Ow oke ik dacht dat dat met medicatie en volgecho;s wel makkelijker zou kunnen Maar ik geloof het helemaal hoor, die medische wereld is maar complex
Het is inderdaad allemaal erg ingewikkeld, die medische wereld. Mijn zus heeft last last van meerdere dingen. Ze is een groot deel van haar cyclus hevig ongesteld, hierdoor gaat er iets mis met haar eisprong(en ik dacht dat ze hier medicijnen voor krijgt). Verder hebben zij en haar vriend een aantal samenlevingstesten moeten doen en die waren allemaal negatief, er was geen zaadcel te zien. Haar baarmoederslijmvlies is te dik zei ze, daarom kunnen de zaadjes er niet doorheen. Dit is voor zover ik het weet, en ik hoop dat ze in het ziekenhuis van alles uit de kast kunnen trekken om haar te helpen om toch zwanger te worden, want ze wil het zo graag.
Ze kunnen gelukkig heel veel Juf, maar het is wel een heel zwaar traject dat IVF Houdt ons op de hoogte dan kunnen we voor haar duimen! Hopelijk komt het voor ons drie nooit tot IVF of ICSI, IUI is volgens mij nog wel te doen namelijk.. (alles is wel pittig natuurlijk maar als zo'n punctie je bespaard blijft is dat al een pluspunt ). Nou mijn banner is wel eng ver nu he haha. Het lijkt alsof de bolletjes hun werk doen. Moet zo weer de eerste van vandaag inbrengen dus dan zullen we eens zien of er al bruin te bespeuren is vanbinnen. In onderbroek nog niks in elk geval. Nu begin ik dan weer te twijfelen.. zit ik dan al wel echt op 12 dpo of heb ik me gewoon in de eisprong vergist.... Nouja volgens mn berekeningen dus morgen 13 dpo en dan word ik normaal altijd ongesteld. Ben benieuwd of de bolletjes dat ook nog tegenhouden. Ik heb nog altijd zere borsten, en steekjes en wat zeurderig gevoel bij mn baarmoeder. Maar die zere borsten heb ik altijd en dat zeurderige gevoel wijdt ik eerder toe aan de bolletjes eerlijk gezegd.. Spannend toch wel! Maar wil ook eigenlijk geen hoop hebben.. krijg ik straks zo'n klap
Nou Lief, je zit inderdaad al erg ver op je banner, en dat zonder bruin! Alleen dat is volgens mij al een hele overwinning voor jou. Deze dagen zullen wel erg spannend voor je zijn. Heb je al besloten wanneer je gaat testen?
Zondagmorgen.. zit dan op 14 dpo, moet ver genoeg zijn lijkt me om evt iets te zien? Inderdaad spannend, maar niet leuk spannend vind ik. Want er is gewoon zoveel kans dat dit door de utrogestan komt en niet door zwangerschap dus ik durf er ook niet in te geloven, maar ik wil het zooo graag.. Heb nu ook al hoofdpijn.. had al stemmings-pms-klachten zoals elke maand, dus alles wijst er op dat ik ongesteld ga worden..
@Lief: Ow meis ik kan me je gevoel echt voorstellen... Ik hoop en duim nog steeds voor je hoor... het wordt nu odnertussen wel weer eens tijd dat een van ons zwanger raakt toch? Ik duim voor je!!!!
Lief je maakt t wel spannend! Ik snap je gevoel! Ook k zit weer ongeveer op t wachtbankje! Goed geklust en vanavond nog eens maar je durft niet te hopen! Indd met die medicatie weet je gewoon helemaal niet meer hoe of wat hè! Hoe dan ook zoals jfd zegt 's t al n overwinning om geen bruin te hebben! Ik heb vandaag flinke (ei?)pijn gehad. Echt stenende pijn maar nu minder! Eisprong is gweest denk k. Ik heb niet getest ik dacht ik laat t op z'n beloop we kunnen niets anders dan afwachten... Liefs en n dikke knuffel
@Moon: ook voor jou draaien mn duimen weer meis @All: Nog een week tot mn ei... pff wat duurt t toch weer lang allemaal ... 3 weken tot ik eindelijk een eisprong krijg, dan 2 weken wachten... :S naja we moeten t er voor over hebben zeggen ze!
