Gestopt met de pil in juli 2009. Wie nog meer?

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by charlene08, Jul 10, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Carrie78

Carrie78 Actief lid

Oct 14, 2009
    394
    0
    0
    Lief: je moet gewoon doen wat je goed lijkt want dat is altijd het beste. Je kan altijd even bellen en zeg gewoon dat je buikpijn hebt, dan krijg je hopelijk een vroege echo. En ga je wel 's ochtends nog een keer testen? In mijn album staat trouwens ook nog mijn gewone test, die is echt vager dan jouw test en dat is zelfs een ochtendtest een week over tijd. Ik heb het gevoel dat het gewoon goed zit bij jou maar ook omdat ik dat heel graag wil :) en het moet gewoon! Sterkte komende dagen.

JufD: wat vervelend zeg dat er geen plaats is op het kdv. Natuurlijk lekker dat je nog wat langer fulltime van Nicholas kan genieten maar zou wel fijn zijn als je weet wanneer er dan wel plek is. En je wil ook niet een paar maanden hier en dan weer daar denk ik.

Moon: nee geen rode vlag, ik verbied het! Het is gewoon een innesteling, dat moet!!!

Flippo: succes vrijdag! En dan volgende week gewoon even een positieve test :p (alsof het niks is)

Vandaag weer gewerkt, morgen weer een dagje thuis met m'n meisje. Wat een leven!
    Oh ja, ik ben weer ongesteld geworden. Dat duurt altijd even als je bv geeft. Nou, het is weer net zo heftig als vroeger toen ik nog niet aan de pil was :$ Ik zou eigenlijk a.s. zaterdag een dagje naar de sauna met een vriendin maar dat hebben we maar even een week uitgesteld, verwacht niet dat het dan al over is. Ik wil eigenlijk voorlopig niet weer aan de pil maar als de ongesteldheid echt erger wordt en anderhalve week duurt dan misschien toch wel.

2. Carrie78

Carrie78 Actief lid

Oct 14, 2009
    394
    0
    0
    -zie nu nieuwe berichten van Flippo en Juf-

Fijn Flippo dat het niks was, dat is toch altijd even spannend. Nu even geen gekke dingen meer hoor!

3. Carrie78

Carrie78 Actief lid

Oct 14, 2009
    394
    0
    0
    PS: helemaal vergeten te vertellen> we zijn vanmiddag nog naar het cb geweest. Sanna is nu 66 cm en 7090 gram. Lengte is gemiddeld en gewicht iets onder het gemiddelde. Ze mag wel iets meer eten :p

4. jufD

jufD Bekend lid

Mar 10, 2009
    897
    23
    18
    @Carrie, wat lijkt dat me naar, weer ongesteld worden na al die maanden! Ik hoop dat het bij mij ook nog wat maanden weg blijft.
    En als ik Sanna zo zie op de foto's dan zou ik niet verwachten dat ze onder het gemiddelde zit, ze heeft van die lekkere bolle wangetjes.

5. Moon1984

Moon1984 Bekend lid

Oct 25, 2009
    968
    0
    0
    Juridisch Secretaresse
    Limbabwe
    Thnks. Vd lieve reacties, maar t wordt erger en t is nu ook lichtrood... Game over ik weet t zeke! :( het is ons niet gegund op de een of andere manier :-S

trusten

6. Flippo123

Flippo123 Niet meer actief

@moon: hele dikke knuffel meis..... het is jullie natuurlijk wel gegund, het is alleen zo frustrerend waarom jullie er zo lang op moeten wachten, je in de gekste bochten moet wringen om een wondertje te mogen krijgen... vooral tegenover de stellen die binnen het half jaar zwanger zijn geraakt ziet het er gewoonweg oneerlijk uit....
    Ik hoop en duim voor je dat het wachten snel beloond mag worden meis! Hele dikke knuffel voor je!

7. Moon1984

Moon1984 Bekend lid

Oct 25, 2009
    968
    0
    0
    Juridisch Secretaresse
    Limbabwe
    Thanks flippo! Heb gisteavond ff flink gejankt. Nu gaat t wel weer, maar ben ff niet echt happy! Stom hè? Ik wist v tevoren dat er geen garantie was en toch! Grrrr die rot hormonen en gevoelens toch hè! Komt wel goed hoor maar ik moet me ff opladen Vd volgende ronde... IUI of...?

Fijne dag allemaal! X

8. jufD

jufD Bekend lid

Mar 10, 2009
    897
    23
    18
    Wat k*t Moon, een ander woord heb ik er niet voor. Deze ronde had je zoveel hoop door die medicijnen en dan toch weer deze teleurstelling. Ik blijf duimen dat je lange wachten snel beloond zal worden.

