Gestopt met de pil in juli 2009. Wie nog meer?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door charlene08, 10 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lief

Lief VIP lid

26 sep 2007
    5.059
    2.864
    113
    Dat is een beetje te mooi om waar te zijn hoor :D naja een keer een maandje ongedwongen seks zonder ovutesten en utrogestantroep is ook wel relaxt natuurlijk! Alleen jammer dat voor deze ronde ook al een ronde rust zat ivm die scopie dus eigenlijk vanaf november tot begin maart maar 1 kansje ofzo;) Die was dan ook gelijk wel raak daar niet van haha.

2. jufD

jufD Bekend lid

10 mrt 2009
    897
    23
    18
    @Lief, wel fijn dat het bloeden niet zo hevig is. En als ik jou was zou ik ook geen condooms gaan gebruiken, je lichaam geeft zelf wel aan of het zo snel al weer kan of niet. Ik hoop wel dat je na je bezoek aan de gyn die medicijnen weer mag gebruiken, want die werken toch wel goed.

@Flippo, hoe is het met jou meid, nog geen bruin?

3. Flippo123

Flippo123 Niet meer actief

@jufD: inderdaad nog geen bruin gespot hier :p Zit op 10DPO op het moment... Vorige ronde had ik met 10DPO wel bruinverlies... naja wat niet is kan nog komen...

4. Lief

Lief VIP lid

26 sep 2007
    5.059
    2.864
    113
    Spannend! Maar je hebt ook wel af en toe een cyclus met later of geen bruin toch? Nouja zegt ook allemaal niks, afwachten, afwachten. Zou wel mooi zijn als jij het topic wel ff blij nieuws brengt hoor.

5. Flippo123

@Lief: Inderdaad.... daarom zeg ik ook wat niet is kan nog komen :p Ik heb op zijn laatst bruinverlies gehad op 12DPO, dus dat is nog 2 dagen te gaan... toen werd ik 13DPO ongi, dat is mijn record tot nu toe :p Hopelijk ga ik dat nu eindelijk een keertje verbreken :p

6. Moon1984

Moon1984 Bekend lid

25 okt 2009
    968
    0
    0
    Juridisch Secretaresse
    Limbabwe
    Flippo wel spannend hoor! Ga jij dan indd goed nieuws brengen hier?! Ik duim v je!

Lief klote allemaal zeg! Knap hoe je ermee mfaat! Wat je zegt je lichaam weet nu wel hoe t moet! Gaat goedkomen! Ik zou indd ook geen condoom gebruiken.. De natuur vindt haar weg wel en daar in lijkt t me indd vreemd om ineens met condoom te vrije. Na 1,5jr kinderwens die helaas nog niet is vervuld.. Gewoon gaan met die banaan! Hahaaaaa!

Vandaag bij de gyn was alles weer goed! Zo dus weer m'n eerste spuit menopur! Nog geen iui vindt hij niet nodig want alles was vorige keer goed en alles is goed verlopen. Hij zegt de situatie was afgelopen maand perfect gewoon dus het moet gaan lukken! Vond t wel ff fijn om dat te horen :). Nu moet t alleen nog blijven plakken haha! We gaan vol positieve moed weer dr an!!! :)

liefs moon

7. Lief

Lief VIP lid

26 sep 2007
    5.059
    2.864
    113
    Je had toch ook die keer met die vaag posi test, toen werd je toch pas te laat ongesteld?

Meiden ik heb besloten me even terug te trekken, ik kom vast weer terug, het voelt ook wel raar omdat ik met jullie toch zo'n regelmatig contact heb, maar ik erger me (zeker nu) kapot aan veel onbenullige stomme dingen op het forum. En het lukt me niet alleen maar dit topic te lezen op 1 of andere manier ;)

Bovendien is het denk ik beter dat ik eeeeventjes rust neem hiervan. Het gaat echt goed met me verder, maar het voelt gewoon beter.

Ik wens jullie superveel geluk flippo en moon met zwanger raken, en Carrie en Juf natuurlijk met hun heerlijke kindjes.

8. jufD

jufD Bekend lid

10 mrt 2009
    897
    23
    18
    @Lief, wat jammer dat je gaat Lief:( Ik hoop stiekem natuurlijk dat je hier snel weer terug bent, maar neem je tijd meid. Je hebt op dit moment andere dingen aan je hoofd en ik kan me voorstellen dat je je soms stoort aan bepaalde topics hier. Heel veel succes meid!!

@Moon, fijn dat alles goed was bij de gyn en dat je de volgende ronde ook weer die medicijnen mag gebruiken, gaat goed komen deze keer:)
    Heb je de vorige keer veel last gehad van de medicijnen of viel het wel mee?

