Zo net een belletje terug gehad van de gyn... Mijn rechter eileider blijkt verkrampt te zijn geweest tijdens de operatie, ze kunnen het niet met 100% zekerheid zeggen maar alles wijst er wel op. Mijn linker eileider is doorgankelijk genoeg, als er een vernauwing in had gezeten wat zo erg was dat het eitje er niet door heen kan dan kan de vloeistof er al helemaal niet door heen dus deze is goed open zeg maar. De chamydia heeft dus zoals het er uit ziet geen schade aan gericht! Mijn te korte LF, daarvoor gaan we bloed prikken... Als mijn ovu-testje positief wordt moet ik direct de volgende dag bloed gaan prikken en dan om de dag komen voor bloed te prikken om mijn LF in de gaten te houden. Als hier een afwijking in gevonden wordt wordt er gekeken naar een behandeling in de vorm van hormonen hier voor. Het zaad van mijn man: de uitslag in hun ziekenhuis was dus goed... als we de uitslag binnen hebben van mijn bloedonderzoek van deze ronde kunnen we beslissen of we nog een extra zaadonderzoek willen om te zien of dit nog steeds goed is en dus ook goed blijft. De anti-stoffen hebben ze geen aanwijzingen voor dat dat een zwangerschap in de weg staat. Dus dat is het tot zo ver... we gaan dus weer een onderzoekje doen en dan wordt er gekeken of ze dan direct iets voor ons gaan doen of in mei...
Ha meiden, nou ik kon jullie toch niet missen hoor! Heb wel heeel hard met mezelf afgesproken dat ik het bij dit topic houd. Ik weet gewoon veel te veel waardoor ik me veel te veel zorgen ga maken over alles door al die verhalen hier. En dan ook nog de irritaties over van de dwaze opmerkingen en dwaze mensen die maar kids fokken of het niks is *excuse me maar ik gun het mezelf net ff wat meer * Dus.. hier zit ik thuis met griep al vanaf maandag. Mijn lichaam dwingt me dus om even rust te houden, misschien maar beter ook anders was ik gewoon weer door gegaan. Ik heb gisteren nog een dag met buikpijn gehad, maar sinds zondag heb ik alleen nog maar heel licht bruin verlies, alles bij elkaar was het dus lichter nog dan mijn (al superlichte) menstruatie. Fijn natuurlijk maar ook ergens een naar gevoel, zo weinig stelde het dus blijkbaar voor Nu reageren, ff teruglezen hoor Eerst Flippo, meis wat wil ik je graag even een hart onder de riem steken, wat een ontwikkelingen weer maar wat lees ik ook door je posts heen dat je zo graag geholpen wilt worden en niet wilt afwachten. Helaas is het hier ook protocol als de uitslagen 'goed' zijn dat je tot de 2 jaar zelf moet proberen (ik dus ook). Er zijn volgens mij geen meiden die na een jaar al IUI ofzo krijgen of ze moeten 35+ zijn. Maar zag dat er toch weer actie was en wie weet wat dat gaat opleveren! Ze doen nu iig weer iets, en al is het maar dat je ook utrogestan krijgt, je ziet wat het kan doen En een extra zaadtest lijkt me bij jullie wisselende kwaliteit ook geen onnodige luxe, wie weet zorgt die test er voor dat jullie direct het IUI traject wel weer in mogen.. niet dat je dat wil natuurlijk maar tja.. ik kan me voorstellen dat je dat nu liever wilt dan afwachten. Ow en chlamydia, gaat je vriend zich nu ook laten testen? Ik heb dat volgens de huisarts ook gehad, maar volgens het ziekenhuis niet. Rarara.. wie zou er gelijk hebben Gelukkig heeft het bij jou ook niks gedaan, dan maakt t ook allemaal niet zoveel uit he.. maar tis ff schrikken om te horen denk ik. Ik ben zelf heel bang dat ze bij mij opnieuw gaan tellen omdat ik nu zwanger ben geweest.. heb dat dus ook weer gelezen maar dan kap ik er mee hoor, ik ga niet weer een jaar of 1,5 zelf proberen, dat trek ik niet. Ergens hoop ik nu ook dat het snel weer raak