Het is gelukt hoor, ik heb nu een afspraak voor aankomende donderdag in het ziekenhuis. De dokter deed er helemaal niet moeilijk over, hij zei dat reflux heel vaak voorkomt en dat ze er in het ziekenhuis heel goed iets aan kunnen doen. Nu donderdag dus afwachten.
Aah juf wat zielig! Ochgerm! Ik hoop dat ze snel iets kun en in t zknh want dit is echt niks! Sterkte! Lief ik duim dat t goedkomt ennuh t zaad is goed ja dus dat moet gewoon nog leven dan! Zet m op meid! beetje druk hier vandaar steeds kort maar krachtig! Snel meer liefs moon
@Lief: Dat moet goed komen Zaad kan best wel even overleven... Wel gezellig dat je naar je famillie gaat!! @jufD: Wat goed dat je doorgestuud bent... hier word je niet vrolijk van natuurlijk als je mannetje zoveel spuugt... fijn dat er nu wat aan gedaan gaat worden @Moon: Hier ook erg druk die decembertijd toch ook Zie dat we bijna gelijk lopen trouwens @All: Gisteren progesteron wezen prikken, kan als t goed is eind van de middag bellen voor de uitslag, ben benieuwd! Zit nu 7 of 8DPO, geen PMS klachten tot nu toe die ik normaal wel heb, maar goed wat niet is kan nog komen Hele drukke week... vnavond gezellig met 2 vriendinnen bij de 3e vriendin op kraamvisite, heeft 1,5 week terug een zoontje gekregen ... Morgen ff lekker Utrecht in met een andere vriendin en dan weer werken... 1e kerstdag de 1e verjaardag van mn neefje, die sinds vorige week loopt!!! Ik ben zoooo trots! Het is erg vroeg voor een jongetje om te gaan lopen mar vanaf zn 6e maand wilde hij al omdat hij met zn broer mee wilde spelen haha... Nou nu ga ik er vandoor, zo de trein richting mn werk pakken.
Juf, hopelijk gaat dit werken! Want dit is natuurlijk echt heel naar voor jouw mannetje maar ook voor jou. Moon, ow spannend, laat je het weten wat de waarde was?? @hier, ik zit geloof ik op dag 10, dus we moeten zo langzaamaan weer eens aan de klus (ik durf niet zo goed na die fertiloscopie ) Slaat nergens op hoor want heb nergens last van, die eerste keer is weer ff eng haha. Maar ik zit nu telkens in de cyclussen van over de 30 dagen dus reken ook maar op dat ik pas weer rond cd 17 ofzo eisprong heb. Maar ga vanaf cd 12 maar weer ovutesten je weet t namelijk nooit bij mijn cyclussen.. t kan ook weer zo 26 dagen zijn en nu met die utrogestan moet ik het wel ff goed weten. Zo ik ga weer werken (als de bus op komt dagen..), na het werk kerstborrel dus dat is leuk!
Hoi meiden even een berichtje van mij, De IUI is goed gegaan hoor. Ik zat vanmorgen wel met een extra gevoel. Stel je voor dat het nou in 1x raak is, dan is het ineens erg dichtbij. Vriendlief om 6 uur eruit. Die moest om kwart over 7 bij het lab zijn. We mochten het om half 9 weer ophalen. Toen met het buisje tussen me borsten hihihihi naar de fertiliteistpoli gelopen. We waren gauw aan de beurt gelukkig. Ze kon even de baarmoedermond niet vinden, maar er kwam even een verloskundige helpen. Toen de eendenbek eenmaal goed zat was het zo klaar. Me vriend mocht het inspuiten. Dan heb je toch nog het gevoel dat je er een aandeel in hebt gehad. Ik mocht een kwatier blijven liggen en de tafel waar ik op laf werd wat naar achteren gekanteld. Nadat ik daar klaar was ben ik te werk gegaan!!! Voelde wel dubbel om gewoon weer met de "normale" gang van zaken door te gaan daarna. Na de bewerking van het zaad waren er trouwens 27 miljoen toppers over!!!
@Inge, spannende tijden nu dus voor jou! Gelukkig is het goed gegaan, wanneer kun je nu testen of je zwanger bent? Ik ga in elk geval voor je duimen. @Flippo, wat fijn dat je progesteron zo goed was! Ik hoop zo dat jij een onvergetelijke kerst gaat krijgen
Flippo, goede waarde!! Wanneer is je NOD? Moon, hoe is het bij jou? Inge, spannend hoor, nu heb je natuurlijk superveel extra hoop! Lijkt me ook wel weer eng Juf, morgen de afspraak? Hopelijk komt er snel iets uit en krijgt hij dan medicatie waardoor hij geen last meer heeft! Hier, gisteren weer seks gehad en het ging prima hihi. Nu weer regelmatig seksen dus en dan utrogestan 3 keer per dag 2 bolletjes vaginaal inbrengen, best intensief! Maargoed eerst eens een eisprong spotten.. vandaag ovutest nog negatief (dag 11) maar dat is ook logisch mn laatste cyclussen zijn rond de30 dagen (winterslaap eierstokken ofzo....). Ik ga die utrogestan ook alleen gebruiken als ik zeker weet dat ik een goede kans heb deze ronde, anders vind ik het zonde van de moeite. Maar dat komt hopelijk goed.. met ovutest en de normale herkenbare eipijntje en nadien tepelpijntjes moet dat lukken na 18 rondes..
