Lief.... je bent gewoon zwanger!!!!!!!!!!!!!!! Komende dagen nog een paar testjes ertegenaan gooien om te zien dat ze duidelijker worden. En misschien een digitale? Maar volgens mij besef je het nog niet helemaal of wel?
Neeee niet zo hard gillen Ik geloof het idd niet omdat ik ze zo licht vind voor 14 dpo! Maar heb geen testen meer in huis dus op zijn vroegst morgenavond weer een test (beter dinsdagmorgen natuurlijk ivm HCG verdubbeling). Ow wat spannend!!!!!!!! En wat erg als dinsdag blijkt dat ie niet donkerder is ofzo.. brrr *bibbert verder* Hoe kom ik deze dagen door tot dinsdagmorgen???
Lief streepjes zijn streepjes! Volgens mij heeft carrie gelijk en ven je echt zwanger!!!!!!! Oh meis spannend nog ff! Kun je niet naar de supermarkt v testjes? woehoe ik duim v je!!!! Liefs
Heeft niet zoveel zin andere testjes.. dit zijn 2 merken die beide hetzelfde aangeven dus dat geloof ik wel. Gewoon nog maar weer eens voor de honderdduizendste keer geduld hebben Morgen ga ik wel testen hoor, gewoon 's avonds jammer dan dat het geen ochtendurine is, en dan dinsdagmorgen gewoon weer Ik voel me nu echt raaar. Ik geloof het niet, maar ben ergens wel hoopvol omdat er echt roze streepjes staan. Ow en ik heb koppijn.. al voor de derde dag (daarom dacht ik dat in ongesteld ging worden). ps in het echt zijn ze ook wel duidelijker dan op de foto trouwens, maar nog niet duidelijk genoeg
Lief, wat zie ik nu? ZWANGER!!!!!!!!!!!!!!!! Ik snap dat het nog een beetje onwerkelijk voor je is, maar die testen zien er echt positief uit! En om je een beetje gerust te stellen, die van mij waren in het begin ook zo licht, maar als je over 2 dagen weer test zal je zien dat ze al veel donkerder worden. Ik ben benieuwd naar je testjes van morgen!
Haha dat jullie zo positief kunnen zijn, ik nog niet hoor. De testjes liggen hier op tafel en ik moet om het uur even kijken of het wel waar is dat ze er op staan Ik ben zo bang dat er bv wel iets geweest is maar dat het niet goed gegaan is omdat het streepje zo licht is. Nouja morgen en overmorgen bepalen hoe het zal gaan!
Blijf positief hoor meid, al snap ik dat dat nu echt heel moeilijk is. Dat onwerkelijke gevoel zal nog wel een tijdje blijven en de angst dat het mis kan gaan jammer genoeg ook, maar dat hoort er een beetje bij. Ik hoop dat je morgen en overmorgen al een donkerder streepje te zien krijgt, want dan kan je er zelf meer in gaan geloven dat het goed zit, en misschien zelfs wel al gaan genieten!
En gewoon even zo'n digitale halen want dan zie je echt zwart op wit: Zwanger Moon en Flippo: jullie volgen haar gewoon even he?
@Lief: dat je zo voorzichtig bent en het nog niet gelooft is helemaal begrijpelijk meis,,,, je hebt er erg lang op moeten wachten en als het dan zo ver is lijkt het me idd ook onwerkelijk Ik had al een flauw voorgevoel dat t zo zou zijn Ik hoop dat je hier morgen of overmorgen een mooie test komt showen waar je niet meer om heen kunt! @Carrie: Moon volgt hopelijk deze maand ook nog ik zelf... geen idee, het duurt nog erg lang tot we weer geholpen worden...
Ja ik vind het ook rot voor jullie hoor moon en flippo! Ik weet hoe graag jullie zo'n vaag streepje zouden willen en ik zeur erover Mocht het echt zo zijn staat me ook bij ICSI collega/vriendin nog een lastig gesprekje te wachten.. weet dat ze blij zal zijn voor mij, maar weet ook dat dat pijn gaat doen. Maar goed.. ik gun het mezelf natuurlijk ook stiekem wel Maargoed, laat jullie morgen en overmorgen meer weten. Tot een duidelijkere streep ben ik nog even voorzichtig @carrie, die zal ik er zeker ook bijhalen Maar wil ook graag het verschil zien met het streepje van vandaag.
