Gestopt met de pil in juli 2009. Wie nog meer?

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by charlene08, Jul 10, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Flippo123

Flippo123 Niet meer actief

@carrie: Ik blijf wel moed houden hoor... alleen is dat soms een beetje moeilijk na zon lange tijd, en na zo veel wat er gebeurd is.

2. jufD

jufD Bekend lid

Mar 10, 2009
    897
    23
    18
    GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!!!!
    Zie je nou wel, een hele mooie duidelijke streep op je test, en die andere is natuurlijk helemaal duidelijk. Wat geweldig meis, eindelijk een klein beebje in je buik:D
    En een beetje eng zal het wel blijven hoor tot de 12 weken, maar probeer toch ook maar om te genieten, je hebt er lang genoeg op moeten wachten.

3. Lief

Lief VIP lid

Sep 26, 2007
    5,059
    2,864
    113
    Ik ga zeker proberen te genieten! Maar vind deze eerst week gewoon even eng ofzo ;) Ik ga ook mooi elke ochtend nog even testen ;) Heb nog 3 kruidvat testen en 2 van die CB. Nou die mogen gewoon op haha.

BIZAR! We zitten hier ook echt zo.. huh.. wat.. en nu.. :D

4. Moon1984

Moon1984 Bekend lid

Oct 25, 2009
    968
    0
    0
    Juridisch Secretaresse
    Limbabwe
    Jahoeeeeeeeeeeeeeeeeee!! Lieffffff!!!! SUPERGEFELICITEERD!!!! Meid ik ben zoooooooo blij vor je!!! Duidelijker kan niet! Al snap ik dat hè nog niet te te geloven is!!! Hahaaaaa ook ik ben mega nlj! Hè heeft mij moed!!!

Ik hoop dat ik ook snel duidelijkheid heb, liefst in met zo n testen als jij! Heb echt de hele dag door rare dingen en gevoelens in m'n buik, zenuwen denk ik hoor, maar voor het eerst denk ik dan... Zou het!? Maar kan niet is nog veeel te vroeg maar toch haha!

Meid geniet ervan!

Flippo meid, niet getreurd! Ze laten ons zo net achter dus we MOETEN wel snel zwanger worden haha! Komt hoed, houd hoop en moed!

O wat ben ik blij dat er eindeljk weer een ZWANGERE is!! :)

Liefs moon

5. Moon1984

Moon1984 Bekend lid

Oct 25, 2009
    968
    0
    0
    Juridisch Secretaresse
    Limbabwe
    Grrrr die iPhone haha!

6. Lief

Lief VIP lid

Sep 26, 2007
    5,059
    2,864
    113
    Thanks allemaal! Het testje vanmorgen is een tikje donkerder dan gister, maar niet veel, mja zitten ook maar paar uur tussen natuurlijk :)

Echt raar hoor... maar wel heel leuk raar ;)

7. jufD

jufD Bekend lid

Mar 10, 2009
    897
    23
    18
    @Lief, toch fijn dat het testje vandaag dan weer donkerder is geworden. Geniet er maar lekker van!!
    Gaan jullie het trouwens al vertellen aan mensen of houden jullie het nog geheim tot de 12 weken?

@Moon, handig he, zo een Iphone:D
    Wanneer kan jij gaan testen Moon?

Nicholas heeft niet veel last gehad van de prikjes, gelukkig. Hij heeft alleen heel veel geslapen gister en hij heeft nu een beetje pijn in zijn beentjes, maar hij is gelukkig weer zo vrolijk als altijd.

8. Flippo123

@Lief: Fijn meis :) lijkt me idd erg onwerkelijk.. maar straks als je een mooie echo hebt gehad, dan denk ik wel dat je het gaat geloven :p

9. Lief

Lief VIP lid

Sep 26, 2007
    5,059
    2,864
    113
    Fijn dat hij er (nog) niet veel last van heeft!

Ik heb het al aan mijn beste vriendin verteld, en als de testjes goed blijven (hou nog altijd een beetje slag om de arm zie je dat :D) dan gaan we dit weekend het aan de ouders vertellen. En ook wel gelijk aan mn broertjes denk ik. Ik weet niet of vriend het ook aan zijn broer en zusje wil vertellen, nog niet eens over gehad ;)

Ga vanavond toch nog maar een testje doen haha, ik geloof het alweer niet meer, en die kruidvat zijn toch goedkoop. ;)

Die van gisteravond en vanmorgen zijn wel ongeveer gelijk dus wil graag weer een donkerdere zien :p

10. Lief

Lief VIP lid

Sep 26, 2007
    5,059
    2,864
    113
    Ha, ik heb net gebeld en ik krijg 14 februari mijn eerste echo! Het beleid is sinds vorige week (!) dat ze pas vanaf 9 weken een echo mogen maken in het ziekenhuis. Nouja.. moet dan maar he ;) 18 februari hebben we dan een afspraak nog met de gyn.

Volgens deze assistente mocht ik direct stoppen met de utro.. maar toen ik had opgehangen zat me dat toch niet lekker. Heb nu even hier bij vruchtbaarheidsbehandelingen een topic geopend om te zien wat die meiden zeggen.

Denk dat ik het zelf gewoon ga afbouwen. Stel nou dat die bolletjes er echt voor hebben gezorgd dat ik zwanger ben, dan krijg mn progesteronniveau toch een enorme opdonder als ik ineens stop?

11. jufD

jufD Bekend lid

Mar 10, 2009
    897
    23
    18
    Wat een mooie dag voor een eerste echo, 14 februari, dan moet het wel een echte liefdesbaby zijn! En met 9 weken een echo is wel leuker hoor, dan zie je toch al veel meer.
    kunnen die medicijnen trouwens geen kwaad nu je zwanger bent?