Inge en flippo spannend!!!!! Ik duim v jullie!!! Lief fijn dat seks goed ging! Flink aan de klus nu en RAAK schieten!!! Ik duim ook v jou!! Juf sterkte met je kleine man! Hoop dat er gauw n oplossing is! Liefs moon
Ah jij hebt tenminste een banner, nog 7 dagen tot NOD moon? Of heb je deze maand echt geen kansen door dat stomme auto ongeluk? Ow wacht bij Flippo staat het in haar onderschrift! Spannend eerste kerstdag Nog geen bruin Flippo??
@Moon: Ik hoop voor je dat jullie toch nog een beetje kans hebben deze ronde ondanks dat rot ongeluk! @Lief: Ik hoop zo dat die bolletjes goed hun werk doen en dat dit net dat zetje is wat jullie nodig hebben @Inge: Duim duim duim duim.... wij hadden 900.000 zaadjes, stukken minder dus (eigenlijk te weinig voor IUI) @all: Bijna mn NOD... nog 2-3 daagjes... Gisteren flinke PMS achtige klachten... krampen in mn onderbuik, nog geen bruin gespot gelukkig, maar denk wel dat dat er aan komt... Geen pms klachten meer vandaag in ieder geval... ja zere borsten maar dat is altijd zo...
Spannend Flippo, stuur alle positieve vibes naar jou toe (heb ze nu toch nog niet nodig haha)! Ik heb ook elke ronde wel zere borsten zo richting NOD, of.. dan ineens weer nietm heel apart. Ook bijna elke ronde de dag na eisprong zere tepels, maar ook dat soms ineens weer niet. Ik kan er zelf echt geen pijl op trekken. Maar echt erge of aparte klachten heb ik nooit gehad, mja ook nooit zwanger geweest natuurlijk haha.
@Lief: Die zere borsten heb ik ook altijd eigenlijk wel... zere tepels de ene keer wel en de andere keer niet... Eerste bruinverlies heb ik alweer gespot, zal dus wel weer snel game over zijn hier denk ik... waarschijnlijk met kerst ofzo... pfff... baal als een stekker! Op naar 2011 maar weer.... Krijg je ook nog eens van die goedbedoelde opmerkingen: laat het toch lekker los, dan zal je zien dat het snel raak is... Pfff alsof de zaadjes dan in eens wel de goede kant op zwemmen...
Kut Echt niet eerlijk! En ja die adviezen heb je geen zak aan.. daar word ik alleen maar onzeker van omdat ik dan denk van uhh ben ik er misschien dan echt teveel mee bezig? Maar ach ergens weet ik ook wel dat dat helemaal niet het geval is. Ja tuurlijk heb ik elke maand hoop, en ja tuurlijk is er elke maand teleurstelling maar tja das normaal toch bij een kinderwens Ik ben blij dat ik juist rond de feestdagen in de vruchtbare periode zit, das het leukste stukje Maar ik zit zelf ook weer in een hele rustig zen periode.. kan zomaar over een maandje weer over zijn dus ik geniet er maar van haha. Sterkte flippo!
@Lief: Hou die Zen nog even lekker een paar maandjes vast Wel zo fijn Wel leuk idd dat je vruchtbare dagen precies in de feestdagen enzo vallen Lekker overal van genieten meis... Ik ga deze kerst dan toch maar aan de wijn, kan nu toch geen kwaad zou ik zo zeggen...
Oh ik ga ook aan de wijn hoor! Heb er echt ff schijt aan, kan straks jaren die leuke feestdagen gaan missen, mooi niet. Er raken ook meiden dronken zwanger en die kids komen er ook prima uit. Nee ik ga lekker alles eten en drinken wat ik wil
@Flippo, balen dat het bruinverlies er alweer is! Vandaag ben ik naar het ziekenhuis geweest met Nicholas. Als eerste moest hij gewogen en gemeten worden en dat was weer even flink schrikken. Mijn "kleine" man weegt nu 5940 gram en is 59.5 cm lang Hij is dus bijna een kilo aangekomen in 2 weken tijd. Ik maak me daar nu dus best zorgen om maar de arts deed er nogal lacherig over, ze nam me niet echt serieus. Wat betreft het spugen denkt ze wel dat het reflux kan zijn, want hij heeft alle symptomen. Tijdens het gesprek met de arts moest hij ook 4 keer spugen dus ze heeft het zelf ook kunnen zien. We gaan nu beginnen met het geven van johannesbroodpitmeel en dan kijken of er minder voeding terug komt, als dit binnen een week geen verbetering geeft dan gaan we kijken naar medicijnen. Maar omdat hij zo hard groeit is dat nu geen noodzaak zegt de arts. Wel zag ze ook dat hij spruw heeft dus daar hebben we wel medicijnen voor gekregen, hopen dat het snel over gaat. Al met al heb ik niet zo'n goed gevoel over, vooral omdat ik het idee had dat ze me niet heel serieus nam, dus ik hoop over 2 weken maar dat ze op het consultatiebureau wel even de tijd nemen om met mij over zijn gewicht te praten.