is omdat het nu 1 keer gelukt is... Moon, jij bent weer lekker aant spuiten en slikken Good luck, je hebt lekker weer een goede kans deze ronde! Juf, hoe gaat het met je zus? Weet ze inmiddels al meer, gaat ze IVF doen? Weet je ook hoe het nou precies komt dat ze IVF krijgt en geen medicatie zoals Moon? Het was toch jouw zus he.. pff serieus ik wil niet vervelend zijn maar de dementie is hier door die gekke HCG hormoontjes en griep wel toegeslagen... Zodra ik heel zeker een dag ofzo geen bruin meer heb gehad ga ik gewoon weer vriendlief bespringen hoor, moet toch gaan afwachten hoe mijn cyclus gaat zijn dus we zien het allemaal wel. Ik ga wel iets minder hier komen, maar dan gewoon wat vaker een megareactie 15 feb hebben we de afspraak staan, met volgens mij een supergoede gyn, dus dat is wel fijn even. Ben wel benieuwd hoe het dan verder gaat want het plan wat stond is nu in de war geschopt natuurlijk..... ik zou in maart terugkomen om de utrogestan te evalueren en dan nog 3 maanden weer naar huis gestuurd worden en daarna IUI. Morgen ga ik wel weer werken ook al heb ik nog een wattenhoofd en hoor ik maar de helft, maar ben het thuis zitten echt zat.
@Lief, je bent niet dement hoor, het is inderdaad mijn zus Ze moet aankomende maandag naar het ziekenhuis, want hiervoor werd ze behandeld bij een speciale vrouwenkliniek, maar die kunnen haar niet verder meer helpen. Zodra ik daar iets van weet zal ik het hier komen vertellen. Balen dat je griep hebt, maar het is inderdaad wel het perfecte middel om het even wat rustiger aan te doen. Ik ben wel benieuwd wat de gyn nu bij jullie gaat doen, al denk ik niet dat je nu weer een jaar moet gaan proberen, dat zou ik in ieder geval echt belachelijk vinden. @Flippo, vervelend dat je chlamydia hebt gehad maar gelukkig heeft het geen schade aangebracht. Maar wel goed dat ze nu in ieder geval weer wat onderzoeken gaan doen. Ik hoop dat ze jullie dan toch wat eerder verder gaan helpen. Nicholas heeft afgelopen nacht voor het eerst doorgeslapen! Toen hij begon te huilen omdat hij honger had keek ik op de wekker en schrok me dood, het was al 05.30 uur, ik hoop dat hij dit vaker gaat doen want ik heb echt heerlijk geslapen
Flippo wat n verhaal! Pfft.. Wel gelukkig dat t geen schade heeft berokkend! Jeetje... Kun je nagaan waar je achter kunt komen! Ik hoop dat jullie gauw geholpen worden en niet nog moeten wachten op hulp! Knff Lief haha kon je ons niet missen meid! Fijn dat je er weer bent. Je moet indd niet teveel lezen op inet wan je wordt echt gek dan! Ik denk niet dat ze jullie nog n jaar terugsturen hoor! Gewoon die bollen blijven gebruiken dan weet ik zeker dat je snel weer aantelt! Jufd wat heerlijk! Al klinkt half zes nog echt vroeggg haha! Maar snap dat t heerlijk slapen is zo voor jou haha! Hopen dattie dat vaker doet Hier ff een klotebericht gehad! Vriendin v me heeft n tumor in haar hoofd.... vreselijk! T is nog niet duidelijk hoe en wat precies, krijgt vrijdag nader onderzoek, maar t sloeg on als n bom! Ook zij heeft n kinderwens en was al n jaar bezig en hoorde dat haar eierstokken verkleefd waren, ellende genoeg zou je zeggen! En dan krijgt ze dit erbij, ongelofelijk en oneerlijk! Ik merk dat m'n lichaam weer flink aan t werk is.. Steekjes in m'n buik en lies. Ben benieuwd hoe t er zaterdag uitziet! Liefs moon
@Moon, jeetje wat een naar nieuws zeg dat je vriendin een tumor heeft in haar hoofd Heel veel sterkte voor haar. Nicholas heeft gewoon weer een nacht doorgeslapen Morgen ga ik met hem naar mijn werk, dan kan hij kennis maken met de kinderen uit mijn klas, ben heel benieuwd hoe dat zal gaan.
