@Lief & Moon: ik ga weer voor jullie duimen meiden! Mijn eitje komt pas over 2 weken denk ik zo... zit nu op CD8 namelijk Dus dan zitten jullie alweer aan je NOD.
@Moon, jammer dat ze nog niet groot genoeg waren gister, maar hoe was het vandaag? Ik hoop dat je nu wel die andere spuit mag zetten. Ik duim voor je. @Lief, wat goed dat je lichaam zo snel toch gewoon weer doet wat het moet doen. Maar nu gebruik je niet die medicijnen toch? Ik ga voor je duimen dat het deze ronde raak is meid. Vandaag heb ik Nicholas voor het eerst mee onder de douche genomen. Hij schrok eerst wel een beetje van het water dat zo op hem spatte, maar al snel lag hij heerlijk ontspannen tegen mij aan te genieten. En ik zag vandaag in mijn slaapkamer allemaal grote bruine plekken/kringen op het plafond, we hebben lekkage Wel balen want nu moeten we alles weer gaan verfen.
Lief leuk dat we bijna gelijk op lopen! JufD: Lijkt me echt bijzonder, zo'n moment met je kleine ventje in de douche..Geweldig! Maar wel kei balen van die lekkage zeg he, pfft!! Weer opnieuw texen :-S. Waar kwam de lekkage vandaan? Succes ermee! Eindelij is er één mooi eitje! Net de Pregnyl gezet en dus weer aan de bak vanavond, morgen en overmorgen hihi Ook zat er nog een wat kleiner eitje, maar die springt ws. niet, zou evnt. wel kunnen zegt de gyn, maar hij gaat ervan uit van niet. En zo wel..dan is er kans op een tweeling...haha maar goed, zal sterk zijn als ik ineens zwanger word en dan ook nog van een tweeling en zo wel..nou...dan is het helemaal super!! Vandaag eindelijk een nieuwe auto gekocht! Telkens waren de auto's die we op het oog hadden verkocht als wij wilden gaan kijken (ik kan alleen maar in het weekend ivm werk). Maar...we hebben 'm . Het is uiteindelijk een Peugeot 307 Station geworden (het wordt steeds gekker hier haha eerst appeltaarten en cakes bakken, nu een station...what's next? Lekker burgerlijk iig haha). Vrijdag kunnen we 'm ophalen! Nu nog zwanger worden! Genoeg plek voor een campingbedje, maxi cosi, kinderwagen enz.enz. Liefs, Moon
What's next? EEN BABY NATUURLIJK hihi. Ik ga keihard voor je duimen en maak er een mooi feestje van de komende dagen Achteraf was het bij ons volgens mij raak na seks met teveel wijn op van mijn kant Was natuurlijk rond kersttijd/vakantietijd enzo en ik had er zo de balen van dat ik alle feestjes en dingen aangepakt heb om lekker van de wijntjes te genieten haha. Misschien een tip Ik weet het hier niet zeker hoor.. ik dacht met die test+eipijn dat het echt zo was, maar nu denk ik toch.. zou het wel?? Heb echt hele zere tieten.. dus je zou zeggen dat er wel iets hormonaals aan de gang is.. zulke zere tieten ken ik dan weer alleen van het zwanger zijn dus dan denk ik weer: stel dat er toch iets mis is, dat ik toch nog niet schoon ben. Maar aan de andere kant: ik heb 2 spierwitte testen gehad na de miskraam dus ik moet mezelf ook niet zo gek maken Nouja we zien wel, als ik over 9 dagen weer bruin begin te lekken dan was het zo Want idd Juf, geen utrogestan deze ronde dus tja.. Maar het is natuurlijk ook niet gezegd dat dát de oorzaak was, het kan ook het doorspuiten van mn eileiders zijn geweest of... puur mazzel. Dus stiekem hoop ik natuurlijk wel Juf, wat leuk onder de douche! Flippo, hoe is het met je opa? Carrie, ik heb je foto's bekeken, wat een schatje, en ze lijkt echt wel op jou!
