Gestopt met de pil in juli 2009. Wie nog meer?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door charlene08, 10 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lief

Lief VIP lid

26 sep 2007
    5.059
    2.864
    113
    Hm dat is jammer Juf dat je je nu niet zo serieus genomen voelt.. Idd maar goed aangeven over 2 weken! Kun je hier op het forum niet wat gerustgesteld worden door andere mama's? Misschien helpt het als je een topic opent? Er zijn vast mama's met dezelfde ervaringen.

Is het echt zo erg dan dat hij zo veel aankomt? Ik heb er echt geen verstand van namelijk ;) Hopelijk gaat het met dat johannes broodpitmeel beter.

Ik vind trouwens dat het lijkt alsof alle baby's tegenwoordig ineens reflux hebben, wat is dat toch? Of was het vroeger gewoon niet zo bekend ofzo..

2. Moon1984

Moon1984 Bekend lid

25 okt 2009
    968
    0
    0
    Juridisch Secretaresse
    Limbabwe
    Lief: bijna tegelijk haha!

3. Lief

Lief VIP lid

26 sep 2007
    5.059
    2.864
    113
    Hey moon wat een verhaal! Let op jezelf he, want het geeft echt niet als je huis een keertje iets minder netjes is of dat je een kersbal mist ;)

Sterkte voor je mannetje!

Ik ben ook heerlijk vrij tot 3 januari :) Ik heb alles al in huis qua eten, kerstcadeaus doen we niet aan, dus ga vandaag ff poetsen en dan ben ik lekker klaar! Wij gaan eerste kerst niks bijzonders doen en tweede kerst high tea met schoonfamilie. Dag na kerst komen mijn ouders hierheen (mits het weer beter wordt, tis 3 uur rijden vanuit het zuiden) en daarna ga ik mee daar heen, of ik ga dus met de trein die kant op als zij niet komen. Daarna lekker O&N vieren in Antwerpen met beste vriendin en onze vriendjes!

4. Lief

Lief VIP lid

26 sep 2007
    5.059
    2.864
    113
    Jeej ovutest streepje iets donkerder, dat gebeurt tot nu toe alleen als ei er echt binnenkort aan komt, hopelijk morgen of overmorgen een positieve test! Scheelt weer een paar dagen cyclus als het echt waar zou zijn ;)

5. jufD

jufD Bekend lid

10 mrt 2009
    897
    23
    18
    @Moon, zo te lezen heb jij het echt heel druk, doe rustig aan hoor, want deze tijd van het jaar moet je ook gewoon kunnen genieten.

@Lief, het lijkt inderdaad of tegenwoordig alle baby's reflux hebben, terwijl ik er toch nog nooit van gehoord had voordat Nicholas klachten kreeg, maar het blijkt dat zelfs mijn neefje van 10 maanden het heeft!
    Ik weet trouwens niet of het erg is dat hij zoveel aankomt, maar ik heb hier op het forum een horror verhaal gelezen van een kindje dat veel aankomt en nu dus allemaal nare onderzoeken krijgt omdat ze denken dat er iets mis is met hem. Misschien moet ik gewoon niet zoveel meer lezen op het forum:)
    Ik hoop dat je ei er inderdaad aankomt, want het is toch wel lekker om weer een korte cyclus te hebben, dan duurt dat wachten minder lang.

Iedereen alvast een hele fijne kerst toegewenst!!!

6. Flippo123

Flippo123 Niet meer actief

ff kort berichtje, later reageer ik wel op de rest.
    Ben ongi geworden vandaag, zoals ik al dacht aangezien het bruinverlies wat steeds meer werd...

7. Lief

Lief VIP lid

26 sep 2007
    5.059
    2.864
    113
    Klote hoor Flippo, maar weer een teleurstelling op het rijtje :(

Hier gister bijna positieve ovutest, gisteravond even goed vriend besprongen ;), en nu voel ik wat ei pijn dus ik denk dat ie vandaag gaan springen, vanavond voor de zekerheid nog maar een keertje, en dan morgen beginnen met de utrogestan denk ik..

Jeej @ korte cyclus!

8. Moon1984

Moon1984 Bekend lid

25 okt 2009
    968
    0
    0
    Juridisch Secretaresse
    Limbabwe
    Flippo balen weer! Maar.... 2011 wordt t! T moet :)

hier ook weer rosé gespot dus ongi komt eraan! Yes korte cyclus!!! En dan op naar de menopur en pregnyl!

Fijne dag allemaal! X

9. Lief

Lief VIP lid

26 sep 2007
    5.059
    2.864
    113
    Ha meiden, wel een beetje leuke kerst gehad? Carrie en juf voor het eerst met kindje :D Speciaal! Wij hebben het gezellig gehad hoor! Lekker uitslapen en tijd voor elkaar heerlijk :) En veel bij schoonfam geweest enzo, en morgen ga ik lekker voor een paar dagen naar mijn familie! Heerlijk heerlijk ik geniet, ik vind familie heel belangrijk, zonder hen ben ik nergens. Jammer wel dat vriend moet werken en hij dus niet mee kan maarja.. hij komt 30 december 's avonds wel weer.
    Ik ga me lekker een paar dagen laten verwennen door mn papa en mama ;) Soms is dat weer even heerlijk hoor.