Thnks jufd! O wat leuk dat e met Nicholas naar de kindjes v je klas gaat! Lijkt me echt bijzonder! Veel plezier ! En wat een voorbeeldig manneke heb je! Alweer doorgeslapen!
Morgen weer naar de gyn. Spannend! Hoop dat er weer iets moois gegroeid is daarna lekker ff shoppen en eindhovuuuuh de gekstuh! Hoest met jullie meiden?? Flippo spannende tijd weer v jou hè!! Fijn weekend!
@Moon, veel succes morgen bij de gyn, ik hoop dat je een mooi ei te zien krijgt. @Lief, Flippo en Carrie, hoe is het met jullie meiden? Ik ben vandaag met Nicholas naar mijn werk geweest, en dat was erg leuk. Hij heeft zijn ogen uitgekeken in de klas en vond de aandacht van al die kindjes heerlijk, zo leuk om te zien.
Thanks lief! O wat lijkt me dat indd leuk zo met je manneke bij de kindjes langs! Fijn dat het zo leuk is geweest! Het is ook zo'n lekker ventje he hihi Hoest met jullie meiden? Carrie, Flippo, Lief? Vanmorgen weer bij de gyn. Waren 2 mooie eitjes, aan biede kanten 1 (vorige keer maar 1 aan 1 kant), maar nog te klein vd Pregnyl (14 mm en 12 mm). Vandaag en morgen dus nog ff doorpsuiten en dan maandag weer terug. Ws. zijn ze dan mooi groot genoeg en kan ik de Pregnyl zetten. Zit vandaag op cd 9, dus als ik op maandag zit is het cd 11. Heerlijk die korte cyclussen! Daar ben ik al zoo blij mee Nu nog zwanger worden Net lekker burgerlijk samen met mijn lieffie een heeeeerlijke appeltaart gebakken. Tenminste..ik hoop dattie heeerlij is hihi. Hij staat nu in de oven! Jammiee! Fijn weekend allemaal! Liefs Liefs, Moon
@Moon, Wat goed dat er deze keer aan beide kanten een eitje zit. Hoe groot moeten de eitjes eigenlijk zijn voor je die andere spuit kan zetten? En leuk zeg, appeltaart bakken, dat heb ik echt lang niet meer gedaan. Ik zal eens kijken of mijn man ook lekker burgerlijk wil gaan doen Ik wil met Nicholas gaan babyzwemmen, maar je moet dan meteen voor een kwartaal betalen, dus ik denk dat ik binnenkort eerst maar een keer ga kijken hoe het is om met hem te zwemmen. Ben zo bang dat hij misschien wel het hele zwembad bij elkaar krijst en dan is het natuurlijk zonde als ik al een heel kwartaal heb betaald. Maar ik ben mezelf wel nog moed aan het inpraten om weer in bikini te durven, want die buik van mij is ech een slagveld geworden na de bevalling.
Haai, Hier alles oke hoor, nog wat buikpijntjes gehad maar heel minimaal bruinverlies dus hoop maar dat t allemaal goed is. 15 feb controle dus dan horen we het wel. Emotioneel gezien gaat het ook wel hoor, af en toe mijn momentjes maar tja ach beter zo dan met 9 weken ofzo hoor, het stelde nu nog niks voor. Juf, wat heerlijk dan Nicholas begint door te slapen! Lekker weer zelf ook even uurtjes pakken dan. Ik zal duimen voor je zus morgen, zal wel heel spannend zijn allemaal! Houd ons op de hoogte En babyzwemmen, lijkt me echt leuk maar je mag altijd idd even proberen, zou ik zeker doen Enne jouw buik zal toch wel meevallen? Volgens mij zag ik op foto's alleen maar een strakke buik hoor haha. Of heb je veel straie ofzo? Ik ben daar stiekem best een beetje bang voor hoor, heb dat nu al overal zitten terwijl ik gewoon slank ben, wat wordt dat we niet als die buik gaat uitrekken.. Moon, zo jij bent weer lekker aant broeden! Bestaat er dan ook de kans dat je een tweeling zou kunnen krijgen met 2 eitjes, ja he? nou broed lekker verder, en wie weet, het kan zomaar raak zijn deze ronde hoor!! Ik verwachte het zelf ook totaal niet en dan ineens staat daar toch zo'n tweede streepje. Flippo, erg balen van dat je weer ongesteld bent geworden, alweer beetje moed bij elkaar geraapt voor alle onderzoekjes die nu weer gaan komen? Wel lekker actie in elk geval in plaats van dat stomme afwachten. Succes!
