Gestopt met de pil in juli 2009. Wie nog meer?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door charlene08, 10 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Carrie78

Carrie78 Actief lid

14 okt 2009
    394
    0
    0
    Ik had gisteren weer een testje gedaan maar die was ongeveer hetzelfde als eerder deze week. Wel een streep maar nog niet zo dik als de controlestreep. Morgen nog maar weer eentje doen...

2. Lief

Lief VIP lid

26 sep 2007
    5.039
    2.845
    113
    Haha ja ik ga nu ook maar weer door testen paar dagen ofzo, misschien komt de piek nog? Wel gek van die eisprongpijn bij mij..

Eigenlijk is temperaturen wel beter, maar dat trek ik echt niet hoor, elke morgen.. Dat doe ik over en half jaar wel eens ofzo als het dan niet gelukt is.

Ik ga heerlijk een weekje weg! Eerst naar mijn ouders/familie/vriendin en daarna midweekje landal met ouders en vriend, heeeerlijk! Morgen laatste dagje werken, zaterdag nog even flink shoppen met andere vriendin en daarna weg.

Klusze allemaal!!:p

3. jufD

jufD Bekend lid

10 mrt 2009
    897
    23
    18
    Hoi meiden, nou hier nog steeds geen positieve ovutest. Vraag me af waar mijn eisprong blijft?
    Hebben jullie hem al gevonden?

Lief, veel plezier tijdens je weekendje weg!

4. Carrie78

Carrie78 Actief lid

14 okt 2009
    394
    0
    0
    Nope, de test van vanmiddag was nog net zo vaag. Heb er nog een paar testen bij gekocht zodat ik de komende week dagelijks kan testen want ik verwacht 'em wel bijna... Ben benieuwd!

Ik hoop echt dat het snel mag gebeuren maar aan de andere kant zijn we nog maar net bezig natuurlijk. We worden er wel steeds vaker mee geconfronteerd (de meeste vrienden hebben of krijgen kinderen) en mensen vragen steeds vaker of wij het er wel eens over hebben. Natuurlijk denk ik dan, ik ben al 31 dus dan moet je ook niet meer al te lang gaan wachten (alhoewel ik me ook nog wel jong voel :D).

Goed weekend!

5. Flippo123

Flippo123 Niet meer actief

Heey meiden...
    Vandaag ook maar zon ovu-testje gedaan...
    dit was de uitkomst:

Wat denken jullie? Foto is wel op zn kop maar ach ben blond end at zal ook niet veranderen :p

Goed weekeind meiden!!!!!!!

6. Carrie78

Carrie78 Actief lid

14 okt 2009
    394
    0
    0
    Het is een streep maar nog niet zo donker als de controlestreep. Ik zou de komende dagen ook maar even gaan testen. Dan kun je misschien het verschil zien. Van welk merk is jouw test? Ik vind mijn test er vager uit zien.

7. Flippo123

Ik heb de testen van test-point!
    Morgen weer testen! Ik zal ze als ik er aan denk ook in mn album zetten :p

Welk merk testen heb jij dan carrie? en hoe zien ze er uit, heb je een foto? Kunnen we vergelijken!

8. Carrie78

Carrie78 Actief lid

14 okt 2009
    394
    0
    0
    Ik heb ze van Kruidvat en ik zal zo een foto plaatsen :)
    Ik moet zeggen dat de test van eerder deze week duidelijker was maar het blijft negatief.
    Als het goed is komt de eisprong pas over 5 dagen dus ik hoop wel dat de test dat dan uitwijst...

9. Carrie78

Carrie78 Actief lid

14 okt 2009
    394
    0
    0
    Ik heb een foto in een album geplaatst. Beetje vage foto met een heel vaag streepje maar de controlestreep is ook erg vaag vind ik. Ik hoop dat het morgen weer duidelijker is.

10. Flippo123

ben heel benieuwd naar je testje van morgen!
    Ik zie wel een streep bij de test staan idd! Maar de controle streep is ook een stukkie lichter dan mijn test, wie weet is dat t verschil!
    Ik hoop igg dat voor ons allemaal morgen de teststreep er vanaf knalt!!!

11. Carrie78

Carrie78 Actief lid

14 okt 2009
    394
    0
    0
    Volgens mij heb ik een positieve ovutest te pakken (zie foto-album). Deze is toch duidelijk sterker dan gisteren en gelijk aan de controlestreep, alhoewel die van deze (kruidvat)testen dus vrij licht van kleur zijn.
    Maar ieder geval lijkt het erop dat m'n eisprong eraan komt dus dat is mooi :D

12. jufD

jufD Bekend lid

10 mrt 2009
    897
    23
    18
    Dat ziet er inderdaad uit als een positieve test Carrie, dan weet je wat je moet doen vanavond:D

En bij mij, ach ik weet het niet meer hoor. Vanochtend merkte ik dat ik bloedverlies had! Ik heb helemaal geen buikpijn of menstruatiekrampen ofzo, en het is nog veel te vroeg voor mij om ongesteld te worden, dus ik snap er niks meer van:(

13. Carrie78

Carrie78 Actief lid

14 okt 2009
    394
    0
    0
    @JufD: was het echt bloedverlies of meer rozig van kleur? Want dat kan ook betekenen dat het (bevruchte!) eitje zich aan innestelen is heb ik een keer gelezen ;)
    Ik had het de eerste ronde ook maar toen was er helaas niks aan de hand.