En dan oudjaarsdag met mijn liefste vriendinnetje en haar vriend en mijn vriend naar Antwerpen voor een nachtje.

Zo ben ik gelukkig hoor :D

ps, ik vermoed mn eisprong vandaag of morgen.. omdat ovutest vandaag weer lichter was dan gister, maar ik weet t niet precies.. achja.. morgen denk ik maar met de utrogestan beginnen. Even zien of ik morgen pijnlijk tepels heb (teken dat ie geweest is). Hebben dag 10, 12 en 14 seks gehad en dan vanavond (dag 15)voor de zekerheid nog maar een keertje ;) Heel vervelend haha. En dan moet het maar goed zijn.. gaat weer spannend worden ;)

10. Moon1984

Moon1984 Bekend lid

25 okt 2009
    968
    0
    0
    Juridisch Secretaresse
    Limbabwe
    Hello hello!

Flippo: Gaatie een beetje? Ondanks die klote ongi toch fijne dagen gehad met kerst?

JufD; Ik hoor tegenwoordig ook vaak dat baby's reflux hebben..Ik denk dat er altijd al veel baby's geweest zijn die het hadden, maar dat het vroeger nooit echt een naam heeft gehad, en nu wel. Wel echt zielig. Hoop dat het snel beter gaat. Want dit is niks, niet voor jou/je man, maar ook niet voor de kleine man. Arm manneke! Sterkte ermee!

Lief: Hihi flink aan de klus met kerst dus. Haha niet erg toch?! Zou toch geweldig zij nals het gewoon raak is..Kun je zeggen dat je kindje met kerst verwekt is hihi :) Mn duimen draaien weer op volle toeren!

Iedereen leuke dagen gehad? Wij hebben heerlijk genoten! 1e kerstdag hier gezellig gegeten met vrienden en lekker ouderwets monopoly gedaan :-D Whaha...wie zou er gewonnen hebben? Hehe...It's ME! :p. Gistern gezellig bij pap en mam geweest, met mn zussie en dr vriend en gezellig gegeten/cadeautjes gedaan.

Vandaag bruin gespot, dus de ongi treedt aan..denk morgen of overmorgen dat het helemaal doorbreekt. Ideaal! Mooie korte cyclus, voor mijn doen, en dat zonder Clomid of wat dan ook. 1e dag meteen gyn bellen, zodat ik zsm een afspraak heb vd uitgangsecho en dan hoop ik dat ik eindelijk mag beginnen met spuiten, zodat wij in januari 2011 eindelijk een echte eerlijke kans hebben!! Ik hoop het zo!

Vanavond met mams, zussie en schoonzussie naar de schouwburg, JEANS! Yeah, gezellig :)

Liefs, Moon

11. jufD

jufD Bekend lid

10 mrt 2009
    897
    23
    18
    Hoi meiden,

Ik hoop dat jullie allemaal fijne kerstdagen hebben gehad, maar zo te lezen zit dat wel goed.

@Lief, fijn he, bij je familie zijn. Ik vind dat ook ontzettend belangrijk en altijd gezellig.
    Voor jou weer spannende tijden, ik duim voor je want dat zou toch wel een heel mooi begin van het nieuwe jaar zijn.

@Moon, fijn dat je cyclus deze keer kort is, dan kan je lekker snel gaan beginnen met de medicijnen. Ik duim dat januari jullie geluk gaat brengen.

@Flippo, balen dat je weer ongi bent geworden! Heb je wel een leuke kerst gehad ondanks dat?

@Carrie, hoe was de eerste kerst met Sanna?

Wij hebben een hele leuke en speciale kerst gehad, natuurlijk voor het eerst met Nicholas. Hij heeft er zelf denk ik niet veel van meegekregen, maar voor ons voelde het wel heel speciaal. We hebben kerst met de hele familie bij mijn oma en opa gevierd, dat was echt heel gezellig. Ik zal straks kijken of ik een foto van Nicholas zijn kerstpakje kan plaatsen. En vandaag ben ik weer een jaartje ouder geworden, alweer 28, dus vandaag ook mijn eerste verjaardag als moeder. Gelukkig vier ik het pas 31 december want ik moet echt nog bijkomen van de kerstdagen.

12. Lief

Lief VIP lid

26 sep 2007
    5.059
    2.864
    113
    Nog gefeliciteerd JufD, je eerst verjaardag als mama is natuurlijk ook heel bijzonder!

Ik ben vanaf gisteren gestart met de utrogestan, ik vond het wel lastig te bepalen wanneer mn eisprong was.. wel duidelijke piek in de ovutestjes maar weeeer niet 100% positief, mja lijkt me dat dat gewoon bij mij hoort ofzo.. en ietsjes eipijntjes maar ook niet duidelijk *zcht* nouja, gewoon maar beetje op gevoel en goed geluk begonnen haha. Hopelijk als het niks brengt volgende maand wat duidelijkere tekenen ;)

Ik ben relaxt, rustig, maar ik geloof er ook niet echt in (misschien daarom rustig). Maar het zal wel stressen worden als ik weer bij 9 dpo kom...
    We hebben (als ik eisprong goed bepaald heb) goed seks gehad, eileiders zijn open, zaad is prima.. utrogestan erbij. Meer kan ik niet doen he?