@Lief: Meis we gunnen het jou ook zo erg hoor We wachten allemaal al even lang en dan is het fijn om weer eens positief nieuws te lezen op ons stukje forum.... t is alweer 10 maanden geleden dat we posi nieuws hadden... dat van jufD... dus het was zeker wel weer eens tijd voor mooi nieuws Tuurlijk willen moon en ik dat streepje ook graag op onze eigen testjes zien, maar dat kunnen we nu eenmaal niet afdwingen. Ik zit nu wel erg er aan te denken om nog maar eens te gaan zeuren over die urogestan bolletjes aangezien ik zelf ook bijna altijd vanaf dag 9-10 bruin verlies heb (1x zelfs al vanaf dag 5) en nu jij zon goed resultaat hebt zet me dat wel aan t denken
Ja als dat goed voelt, gewoon vragen! Het kan natuurlijk ook aan het doorspoelen van mn eileiders hebben gelegen, of een combi.. of gewoon puur geluk. Weet je als ik echt door die bolletjes nu zwanger zou zijn, is het wel balen dat ze daar niet eerder aan hebben gedacht Dus ik hou het maar op een combi van de fertiloscopie, bollen en geluk als het zo is Maar ik zou in jouw geval ook niet zo lang willen wachten hoor, vooral omdat eerdere zaaduitslagen toch niet zo heel goed waren. Nou is IUI ook geen pretje maar een half jaar zelf proberen is ook kut.. Mja stomme protocollen enzo!
@Lief: Tja in juli zijn mijn eileiders ook door gespoeld tijdens die operatie ... heb daar dus geen baad bij gehad, maar die bollen heb ik zeker wel meer vertrouwen in... omdat ik toch het gevoel heb dat wanneer je bruin verlies krijgt een aantal dagen voor je ongi, dat je progesteron niet goed blifjt ofzo... naja we zullen wel zien Ik ben in ieder geval super blij voor jou
Meiden :-D Lief je bent gewoon zwanger, de streepjes staan er! Het komt zoals het komt, nu heb je geluk met de bollen indd. Maar het is altijd een combi van en geluk...natuurlijk wil ik ook zo'n streepje, en Flippo ook, maar ik ben mega blij voor je meid! Ik gun het je zooo!! Ennuh zoals Carrie zegt: Flippo en ik volgen je gewoon! Het liefst nog deeze maand! Zou toch echt TE geweldig zijn zo?! Whaaa ik ben nu al zenuwachtig haha. Ik heb al dagen koppijn (kan vd hormonen komen) en ik ben al de hele dag misselijk :-S Blergh! Heb echt de hele tijd kotsneigingen. Ben vanmorgen zelfs weer terug naar bed gegaan, blergh! Mijn vriend zit hier te stuiteren, maar goed het kan natuurlijk nooit met zwanger te maken hebben hoor, want het is daarvoor nog veel te vroeg. Ik gooi het maar op de hormonen . Lief je geeft mij igg wel weer hoop!!! Ik ben zoo blij voor je!! Morgen en overmorgen nog een vd zekerheid testje en indd..doe maar Clear Blue, dan staat er iig ZWANGER!! Schept een hoop duidelijkheid hihi . Oo meid wat ben ik blij haha! Het schept zo'n band hier, op dat forum, dat ik ondanks dat ik je helemaal niet ken verder natuurlijk, dat ik zo met je meeleef, ik zat gewoon in de zenuwen voor jou haha!! Flippo meid, kom op wij gaan Lief snel volgen!! Go for it! Liefs, Moon
Grappig dat jij het ook hebt Moon, want ik voelde gister ook echt zenuwen voor Lief! Leuk toch dat we allemaal zo met elkaar meeleven. En ik hoop echt dat jij en Flippo nu snel gaan volgen, want dat zou toch het perfecte begin van 2011 zijn. @Lief, het is inderdaad leuk om een aantal dezelfde testen te doen, steeds met een paar dagen ertussen. Dan kun je mooi het streepje steeds donkerder zien worden. Maar die digitale is ook erg leuk, het is zo een bevestiging als je ZWANGER in het schermpje ziet staan. @Flippo, na dit succes van Lief zou ik als ik jou was inderdaad ook van die bolletjes vragen. Het is natuurlijk geen wondermiddel, maar als bij jou dan ook het bruin wegblijft heb je wel meer kans(denk ik).
Wat lief van jullie Ik heb dat ook hoor, als iemand weer een afspraak in het ziekenhuis, een NOD of (al een tijdje terug) positieve test enzo! Juf hoe is het met Nicholas? Nou meiden tot morgenavond, met hopelijk goed nieuws...
LIEF wat super spannend zeg. Ik zie wel degelijk een tweede streepje hoor. Hoop dat hij de komende dagen eraf gaat knallen en het jouw kan overtuigen en zeker kan stellen in dat je ZWANGER bent!!!!!! Ik hou het in de gaten hier!! SPANNEND......