Gestopt met de pil in juli 2009. Wie nog meer?

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by charlene08, Jul 10, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Moon1984

Moon1984 Bekend lid

Oct 25, 2009
    968
    0
    0
    Juridisch Secretaresse
    Limbabwe
    JufD: Wat vervelend dat het niet lijkt te helpen :-S Hopelijk vrijdag iets anders dat WEL helpt.

Kraamvisite was echt super super! Kei mooi schattig meisje. Ik heb de fles gegeven en heb bijna de hele middag met dr in mn armen gezeten :). Er ging wel van alles door mijn hoofd...is vroegere buurmeisje, haar zus met inmiddels al 2 kids kwam ook, haar moeder ook en mijn moeder en mijn zusje ook (kei leuk, vroeger hebben die meiden nog op ons gepast toen wij klein waren haha). Hun moeder dus helemaal trots, inmiddels oma van 3 kleindochtertjes, en het was zo mooi om te zien...Maar ik zag dat mijn moeder af en toe ook zo keek van aaaah...Lijkt me ook voor haar moeilijk. Ze wil het ook zoooo graag. Ze zegt er niks over dat weet ik, want ze wil mij er niet mee belasten. Maar ik moest toch wel ff slikken op dat moment. Maar goed, we hebben het gezellig gehad, da's het belangrijkste :).

Morgen naar de gyn! Ik ben zooo benieuwd! Ik durf eigenlijk niet te hopen. Ben zo bang dat er weer iets niet goed is waardoor ik weer niet mag beginnen...Maar goed, laten we er maar het beste van hopen. Zou echt mooi zijn...nog net op het nippertje in 2010 weer eens goed nieuws :) Ik hoop het ik hoop het!

Ik laat het jullie weten morgen!

Liefs, Moon

2. Lief

Lief VIP lid

Sep 26, 2007
    5,059
    2,864
    113
    Ik duim voor je! En ook voor jullie JufD, wat jammer dat dit niet helpt.

3. jufD

jufD Bekend lid

Mar 10, 2009
    897
    23
    18
    Moon, ik hoop dat je morgen goed nieuws krijgt, ik duim voor je.

4. Moon1984

Moon1984 Bekend lid

Oct 25, 2009
    968
    0
    0
    Juridisch Secretaresse
    Limbabwe
    Hai meiden!

Zo...net mijn eerste spuit Menopur gezet! Vond het toch wel een beetj spannend hihi. Ben zo bang om iets fout te doen..Kan niet veel fout gaan, maar toch. Ik heb wel 10 keer de prikinstructie op inet gekeken voordat ik begon en tijdens het spuiten had ik het filmpje ook aanstaan (whaa...shame shame). Als je het vaker doet krijg je er zeker handigheid in, maar je moet best veel handelingen doen (dat spul mengen vanuit een ampul in een flacon met poeder, dikke lange naald, korte dunnen naald enz. enz.). Maar het is gelukt!

Ik heb gelachen met de gyn haha. Hij zo mooi: "Zo nu kun je nog in 2010 beginnen met het spuiten en flink aan de klus gaan, en in het nieuwe jaar: SCOREN!! Zo zei hij het echt haha. Laten we het hopen!

JufD: Succes morgen met Nicholas! Ik hoop dat ze nu wel een oplossing hebben die ook echt helpt! Sterkte meis!

Lief hoestie met jou? En Flippootje?

Liefs, Moon

5. Flippo123

Flippo123 Niet meer actief

@JufD: Nog gefeliciteerd met je verjaardag meis :) Ik geloof zeker dat kerst heel speciaal voor jullie was :) Zo met jullie kleine man er bij en met de hele famillie! Heerlijk lijkt me dat :)

@Moon: We gaan voor 2011 :) We lopen deze cyslus bijna gelijk, scheelt maar 2 daagjes :) Fijn dat de 1e spuit nu gezet is... je moet er idd een handigheidje in krijgen volgens mij... Ik sluit me aan bij wat je gyn zei... 2010 beginnen met spuiten en 2011 raak schieten :p Ik duim voor je meis!!

@Lief: Jou eitje is alweer geweest... pfff wat gaat dat hard zeg! Misschien dat ik het helemaal gemist heb, maar wat is nu het plan van aanpak bij jullie? De bolletjes progesteron heb ik nog wel mee gekregen in ieder geval... Ik hoop zo voor je dat dat net dat zetje is wat jullie nodig hebben om een mooie plakbeeb te krijgen!!