@Lief, wat fijn om weer van je te horen meid! En ik ben blij dat het goed met je gaat ondanks alles, ik vind het echt knap hoe je ermee omgaat. En als je 15 feb naar de gyn gaat maken ze dan ook een echo om te zien of alles van binnen goed is? En die buik van mij, ja die is wel weer redelijk plat, maar ik heb inderdaad striae, tijdens de bevalling is door de druk op mijn buik de boel toch gaan scheuren, en ik vind het er echt lelijk uitzien. Als ik het durf zal ik een keer een foto plaatsen van mijn slagveld
Ja ik krijg dan ook een controle echo idd! Kunnen ze gelijk mooi zien of er al een eitje aant rijpen is Denk dat alles gewoon goed is hoor, zou wel heeeel erg pech zijn als je bij zo'n vroege miskraam restweefsel zou hebben in je baarmoeder. En plaats maar hoor haha, maar is wel balen idd het trekt wel wat weg maar nooit helemaal. Mja.. dat is het risico van kinderen krijgen natuurlijk. Ik ben er dus heel gevoelig voor (borsten zitten er onder, bovenbenen, heupen, billlen, echt horrible, maar ik kan er echt niks aan doen. Ben nooit dik geweest, ben ook niet heel snel gegroeid, heb gewoon slecht bindweefsel. Dus ik word een mega zebra als ik zwanger ben ).
JufD zou indd ook eerst ff proefzwemmen. Je weet tenslotte maar nooit...voor je het weet krijst hij indd alles bij elkaar haha. Maar...het is zo'n lieverdje! Zal wel meevallen, toch?! En je buik...ja..dat is indd het risico van zwanger zijn. Maar...het zal wel meevallen, toch? Vaak lijkt het voor jezelf erger dan het is...Hoop dat het toch echt meevalt voor je en dat het nog wegtrekt. Je maakt me wel heel nieuwsgierig...als je een foto durft te plaatsen...Maar snap het ook als je het niet wilt hoor! Als ik het zie, dan ben ik vast gewaarschuwd hihi, en TOCH willen we allemaal zwanger worden he LOL hahaha. Lief: goed dat ze dan meteen een echo maken, maar...het zal indd wel meevallen met dat restweefsel. Ik hopo het iig! Gewoon weer nieuwe ronde nieuwe kansen en...je weet wat ze zeggen he..vaak tel je na een miskraam vrij snel weer aan..Ik hoop het en ik duim voor je! Hoest met de rest? Mijn vriending heeft jl. vrijdag een mri-scan gehad en wacht nu op de uitslag...kijken wat er aan gedaan kan worden..Ook daar krijg ik de kriebels van, vind het zoo erg voor dr!! Zo ben je voor een andere vriending een vrijgezellenfeest aan het organiseren omdat ze gaat trouwen en zo krijgt je ene vriendin, die ook bezig is met zwanger worden, dit verschrikkelijke nieuws, vreselijk! Vanmorgen bij de gyn helaas wat minder positief nieuws nog dan ik verwacht had. Maar goed, geen man overboord. Eitjes waren nog niet echt heel hard gegroeid, nu ong 14 en 16 mm...Is op zich normaal, want ze groeien gemiddeld 2 mm per dag, maar door de Menopur had ik gehoopt dat het sneller ging. Dus woensdag weer terug. Had gehoopt dat ik de Pregnyl al mocht zetten. Hopen dat het nu woensdag kan, dan zit ik op cd13, nog mooi uiteraard. En het kan volgens mij indd zo zijn dat, als je 2 eitjes hebt, je zwanger kunt worden van een tweeling...Maarja...ik raak na 1,6 jaar nog steeds niet zwanger, dus de kans dat het dan raak is en het een tweeling lijkt me sterkt bij mij haha. En zo wel...nou dan spring ik een gat in de lucht!!! Alleen heeft iets me heel onzeker gemaakt en daar baal ik enorm van. Er is een mogelijkheid dat de assistente die me prikles gaf mij ten onrechte heeft geleerd dat ik alles moet mengen en uiteindelijk maar de