12. Lief

Lief VIP lid

Sep 26, 2007
    5,059
    2,864
    113
    Nee kwaad sowieso niet volgens mij, als je bijvoorbeeld een IVF behandeling hebt gehad moeten sommige het tot 12 weken gebruiken. En soms wordt het later in de zwangerschap ook weer gegeven tegen vroeggeboorte.

En ja mooie datum hoor haha.

13. Lief

Lief VIP lid

Sep 26, 2007
    5,059
    2,864
    113
    #2253 Lief, Jan 11, 2011
    Last edited: Jan 11, 2011
    Zit echt overal te zoeken naar dé zwangerschapsbanner, en de allerleukste is gewoon die van Flippo... Flippo als je het vervelend vind moet je het zeggen dan zoek ik nog wel verder :) Ik ga hem sowieso op mijn andere forum gebruiken, maar dan kan ik altijd 2 soorten maken ofzo. Maar het halve forum heeft dezelfde banners dus dacht dat het niet zo erg was!

Ik vind het zo leuk dat onderschrift en het vogeltje is zo'n scheetje.

Straks toch weer een test.. kan het niet laten, vanmorgen ook alleen gedaan dus wil graag met vriendlief nog een keertje. En hij was niet donkerder vanmorgen dus wil een donkere :p

Ik dacht wel dat ik zo onzeker zou zijn hoor.. nou dat klopt! En dat nog 5 weken sowieso tot de echo dus ;)

Heb ook het gevoel dat ik binnenkort gewoon ongesteld word. Dit grote wonder.. dat is toch helemaal niet voor ons weggelegd?!!

14. Moon1984

Moon1984 Bekend lid

Oct 25, 2009
    968
    0
    0
    Juridisch Secretaresse
    Limbabwe
    Lief meis, probeer de twijfel te laten! Het is echt zo: JE BENT ZWANGER!!! Haha klinkt heel onwerkelijk maar je bent het echt! Wat mooi: op Valentijnsdag je eerste echo! Het is echt een wondertje ja hihi! Maar het is echt waar! Genieten meid, genieten!

En hier alweer de hele dag gammel en vanmorgen kotsmisselijk :( maja voordat jullie stuiteren: zijn ook bijwerkingen Vd pregnyl dussuh! Haha 21 jan is mijn nod (wist niet precies wat ik aan moest houden maar ben uitgegaan van 36u na pregnyl de eisprong) maar ze waarschuwen dat, als je nog niet ongi bent, een paar dagen te wachten voordat je test! Het zou met 14 dagen uit je lichaam moeten zijn hoor, maar om vals positieve testen te voorkomen... Ik ga dus op z'n vroegt 23 of 24 jan testen. Maja.. Zover zal t wel niet komen! Heb toch ook n beetje t gevoel nu dat ik als enige zal achterblijven :( beetje een dip omdat ik ook niet kan geloven dat t nu eindelijk eens raak zou zijn... Maar goed ik vind de positieve flow vast snel weer terug :)

Liefs moon

15. Flippo123

@Lief: Nee hoor vind t niet vervelend :) het is gewoon inderdaad echt een leuke banner :) En je kan m overal voor gebruiken, das t leuke er van!

@Moon: Pregnyl is ook niet alles he :p heb het maar 1x hoeven te spuiten tot nu toe gelukkig, maar de kwaaltjes die je er van krijgt zijn zo vervelend omdat t zwangerschapskwaaltjes zijn...
    Nog 10 dagen tot je NOD dus... spannend in ieder geval.. mn duimen draaien voor je hoor!!

16. Lief

Lief VIP lid

Sep 26, 2007
    5,059
    2,864
    113
    Fijn dat het mag :) Ga jij nog actie ondernemen trouwens richting ziekenhuis Flippo? Of braaf wachten tot je weer naar de gyn mag? Lijkt me zo moeilijk..

17. Lief

Lief VIP lid

Sep 26, 2007
    5,059
    2,864
    113
    Nou hij is nog niet echt veel duidelijker, maar.. niet lichter, en ik zit nog maar op 2 dagen overtijd en dan is hij natuurlijk prima.

En ze zeggen om de dag verdubbeld HCG, dus als ik dan 9 tegenover 11 zet is het natuurlijk mooi verdubbeld ;) (ene 11 is ochtend, andere avond ;))
    Morgen weer ;) maar wel alleen savonds hoor!
    Ben erg onzeker, praat veel met vriend en beste vriendin en dat helpt wel! En testen helpt.. die bevestiging even, ook al weet ik verstandelijk dat het niet alles zegt.

18. Flippo123

@Lief: natuurlijk mag het :p het is een leuke banner, dus waarom niet :)
    Ik wacht tot ik de uitslag van mn progesteron heb die moet ik eind volgende week weer prikken, dan heb ik een telefonische afspraak en kan ik t direct aankaarten :)
    Ik heb toch een beetje een vreemd gevoel bij dat bruinverlies vanaf 9DPO, ookal is t niet bewezen in de wetenschap, ik heb t gevoel dat dat het zwanger worden wel moeilijker maakt op de een of andere manier.

19. Lief

Lief VIP lid

Sep 26, 2007
    5,059
    2,864
    113
    Nja bij mij lijkt het dus zo te zijn... Al mag je het maar 1 maandje uitproberen! Daar zou ik t op gooien. Ik heb helaas niet te veel gekregen anders had je het zo voor een ronde bij me mogen ophalen, kan namelijk geen kwaad om het te gebruiken.

20. Lief

Lief VIP lid

Sep 26, 2007
    5,059
    2,864
    113
    He waarom heb jij een veel grotere (beter leesbare) banner haha. Het lukt me niet om hem goed te krijgen..

Share This Page