Gestopt met de pil in juli 2009. Wie nog meer?

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by charlene08, Jul 10, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Flippo123

Flippo123 Niet meer actief

Gebruik deze link eens...

@je testjes: zie zien er toch wel erg mooi uit hoor :p

2. Lief

Lief VIP lid

Sep 26, 2007
    5,059
    2,864
    113
    Haha exact hetzelfde effect. Heb alles al geprobeerd, mn tekst ook groter enzo, tekst onder of boven. Zelfs tekst weghalen werkt niet. In mijn gebruiksinstellingen ziet hij er ook gewoon normaal uit hoor! Hij doet het gewoon zo op het forum. Noujaaa ;)

3. Lief

Lief VIP lid

Sep 26, 2007
    5,059
    2,864
    113
    Ha meiden, hoe is het?

Flippo, nog even geduld kweken tot het progesteron prikken enzo?
    Moon, hoest met de kwaaltjes?! Hoe ver zit je nu?
    Jufd, hoe is het met jou en Nicholas? Nog last van de prikjes?
    Carrie, druk zeker? Hoe bevalt het werken weer, en hoe is het met Sanna?

Hier, gaat ff niet supergoed, lijkt wel of alle stress eruit komt van het mezelf altijd maar nuchter en positief houden van de afgelopen 1,5 jaar. Ik kan nog niet echt blij zijn (en dat vind ik dan weer stom van mezelf) en vandaag een paar bruine spikkels gespot in de utrogestantroep die er weer uit komt. HEEL eng, maar verstandelijk weet ik dat het gewoon kan, en het was echt heeeel erg weinig.

Hier nog mijn laatste testjes, nu even niet testen en over 2 dagen ofzo eens zien. Ze zijn in elk geval niet lichter geworden dus daar houdt ik me aan vast.

Ik duik ff beetje onder en ik leef echt met de dag, durf nog nergens aan te denken en niet vooruit te plannen. Hoop dat ik snel lekker blij kan worden!

4. Flippo123

@Lief: Meis ik zie je testjes wel iets donkerder worden :)
    Ik kan me ergens wel voorstellen dat je nog even niet zo posi kan zijn enzo... je hebt 1,5 jaar gewacht op dit moment en het lijkt me dan ook erg raar en moeilijk te bevatten dat t nu echt raak is! ik zou ook in de stress schieten van ieder beetje bruin wat ik zou spotten! je bent zo bang kwijt te raken wat je nu eindelijk hebt gekregen!
    Meis ik weet niet hoe het voelt, maar ik kan het me zeker wel indenken!!

@All: Erg verkouden, hoofdpijn en misselijk :S niet echt lekker dus! Ook al de hele dag pijn in mn onderrug en een drukkend gevoel in mn linker lies... misschien dat mn eitje er aan komt? Vriendlief vanavond maar eens lief aan kijken :)

5. Lief

Lief VIP lid

Sep 26, 2007
    5,059
    2,864
    113
    Thanks voor je reactie, zo is het precies :)

Niet alleen lief aankijken he, er is meer voor nodig :D hihi, maar kan goed je eitje zijn! Go eitje, go zaadje! En beterschap!

6. Carrie78

Carrie78 Actief lid

Oct 14, 2009
    394
    0
    0
    Hoe donker wil je ze hebben? :D Die zijn hartstikke positief dus geen twijfel dat je zwanger bent hoor! En ze worden steeds donkerder ook nog dus dat zit helemaal goed. Op een gegeven moment worden ze volgens mij niet eens donkerder toch?
    Wat gaaf een echo op 14 feb! Oh, ik vind het helemaal leuk om alles vanaf het begin te kunnen volgen. Dan denk ik natuurlijk ook weer even terug hoe het bij mij is verlopen.

Flippo: succes vanavond :p en beterschap, niet ziek worden!

Moon: wanneer zou jij kunnen testen? Duimen draaien!!!

JufD: gelukkig dat Nicholas geen last heeft van de prikjes, wel naar he?