14. jufD

jufD Bekend lid

10 mrt 2009
    897
    23
    18
    Het was eerst roze, dus toen werd ik ook even hoopvol. Maar daarna werd het al snel gewoon echt helderrood bloed. Ik heb deze keer dus een cyclus van maar 22 dagen gehad, dus ik ga er dan ook maar vanuit dat er geen eisprong is geweest.
    Ik begin zo langzaam aan een beetje verdrietig te worden van die gekke cyclus:(

15. Lief

Lief VIP lid

26 sep 2007
    5.039
    2.845
    113
    Wat balen voor je jufd! Hopelijk komt het volgende cyclus weer goed en heb jij gewoon even iets langer nodig om te ontpillen. Ik ga voor je duimen hoor!

Hier t/m 30ste ovutestjes gedaan maar niet écht positief, maargoed heb wel weer die eipijn gehad, en nu weer pijnlijk tepels dus ga ook binnen 10 dagen wel ongesteld worden hoor (ja of niet natuurlijk maar voel niks ;)).

16. Carrie78

Carrie78 Actief lid

14 okt 2009
    394
    0
    0
    Ik heb vandaag last van lage rugpijn. Zou dat met de eisprong te maken kunnen hebben?

Vanmiddag was de ovutest trouwens lichter dan gisteren, weet niet zo goed of ik die tests kan vertrouwen. Komende week blijf ik ieder geval proberen en testen.

@jufD: dan heb je echt een korte cyclus deze maand, weet je zeker dat je echt ongesteld bent? Aan de andere kant nieuwe ronde nieuwe kansen!
    @Lief: spannend deze maand, wie weet is het al gelukt...

Succes/sterkte allemaal :D

17. Flippo123

@Carrie: mooi joh een posi ovu-test! Ik ga voor je duimen dat het raak is deze ronde!

@JufD: Balen joh, echt heel vervelend die cyclussen waar je geen pijl op kan trekken, duimen dat het snel allemaal wat regelmatiger e.d. wordt voor je!

@Lief: Geen posi ovu-test gehad? Kan het misschien niet zo zijn dat ze niet echt "donker" worden bij je? Heb namelijk gehoord dat dat wel vaker voor komt!? (weet zelf niet of dat dat kan btw):(

Hier verder geen nieuws... gisteren geen ovu test kunnen doen ivm dat we de hele dag tot 23:00 in Walibi waren... Walibi-Halloween! Echt super geweldig, alleen wel erg koud en nat haha maar dat had ik er zeker voor over...
    Straks ga ik er weer een doen, kijken of ie al wat donkerder wordt;)

Nou suc6 iedereen!!

18. Flippo123

Zojuist weer een testje gedaan... staat in mn foto-albumpje!
    Positief of negatief?

19. jufD

jufD Bekend lid

10 mrt 2009
    897
    23
    18
    @Miekie, ik heb net even in je album gekeken, maar ik vind het moeilijk om te zeggen of het positief is. Gewoon voor de zekerheid extra klussen, want niet geschoten is altijd mis:D

@carrie, ja, ik ben er echt zeker van dat ik ongesteld ben, het is ook teveel om niet zo te zijn.
    Maar mag ik vragen waarom je nog gaat doortesten als je een positieve ovutest hebt gehad? vertrouw je het niet?

@lief, je leest hier op de site wel meer dat mensen niet echt een positieve test hadden terwijl ze hun ei wel echt voelde. Het kan natuurlijk dat je je ei wel gevoeld hebt, maar net hebt gemist met testen?

En verder heb ik eigenlijk ook geen nieuws. Ik baal nog steeds als een stekker, weet ook niet waarom ik het er nu opeens zo moeilijk mee heb. Stiekem heb ik ook gewoon het gevoel dat er iets niet goed is, dat ik zelf geen eisprong heb ofzo:$. Maar kan daar niet echt goed met mijn man over praten, mannen kijken er toch heel anders tegen aan. Ik heb nu wel voor mezelf besloten dat als dit zo blijft ik in de kerstvakantie naar de dokter ga (lastig dat ik in het onderwijs werk en steeds op die vakanties moet wachten). Dan kan ik in ieder geval ergens naartoe leven.

20. Carrie78

Carrie78 Actief lid

14 okt 2009
    394
    0
    0
    @Miekie: ik zou zeggen negatief want de streep is niet zo duidelijk als de controle-streep.
    Ik had vandaag weer een 'positieve' test (net als zaterdag) terwijl de test gisteren negatief was, snappen jullie het nog? Daarom blijf ik ook maar testen deze week. Eigenlijk verwacht ik woensdag pas de eisprong maar het kan natuurlijk zijn dat de cyclus korter is deze keer of langer. Ik weet het niet! :$

@jufD: het is makkelijk gezegd maar probeer jezelf voor te houden dat we nog maar net begonnen zijn, een enkeling is binnen 3 of 4 rondes zwanger. Maar ik ben ook erg ongeduldig hoor en zit er ook aan te denken dat als het na een paar maanden met ovulatietesten niet lukt dat ik naar de huisarts ga.

@all: Zet 'em op en probeer positief te blijven! Wie weet levert het iets positiefs op :)

Deel Deze Pagina