Gestopt met de pil in juli 2009. Wie nog meer?

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by charlene08, Jul 10, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Flippo123

Flippo123 Niet meer actief

@All: Veel om terug te lezen, moon en lief jullie hebben heel wat af gekletst :)

@Moon: Ik hoop dat je een mooie groeiend eitje hebt nu...

@Lief: Rondes tellen heb je inderdaad weinig aan... ik heb mijn rijtje ook weg gehaald.. mn banner geeft de tijd dat we bezig zijn wel aan :) Nu maar hopen dat we de banner blijvend kunnen veranderen in een aftellende banner...

@all: morgen mogen we voor t eerst oppassen op een van onze neefjes! Vind het zo leuk :D wel jammer dat het bijna 3 jaar heeft moeten duren voor we uberhaupt mochten oppassen terwijl zelfs de buren op hun kinderen op mogen passen :p
    Verder... geen nieuws eigenlijk...

2. Lief

Lief VIP lid

Sep 26, 2007
    5,059
    2,864
    113
    Wanneer heb je weer contact met de gyn, of je moet nu eerst een paar keer prikken zeker?

3. Flippo123

@Lief: Een aantal keer prikken, zeg maar om de dag na mn ei, dan een telefonische afspraak voor de uitslag daarvan... maar in principe pas als mn cyclus die in mei is afgelopen is mogen we terug komen op de poli en ik heb al ff door getelt... mijn cyclys die in april start zal begin juni afgelopen zijn... dus in juni kan ik pas contact opnemen :S

4. Lief

Lief VIP lid

Sep 26, 2007
    5,059
    2,864
    113
    Maar als er uit de progesteron metingen wat komt mag je neem ik aan wel aan de medicatie? En kun je die zaadtest niet nog snel regelen? Als daar dan weer een goede uitslag uit komt is er bij dat vorige ziekenhuis gewoon niet goed getest, en als er weer een slechte uitslag is mag je misschien wel door voor IUI?

Ik roep ook maar wat hoor, want het lijkt me vet frustrerend...

Wij zouden in juni ook terug moeten, en ze liet wel doorschemeren dat er dan iui in een hormoongestimuleerde cyclus zou komen.
    Maar nu weet ik het niet meer... de 15de dus ook maar even vragen! Ik heb het wel nodig om ergens naartoe te leven zegmaar.

Ga ook vragen of ik progesteron mag prikken mocht ik weer zwanger raken. Want als die utrogestan na positieve test niet nodig is gebruik ik het liever niet natuurlijk, en als ze me dan een paar keer kunnen prikken om te kijken of de progesteron hoog genoeg blijft zou wel fijn zijn, dus dat gaan we ook vragen. Verder weet ik niet echt vragen... wat zouden jullie in mijn plaats nog willen weten?

5. jufD

jufD Bekend lid

Mar 10, 2009
    897
    23
    18
    @Moon, ik duim ook dat je eitjes goed gaan groeien. Maar toch wel raar dat een verpleegkundige je verkeerde informatie geeft over het spuiten, dat zou toch niet moeten kunnen. Gelukkig gaan ze het nu nakijken zodat je zeker weet of je de juiste hoeveelheid gebruikt.
    En wat heftig zeg wat die vriendin van je nu meemaakt, veel sterkte.

@Flippo, wat leuk dat je op je neefje mag passen, veel plezier

Gister ben ik naar de laatste les van de zwangerschapscursus geweest, en het was zo leuk om alle kindjes te zien. Jammer genoeg konden een paar meiden niet komen, maar nu hebben we afgesproken om volgende maand weer samen te komen, omdat het contact ook zo leuk is.
    En mijn zus gaat beginnen met IUI, het ziekenhuis waar zij is geweest heeft geen wachtlijst dus ze is ook meteen aan de beurt. Omdat ze had verwacht dat ze lang moest wachten schrok ze best wel even, maar ze is blij dat er nu iets gaat gebeuren.

6. Flippo123

@jufD: Hoe lang is je zus eigenlijk bezig ondertussen?
    jammer dat dit alweer de laatste les was voor jullie... maar leuk dat jullie binnenkort afspreken! gezellig lijkt me, je hebt elkaar toch een tijd gezien en mee gemaakt!

@Lief: Ik denk dat de vragen die je wilt stellen al wel goed zijn... wel spannend dat er voor jullie dan waarschijnlijk ook IUI aan komt met hormonsters... maar ik hoop dat het voor die tijd gewoon raak is hoor!

@Moon: Had ff over die domme fout van die verpleegkundige heen gelezen! Wat naar zeg dat er een fout is gemaakt (spreek immers uit ervaring :p) Nou ik hoop dat er toch snel een mooi groeiend eitje is... of 2 natuurlijk!