Morgen ga ik weer met Sanna naar het CB. Geen prikken deze keer gelukkig alhoewel ze de laatste keer geen kik gaf (toen waren opa en oma meegegaan hihi). Maar ben erg benieuwd hoeveel ze gegroeid is omdat het alweer een tijdje geleden is dat ze is gewogen en gemeten. En omdat ze nu borst- en flesvoeding krijgt. En sinds kort een fruithapje en groentehapje: het is letterlijk een hapje :)

7. Lief

Lief VIP lid

Sep 26, 2007
    5,059
    2,864
    113
    Thanks carrie! fijn om te horen dat jij ze donker vind :D, ik had zo even die bevestiging van de test nodig dat het nog goed zat ;) Nu ga ik ook even niet testen hoor, want inderdaad op een gegeven moment worden ze ook niet meer donkerder (en bij sommige vrouwen ook gewoon nooit knal).

Zie je trouwens ook (in mijn album) dat ik geen echt positieve ovutest had in december, ik had dat nooit, was ik ook al onzeker over, maar het betekent dus helemaal niks bij mij he! Er is nu bewezen dat ik absoluut wel een eisprong had :D

8. Moon1984

Moon1984 Bekend lid

Oct 25, 2009
    968
    0
    0
    Juridisch Secretaresse
    Limbabwe
    Lief die v vandaag is wel donkerder hoor! Snap je onzekerheid maar probeer blij te zijn je bent zo zwanger als wat hihi!

Die prikjes, blijft zielig hè! Hoe gaatie verder ju? Lekker aant genieten ondanks t spugen?

Carrie zal wel druk zijn met t werken er in h? Bevalt t je toch wel of niet?

Ik ben nog af en toe n beetje misselijk maar niet zo erg! Sinds gisteravond weer kei gevoelige boobs en vrij nat alweer maarja ... Kwaaltjes vd pregnyl wel heel verwarrend maar goed haha! Kan echt pas vanaf 23 jan testen denk ik Vd zekerheid...wil niet tw vroeg want dalijl test ik positief door de pregnyl.. Ben daar toch wel erg onzeker over pfft en t duurt nog zolang :-S

o.. En flippo klus ze! Ho girl! Beterschap ook nog! X

Liefs moon

9. Carrie78

Carrie78 Actief lid

Oct 14, 2009
    394
    0
    0
    Vanmorgen ging de afspraak op het CB niet door omdat de arts ziek is. Nu volgende week woensdag een afspraak.

Het werken bevalt me eigenlijk wel weer (verrassend genoeg). Het is ook wel erg relaxed om de dag werken. Dinsdag halve dag thuiswerken en vandaag een vrije dag. Morgen nog even werken en dan is het alweer weekend!
    Morgenavond een verjaardag van een vriendin met eten, drinken en misschien nog dansen. Dat is lang geleden... heb er veel zin in en ik hoop dat ik genoeg energie heb om nog mee te gaan dansen. Zaterdag een rustige dag en zondag ga ik naar Arnhem en high tea-en met vriendinnen.

Hebben jullie nog leuke plannen?

Moon: wachten duurt altijd lang maar hopelijk wordt jouw geduld deze keer beloond!
    Lief: krijg je al last van kwaaltjes? :p

10. jufD

jufD Bekend lid

Mar 10, 2009
    897
    23
    18
    @Lief, ik vind je testjes er erg goed uitzien, en ik denk dat als je over een paar dagen weer test dat ze nog donkerder zullen zijn. Maar ik kan me wel voorstellen dat je nog steeds erg onzeker bent en niet blij durft te zijn. Je hebt hier zolang op gewacht, dat het misschien wel een beetje onwerkelijk is dat je nu dan toch zwanger bent. Laat het maar snel 14 februari zijn, want als je de echo hebt gezien dan zal je vast een stuk geruster zijn.

@Flippo, beterschap meis en succes deze ronde.

@Moon, nog een paar spannede dagen dus voor jou, ik duim voor je.

@Carrie, wat fijn dat het werken weer bevalt. En hoe doet Sanna het op het KDV?
    En wat stoer trouwens dat sanna niet huilt bij de prikjes!