@All: Hier gaat alles goed... erg druk gehad met de feestdagen met werken, en nu nog steeds om eerlijk te zijn :p Heb nu eventjes een klein verloren momentje op mn werk dus heb even de tijd om EINDELIJK te reageren op jullie allemaal :)
    Eergisteren naar de film geweest met mn moeder en zusje, we zijn naar Loft geweest... echt een super film was dat, echt om aan te raden!
    Verder, weer een vriendin die kwam vertellen zwanger te zijn, super gegund, maar er schoot wel ff door mn gedachten: wanneer is t nu eens een keertje onze beurt om met leuk nieus te kunnen komen... Maar goed dat weten we niet, dat weet niemand :p
    Ik voel me verder prima, wacht weer op mn eitje... die zal er rond de 13e-14e zijn denk ik... nog maar ff zien of we dat goed kunnen gaan benutten aangezien de 13e er een bultje uit mn borst gehaald gaat worden...
    Naja ik denk dat t wel gaat lukken :) en zo niet, dan toch... wil toch proberen iedere kans te benutten tot we in mei weer naar de gyn terug moeten!

Meiden... hele fijne jaarwisseling morgen :)

View attachment 117974

6. Lief

Lief VIP lid

Sep 26, 2007
    5,059
    2,864
    113
    Jeej Moon de eerste spuit gezet! Hoe werkt het nu precies, een aantal dagen spuiten of maar 1 of wat? En wanneer heb je dan je eisprong? Stoer hoor jezelf spuiten! Hopelijk werkt dit super voor jullie!

Flippo, ik heb idd bolletjes en dat is het :) Alles is goed dus half jaar zelf proberen. Wel over 3 maanden even terug om de bolletjes te evalueren.

Wat een leuke banner heb je trouwens!!

Morgen gaan we lekker naar Antwerpen met vrienden, zin in! Vriend is nu onderweg hierheen (ik zit bij mn ouders al paar dagen).

Jullie fijn oud en nieuw gewenst! Hier gaat de champagne knallen hoor ;)

7. jufD

jufD Bekend lid

Mar 10, 2009
    897
    23
    18
    @Moon, wat goed dat de eerste spuit is gezet! Is het niet eng om jezelf te moeten prikken?

@Lief, heel veel plezier in Antwerpen.

@Flippo, ik hoop dat je deze ronde gewoon kan benutten ondanks je operatie. Is het een grote ingreep?

Vandaag heb ik weer met de kinderarts gesproken en het was een beetje een gek gesprek. Ik vertelde aan haar dat het johannesbroodpitmeel niet hielp, en toen zei ze dat ze dat jammer vond maar dat ze verder niks aan het spugen wilde doen, ze denkt wel dat het reflux is maar omdat Nicholas goed groeit wil ze verder niks doen, hij groeit er wel overheen zei ze:$ Toen heb ik haar nog eens heel duidelijk gemaakt dat mijn kind pijn heeft en dat ik dat niet wil. En toen zei ze dat als ik per se medicijnen wil ze wel een recept op zal sturen:( Dus ik weer uitleggen dat ik natuurlijk liever ook geen medicijnen wil, maar dat er toch wel iets gedaan moet worden aan zijn pijn en volgens mij begreep ze dat uiteindelijk wel.
    Het was een beetje een gek gesprek, maar er is eruit gekomen dat we 2 weken medicijnen gaan proberen en dan evalueren we dat.
    Ik ben heel benieuwd.
    Morgen vieren we oudjaar gezellig met familie bij mij thuis, ik heb er zin in.

Meiden alvast een heel leuk oud en nieuw gewenst. En ik wens jullie een ontzettend vruchtbaar, gelukkig en gezond 2011 toe!!!

8. Moon1984

Moon1984 Bekend lid

Oct 25, 2009
    968
    0
    0
    Juridisch Secretaresse
    Limbabwe
    Juf wat n arts?! Pfft hopen dat de medicijnen aanslaan ja! Wat je zegt je kind heeft pijn en dat mag gewoon niet! Goed dat je t zo gezegd hebt tegen de arts!

Flippo leuk dat we bijna tegelijk lopen! Haha zou mooi zijn... Allebei tegelijk zwanger :) ik hoop t zo!

Lief wanneer is jouw nod? Ik duim v je meis!

Carrie hoest met jou meis? En de kleine meis?