9. Flippo123

@Moon: janken kan zoooo lekker opluchten!!!
    YouTube - I Would Die For That luister dit nummer en de tranen lopen over je wangen... althans dat heb ik... heerlijk om ff je tranen te kunnen laten lopen!!! Hele dikke knuffel meis...

@All: de super gevoelige zelf beetje pijnlijke borsten zijn weer terug... morgen progesteron prikken eens zien hoe hoog hij nu is... maandag de uitslag als het goed is! Ga dan direct dat zeurende gevoel van ei tot NOD bespreekbaar maken en t bruinverlies maar weer eens...

10. Moon1984

Moon1984 Bekend lid

Oct 25, 2009
    968
    0
    0
    Juridisch Secretaresse
    Limbabwe
    Ik snap t niet! Gisterochtend was t roder en voelde t ech dat t zou losbarsten... Ook nu echt n ongigevoel maar er komt niks! Tampon helemaal leeg?!?! T zo nu normaalgesproken echt losgebarsten zijn ! Zou dit door de pregnyl komen? Ik wilde Vd onzekerheid af en n test gedaan maar negatief ! Dat is t dus ook niet. Ik vraag me af of ik de gyn moet bellen of nog ff afwachten . Zit nu 16 dagen na pregnyl!

11. Lief

Lief VIP lid

Sep 26, 2007
    5,059
    2,864
    113
    Ik zou even afwachten, had zelf ook wel eens zo'n pauzedag in mijn menstruatie..

12. Moon1984

Moon1984 Bekend lid

Oct 25, 2009
    968
    0
    0
    Juridisch Secretaresse
    Limbabwe
    Hmmz, ok! Ja das t rotte hè elke cyclus is n anders bij mij, dan ronde niks, dan ronde clomd, dan ronde menopur en pregnyl. Je weet t niet meer op n gegeven moment haha! Hoop dat t snel doorbreekt kan ik de gyn weer bellen Vd uitgangsecho en dan weer aan de volg ronde beginnen :)

13. Moon1984

Moon1984 Bekend lid

Oct 25, 2009
    968
    0
    0
    Juridisch Secretaresse
    Limbabwe
    Maar hoest met jou lief? X

14. Moon1984

Moon1984 Bekend lid

Oct 25, 2009
    968
    0
    0
    Juridisch Secretaresse
    Limbabwe
    Eindelijk is t losgebarsten! Maandag weer naar de gyn en weer opnieuw beginnen met spuiten met iui of geen iui?

Morgen ff zinnen verzetten: auto's kijken!

Flippo ik hoop dat t bij jou wel raak is deze ronde!!!! Ik duim v je meis! Dikke knuf. X

Liefs moon

15. Flippo123

@Moon: Dikke knuffel voor je meis.... laat je tranen lekker de loop en verzet je gedachten inderdaad maar lekker!!

@Lief: hoe is t met je meis?

@All: Bloed is weer geprikt vandaag... kunnen afspreken om vanaf nu bloed af te nemen op mn werk door een collega, dat kan ik dan zo op het lab langs brengen en scheelt me bergen wachttijd!
    Woensdag trouwens pas de uitslag... heb een vervangend arts, mijn gyn zit namelijk met een fikse long ontsteking thuis!

16. Lief

Lief VIP lid

Sep 26, 2007
    5,059
    2,864
    113
    Hier officieel over. Bijna geen streepje meer op de test. Ik heb het al verwerkt afgelopen week, ik voelde het gewoon. Nu... afwachten en hopen dat het van het weekend gewoon begint en sowieso maandag de gyn bellen.

17. Flippo123

@Lief: wat super balen meis... een hele dikke knuffel voor je... ik had toch nog zo gehoopt voor je!.... hele dikke knuffel voor je!

18. Lief

Lief VIP lid

Sep 26, 2007
    5,059
    2,864
    113
    Ik denk dat ik het nog wel moeilijk krijg als ik bloed ga verliezen, nu voel ik eigenlijk niks.. maar oneerlijk is het wel!

19. Ingeping

Ingeping Fanatiek lid

Aug 27, 2009
    1,441
    1
    38
    Noord-holland!!!
    Lief wat vind ik dit erg voor je zeg!!!
    Echt een super KNUFFEL voor je!!!
    Het zal niet makkelijk zijn!!!

20. Flippo123

@Lief: oneerlijk is het zeker.... heb je eindelijk waar je zo lang op hebt moeten wachten... is t weer weg ook... Hele dikke knuffel meis...

Share This Page