Hier gaat alles goed met mij en Nicholas. Het lijkt de laatste tijd wel alsof hij elke dag nieuwe dingen kan. Het leukste vind ik dat hij mij echt herkent, dus als ik hem uit zijn wiegje kom halen dan krijg ik een ontzettend grote glimlach van hem, zo leuk. En hij kan niet tegen kietelen, dat is zo grappig om te zien:D
    De medicijnen voor het maagzuur doen goed hun werk, dus die zal hij voorlopig moeten slikken. Maar sinds hij minder last heeft van maagzuur slaapt hij ook veel beter, de laatste paar dagen wil hij nog maar 1 nachtvoeding hebben, dus ik krijg mijn slaap weer een beetje terug!

11. Flippo123

@jufD: Wat goed om te lezen dat de medicijnen goed hun werk doen :) De komende maanden zal je denk ik heeeel veel nieuwe dingen met je kleine ventje gaan ontdekken :) Zo mooi om te zien dat zon klein hummeltje zn moeder herkent en met een big smile lacht :p

@Carrie: Lijkt me toch wel weer een beetje wennen om weer te gan werken na zon lange tijd thuis te zijn geweest! Maar wel fijn te lezen dat t je zo goed bevalt meis :) Geniet lekker van je uitjes!

@Moon: Die pregnyl toch ook... pfff.... nou mijn duimen draaien in ieder geval op volle toeren hoor voor je! Hoe is t nu eigenlijk met je mannetje en met je oor????

@All: Sinds vandaag 2 bultjes armer en een snee rijker...
    Zijn vandaag 2 bultjes uit mn linker borst verwijderd. Geen pijn alleen een klein beetje een blauwe borst :p Misselijkheid en duizeligheid is weg maar heeft plaats gemaakt voor een flinke verkoudheid :S Verder gaat alles prima hoor :)

12. Moon1984

Moon1984 Bekend lid

Oct 25, 2009
    968
    0
    0
    Juridisch Secretaresse
    Limbabwe
    Ha meiskes!

Flippo jeetje! 2 bultjes ik dacht 1! Was niks ernstigs toch je, zei je? Wat was t precies?

Lief al kwaaltjes?

Voel me n stuk beter vandaag. Wel heel gevoelige boobies nog maar verder wel Oké. Met m'n vriend gaat t iets beter, maar nog niet echt goed. Krijgt fysionen mag sowieso nog een maand niet werken en hij zal ng maanden last hebben. M'n oor voelt nog steeds klote. 1 feb weer naar de KNO..

Auto is eindelijk klaar en morgen nieuwe auto kijken! Toch een station haha! De ene auto v laatst was verkocht.. Nu Renault megane grand Tour (haha ik moet gewoon lachen ik zie mezelf al lekker burgerlijk rondrijden haha)!

Ik ben best zenuwachtig v m'n nod! T is zooo spannend! Ik geloof er niet in dat t nu ineens raak zal zijn zucht ;)

Liefs

13. Lief

Lief VIP lid

Sep 26, 2007
    5,059
    2,864
    113
    Hey, ja heb wel wat kwaaltjes, maar het bruin wordt erger, vooral sinds gisteravond en krijg ook meer last van mn buik. Heb echt geen flauw idee welke kant dit zal opgaan maar ik voel me niet positief. Ik laat het jullie wel weten, maar ben ff niet zo heel actief :)

14. jufD

jufD Bekend lid

Mar 10, 2009
    897
    23
    18
    @Lief, jeetje meid, dat is niet fijn dat het bruin erger wordt. Gebruik je die medicijnen nog? Misschien anders even je gyn bellen, dan kunnen ze misschien al eerder een echo maken. Maar dat je kwaaltjes hebt is natuurlijk een goed teken!

@Moon, je maakt het wel spannend hoor Moon! En wat vervelend dat je weer voor je oor naar de kno moet, moeten ze weer opereren of weet je dat nog niet?

@Flippo, dat klinkt niet fijn, dat ze in je borst hebben gesneden.

