Lieve lief war ontzettend klote! Helaas is t vaak wel zo dat je gevoel klopt en dat blijkt helaas maar weer...? Ik maar ook de anderen.. We hadden t zooo gehoopt voor je meid! Hele dikke knuffel! Flippo jij MOET dan toch echt deze ronde zwanger zijn, kan niet anders! We moeten toch weer hoop en moed krijgen? Niet eerlijk gewoon dit! Knuff xv
Lief hoe istie meid? Trek je t nog n beetje? Ik vind t zooo erg v jullie!! Knuff en flippo carrie en juf hoest met jullie? helaas niet geslaagd vd auto... 2 die we op t oog hadden waren alweer verkocht wat n gedoe! Kei lief net kwam m'n zusje spontaan langs omdat ze t zo erg vindt dat t weer niet gelukt is.had ze ineens een kei lief kadootje: een geluksdoosje! Kei lief en bijzonder! Ik ben normaal niet zo n zweverig type maar we hebben al verschillende lieve kadootjes gekregen v vrienden en familie en daar hecht ik nu zoveel waarde Aan. Heb ze allemaal bij elkaar gezet en t zijn allemaal dingetjes als beschermengeltjes, geluksengeltjes en een klein Boeddha beeldje heel lief hihi! Liefs x
Ja het gaat wel. Zou willen dat ik gewoon ongesteld werd maar dat gebeurt nog niet. Bruin is er nog wel maar zet absoluut niet door. Ik besef eigenlijk helemaal niet meer dat die testen echt van mij waren, dat ik echt zwanger was. Het lijkt net een droom. Ik ben ook niet verdrietig ofzo, nou ben ik ook niet iemand die overal om huilt maar t komt misschien nog wel het besef. Heb het afgelopen 2 weken al erg moeilijk gehad, heb het in die tijd eigenlijk al wat verwerkt denk ik. Ik vind het erger dat ik nu niet weet wat er precies gaat gebeuren en dat ik gewoon snel door wil maar misschien duurt dat ook nog allemaal lang?? Ik ben altijd superlicht ongesteld dus geen idee wat me nu te wachten staat. Maar het kan ook heel erg meevallen lees ik overal en misschien kunnen we volgende ronde alweer verder.. Nouja maar weer afwachten voor de miljoenste keer.
Oh lief wat klote allemaal he! Snap dat je het de afgelopen 2 weken heel moeilijk hebt gehad. Je wilt het zoo graag, dan lukt het, maar dan voelt het niet goed. Ik vind het knap hoe je ermee omgaat! Besef wel..heel vaak tellen vrouwen na een miskraam heel snel weer aan!! Keep up the good hope. Balen dat je nu niet weet waar je aan toe bent indd. Krijg je geen inwendige echo om te kijken ofzo? Of moet je echt gewoon afwachten? We wachten toch wat af he..pfft. Ik hoop dat jullie snel weer verder kunnen meid! Liefs, moon
Ik ga maandag even bellen en dan zie ik wel wat ze zeggen. Denk ook dat ze misschien wel even een echo maken ja. En we houden ons idd maar vast aan het feit dat mn lijf nu weet hoe het moet, en de kans op 2 keer een vroege miskraam is echt niet zo groot, dus volgende keer moet het gewoon goed gaan!
@Lief, jeetje meid wat erg Ik had zo gehoopt dat het toch nog goed zou zitten ondanks je gevoel. Ik hoop dat je niet al te lang hoeft te wachten, want dat lijkt me heel moeilijk, omdat je ook niet weet wat er gaat gebeuren. Veel sterkte met wat er komen gaat. @Moon, wat lief van je zusje, dat soort cadeautjes laten toch zien dat mensen aan je denken. Ik ben gister zomaar opeens heel ziek geworden, dus ik heb de hele dag in bed gelegen en liggen overgeven, bah. Maar mijn avondeten van vandaag zit nu nog steeds in mijn maag dus ik hoop dat dit een teken is dat ik beter aan het worden ben.
On juf wat balen! Beterschap! Gelukkig gaat t weer wat beter! Indd heel fijn dat er zulke lieve mensen zijn die aan je denken
Lief: wat jammer is dit, echt niet leuk. Heel veel sterkte en hopen dat je snel terecht kan bij de gyn. Je gevoel is helaas goed geweest, kun je het goed verwerken samen met je vriend? Moon: jij ook alweer een nieuwe ronde, wat moet het steeds weer moeilijk zijn. Ik stuur je alle geluk vanaf hier, het moet gewoon lukken hoor! Flippo: alle hoop is nu op jou gevestigd succes deze week! Jufd: Beterschap!!! Een virus te pakken of iets anders? Hoe gaat het met Nicholas? Hier alles goed verder. Sanna begint steeds meer een kleine doerak te worden met een eigen willetje maar verder is het een schatje hoor.
Ha meiden, ik verwaarloos jullie een beetje, sorry Moon, spannend weer! Laat je weten wat het plan van aanpak weer wordt? Ik kan het goed verwerken, gaat echt heel goed. Ben vandaag begonnen met bloeden, maar is gewoon een normale menstruatie. Gelukkig maar. Morgen heb ik me wel een dagje ziekgemeld, wil even in alle rust de gyn bellen en als ik evt langs moet komen is dat makkelijker. Ik voel me alweer heel daadkrachtig, zo van kom maar op met die volgende ronde, het is nu gelukt, dit gaat wel weer lukken! Komend weekend wel aan mijn ouders vertellen, denk dat dat nog wel even moeilijk is, maar ja. Heb ook maar 1 keertje gehuild eigenlijk hoor, en dat was al vorige week toen ik nog zo enorm in de stress zat, ik ben niet zo'n huiler en tja je moet het ook niet groter maken dan het is. Het was maar heel pril en het mocht niet zo zijn.