Go eitje, Go zaadje ;)

13. Moon1984

Moon1984 Bekend lid

25 okt 2009
    968
    0
    0
    Juridisch Secretaresse
    Limbabwe
    Indd heel speciaal jufd, eerste kerst met Nicholas en eerste verjaardag als mama! Geniet ervan!

Indd carrie hoe was de eerste kerst met sanna?

Lief: ik duim v je! Je zou zeggen dat niets nu in de weg heeft gestaan....go zaadje.. Go eitje hup hup!

Morgen op kraamvisite bij m'n vroegere buurmeisje. Was meteen de eerste ronde raak bij haar... Wel een kei mooi meiske gekregen, kei leuk! Maar ik moet bekennen dat ik t wel moeilijk vind.....Vd ene kant wil ik kei graag gaan want t is zon supergezellige lieve meid en aan de andere kant wil ik niet.. Maar goed gewoon vermNnwn en gaan :)

Liefs moon

14. Moon1984

Moon1984 Bekend lid

25 okt 2009
    968
    0
    0
    Juridisch Secretaresse
    Limbabwe
    Uh vermannen dus

15. Lief

Lief VIP lid

26 sep 2007
    5.059
    2.864
    113
    Ik heb daar dus echt geen moeite mee he, ik koppel dat los ofzo van mijn eigen kinderwens. Soms is het wel fijn om zo'n koelkast te zijn qua gevoel geloof ik hihi

Maar sterkte dan maar! Enne jij maakt volgende ronde gewoon keiveel kans als alles eens normaal verloopt en je gaat spuiten! Ik denk echt dat jij volgende ronde wel eens zwanger kan zijn hoor Moon!

16. Moon1984

Moon1984 Bekend lid

25 okt 2009
    968
    0
    0
    Juridisch Secretaresse
    Limbabwe
    Lief: ik had er ook nooit moeite mee, maar toen de afspraak eenmaal stond en ik bij de Prenatal een leuk cadeautje wilde zoeken bekroop me toch ff een verdrietig gevoel. Nooit eerder gehad, maar ik denk dat het ook komt door alle ellende en alle teleurstellingen de laatste tijd, zeker ook mbt zwanger worden, het niet mogen spuiten door zo'n stomme anti biotica enz. enz. Maar komt wel goed hoor. Ik vind het nog steeds heel leuk om erheen te gaan, maar merk aan mezelf dat ik het langzaam aan soms iets moeilijker begin te krijgen..

Vandaag is de ongi in volle glorie losgebarsten, dus de gyn meteen gebeld. Nu donderdag vd uitgangsecho en dan hopelijk WEL met spuiten beginnen.

Ik hoop dat je gelijk hebt Lief :)

Liefs, Moon

17. Moon1984

Moon1984 Bekend lid

25 okt 2009
    968
    0
    0
    Juridisch Secretaresse
    Limbabwe
    Wat trouwens wel grappig is...op 28 nov en 28 dec werd ik ongesteld..en mijn nieuwe NOD is nu 28 januari.. :-D LOL er zit wel een patroon in he. Vorige cyclus was 32 dagen, nu 31 dagen...Zou het een voorteken zijn? 3 x 28 = scheepsrecht ofzo? haha Moest het ff kwijt :)

18. Lief

Lief VIP lid

26 sep 2007
    5.059
    2.864
    113
    En de 28ste is ook nog eens onze jubileum dag (op 28ste verkering gekregen zegmaar) Dus een mooooooooooie datum!

En ik ken dat verdrietige gevoel af en toe ook wel hoor, zolang je er daarna zelf weer nuchter tegen aan kan kijken is het natuurlijk prima en logisch :)

19. Moon1984

Moon1984 Bekend lid

25 okt 2009
    968
    0
    0
    Juridisch Secretaresse
    Limbabwe
    Aha leuk lief haha! O daarna gaat t zeker weer goed! Soms gewoon ff een baalmomentje hihi. :) nu gaat t weer goed dussuh haha!

20. jufD

jufD Bekend lid

10 mrt 2009
    897
    23
    18
    @Lief, ik hoop dat de utrogestan goed zijn werk gaat doen, ben heel benieuwd.

@Moon, lastig hoor, die dubbele gevoelens. Maar ik denk dat dat heel normaal is in deze situatie en zolang het niet de overhand krijgt is het toch ook helemaal niet erg. Nu snel je nieuwe ronde in met spuiten deze keer, en dan gaat het helemaal goed komen:)

Donderdag heb ik weer een gesprek met de kinderarts om te bespreken hoe het nu gaat sinds we dat johannesbroodpitmeel gebruiken. Het helpt helemaal niks bij Nicholas, want hij spuugt nog net zoveel alleen de eerste golf spuug is nu iets dikker dan normaal. Dus ik hoop dat er nu toch wel iets anders gaat gebeuren.

Deel Deze Pagina