@Lief: Mijn opa's zijn beide dood, de 1 al 8 jaar, de ander een paar maanden dus daar gaat t niet zo goed mee... Ik denk dat je mn schoonvader bedoelt, daar gaat t naar omstandigheden goed mee, hij vind de komende operatie erg spannend net als wij allemaal om eerlijk te zijn... Ik ga voor je duimen trouwens dat je geen bruin hebt over een dag of 9, of 10, of 11, of 12, of 20 gewoon GEEN bruin En gewoon heel veel geluk enz enz enz @Moon: Wat fijn dat er nu wel een mooi eitje zat meis en dat de pregnyl er weer in zit... mijn duimen draaien dus weer op volle toeren voor je de komende 2 weken! Spannende tijden dus! Fijn dat jullie eindelijk een nieuwe auto hebben gevonden! En idd ik sluit me bij Lief aan... Whats next.... A BABY!!! Duim duim duim duim... (heb ondertussen een flinke overbelasting van al dat duimen... moet dus maar snel raak zijn want ik heb mn duimen nog langer nodig voor andere dingen ) @JufD: Wat schattig met je kleintje onder de douche! Mijn neefjes vinden dat heeeerlijk! Wel super balen van die grote bruine plek op t plafond! Hopelijk krijgen jullie het snel mooi weg gewerkt! @All: Weinig te melden... heerlijk aan t genieten van een vrij weekendje.. komende week 6 dagen werken dus kan t wel gebruiken om even flink bij te tanken Vandaag op CD10, nog een dag of 10-12 tot ik mn eitje krijg als het goed is... Ben sinds vandaag begonnen aan teunisbloesem capsulles om mijn PMS klachten wat te kunnen verminderen... heb er goede reacties over gehoord namelijk en ik ben dat zeurende gevoel van ei tot nod zo zat dus ik hoop dat t in ieder geval ietsje minder wordt! Zo ik ga nu nog even funda en huizenzoeker afspeuren naar leuke huizen... hoop zo dat ons huis nu eindelijk een keer snel verkocht gaat worden :S.... Dinsdag begint mijn afval poging via EGA... wil 20kg kwijt als het even kan...
Woeps.. je schoonvader idd! En 20 kg!! WOW jij hebt even een doel zeg.. ik vind mensen die afvallen echt superknap want ik kan het dus echt niet he.. Misschien ook wel fijn om je even op een ander doel te richten? En funda kijken; erg bekend! Wij hebben dan wel een huurflatje maar willen best wel weg. Maarja nog even wat meer sparen, maar het speuren op Funda gebeurt hier ook Ik vind dit dus wel een fijn doel om me op te richten naast het zwanger worden.. Moon hoe is het met jouw vriendin eigenlijk? Dat was ook nogal heftig..
@Moon, de lekkage komt van mijn bovenbuurman, hij laat tijdens het douchen graag de deur openstaan en dan overstroomt de boel, maar dat had hij zelf niet door. Kan hij niks aan doen hoor, hij is blond En fijn dat je eitje groot genoeg was, en 2 eitjes zou toch ook leuk zijn. Jullie nieuwe auto is groot genoeg voor 2 maxicosi's @Flippo, hoelang staat jullie huis al te koop? Wij zijn ook druk aan het speuren op Funda, maar het is toch best nog lastig om ons droomhuis te vinden. En 20 kg afvallen, dat is nog eens een doel, succes! @Lief, nou ik hoop toch dat je gewoon een mooi eitje hebt gehad en dat er geen bruin gaat komen.
Hmmz lief balen als je t niet precies weet! Dan maar gewoon steeds heeel regelmatige seks hij moet t goedkomen! Flippo 20kg afvallen??????? Wow! Maar uhm misschien zie ik t verkeerd?! Je bent toch al kei slank?? Tenminste aan je foto's te zien! Jufd balen zeg maar als je buurman blond is tja... Haha! Als ik jullie berichten zo lees met die huizenjacht pft wat n gedoe! Hoop dat jullie snel n mooi huis vinden en dat jullie recente huis snel verkocht/verhuurd gaat worden! Wat dat betreft ben ik blij dat wij ons huis al 7 jaar geleden gekocht hebben scheelt toch wel ff! Succes allemaal! En het zou leuk zijn als A BABY (of 2 haha) THE NeXT is hihihi! We gaan ervoor! Zoals m'n gyn zei hebben we ervoor gezorgd dat er genoeg zaadjes klaarstaan en morgen nog n reserve legertje haha ik lach me doms rot met die man :-D mijn nod dus 19feb.. Precies op de dag van t feest v m'n vader die dan 50 wordt! Zou n te gek kado zijn... m'n vriendin moet helaas afwachten.. Heeft mri scan en andere onderzoeken gehad en wacht nu op de uitslagen.. Echt knap hoe positief ze blijft en hoe goed ze ermee omgaat! Hoop op t beste.. Liefs moon
@all: Zo slank ben ik niet hoor misschien dat de foto's vertekenen maar ik weeg toch echt 79-80kg! Dus echt de hoogste tijd dat ik wat ga afvallen aangezien ik voor 5-6 jaar terug nog netjes 58kg woog... (heb een hele tijd niet kunnen en mogen sporten ivm een afwijking in mijn rug die op speelde) Mar dit is mijn 1e doel nu... dat afvallen... tuurlijk blijven we voor een kindje klussen maar ik heb ff gerekend, maar ik moet mijn hele cyclus van mei nog afwachten tot we contact op mogen nemen... die cyclus is pas in juni afgelopen, dus t duurt nog wel de nodige maanden voor we op afspraak kunnen komen... Dan is afvallen een mooi doel voor die tussentijd Ons huis staat vanaf mei 2010 te koop overigens We wonen er sinds maart 2008... ik weet t dat dat kort is, maar we hebben ons huis in 2005 al gekocht. Het is een nieuwbouw project wat erg lang heeft geduurt ivm zeer verontreinigde bodem...