Girls! :-d Daar ben ik eindelijk weer ff uitgebreider! JufD; Hmmz..wat balen dat die arts je niet serieus neemt. En dat met z'n kleintje. Ik zou iig op je eigen gevoel afgaan. Natuurlijk is het zo dat hij niet supermager is dan, maar toch..hij spuugt wel. Kan me je zorgen helemaal voorstellen! Hoop dat het nu snel beter gaat, en anders weer terug, of indd naar het Cb. Heel veel sterkte meid! Lief en Flippo: haha thaht's the spirit! Soms moet je overal gewoon ff schijt aan hebben ja haha. Ik ga ook gewoon zwaar aan de wijn en alles haha! Ga genieten! Ik heb deze maand geen kans, dus ik weet zeker dat ik niet zwanger ben, maar toch haha. Mijn mannetje heeft zoveel pijn, en ook nog eens aan zijn buik, waar uit een ct scan bleek zijn buikweefsel gekneusd is. Niks ernstigs, maar wel heel pijnlijk. Hij wilde wel, maar ik echt niet. Vind dat niet leuk als hij zo'n pijn heeft..Zo hoort onze liefdesbaby niet gemaakt te worden he... Dus maar ff pauze deze maand. Ik mocht ook neit spuiten deze maand, dus de kans is soweiso klein, en ik heb geen Clomid meer geslikt...Was dus sowieso niks geworden denk ik. Mijn mannetje vind dat kei erg, maar het is nu gewoon ff niet andersn. We gaan er volgende maand wel weer vol voor uiteraard! We hopen gewoon dat het zo heeft moeten zijn en dat het in 2011 snel raak is! De auto heeft een flinke schade (indd bijna 2000 euro). Het kutte is dat (sorry v mn taal, maar als ik er weer aan denk word ik weer zo pissed! ) dat wijf nog steeds geen schademelding heeft gedaan. Dus de expert is wel geweest, maar...ze kunnen nog niks uitkeren. Wij laten de auto hoe dan ook maken, want we willen m verkopen, dus schoonbroertje is m nu aan het maken. Hopelijk hebben we m volgende week terug en dan snel verkopen en die nieuwe auto kopen, ongeacht of we het schadebedrag terugkrijgen, want we willen gewoon niet meer in dat bakkie rijden. Al met al echt rot want het loopt dus voor geen meter. Bijna de neiging om een dagje naar Landgraaf te rijden om iemand ff te begroeten grrr. Met manlief gaat het dus nog niet goed. Met mij gaatie wel, maar beetje druk (goh...dat hadden jullie ws al door haha). Alsof je nog niet genoeg aan je hoofd heb is mn schoonzusje, met verstandelijke beperkingen, vanaf vorige week tm 1 jan hier. Druk druk druk dus. Kost zoveeeel energie, terwijl ik onderhand geen energie meer over heb pfft.. Mannetje kan bijna niks, dus ik moet nu veel alleen doen (hij hielp altijd goed mee, lief he hihi). Hij doet wat hij kan, maar hij mag eigenlijk niks van mij, maar ik sjouw me rot met boodschappen tussen het werk door en kerstkadoos enz. en dan nog het hele huishouden, met beeeergen was door mn schoonzussie en een hele hoop gepoets (nou was ik altijd al een poets, maarja..schoonzussie let iets minder op hygiëne he dus..flink aan de poets poets). Maar goed, we gaan gewoon door. En 2011 wordt gewoon ons jaar, I hope! Zo..dat was weer ff een update. Sorry v mijn geklaag. Haha heerlijk om het ff kwijt te zijn. Nu ga ik door de sneeuw (er ligt hier echt zo ongelofelijk veel, ik krijg de deur niet eens meer fatsoenlijk open, moet echt sneeuwscheppen en dan gaat ie helemaal open, en het sneeuwt nog steeds, nog de laatste boodschappen doen en ff een paar mooie bloemetjes halen bij Intratuin en nog ff kerstshoppen daar (zo'n mooie dingen daar he woehoe!) en dan genieten van de kerst! Heb vanaf vandaag vakantie en hoeft pas 3 jan te beginne..ff rust dus! Morgen komen mijn beste vriendin en Michaels beste vriend eten en overmorgen lekker naar mijn ouders! Liefs, Moon