@Carrie: hoe is t met jou meis?

@All: Als er inderdaad wat komt uit de bloedonderzoeken van deze cyclus dan gaan ze natuurlijk wel wat doen... maar eerlijk gezegt verwacht ik zelf niet dat ze wat vinden... voorgevoel zeg maar...
    Mn schoonvader moet binnenkort (krijgt nog een oproep voor de exacte datum) voor een bypass operatie aan zijn hart... er moeten 3 omleidingen gelegd worden... erg spannend allemaal dus!

7. jufD

jufD Bekend lid

Mar 10, 2009
    897
    23
    18
    @Flippo, mijn zus is(dacht ik) ongeveer 1.5 jaar bezig nu.
    Spannend voor je schoonvader, veel succes!

@Moon, je hoeft niet meer nieuwsgieirg te zijn, want ik heb een foto van mijn buik tussen allemaal leuke foto's van Nicholas gezet, dan valt het niet zo op:p

@Lief, ik denk ook dat als je bij de gyn zit er vanzelf wel meer vragen zullen komen tijdens het gesprek.

In mijn album staan nieuwe foto's.

8. Lief

Lief VIP lid

Sep 26, 2007
    5,059
    2,864
    113
    Owww juf dat valt toch zeker nog wel mee!! Snap natuurlijk wel dat je die straie niet mooi vind en helaas blijft die ook, maar het wordt wel minder opvallend hoor! En je navel zie ik zelf niks geks aan maar dat komt denk ik omdat ik je navel voordien niet ken haha. Je bent ook nog maar 3 maanden terug bevallen he dus het trekt vast nog wel wat meer naar het 'oude' terug :)

Wat een scheetige foto van die pretoogjes :D

En je zus toch IUI, dat valt weer mee! Toch een stuk minder intensief dan IVF, en dan lijkt het toch misschien nog wat mee te vallen. Hopelijk geeft de IUI snel resultaat, en mooi dat er geen wachtlijst is.

Flippo, ja nja nu moet ik maar weer afwachten hoe en wat.. bovendien denk ik niet dat IUI bij ons effect gaat hebben.. zaad is prima dat komt er wel. Misschien dat het goed is als ik wat hormonen krijg en de cyclus geregeld word....

Nja we hebben eerst nog wel een paar kansen te gaan, het gaat me allemaal alweer niet snel genoeg zien jullie wel, stuk ongeduld :D

9. Moon1984

Moon1984 Bekend lid

Oct 25, 2009
    968
    0
    0
    Juridisch Secretaresse
    Limbabwe
    Hello!

Jufd: Thanks! Ik heb naar je buikfoto gekeken, maar ik denk dat je het zelf veel erger vindt lijken dan dat het werkelijk is! Ik vind het reuze meevallen!!!! Toen ik op de foto klikte wist ik niet wat ik moest verwachten, maar toen ik keek dacht ik ooohw! Je bent pas 3 mnd geleden bevallen, denk dat menigeen met je zou willen ruilen hihihi. Ik heb een paar collega's die het me wel eens hebben laten zien en die hebben ook echt zo'n heel erg hangvel (als je snapt wat ik bedoel hahaha). Jij kunt zo weer in bikini vind ik hoor :p. En wat goed dat je zus nu aan IUI kan beginnen en dat er ook nog eens geen wachttijd is! Super, ik hoop dat zij ook snel zwanger zal zijn, zodat Nicholas een leuk neefje of nichtje krijgt en jij tante wordt :). En wat een mooie foto van je manneke. Hij is echt een lekker ventje, en die ogen...wauw!! hih geweldig!

Carrie hoest met jou en Sanna?

Flippo: haha...ervaring met mensen die fouten maken?! Spannend met je schoonvader ja. Is toch niet niks he! Hoop dat hij snel weer opknapt daarna! Bij de man van een collega van me gaan ze morgen een bypass operatie uitvoeren.

Lief: Ik zou indd zo ook ff geen verdere vragen weten..Wellicht dat er als je daar bent nog vragen binnenvallen nav wat de gyn zegt/wat er te zien is op de echo?