Flippo je gaat mij niet achterna met mijn lange cyclussen van voorheen hoop ik toch!? Kan t te maken hebben met de operatie? Of heb ik nu iets gemist? Succes girl! Wat n gedoe toch dat zwanger worden! Nooit van me leven gedacht dat het zo ongelofelijk moeizaam en frustrerend kon zijn! X moon
Nou flippo wat dat betreft benijd ik je niet hoor.. ik klaag al als mn cyclus 30 dagen is.. kun je nagaan Succes met geduld kweken! Moon, jaaa de klus zit er bijna op voor jullie en dan het klote afwachten weer! Ik loop net 2 weekjes op je voor Ga heel hard voor je duimen en aan je denken want eigenlijk is deze ronde voor ons wel vergelijkbaar: beide de eerste met medicatie dus extra hoop Hier net nog geen bruin op het toilet. Maar ook geen steekjes of zeurderig gevoel meer heel de dag gehad..Ook lijken mn borsten iets minder gevoelig vandaag.. aaah normaal let ik totaal niet op die symptomen allemaal maar kan het nu niet laten. Achja nog hooguit 1,5 dag dit gezeur, dan bewijst de negatieve test toch wel dat t vast niet raak is
Nog geen bruin of rood met bolletjes inbrengen net. Potver ik dacht dan zie ik mijn banner eindelijk eens overtijd gaan.. springt ie weer naar dag 1!! hahaha. Ik denk dat hij me duidelijk wil maken dat ik maar niet teveel hoop moet hebben (stiekem voor het zicht maar even een zwangerschapspagina banner genomen )
Lief!!!! O ik hoop t zo! Ik duim v je! Morgen testen??! Tijd v een zwangere hier!!! Go lief go lief! Houd ons op de hoogte O ik wilde dat t al 23 jan was ofzo haha dat lange wachten steeds hè!
Morgen testen inderdaad als er dan nog niks is.. Ik schrok me net dood.. dacht in de utrogestanprut (ja leuk dat komt er ook weer uit namelijk ) een millimeter bruin te zien. Meteen ff van binnen getjekt (ja sorry met die bolletjes inbrengen zit ik er nu 3 keer per dag in dus dit kon ook nog wel ff ) maar niks te zien. Ben blij als morgen voorbij is of het nu positief of negatief is, deze spanning vind ik 100 keer erger dan een negatieve test geloof ik...
Nog een paar uur Lief, en dan weet je het, nog even volhouden dus. Ik duim voor je en hoop dat ik hier morgen heel positief nieuws ga lezen! Nicholas heeft vandaag voor de tweede keer zijn medicijnen gehad, het is even wat geklieder om het naar binnen te krijgen, maar het is gelukt. Nu afwachten of het gaat werken. Ik heb weer wat foto's in mijn album gezet.
ARGH... vage lijntjes.. wat moet ik daar nu mee??? Ja morgen en overmorgen weer een test, maar dit houdt de spanning er nog even in Ik vind ze te licht voor 14 dpo, maargoed.. kan een late innesteling zijn ofzo. Ik heb in elk geval nog nooit lijntjes op een test gehad, dus ik kan met 100% zekerheid zeggen: de bolletjes doen hun werk er is HCG in mijn lijf aanwezig (geweest).
Ze zijn trouwens in het echt wel roze hoor en binnen de tijd. Owwww hoe kom ik deze dagen nu weer door.. Morgenochtend heb ik geen test, dus morgenavond of dinsdagmorgen weer testen (is ook maar beter ivm verdubbeling HCG om de dag). Maar pff.. kan nog niet blij zijn hoor. Alleen blij dat ik dus blijkbaar wel HCG in mn lijf heb dus er is eindelijk eens een bevruchting geweest.