Gestopt met de pil in juli 2009. Wie nog meer?

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by charlene08, Jul 10, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Flippo123

Flippo123 Niet meer actief

@Lief: Hoe is t nu meis? Gaat het allemaal wat beter... geen krampen meer en geen bruin meer? Ik duim voor je hoor!!!

@Moon: Spannend!!!! Mijn duimen draaien op volle toeren!!! Bij mij was de pregnyl 5000EH na 10 dagen uit mn lichaam, toen was mn zwangerschapstestje negatief namelijk...

@All: Pff eitje weer gehad, maar ik heb altijd zon naar zeurend gevoel nadat ik mn ei heb gehad tot aan mn ongi... :S niet echt fijn...

2. Lief

Lief VIP lid

Sep 26, 2007
    5,059
    2,864
    113
    Het gaat.. maar dat is het ook. Op het werk gaat het goed, want afleiding, maar thuis.. drama. Ik ga vanavond ook weer testen met vriendlief. Is 4 dagen na laatste test, volgens mij moet hij nu vrij knal zijn of lichter. Lijkt me dat deze uitslag wel vrij duidelijk gaat zijn.

Bruin blijft maar is wel weinig. En krampen.. tja ene moment voelt het als een steek volgende moment zeurt het, maarja dat is volgens mij ook wel vrij normaal bij een zwangerschap?

Ik weet wel dat ik deze tijd anders voor me had gezien ;) Ik vind dit serieus erger dan al die andere wachtweken bij elkaar.

Nouja.. ik heb nu al de bibbers voor straks... duim maar hard voor me.

*reageer later wel weer op jullie hoor neem me even niet kwalijk van het ego gezeur maar het gaat ff niet anders*

3. Flippo123

@Lief: helemaal niet ego meis... je is gewoonweg ook super spannend!!! Dat zeurende gevoel zeggen ze dat dat inderdaad normaal is... oprekken van de baarmoeder als t goed is...
    Nou ik hoop dat je hier straks gewoon een knaltest kunt laten zien :p En anders zon digi met indicatof van de CB?

4. Moon1984

Moon1984 Bekend lid

Oct 25, 2009
    968
    0
    0
    Juridisch Secretaresse
    Limbabwe
    Lief ik had t je zo gegund dat je lekker kon genieten!! Ik snap je helemaal! Hopelijk snel een knaltest en geen bruin!!! Sterkte meid!

Flippo dankje!!! Ik ben zooooo zenuwachtig ik durf amper naar t toilet! T ene moment n goed gevoel t andere moment niet! Whaa ik word er gek van! Bij elk iets dat ik voel denk ik heb ik dat altjd als de ongi eraan komt? En dan weet ik t niet meer haha gekke muts ben ik ook hè! Feit blijft dat ik tot nu nog geen rosé heb met afvegen. Waren jouw cyclussen ook anders met pregnyl of niet? Ik ben bang dat t langer kan duren.. Maarja nog ff geduld hebben! Argh!!!

Kus moon

5. Moon1984

Moon1984 Bekend lid

Oct 25, 2009
    968
    0
    0
    Juridisch Secretaresse
    Limbabwe
    N wat rot dat je dAt zeurend gevoel houdt tot aan je ongi! Wat n gedoe toch elke maand weer hè!? Zucht!

6. Flippo123

@Moon: Haha ik kan me helemaal je gevoel voorstellen meis :p
    Ik werd de cyclus met pregnyl... mijn IUI cyclus... 7 dagen na IUI ongesteld... veeeeeeeels te vroeg... volgens de gyn maar ik had waarschijnlijk mijn eitje al veel eerder gehad, ver voor de IUI, dus ik ben geen vergelijkings materiaal :p

7. Lief

Lief VIP lid

Sep 26, 2007
    5,059
    2,864
    113
    Test wordt niet donkerder.. tis 4 dagen geleden de laatste. Ik denk echt dat mijn gevoel vanaf het begin af aan al goed is...

Ik zou nu toch echt wel een knaltest moeten hebben?

8. Flippo123

@Lief: Sommigen krijgen nooit een knaltest... Maar voor je gevoel anders ff contact opnemen met je gyn? Die kan een inwendige echo maken en op HCG bloed prikken... Ik duim voor je meis!!!