Vanmorgen bij de gyn geweest en de eitjes zijn nog niet groot genoeg. Komt het leukste: de assistente heeft indd een fout gemaakt!! Ze heeft het verkeerd opgeschreven en uitgelegd! Ik had gelukkig het kaartje met daarop haar aantekeningen bij me en hij zag het meteen. Echt klote! Kan geen kwaad, maar daardoor heb ik maar de helft vd 75IE menopur gespoten elke keer...ja dat schiet niet op he! Vorige maand sloeg het wel aan, maar je schijnt er wel vrij snel aan te wennen...? Nou, hoe dan ook, voor deze cyclus is het te weinig. Vanavond dus voor het eerst 1ml gespoten. Je voelt er wel iets meer van, maar niet onoverkomelijk. Ik hoop dat mn eitjes nu ff flink gaan groeien, want vrijdag moet ik terug, cd15...Dan hoop ik toch dat ik de Pregnyl mag zetten. Heb ik iig alsnog een mooie korte cyclys. Niks aan de hand dus, maar wel gewoon stom stom stom! Als ik niks gezegd had jl. maandag dan had ik gewoon zo doorgespoten en hadden zij gedacht dat het niks baatte...god weet wat ze dan besloten hadden!? Maar, goed het is goed afgelopen en het kan geen kwaad, dus we gaan maar vrolijk verder :).

Liefs, Moon

10. jufD

jufD Bekend lid

Mar 10, 2009
    897
    23
    18
    @Moon, goed dat je er zelf dan over bent begonnen, en nu hopen dat de hele dosis dan toch nog aan gaat slaan voor vrijdag.

@Lief, ik ben ook blij dat mijn zus nu IUI krijgt en geen ivf, en nu hopen dat het meteen werkt:)

En meiden bedankt voor de reacties op mijn buik. Grappig om te lezen dat jullie het zo mee vinden vallen, want ik vind het er zelf heel erg uitzien. Maar door jullie reactie voel ik me er toch weer wat beter bij:)

11. Carrie78

Carrie78 Actief lid

Oct 14, 2009
    394
    0
    0
    Hoi!

Lief: ik vind het knap van je hoe je ermee om gaat hoor! Over 2 weken heb je nog een afspraak bij de gyn toch?

Flippo: hoe was het oppassen op je neefje? En sterkte met je schoonvader, is niet niks! En was je nou al ongesteld geworden weer? Ik ben het even kwijt :(

Moon: wat stom zeg! Gelukkig dat het nu is opgehelderd en dat je alsnog extra kan spuiten. Hopelijk morgen giga eitjes!!! Succes!

Jufd: wat een mooi mannetje, leuke foto's!
    En je buik vind ik heel erg meevallen hoor, dat lichte tijgerprintje trekt nog wel bij ;). En hij is ieder geval al plat, die van mij nog niet dus moet echt gaan lijnen maar het valt tegen...

Hier alles goed! Het is een prachtige dag dus we zijn zonet even heerlijk wezen wandelen. Wat een luxe leventje!
    En Sanna heeft zonet van haar rug naar buik gerold en weer terug dus ik was helemaal trots! Ze doet het niet vaak maar ze kan het tenminste wel :D
    Morgen nog even werken en dan is het alweer weekend, de weken vliegen hier voorbij. Heb ook nog nieuwe foto's geplaatst.

12. Moon1984

Moon1984 Bekend lid

Oct 25, 2009
    968
    0
    0
    Juridisch Secretaresse
    Limbabwe
    Carrie :-D haha een licht tijgerprintje lol! Wat leuk weer van je te horen meid! En wat n mooie foto's! Sanna is net zo mooi als dr moeder :)! Wat n dametje al hè.. Jeetje wat gaat dat snel! Fijn dat t zo goed gaat met de combi werk/kind!

Jufd gelukkig dat je je wat beter voelt over je buik! :) gewoon lekker die bikini aan en proefzwemmen met Nicholas :) ben benieuwd hoe hij het gaat vinden!

Flippo hoest met jou? En lief?

Morgen weer naar de gyn! Weer spannend! Ik ben natter en heb weer steekjes dus zou n goed teken moeten zijn...

Liefs moon

13. Flippo123

@Carrie: Fijn om weer van je te horen meis en helemaal fijn om te horen dat t werken in combi met je kindje helemaal goed gaat! Het is echt al een mooi meisje zo hoor... super trots mag jeer op zijn! Geniet er van!
    Ik zit vandaag op CD8 ondertussen :p dus was alweer ongi geworden..

@JufD: Meis, ik vind je buik echt mee vallen :) En bedenk idd wel dat je pas 3 maanden na de bevalling zit! Dat trekt echt nog een heel stuk bij :) Wat een mooie foto van je mannetje heb je trouwens geplaatst meis! Ook al zon mooi babytje waar je echt super trots op mag zijn!
    Hoe gaat t nu ondertussen met de zoektocht naar een kinderdag verblijf?
    Fijn dat je zusje aan de IUI gaat (ook wel weer naar natuurlijk, maar wel prettiger dan IVF!) Ik zal voor haar duimen!

@Moon: Tja het zijn wel goede verschijnselen inderdaad dat natter worden en steekjes krijgen! Ik duim voor je meis dat er een prachtig eitje (of 2) klaar ligt om te springen!!!

@Lief: Hoe is t met je meis?