Ik wil jullie een hele gezellige jaarwisseling wensen en alle goeds geluk en gezondheid v 2011! Dat al jullie wensen maar mogen uitkomen!

Liefs en een dikke knuffel, Moon

9. Carrie78

Carrie78 Actief lid

Oct 14, 2009
    394
    0
    0
    Hoi!!!

Met alle kerstdrukte etc even niet aan toe gekomen hier te zijn, sorry!

Maar hier gaat alles goed. De eerste kerst met Sanna was heel leuk. We zijn eerste kerstdag bij mijn oma geweest (traditie!) en tweede kerstdag kwam mijn schoonfamilie bij ons. Een hele drukte voor Sanna dus derde kerstdag heeft ze enorm bijgeslapen ;)

En nu is mijn verlof voorbij snik snik...
    Maandag begin ik weer. Wat is dat half jaar voorbij gevlogen! :$
    Het scheelt dat ik laatst al even op m'n werk ben langs geweest en Sanna al een paar keer naar de opvang. En gelukkig ben ik dinsdag alweer een dagje met haar thuis :)

Ik wil jullie allemaal een hele gezellige jaarwisseling wensen en een heel mooi, gezond, succesvol en vooral vruchtbaar nieuwjaar!!!

10. Moon1984

Moon1984 Bekend lid

Oct 25, 2009
    968
    0
    0
    Juridisch Secretaresse
    Limbabwe
    GELUKKIG NIEUWJAAR!!!! :) iedereen een leuke en gezellige jaarwisseling gehad?

lief ik moet nu elke dag spuiten, op dag 10 weer terug naar de gyn Vd ovulatieecho en dan net zolang doorspuiten totdat er mooie eitjes zijn en dan op dag 12 en 14 ws ook als er dan mooie eitjes zijN 1 spuit pregnyl zetten, dat is Vd eisprong, en daarna ben ik 36 uur vruchtbaar.... Dus dan flink aan de klusss!

11. Moon1984

Moon1984 Bekend lid

Oct 25, 2009
    968
    0
    0
    Juridisch Secretaresse
    Limbabwe
    Carrie oneej dat is echt snel gegaan ja! Oef kan me voorstellen dat dat ff niet zo leuk is, aan t werk gaan. De tijd vliegt! Gelukkig dat je dinsdag meteen weer n vrij dagje hebt! Je weet gelukkig dat t goed is op t kdv, dat scheelt wel hè! Sterkte meis! T komt goed :)

Liefs moon x

12. jufD

jufD Bekend lid

Mar 10, 2009
    897
    23
    18
    Gelukkig nieuwjaar allemaal!!!! Ik hoop dat jullie allemaal een leuke jaarwisseling hebben gehad zonder ongelukjes.

Ik was gister erg verbaasd om te zien dat mijn kleine man gewoon door al het kabaal heen sliep. Hij gaf geen kik bij de harde knallen van het vuurwerk, maar ook op de harde muziek van buren en buiten reageerde hij niet, hij sliep gewoon lekker door.
    Hij heeft nu dus officieel bewezen een echt stadskind te zijn:p
    vlak voor 12 uur was hij nog wakker, maar precies om 12 uur viel hij in slaap. Ik heb toen samen met mijn oma voor het raam naar al het vuurwerk zitten kijken, want ik durfde die kleine toch niet alleen te laten en zelf voor de deur te gaan staan.
    Nu ben ik vooral moe van het late naar bed gaan, dus lekker aan het bankhangen.

13. Moon1984

Moon1984 Bekend lid

Oct 25, 2009
    968
    0
    0
    Juridisch Secretaresse
    Limbabwe
    Juf wat n topmanneke hihi knap hoor dattie gewoon lekker doorslaapt hihi!

Ik ben ook moe v alle dagen! Supergezellie maar pffft! Vandaag kerstspullen maar eens opruimen en vanaaf verjaardag v m'n beste vriendin! En morgen weer aan t werk voor een hele tijd zonder vrije dagen of vakantie...bah bah! Echt ff geen zin in!

Maar nu nog ff lekker genieten met m'n vent :) op deze vrije dag!

Liefs moon

14. Lief

Lief VIP lid

Sep 26, 2007
    5,059
    2,864
    113
    Ha meiden, ben er niet zoveel geweest en morgen weer gewoon werken.. Mijn banner staat wel goed ongeveer dus daar kan je zien hoe ver ik zit ;) (1 dag verschil zie ik maar ik krijg hem niet goed op 1 of andere manier).