9. Lief

Lief VIP lid

Sep 26, 2007
    5,059
    2,864
    113
    Ja... denk dat ik maar moet bellen.

10. Carrie78

Carrie78 Actief lid

Oct 14, 2009
    394
    0
    0
    Lief: als het je een beetje geruststelt: ik had pas na een week überhaupt een positieve test en had bijna een week bruin dat leek op ongesteldheid weet je nog? Het oude bloed moet er toch uit. Anders koop je nog zo'n digitale test die ook zegt hoe lang je zwanger bent. Die zou dan nu 2-3 moeten aangeven denk ik. Zo'n hcg-bloedtest is ook wel een goed idee. Kunnen ze dat ook niet bij de huisarts doen? Buikpijn heb ik ook gehad, net wat jij beschrijft met steken en zeurderig gevoel. Heb toen de verloskundige gebeld en kon toen vrij snel terecht voor een echo met 7 wk. Toen ik het hartje zag kloppen kon ik pas blij zijn. Het blijft een spannende tijd tot je de eerste echo hebt gehad en dan tot de 12 weken-echo is het ook nog spannend maar daarna is het echt genieten geblazen! Probeer er vanuit dat het gewoon goed gaat, het hoort er allemaal bij.

Flippo: nu je je eitje hebt gehad, kunnen we dus aftellen? :) Ik ga voor je duimen!

Moon: echt spannend! Zou wel even te gek zijn hier opeens allemaal zwangeren!!!

Jufd: hoe lang heb je nog verlof? Kom je dagen goed door? Vast wel :D

Hier alles goed! Sanna eet haar fruit steeds beter en krijgt ook al af en toe een groentehapje. Vanmiddag heb ik haar voor het eerst een beetje thee gegeven in een fles en dat vond ze erg lekker en vooral heel interessant :p
    Vanaf juni hebben we trouwens opvang op maandag en dinsdag dus dan ben ik op woensdag en vrijdag thuis, lijkt me ook wel ideaal.

11. Carrie78

Carrie78 Actief lid

Oct 14, 2009
    394
    0
    0
    Voor een avond-test blijft ie toch behoorlijk positief :)

12. Flippo123

@Lief: en toch ziet die test er goed uit hoor volgens mij! Zeker voor een avondtest.. En naa rmijn idee lijkt hij toch wat donkerder!

@Carrie: Leuk om te lezen dat het zo goed gaat met je meisje :) Geniet er lekker van :p
    En inderdaad ik heb mn eitje als t goed is gehad... komende vrijdag bloed prikken op progesteron ter bevestiging... en dan kunnen we nog een weekje aftellen :p

13. Lief

Lief VIP lid

Sep 26, 2007
    5,059
    2,864
    113
    Vorige testen waren ook avondtesten en in het echt is hij absoluut niet donkerder, eerder lichter. Ik vind het heel lief dat jullie me moed willen inpraten maar ik denk echt dat het fout zit hoor.

Ik ga wel morgen of overmorgen bellen naar het ziekenhuis wat te doen.

14. jufD

jufD Bekend lid

Mar 10, 2009
    897
    23
    18
    #2294 jufD, Jan 18, 2011
    Last edited: Jan 18, 2011
    @Lief, ik denk inderdaad dat je het beste je gyn kan bellen, dan kunnen zij een afspraak met je maken voor een vroege echo, want dat is het enige dat je kan doen om een beetje zekerheid te krijgen. Wel moet ik zeggen dat bij mij de testen die ik in de avond deed ook niet knalde hoor, die bleven ook wat lichter, en die buikpijn waar je het over hebt, die heb ik ook weken gehad.
    Meid ik hoop voor je dat het nog goed zit, ik duim heel hard voor je.

@Moon, volgens mij kan je nu de dagen gaan aftellen, spannend hoor.

@Flippo, fijn dat je eitje is geweest, nu weer afwachten dus. Wel vervelend dat je dan zo last hebt tot aan je ongi. Maar ik duim dat er deze keer geen ongi meer komt!

@Carrie, wat goed dat Sanna zo goed eet. Gaat het ook nog goed met de borstvoeding nu je weer werkt?