helft moet gebruiken...Ze heeft het ook echt zo opgeschreven, maar de gyn die ik nu had vond dat vreemd omdat dat ongebruikelijk is. Mijn dossier lag nog in Venlo (ben van het weekend naar het ziekenhuis te Venlo gemoeten, Venlo-Venray is samen ziekenhuis VieCuri), dus ze kon het niet nakijken. Ik weet zelf alles wel, maar ze wilde ff nalezen wat de andere gyn nu precies had genoteerd..Dat ging dus niet. Nu moet ik dus gewoon doorspuiten zoals ik gewend was, maar de kans is dus dat dit altijd te weinig is geweest. Nu is het zo dat ik de vorige ronde daarmee een heel mooi vroeg eitje had, dus what's the problem zou je denken, maar omdat het nu weer langer duurt word ik daar echt knettergek van! Niet omdat het langer duurt, want het is tenslotte nu pas cd11 en heel normaal, maar meer omdat die muts het me dus misschien wel verkeerd heeft aangeleerd en ik dáárdoor dalijk pas later mijn ei heb, grrr! Maar goed laaaat het losssss. Woensdag heeft ze mijn dossier weer en dan kijken we eea ff na. Maar wat een gedoe hej...zo blijkt maar weer dat elke cyclus weer anders is :-S Zucht....Ik mag niet klagen, want ik ben nog steeds vroeg, maar het feit dat er misschien iets verkeerd is gegaan laat me echt ff enorm balen, en zeker omdat het echt een stomme fout zou zijn! Woensdag wordt het dus weer vervolgd... Liefs, Moon
Snap dat het vervelend is Moon maar kijk wel: dag 14 is een perfecte cyclus die vrijwel niemand heeft, dus je zit nog hartstikke goed. Maar zou het wel achterlijk vinden van zo'n muts hoor Ook reageert je lijf elke maand weer anders dus er is ook niet zo heel veel van te zeggen. *duimt voor eitjesgroei* En sterkte met je vriendin, pff dat is toch wel weer een heel ander verhaal he, bah.
Klopt ook lief t is alleen dat t n domme fout zou zijn maar goed t is niet anders! Hoop dat ik woensdag n mooi eitje heb, of 2.... Ja je gaat dingen wel relativeren als je zo n vreseljk bericht krijgt...pfft
Ja idd! En ik heb nu geen enkel idee van mijn cyclus dat is helemaal gek joh... normaal merkte ik alles wel aan mn lijf maar nu moet ik maar gaan zien.. en ik haat dat gewacht elke keer
Dat geloof ik lief! Zouden we dan elke keer vanalles voelen omdat t zo hoorde.... Haha houden we onszelf dan echt vd gek!? Of is t nu anders omdat je een mk gehad hebt? Pfft wat n gedoe toch elke keer hè! En dat wachten is innd IRRITANT!!! Toen ik jonger was dacht ik dat je elke dag zwanger kon raken... Haha!!was t maar zo!
Ik heb normaal vaak wel vruchtbaar slijm en vaak eipijn, maar tja is nu maar afwachten of ik dat krijg en wanneer dan. Al moet ik zeggen dat er bij mij ook cyclussen tussen zitten zonder ook maar 1 seintje hoor, zoals die waar ik zwanger raakte, geen enkel symptoompje van een eisprong, zelfs mn ovutesten waren maar vaag Kga nu ook niet ovutesten geen zin in, we zien het wel. De ronde daarna zal weer met utrogestan zijn dan ben je er wel weer genoeg mee bezig, deze ronde maar even rustig afwachten. Hoop alleen wel dat hij korter dan 30 dagen gaat zijn... mja je weet het niet. Eerst die echo maar afwachten dat alles echt weg is. Want ik heb heeeel weinig bloedverlies gehad hoor. Test was vrijdag btw weer totaal wit
Ik zat ineens te denken, in welke ronde zitten we eigenlijk maar ben gewoon echt kwijt in de hoeveelste ronde we zitten haha, ik laat het ook maar gaan, rondes tellen heb je toch niks aan. Mn banner geeft de tijd wel aan Hoe is het met iedereen?