de schade aan de auto is...zodat we weten wat we ervoor terugkrijgen.. Liefs, Moon
En heb je al wat gehoord Moon, over je auto? Ik ga zometeen voor de laatste keer naar de verloskundige want Nicholas is nu 6 weken oud, dus we hebben vandaag het afsluitende gesprek. Toch gek, want je komt daar toch 9 maanden lang en kijkt elke keer uit naar die bezoekjes. Ik durf het bijna niet te zeggen, maar ik word er gewoon een beetje emotioneel van(rot hormonen!). Hoe gaat het met de andere dames?
Oo jufd ik kan het me wel voorstellen ja. Je deelt toch een hele hoop met zo iemand he..en dan ineens..dan is het de afsluitende afspraak. Mag je best ff om janken hoor, snap het helemaal! Toch heel emotioneel zoiets. Schade is bekend bijna 2.000,00! (hadden we wel goed geschat, want we dachten dat het rond die bedrag zou zijn). Maarja nu komt het...het is een oude auto uit 1997, dus de dagwaarde zit ook rond dat bedrag..dus nu krijgen we niet het hele schadebedrag, maar de dagwaarde - de restwaarde...:-S Dus ws. een stuk minder dan die 2.000,00! Da's echt klote :-S Maarja...we gaan toch voor een nieuwe auto. Alleen zo pijnlijk geld he..je wordt door zo'n takketrol aangereden, da's al erg genoeg, je hebt letsel, en dan met name je vriend, en dan krijg je ook nog niet eens het volledige bedrag waar je in mijn ogen gewoon recht op hebt. Niet eerlijk, maarja..we kunnen er niks mee dus moeten het maar accepteren. Die takketrol heeft niks bij haar verzekering gemeld ws., dus mijn baas is hard aan het werk dat er eindelijk iig alvast een expert vd tegenpartij komt kijken, want alleen dan kunnen we iets, nu kunnen we de auto nog steeds niet laten maken en niet verkopen dus...Schiet niet echt op. Net een beetje ruzie met de politieagente gehad, want het schiet ook daar voor geen meter op. Gegevens die ze gewoon verplicht moeten verstrekken, die krijgen we niet, omdat het onderzoek nog in volle gang is. Wat ons betreft is de zaak zo duidelijk als wat, maarja...:-S Hoe dan ook, dit krijgt een lang staartje. Ik ga donderdag wel weer aan het werk. Mijn vriend zit voorlopig nog wel ff thuis, da's echt balen voor hem; hij is een echte werken, maarja het is ff niet anders. Werken is ook Ff lekker afleiding, want ik ben alleen nog maar met dit gezeik bezig onderhand! Pfft :-s Mijn hoofdpijn is wel minder gelukkig, dus hoop dat het nu elke dag iets beter gaat. Dan ws. komend weekend naar de nieuwe auto kijken..of volgend weekend..ff afhankelijk van hoe het loopt. Het is gewoon frustrerend allemaal, maarja je moet er maar mee dealen he. Dan komt morgen het (verstandelijk flink beperkte) zusje van mijn vriend hier voor 2 weken, omdat mijn schoonouders naar Z Afrika gaan. Heb daar om eerlijk te zijn niet zoveel zin in. Heb zoveel aan mijn hoofd, en zijn zusje kost ook veel energie, maar ach...we gaan maar door he. Haha is het een lieve meid hoor, daar niet van, maar met alles moet je helpen en ze doet en zegt de gekste dingen. Blij dat ik donderdag weer aan het werk kan :-D O Ennuh...ik denk dat we stiekem deze ronde er toch voor gaan! Ondanks dat ik weet dat de kans klein is zonder medicijnen, maar toch..you never know he. We hebben zoveel ongeluk gehad de laatste tijd, ooit moet er toch ook eens GELUK komen he?! Vriendlief zegt ach die pijn boeit me dan ff nie, gewoon ervoor gaan hihi de lieverd Liefs, Moon
Hoi! Moon: Misschien weet je dat al maar jullie hebben ook recht op smartengeld en letselschadevergoeding. Wij hebben vorig jaar een aanrijding gehad en toen kregen we een aanbod van de verzekeraar. Wij wisten dat helemaal niet. Na onderhandeling zijn we op 800 euro uitgekomen en wij hadden niet eens veel letselschade. Zo te horen is je vriend langer onder de pannen en dan kan dat bedrag aardig oplopen. JufD: hoe was het bij de vk voor de laatste keer? Gek he? Ik was de eerste weken ook heel melancholisch, aan de ene keer van alles nieuw en voor het eerst maar ook weer dingen voor het laatst en het gaat allemaal zo snel! Ik baal er nu van dat ik weer aan het werk moet en dat die periode volledig thuis zijn bijna voorbij is Lief: hoe waren de dagen in London? Hier verder alles goed. Sanna is al twee keer naar het kdv geweest om te wennen en dat gaat heel goed. Erg fijn! A.s. vrijdag ga ik even bij m'n werk langs ook om kennis te maken met m'n nieuwe manager. Er is het een en ander veranderd tijdens mijn afwezigheid.
@Moon: Fijn dat je weer aan t werk kan meis... enne... idd je hebt de laatste tijd genoeg ongeluk gehad, mag nu wel eens iets POSITIEFS op je pad komen vind ik @jufD: Meis ik kan me voorstellen dat het ook wel weer ff een emotioneel momentje is dat je voor t laatst daar bent... je deelt toch een hoop met de vk in die maanden! Lekker een traantje om laten als je dat oplucht meis! Hoe is t nu met je zoontje, gaat het al wat beter met het eten? @Carrie: Spannend om weer op je werk langs te gaan meis, vooral als er veel is veranderd in de tijd dat je weg bent geweest! Fijn om te lezen dat je dochtertje het zo goed doet! enne foto's... super meis Echt een klein wondertje om super trots op te zijn! @Lief: beeeetje late reactie... maar nog veel plezier in Londen! @All: Zit op t wachtbankje weer... gisteren mn eitje gehad... aftellen dus maar weer... Geen enkel gevoel er over... ga er bewust vanuit dat de kerstman geen kadootje voor ons heeft dit jaar kan de klap alleen maar minder hard aankomen als je al van t ergste uit gaat of niet? Gisteren de kerstboom op gezet en ons huis kerst klaar gemaakt Helemaal gezellig!!!! Zo zit nu nog even modern family te kijken en heb net Glee gekeken nu lekker een grote bak thee zetten en nog even bankhangen!