@Flippo, nog een paar dagen afwachten dus voor jou. Ik duim voor je meid, het zou toch geweldig zijn!

@Carrie, wat leuk dat Sanna nu zo een eigen willetje krijgt. En ik zie aan je banner dat ze vandaag precies 6 maanden is, gefeliciteerd:D wat gaat de tijd ontzettend snel zeg!

Met mij en Nicholas gaat alles goed, we hebben nu echt een lekker ritme samen met voeden en slapen en dat vind ik wel heel fijn. Ik heb me ook maar berust in het feit dat ik nog een tijdje niet kan werken, misschien word ik nog wel een hele goede huisvrouw:p
    Verder ben ik de laatste paar dagen druk op internet aan het speuren naar een nieuwe draagdoek, ik heb al zo'n rekbare van Bykay maar ik wil nu een geweven doek hebben. Ik ben helemaal verliefd geworden op een doek van Girasol(Donau) maar mijn maat is natuurlijk uitverkocht. Maar ik moet hem hebben dus ik speur door tot ik hem heb gevonden:D

9. Carrie78

Carrie78 Actief lid

14 okt 2009
    394
    0
    0
    Ja, Sanna is precies een half jaar oud vandaag! Hiep hiep hoera!

Lief: neem je tijd, rustig aan en we zien je tzt wel weer terug :)

Moon: fijn dat de gyn zo positief was, dat moet een goed gevoel geven!

Flippo: ooooh ik ga weer duimen draaien voor je!!!

JufD: succes met de speurtocht ;)! Het lijkt me ook wel heerlijk hoor om gewoon thuis te kunnen blijven. Hebben jullie al wel zicht op opvang na de zomer dat je het nieuwe schooljaar bijv weer kan beginnen?

Het bevalt me op zich wel om weer te werken maar ben ook wel eens moe. Moet dan echt vroeg naar bed.
    Deze week werk ik ma, di en wo. Donderdag ga ik naar m'n ouders samen met Sanna en kom dan vrijdagavond terug.

10. Flippo123

#2350 Flippo123, 24 jan 2011
    Laatst bewerkt door een moderator: 24 jan 2011
    @Lief: Begrijpelijk meis... we zien je wel terug als je er aan toe bent! Als je maar weet dat we er voor je zijn!

@Moon: Fijn dat alles goed was bij de gyn en dat hij er vertrouwen in heeft :)

@jufD: Ik heb die doek even opgezocht en die is idd erg mooi :) Fijn dat jullie nu een lekker ritme hebben gevonden!

@Carrie: ik zie t bij mn zwager en schoonzusje... die hebben er 2 en liggen bijna iedere avond rond 21:30 op bed :p gefeliciteerd met je meisje :) 6 maanden is toch weer een mijlpaal :p

@All: Hier zal t denk ik snel over zijn, heb flinke lage rugpijn en een ongi gevoel...

11. Moon1984

Moon1984 Bekend lid

25 okt 2009
    968
    0
    0
    Juridisch Secretaresse
    Limbabwe
    Carrie gefelciteerd met je meisje! Een half jaar zo snel!

Neeej flippo niet over! Ik duim nog ff vrolijk door hoor meid!

12. Flippo123

@All: game over hier, bruin/rood vanmorgen toen ik opstond.

13. Moon1984

Moon1984 Bekend lid

25 okt 2009
    968
    0
    0
    Juridisch Secretaresse
    Limbabwe
    Ah nee toch flippo! Grrr wat n ellende! Dikke knuffel meis! Sterkte! X

14. Flippo123

Tja t is niet anders toch? Ik baal als een stekker... heb de hele dag al flinke hoofdpijn en t bruin blijft in meer of mindere mate komen :S echt veel is t niet maar goed t is altijd t begin van t einde in mijn geval.
    Nog 4 maanden tot we naar gyn terug mogen EINDELIJK

15. Moon1984

Moon1984 Bekend lid

25 okt 2009
    968
    0
    0
    Juridisch Secretaresse
    Limbabwe
    Pfft wat een ellende Flippo. Ik had het zo gehoopt, zoals elke maand! Echt irritant gewoon! Kun je echt niet eerder terecht bij de gyn?

