@Lief, met Nicholas gaat het goed, ik heb het idee dat de medicijnen voor de reflux werken! Hij spuugt nog net zoveel als eerst, maar hij spuugt wel minder maagzuur op en hij huilt er minder bij, dus dat is erg fijn. En morgen moeten we naar het consultatiebureau en dan krijgt hij zijn eerste prikjes, ik ben heel benieuwd hoe hij daar op gaat reageren. En ik ben erg benieuwd naar je foto's morgen!
Juf wat fijn dat hij er minder last van lijkt te hebben! Ik duim dat het nu de goede kant op gaat. En die prikjes heb jij als mama vast meer last van als hij Succes vandaag. Ik heb echt zoooooo slecht geslapen.. ben al een paar ochtenden vroeg wakker (kwaaltje? ) maar nu was het 4 uur.. ben er om 6 uur maar uitgegaan en heb me weer een koppijn (kwaaltje? ) zucht.. nu de dag doorkomen, na het werk naar de kruidvat racen en dan wachten op vriendlief om weer te testen. Misschien heb ik dan iets meer duidelijkheid.. en anders morgenvroeg. @moon, volgens mij heb ik nu meer stress kwaaltjes dan zwangerschapssymptomen Ik ben zooo bang dat ik nu teleurgesteld ga worden..het is zo'n licht streepje..
Juf wat fijn dat t wat beter lijkt te gaan met Nicholas! Sterkte met de prikjes, altijd zielg! Knff lief haha snap dat je in de stress zit maar probeer kalm te blijven hoe licht ook een streepje is een streepje... Kijk maar naar juf succes vandaag hoop dat je je kunt concentreren haha n ik lees met smart je bericht vanavond... Hihi knuff moon
@Lief: Ow meis wat begrijp ik het dat je vannacht zo slecht hebt geslapen Ik ga heeeel hard voor je duimen dat je vanmiddag en anders morgen ochtend grust gesteld gaat worden en je hartstikke zwanger bent! @jufD: Fijn om te lezen dat de medicatie werkt, en dat je zoontje minder huilt, lijkt me zo zielig als je kleintje huilt van pijn Naja in ider geval super dat t nu beter gaat! @Moon: Meis spannend.... hoelang nog tot je NOD? mijn duimen draaien hoor voor je dat je lief snel mag volgen! @All: Pfff al 5 dagen last van hoofdpijn... :S en ne ik heb mn eitje nog niet gehad en nee ik ben niet zwanger ik heb gewoon denk ik een griepje ofzo wat niet door zet :S.... Al het hel weekend zoner warm water gezeten... afgelopen zaterdag hadden we geen water in mijn woonplaats, sinds dien is mn CV in storing... :S Hopelijk is het vandaag opgelost want ik verlang heel erg naar een lekker warm bad! Nu druk aan t werk... naja t is nu nog niet druk maar je weet nooit wat de dag gaat brengen!
@Lief, ik hoop dat je test vandaag nog mooier is dan die van gister. Hoe reageerde je vriend eigenlijk op de positieve test? @Flippo, wat vervelend dat je al het hele weekend geen warm water hebt, want met dit weer is een koude douche niet echt lekker, helemaal niet als je een beetje grieperig bent. Om 3 uur is het zover, dan gaan ze mijn mannetje martelen, maar ik denk dat die prikjes erger zijn voor mij dan voor hem, ik ben een beetje panisch voor prikken. Verder ben ik ook wel erg benieuwd hoe zwaar mijn reus nu weegt, ik denk dat hij weer flink is aangekomen.
Wachten tot vriendlief thuis is Zit hier met een zooi testen voor mijn neus en moet wachten.. zucht Ik geloof er echt niet in.. brr zo eng.
Nou, mijn kleine reus heeft zijn prikjes overleeft. Hij kreeg 2 prikjes in zijn benen, bij het eerste prikje was hij heel stoer en gaf hij geen kik. Maar bij de tweede prik was het brullen, hij kreeg een rood hoofd, trok een pruillip en zette het op een gillen! Zo zielig Maar gelukkig was hij aan de borst zo getroost. Nu ligt hij gelukkig in zijn wieg te slapen, en ik hoop maar dat hij er niet al te veel last van krijgt. Oh ja, hij is ook nog gewogen en hij weegt nu 6,555 kg en is 60 cm lang. @Lief, dat jij je nog in kan houden met al die testen voor je neus! Ik hoop dat je na die testen straks er wat meer geloof in gaat krijgen, en anders moet jje maar snel misselijk worden want dan voel je wel dat je echt zwanger bent
GEFELICITEERD!!!! Duidelijker kan niet meis.... super gefeliciteerd Eindelijk weer een zwangere in ons midden!!!!
Nogmaals super gefeliciteerd nu mag je het wel gaan geloven he duidelijker kan niet geniet er van!!!!
Echt gek dat mensen MIJ feliciteren.. het moet nog ff zakken hoor. En heb ook ongesteld buikpijn.. eng! Weet dat dat normaal is hoor, maar blijft eng. Morgen gyn bellen met dit nieuws en kijken of ik de bolletjes moet blijven gebruiken.
kan t me voorstellen dat dat gek is Moet ook wel eerlijk zeggen dat t ook wel weer een klein beetje steekt... zo van: wanneer komt mijn tijd nu? blijf ik zometeen alleen over hier die niet zwanger is? dat soort vragen komen dan bij mij op... Maar goed, dat je zwanger bent is helemaal geweldig en geeft mj en moon denk ik ook wel weer moed om niet op te geven
*breekt even in* Lief, supermooie testen zeg!! Nogmaals gefeliciteerd, en ga lekker genieten!! Ik hoop dat de rest van de meiden hier in dit topic gauw mogen volgen! *breekt weer uit*
Ik begrijp dat echt volkomen! Had ik andersom ook gehad, dacht sowieso dat ik als enige over zou blijven hier.. Ik vind het super maar ook doodeng! Ik voel me echt precies zoals ik gedacht had, niet euforisch want ik heb teveel gelezen ben ik bang
Ja ja ja!!! GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!!!!! Ga er lekker van genieten met je man! Spannende en leuke tijden breken aan voor jullie. En kun je eindelijk gaan shoppen etc etc...
Flippo: je gevoel is helemaal niet raar maar jouw tijd komt ook hoor! Dat moet gewoon!!! Houd de moed erin!