@jufD: Beterschap meis... klinkt een beetje als het NORO virus? (heerst erg op mijn werk op t moment)... beterschap en snel opknappen hoor! @Moon: Spannend morgen weer naar de gyn... ik ben benieuwd! @Lief: je komt zo sterk over meis! ik zou denk ik zelf echt wel meer dan 1x huilen... maar goed misschien helpt het sterk zijn ook wel mee in het verwerken Ik vind het in ieder geval echt super rot voor je... Je lichaam weet nu wel hoe het moet, hopelijk is het nu de volgende ronde weer raak en heb je dan een plak baby!!! @Carrie: haha leuk joh dat je meisje steeds meer een eigen willetje krijgt Tja ze wordt ookal weer 6 maanden! Pff wat gaat dat hard! Geniet er van @All: Hier weinig nieuws... hele zere borsten, gevoeliger dan normaal maar goed ik heb iedere ronde zere borsten... Afgelopen vrijdag progesteron wezen prikken en krijg door ziekte van mijn eigen gyn komende woensdag pas de uitslag! Naja... komende week ergens moet ik ongi gaan worden... liever niet natuurlijk maar goed het zal wel weer rood worden ipv roze!
@Lief: 1 verschilletje, ik heb 8 maanden clomid moeten gebruiken om een eitje te krijgen en manlief heeft gemiddeld genomen niet al te beste zwemmers
Weet ik, maar je had weer een regelmatigere cyclus toch? En er is maar 1 goed zaadje nodig Maar snap het hoor, ik begrijp eerlijk gezegd ook niet zo dat ze jullie naar huis gestuurd hebben.. niet om je bang te maken ofzo, maar kweenie.. lijkt me dat jullie met IUI zoveel meer kans maken? Bij mij lijkt het trouwens ook alleen met utrogestan te lukken... die innesteling schijnt hier niet zo'n succes te zijn Stelletje kneusjes of wat. haha
Tja ik weet dat 1 zaadje genoeg is Mijn cyclus is nu wel weer redelijk regelmatig maar wel lang... heb mn eitje tussen CD 20 en 24 en een LF van 12 dagen met bruin verlies vanaf 9DPO (daar zit ik vandaag op) Ik snap het ook niet goed dat ze ons naar huis hebben gestuurd... 1x een goede uitslag gehad en 3 slechte uitslagen daarvoor gehad... naja ik ben blond dus misschien dat t daar aan ligt! Ik snap wel dat d espontane manier t beste is, je lichaam niet vol proppen met hormonen enz enz... maar toch... Ik zit vandaag op 9DPO en heb nog geen bruin verlies gehad gelukkig... maar goed wat niet is kan nog komen want het is ook wel eens een cyclus pas op 11 of 12DPO gekomen!
Nou ik heb even gebeld en heb nu 15 feb weer een afspraak staan, dan maken ze ook wel even een echo. Mocht ik nu erg blijven vloeien of gekke dingen dan mag ik bellen en doen ze dan een echo. Maar dat zal wel meevallen, het lijkt al minder dan gisteren dus het stelt net als mijn eigen menstruaties echt geen flikker voor Ik vroeg ook van en nu dan... ze zei van je moet er nu toch even een maandje overheen laten gaan om zwanger te raken (en dat klopt dan wel met die afspraak dan is er bijna een cyclus voorbij) en dan mag je weer verder. Dus... we zien wel.. geen idee hoor of ik als ik gestopt ben met dit bruinverlies weer (ja is geen rood meer nu al) of ik dan condooms ga gebruiken. Denk het niet, lees hier wel van meer die gelijk door gaan. Ik ga geen utrogestan gebruiken hoor dus zal dan ook heus niet zwanger raken Dan bij die afspraak even met de gyn praten over die utrogestan etc en wel handig als ik dan een echo krijg kan hij meteen zien waar ik ergens in mn cyclus zit want nu heb ik natuurlijk geen idee.. denk dat ik zondag maar als dag 1 neem, toen was er rood.
@Lief: Fijn dat het bloeden niet zo zwaar is... En fijn dat je al redelijk snel bij de gyn weer terrecht kan! Ik zouzelf ook geen ronde echt overslaan... de utrogestan kan ik me voorstellen om die even links te laten liggen, maar condooms zijn cht niet nodig lijkt mij En als je dan wel zwanger raakt... des te mooier toch?
Ja ik geloof er ook in dat als je lijf nog niet klaar is er voor dat je dan ook gewoon niet zwanger raakt.. en condooms lijken idd niet echt nodig na 1,5 jaar haha. Maar omdat utro toch een medicijn is wil ik dat wel even overleggen, en daarvoor moet ik mijn eisprong exact weten dus die blijven dan maar even tot februari in de kast. Pff laatste keer ongesteld was 12 december he, moet je zien hoe lang het nu gaat duren voor we weer een kansje hebben.. dat is wel irritant.
@Lief: Ja dat kan ik me wel voorstellen dat t frustrerend is dat t nu weer een tijd duurt voor je weer een kans hebt.. Ik hoop gewoon dat je lichaam vind dat je deze nieuwe ronde er gewoon wel weer klaar voor bent en dan gewoon spontaan zonder medicatie zwanger wordt!