Juf: het is deels indd wel lekker om ff nog lekker niet te gaan werken, maar ik kan me ook voorstellen dat het soms kriebelt. probeer het indd los te laten...wat niet is, is niet. Komt vast weer goed! :) geniet in de tussentijd lekker van je kleine mooie mannetje! Ik heb trouwens de afgelopen ronde niet echt veel last gehad vd hormonen, alleen af en toe wat misselijk, hele gevoelige borsten 1 dagje ongeveer en soms hoofdpijn (maar of dat dan weer direct daardoor komt weet ik eigenlijk ook niet hahaha). Verder viel het me reuze mee, dus ik hoop dat het deze ronde net zo is. Ik heb nu weer 2 keer gespoten en merk wel dat ik weer steekjes in mijn buik/zij/lies voel. Had ik vorige keer ook, dus dat zal er wel bij horen. Tot nu toe valt he me mee iig. Zaterdag weer terug en dan hoop ik net zo'n mooi eitje, of een nog mooiere, te hebben als de vorige keer. Ben benieuwd..vorige ronde hoefde ik maar 6 dagen te spuiten en daarna de pregnyl, zou mooi zijn als dat deze ronde weer zo is :)

Liefs, Moon

16. Flippo123

@Moon: ik ga t morgen weer vragen... maar vorige maand met de telefonische afspraak voor de uitslag van de progesteron wilden ze echt persee dat we tot mei wachten omdat de uitslagen in principe goed waren allemaal en dan vinden ze dat we 2 jaar zelf moeten proberen :S.... Beetje lang als je gaat kijken bij anderen waarbij ook alles in principe goed is en gewoon met 1 jaar proberen geholpen worden!
    Een jaar langer wachten is niet niks in mijn optiek!

17. Moon1984

Moon1984 Bekend lid

25 okt 2009
    968
    0
    0
    Juridisch Secretaresse
    Limbabwe
    Flippo ik vind dat ook zo vreemd, omdat bij ons eigenlijk ook niet echt iets "mis" is. Heb natuurlijk wel een verlate eisprong zonder hormonen, maar...jij hebt ook vrij lange cyclussen toch, zeker de laatste maanden toch weer en dus ook latere eisprong...Ik ben aan de Menopur/Pregnyl, waarom jij dan niet (weer)? Echt frustrerend! Ik ben natuurlijk geen arts dus ik weet het ook niet, maar ik wil gewoon dat er bij jou ook actie komt en dat je snel zwanger wordt. Dat heb je zoo verdiend!!! Ik heb ook echt het idee tegenover anderen (niet alleen hier, maar in het algemeen) dat ik echt geluk heb qua ziekenhuis. Alles gaat zo snel en altijd snelle afspraken en echte actie, en zo lief allemaal daar! Maar goed, overal verschilt dat natuurlijk.

Meis, kop op! Dikke knuffel x

18. Flippo123

@Moon: Tja... ik heb mn eitje ongeveer op CD 21-22, dus idd aan de late kan! Als ik een normale LF zou hebben kom ik dus zeker over de 35 dagen en de 35 dagen is de grens volgens de gyn om te starten met hormonen... Maar omdat mijn LF kort is kom ik onder de 35 dagen en ziet de gyn geen extra toegevoegde waarde om weer met hormonen te beginnen...
    Daarnaast heeft mijn man 95% antistoffen in zijn zaad... dat kan dus het probleem zijn... dat de antistoffen het zaad al dood heeft gemaakt voordat t op de plaats is aangekomen waar het moet zijn..
    Maar zoals hun het ook zeiden het KAN een probleem zijn maar HOEFT niet... lekker duidelijk... maar goed...

19. jufD

jufD Bekend lid

10 mrt 2009
    897
    23
    18
    @Moon, fijn dat je niet zoveel last hebt van de hormonen en dat je cyclus er korter van wordt. Nu hopen dat je deze ronde een nog beter eitje hebt dan de vorige keer.

@Flippo, balen dat het weer over is deze ronde:(
    En wat gek eigenlijk dat ze in elk ziekenhuis weer een andere grens hanteren om mensen te helpen, lijkt me erg frustrerend. Had je het wel nog met je gyn over die bolletjes gehad die Lief ook kreeg voor het bruin? Of krijg je die ook niet tot mei?

Ik ben vandaag met Nicholas bij mijn zus geweest, dat probeer ik elke week te doen want ze is ech gek op hem. En mijn nicht was er ook met haar zoontje van 6 maanden. Zo leuk om die kleintjes samen te zien, Nicholas vond er nog niet zoveel aan maar mijn kleine neefje vond het super om hem te zien. Ik heb er een foto van in mijn album gezet.

20. Flippo123

@All: En toen werden we verrast door een uitslag waar de gyn mee belde... Ik heb Chlamydia gehad... ze gaan nu overleggen hoe en wat verder... ze nemen alles mee, mijn korte LF, zaad van mijn man en dus ook de chlam.
    Progesteron was overigens wel goed: 49

Deel Deze Pagina