Ik voel totaal niks.. dus ik heb geen flauw idee. Vanaf dinsdag is het spannend ivm bruinverlies en zaterdag is mijn NOD. Maar kan me niet voorstellen dat ik die voor het eerst in 19 maanden ga halen hoor ;)

Fijne avond nog!

15. Carrie78

Carrie78 Actief lid

Oct 14, 2009
    394
    0
    0
    Happy new year!!!

Iedereen leuke jaarwisseling gehad en goed begin van het nieuwe jaar?

Wij zijn voor het eerst een keer thuis gebleven. Een vriendin kwam langs en we hebben lekker gegeten, conference gekeken, champagne gedronken, oliebolletje gegeten en wat vuurwerk afgestoken. Dus prima avondje!
    Sanna vond het vuurwerk heel interessant. Ze was om 12 uur even wakker geworden en toen heeft papa haar even mee naar beneden genomen met een slaperig koppie. Toen ik met haar voor het raam stond, zat ze alleen maar omhoog te kijken :p Daarna is ze weer rustig verder gaan slapen alsof er niks aan de hand was.
    En gisteren heeft ze haar eerste fruithapje gehad, mijlpaal! Zie foto-album :) Ze vond het wel lekker maar hoefde maar een paar hapjes.

Lief, Moon en Flippo: ik ga enorm voor jullie duimen! Ik hoop op blij nieuws binnenkort. Het is jullie zo gegund. Veel succes!

Jufd: hopen dat de medicijnen gaan helpen en dat Nicholas gauw van het spugen af is want dat is wel heel zielig voor hem. Gelukkig groeit hij wel goed, hoef je je daar geen zorgen over te maken.

En morgen ga ik weer aan het werk. Ik begin vroeg zodat ik Sanna om 16:15 uur weer op kan halen, daar heb ik nu al zin in :D

16. Flippo123

Flippo123 Niet meer actief

@Lief: Spannend meis... mijn duimen draaien weer op volle toeren voor je!!!

17. jufD

jufD Bekend lid

Mar 10, 2009
    897
    23
    18
    @Carrie, En hoe was je eerste dag werken?

@Lief, ik duim dat er morgen geen bruin komt en de dagen daarna ook niet, maar dat jij gewoon heel goed het nieuwe jaar gaat beginnen.

18. Lief

Lief VIP lid

Sep 26, 2007
    5,059
    2,864
    113
    Ahh thanks! Ik begin het nu ook echt weer spannend te vinden! Morgen 9 dpo, mja vorige ronde had ik dus pas op 10 of 11 dpo bruinverlies dus komende dagen zijn gewoon eng. Ik wil het zooooooo graag... Vanmorgen voelde ik wat steekjes enzo.. toen dacht ik oww verdorie ik wil niet ongesteld worden, of is het door de utrogestan.. of...

Zucht deze week wil ik altijd wel overslaan hoor ;)

Carrie, succes met werken, kan me voorstellen dat je haar graaag weer op wil halen!

19. Carrie78

Carrie78 Actief lid

Oct 14, 2009
    394
    0
    0
    Lief: spannend!!! ik hoop het zo ik hoop het zo ik hoop het zo !!!

JufD: heeft je kleintje nog veel last van het spugen?
    Geniet je nog van je verlof? Vast wel...

Moon: en ben je al vruchtbaar??? :p Ik duim voor mooie eitjes!

Flippo: hoe gaat het? Hoe staat het er bij jou voor qua cyclus etc?

Gisteren eerste werkdag gehad. Het was gezellig om weer even bij te praten met collega's maar ik was nadat ik Sanna had opgehaald bij het kdv helemaal kapot. Intensief zo'n eerste dag. Sanna was ook moe want ze slaapt nog niet zo goed op het kdv met al die drukte daar. Daar went ze vast nog wel aan. Vandaag gelukkig een rustige dag thuis (paar uurtjes thuis werken). Morgen blijft m'n man thuis dus hebben we de breng-en-haal-stress niet. En dan donderdag ben ik weer thuis, eigenlijk wel goed geregeld zo!

20. Lief

Lief VIP lid

Sep 26, 2007
    5,059
    2,864
    113
    Daar gaat ze wel aan wennen hoor Carrie! Al slapen de meeste kids wel goed na een dagje KDV ;)

Ik denk dat het hier niet gelukt is hoor.. nog geen bruin maar weet niet, niet meer zo'n positief gevoel.

Share This Page