Ik baal een beetje meiden. Ben er deze week achter gekomen dat ik geen plek heb op de kinderdagverblijven waar ik Nicholas heb ingeschreven, en ik sta er bij zoveel ingeschreven! Ze gaan allemaal pas weer vanaf juni nieuwe kindjes plaatsen, en ook dan krijgen broertjes/zusjes weer voorrang. Ik moet nu dus verplicht onbetaald verlof opnemen tot eind juni, en misschien nog wel langer. Eigenlijk zou ik eind maart weer gaan werken, en eerst dacht ik dat ik dat helemaal nog niet wilde. Maar nu ik niet kan gaan werken, baal ik hier zo van en merk ik ook nu pas dat ik eigenlijk heel graag weer wil gaan werken. Natuurlijk vind ik het ook wel fijn dat ik dan lekker bij Nicholas kan zijn en van hem kan genieten, maar ik mis mijn werk ook wel. Nu hoop ik dus maar dat het snel mooi weer gaat worden, want dan is het vast veel leuker om niet te werken:p

15. Moon1984

Moon1984 Bekend lid

Oct 25, 2009
    968
    0
    0
    Juridisch Secretaresse
    Limbabwe
    Lief de test v vandaag lijkt me donkerder dan de andere hoor... WAt vreselijk die onzekerheid!

Juf wat klotezeg! WAt n gedoe met die kdv's! Lijkt me heerlijk om veel tijd met je kindje door te brengen maar snap ook goed dat je weer wilt werken straks... En onbetaald verlof is toch niet ideaal.. En n gastouder? Succes!

Flippo das indd niet met elkaar te vergelijken dan haha jammer !

Liefs moon

16. Moon1984

Moon1984 Bekend lid

Oct 25, 2009
    968
    0
    0
    Juridisch Secretaresse
    Limbabwe
    Het was ook te mooi om waar te zijn hè..... Eerste rosé/lichtrood alweer gespot! Wat een klotezooi!!! Zal wel snel losbarsten nu.

Nu ook nog eens gezellig naar m'n werk...bah!!!

17. Lief

Lief VIP lid

Sep 26, 2007
    5,059
    2,864
    113
    Getverdemme wat een narigheid allemaal, we verdienen het zo dat het nu eens goed gaat!

Mijn test is echt lichter hoor. Plan van aanpak: doorgaat met utro, zondag nog eens testen, dan evt maandag ziekenhuis bellen hoe of wat.

Oke ik ben zwanger en das al een overwinning maar ik denk dat ook dit te mooi was om waar te zijn..

18. Moon1984

Moon1984 Bekend lid

Oct 25, 2009
    968
    0
    0
    Juridisch Secretaresse
    Limbabwe
    Hmmm lief wat klote! Ik blijf duimen hoor!

Hier hele dag niks en met weer wit/heel licht rood/rosé (excuse me Vd details)..t gekkeis dat ik totaal geen ongi gevoel heb! Maar ach ik heb de moed opgegeven. T zal vast losbarsten morgen ofzo?!
    Liefs

19. Flippo123

@Lief: Meis... toch blijf ik wel voor je duimen hoor!!! Lijkt me zo naar die onzekerheid!

@JufD: Pffff... die stoppe kdv ook... pfff... ik hoop dat je snel een goed verblijf vind voor je kleine mannetje!

@Moon: Ik hoop dat t nog de goede kant op gaat... morgen is je echte NOD toch? Zolang er geen duidelijk rood bloed is blijven mn duimen voor je draaien!!

@All: Uitslag van mn borst: niets om me zorgen over te maken, was gesclerotiseerd borstweefsel, op een blauwe borst na heb ik nergens meer last van en t komt als het goed is niet terug!

20. jufD

jufD Bekend lid

Mar 10, 2009
    897
    23
    18
    @Lief, nou meid, ik blijf gewoon voor je duimen, want ik gun het je zo! Maar zondag dus nog een keer testen, weer afwachten dus. Heb je nu nog steeds veel last van bruin of wordt het al minder?

@Moon, balen Moon! Maar zolang het niet echt bloed is kan het nog, maar het is wel balen, vooral omdat je deze ronde die medicijnen hebt gebruikt.

@Flippo, wat fijn dat het niks is, dan hoef je je daar ook geen zorgen meer om te maken.

Share This Page