15. Moon1984

Moon1984 Bekend lid

Oct 25, 2009
    968
    0
    0
    Juridisch Secretaresse
    Limbabwe
    Lief ik zou indd ook ff de gyn bellen. Dan weet je hopelijk meer. Hoeft niks te zijn natuurlijk maar Vd zekerheid.

Gister met m'n beste dinnetje naar Utrecht geweest, lekker geshopt en naar as THE world turns theater geweest errug gezellig!! Ze had zelfs gedroomd dat ik zwanger ben!! Haha.. Maarja je weet wat ze zeggen over dromen hè..

Nog een paar dagen afwachten....

16. Lief

Lief VIP lid

Sep 26, 2007
    5,059
    2,864
    113
    #2276 Lief, Jan 16, 2011
    Last edited: Jan 16, 2011
    Flippo hopelijk heelt het allemaal snel!

Moon ik duim voor jou hoor ;)

En het heeft niet zoveel zin om de gyn te bellen, met 5 weken kunnen ze toch nog niks zien op de echo verder. Ik moet gewoon afwachten. Als het zo blijft ga ik natuurlijk niet to 9 weken wachten met een echo, maar pas vanaf 7 weken ofzo heeft een echo zin, want eerder hoeft het wel of niet kloppen van een hartje nog niks te zeggen.

Ik gebruik de medicatie nog wel, wel ietsjes minder. Omdat ik zoiets heb van, tja er is al bruin, even kijken wat mijn lichaam zelf doet. Ik wil ook geen evt miskraam tegen lopen houden met de medicatie ofzo, lijkt me ook niet goed ;)

Gisteren was het bruin weer minder dan vrijdagavond. Want vrijdagavond had ik even echt even van dat bruinverlies wat ik voor mn menstruatie heb, de rest van de tijd zijn het (sorry voor de vieze praat) wat kleine sliertjes/dingetjes tussen de afscheiding zegmaar. Wel heb ik het idee dat de kwaaltjes die ik had wat afnemen, maar tja.. zegt ook niks, ik kan natuurlijk nu ook heel rustig aan doen ipv fulltime werken.. want vrijdag op het werk was ik wel vrij beroerd ;)

Gewoon een weekje afwachten maar, en als het bloed of erge buikpijn wordt bel ik wel naar de gyn, of als het bruin zo blijft en ik 6+ weken ben, dan bel ik dat ik eerder voor de echo wil :) Maar wil zelf geen echo voor de 6+ weken omdat het nog niks zegt, dat brengt misschien alleen maar meer onzekerheid.

Geen buikpijn gister en vandaag trouwens en geen bloed.

Ik ga wel donderdag ofzo het laatste testje er tegenaan gooien, kijken of hij niet lichter is.

17. Flippo123

@Lief: Wat vervelend van dat bruinverlies zeg... Ik lees wel vaker dat dat in het begin van een zwangerschap voorkomt en dat het dan toch gewoon goed gaat, dus ik duim voor je :)

@Moon: Jaja nog een paar daagjes wachten voor je! Spannend hoor... en bijzonder dat die vriendin dat gedroomd had!

@All: ja inderdaad het waren 2 bultjes, de chirirg en ik dachten van te voren ook dat het er maar 1 zou zijn, maar toen hij het open had gemaakt bleken het 2 stukjes te zijn. Ze dachten dat het gewoon borstklier weefsel was, maar het ziet er anders uit. Op het eerste gezicht niets om me druk over te maken, komende woensdag krijg ik de uitslag.
    Vandaag eindelijk op CD22 een posi ovutest... nadat hij een week lang zo goed als posi is geweest... hij is nog steeds niet knal maar goed... wel sinds vanmorgen een flinke tempstijging 2a8d20 Ovulation Charts Naja we zien wel hoe t loopt, ik ga volgende week gewoon bloed prikken op progesteron en dan zullen we wel zien wanneer ik ongeveer mn eitje heb gehad! Manlief en ik klussen verder gewoon wanneer we zin hebben trouwens :) geen verplicht gedoe deze ronde :)

18. Moon1984

Moon1984 Bekend lid

Oct 25, 2009
    968
    0
    0
    Juridisch Secretaresse
    Limbabwe
    Lief: Oke nog fff spannend dan! Maar zoals Flippo zegt komt het vaker voor en kan het gewoon goed zijn. Moet je gewoon van uitgaan! Knuff

Flippo: jeetje..hopen dat het niks is verder, maar zal wel toch?! Ik duim voor je meid! CD22..pfft..krijg een beetje een dejavu! Balen dat je eitjes zo laat komt, maar groot gelijk dat je geen verplicht gedoe wilt. Gewoon lekker doen wat jullie willen. het gaat gewoon goedkomen bij jullie, ik voel het!!