@All: Alles rustig hier, af en toe een flink baal momentje maar goed die waaien weer voorbij gelukkig...
    Heb ongelooflijk zin in de lente :) ben toe aan meer zon!!!

14. jufD

jufD Bekend lid

Mar 10, 2009
    897
    23
    18
    @Flippo, nou van mij mag de zon ook komen hoor, heb het wel weer gehad met dat koude weer. En de zoektocht naar opvang voor Nicholas heb ik maar even gestopt, ik ben me maar aan het berusten in het idee dat ik gewoon nog een paar maanden extra van hem kan genieten thuis, want ik wil niet ten koste van alles hem op een KDV plaatsen, het moet wel goed voelen.

@Carrie, bij mij waren de kilo's er snel af omdat ik natuurlijk zo ziek ben geweest, dus dat scheelt, maar ik ga binnenkort wel weer beginnen met sporten om de boel weer een beetje strak te krijgen:p
    En wat is Sanna een plaatje zeg. Maar wat worden ze snel groot he, soms wel een beetje te snel vind ik.

@Moon, en weet je al hoe het met je eitjes is? Ik hoop dat ze mooi groot zijn geworden.

@Lief, alles goed meid?

15. Lief

Lief VIP lid

Sep 26, 2007
    5,059
    2,864
    113
    En moon??

Alles goed hoor hier! Het lijkt wel een klein beetje of ik een eisprong heb gehad...(aan borsten/tepels te voelen) maar dat zou wel heel snel zijn.. heb ook maar 1 keer seks gehad dus haha dat is beetje raar allemaal. We zien wel.. zou mooi zijn als ik dan daarna mn cyclus weer weet zegmaar!

Maar ben erg bang voor dat ik heel lang moet gaan wachten ;) Beetje te mooi om waar te zijn als ik nou gelijk weer een cyclus van 26 dagen zou hebben.

16. Lief

Lief VIP lid

Sep 26, 2007
    5,059
    2,864
    113
    Ha.. en ik kon het daarom toch niet laten:

Ik weet dat ie niet positief is, maar als er geen eisprong komt of net geweest is is hij bij mij nooit zo donker...
    Wat heerlijk dat mijn lijf nog lijkt te werken (en dat op nog maar dag 13 na mijn miskraam!). Of mijn hormonen zijn er totaal door van slag, maar heb eerder deze week (ik dacht dinsdag) ook een ovutestje gedaan maar toen was hij gewoon wit.

Dus vriend bespringen vanavond en komende dagen :D Dinsdag hadden we ook weer voor het eerst seks gehad, dus das aardig netjes dan, stel dat er al een eisprong geweest is.

17. Flippo123

@Lief: Die ziet er voor jou doen toch aardig goed uit of niet? Wel fijn dat je lichaam het zo snel weer op lijkt te pakken gelukkig! Fijn hoor!!

18. Moon1984

Moon1984 Bekend lid

Oct 25, 2009
    968
    0
    0
    Juridisch Secretaresse
    Limbabwe
    Ha meiden!

Lief...ziet er zeker goed uit!! Flink aan de bak dus jij en je mannetje. Je weet wat ze zeggen...het kan zomaar zijn dat dit DE ronde is :) Ik duim alvast voor je hoor :p

Flippo hoest met jou meid??

Vanmorgen waren mn eitjes nog niet groot genoeg...(maarja..heb pas 2 keer de juiste hoeveelheid menopur gespoten uiteraard). 1 is wel bijna groot genoeg dus morgen nog ff vd zekerheid terug en dan de pregnyl zetten. Hij durfde toch niet op de gok te zeggen spuit morgen de pregnyl maar, dus weeeer naar het zknh morgen haha. Ben er deze week elke dag geweest..4x naar de gyn en 1x naar de kno :-S Volg week gehoortest v mn oor...maar wordt zo goed als zeker weer een operatie :( ga ff kijken hoe ik dat ga plannen, want mijn nr 1 priority is : ZWANGER WORDEN!

Morgen dus hopelijk de pregnyl...zit dan op cd 16..

Liefs, Moon

19. Moon1984

Moon1984 Bekend lid

Oct 25, 2009
    968
    0
    0
    Juridisch Secretaresse
    Limbabwe
    Goed...nou heb ik natuurlijk niet voor niets een banner...:-S zit ik hier elke keer te tellen haha

20. Lief

Lief VIP lid

Sep 26, 2007
    5,059
    2,864
    113
    Lopen we vrij gelijk op Moon deze maand ;) Ik voel mn ei echt.. die gaat wel springen denk ik vannacht of morgen. Dus dan loop ik ietsjes op je voor.

Ik durf het bijna niet te zeggen allemaal het lijkt zo perfect dat ik em nu ook weer zo duidelijk voel..

Share This Page