Jufd: Ik moet indd ws weer opnieuw geopereerd worden aan mijn oor. 1 feb hoor ik meer..Baal er enorm van, maar..ik kijk wel ff wanneer ik het wil. Heb nu echt zoiets van ZWANGER WORDEN staat nu op nr 1! Zo spannend! Heb alles goed bijgehouden po de kalender, en op 19 jan zit ik 14 dagen na de pregnylspuit. Ik wacht nog wat daagjes langer met testen hoor, tenzij ik natuurlijk al ongi ben. De laatste 2 mnd met een normale cyclus had ik ong 2 dagen voor ongi heel af en toe met afvegen een beetje rose...en op de dag vd ongi eerst bruin en dan in vol ornaat rood..Spannend dus, want morgen zou ik dus rose moeten krijgen...Maarja met die hormonen zegt dat niks nu he. Ik weet niet hoe het nu gaat lopen, dus maar gewoon afwacten. Ik zit wel echt vaak te dagdromen...zou het raak zijn? Misschien is het wel raak? Ik probeer mezelf niet gek te maken, maar vriendlief is ook een beetje hyper haha hij wil het zo graag...

Duim duim duim...!

Liefs moon

19. jufD

jufD Bekend lid

Mar 10, 2009
    897
    23
    18
    Bedankt allemaal voor de leuke reacties op de foto's van Nicholas! Ik ben natuurlijk erg bevooroordeeld, maar ik vind hem ook wel een super schattige baby:D En Moon, met kerst had hij inderdaad een pak aan, is van de H&M, een zacht kruippakje dat op een smoking lijkt.

@Flippo, ik hoop dat het inderdaad niks is, laat je het woensdag even weten.

@Lief, wat vervelend dat bruin, gelukkig is het wel al minder geworden. Maar zoals de andere meiden ook al zeggen, het komt vaker voor dus probeer je niet te druk te maken.

@Moon, balen zeg dat oor! Maar je hebt groot gelijk dat je zwanger worden nu op nummer 1 zet. Nog een paar dagen wachten meid, ik duim voor je!

@Carrie, leuk weekend gehad?

20. Moon1984

Moon1984 Bekend lid

Oct 25, 2009
    968
    0
    0
    Juridisch Secretaresse
    Limbabwe
    JufD: Echt onwijs leuk hihi! Ik dacht het al te zien ja. Je hebt ook echt een mooi ventje zeg, wau!

Carrie: hoe gaatie met jou en Sanna?

Flippo meis, flink geklust de afgelopen dagen? Hopelijk eindelijk met resultaat! Ps..als je cyclussen zo lang blijven zou je dan niet de gyn bellen? Kijken of er niet toch wat actie kan komen dan? Ik duim voor je meid! Knuff

Lief: hoe gaatie meid? Nog getest? Hopelijk is alles goed met je, en met het kleintje in je buikie! Knuff

Hier spannend..nog een paar dagen afwachten...Ooo ik zou zooo graag al willen testen, normaal gesproken kan dat wel al, maar nu door de pregnyl niet, dus doe ik het ook echt niet. Maar de drang is groot soms haha. Voorheen durfde ik nooit testen en nu word ik gekkkk van die onzekerheid. Ik heb vandaag al de hele dag af en toe steken in mijn lies/onderbuik. Nog geen ongi gevoel nog geen rose, maarja...zegt allemaal niks ;) ajajaj was het maar 21 jan, of 22, of 23 ofzo haha :-S

Liefs, Moon

Share This Page