Nou die 80 kg zie je op de foto's iig absoluut niet. Ga je er ook weer intensief bij sporten ofzo? Zucht ik heb mezelf belooft vandaag ook weer het hardlopen op te pakken.. maar zooo geen zin. Maar ook mijn weegschaal gaf mijn max gewicht aan dus eigenlijk moet er even net iets vanaf.. en het is meer dat ik mn conditie gewoon wil verbeteren en alles moet strakker. Ik kwam er de laatste keer zo mooi vanaf, want toen zei ik tegen vriend: als ik nu niet zwanger ben dan pak ik het weer op, en toen was ik dus zwanger Ik moet maar echt gaan vandaag...
Dat zou je zeker niet zeggen flippo! En lief bij jou ook niet! Haha ik ben al 2 weken aan de lijn, niet heel streng hoor, maar ff niks meer snaaien en veel water drinken! Tot nu toe gaat me dat goed af maar ik moet t ook volhouden! En iets meer sporten zou ook niet verkeerd zijn ja... Haha
Ow het gaat bij mij ook maar om 2 a 3 kg hoor, maar dat is nét dat vetrandje wat over mijn broek heenkomt zegmaar.. Maar ik was ook al netjes weer geen tussendoortjes aan het eten en weinig toetjes enzo. Dat helpt altijd wel goed ff paar balansweekjes Maar... ik heb meteen de daad bij het woord gevoegd, heb 4 km hardgelopen! Het ging nog goed ook, had verwacht dat het slechter zou gaan na zo'n lange winterstop. Nu 2 keer per week weer gaan volhouden.
Zo hej lief! Knap hoor! Goed dat je het toch gedaan hebt. Is vaak ff de aanzet he...ben je eenmaal bezig, dan is het heerlijk! Go girl! Nou ik zou trouwens wel iets meer dan 2 a 3 kilo kwijt willen..Denk een stuk of 5 zeker! Althans...alles gaat op mijn buik zitten, terwijl de rest van mn lichaam op zich wel redelijk slank blijft, maar ik heb inmiddels toch ook een aardige vetrol op mn buik, dus het moet gewoon allemaal wat strakker. Maarja...als je dan zwanger wordt...haha. Ach..mooi doel om ons mee bezig te houden totdat we zwanger zijn, toch?! Ik heb toch slecht geslapen vannacht! Pft..ik merk echt dat ik er (misschien iets te) veel mee bezig ben. Lag de hele nacht te prakiseren...pfft. En geen negatieve gedachten hoor, maar meer zo van zou het nu raak zijn?? En echt gewoon bijna wegdromen haha! In de nacht van donderdag/vrijdag had ik gewoon gedroomd dat ik zwanger was. Pfft..moet het ff loslaten, dus een ander doel voor ogen is niet verkeerd hier :-S Ik heb lekker aan het rommelen thuis. Administratie op orde, schadestaat maken om in te dienen bij de verzekeraar van die K*ttekop enz. enz., net nog ff wat was wegstreken en dalijk nog ff verdergaan met feestje van mijn vader en vrijgezellenfeest van mn vriendin. Ook leuke bezigheden hihi en lekker afleiding! Echt geweldig, is mijn eerste vriendin die gaat trouwen, dus allemaal erg leuk en spannend Liefs, Moon
En Moon, goed je best gedaan Op je banner staat dat je over 7 dagen al mag testen, klopt dat wel? 18de of 19de is mijn NOD (had mn eisprong 4 of 5 feb). Denk ik.... daar richt ik me nu maar even op, maar zien of het zo is. En tja.. als ik van mn normale cyclus uitga krijg ik dus al bruinverlies op 13 of 14 feb. 15 feb afspraak in t ziekenhuis dus het is wel een spannend weekje haha.
Lief banner klopt indd niet meer. Was obv vorige cyclus van 25 dagen, maar nu heb ik als het goed is een cyclus van rond de 30 dagen. Mijn NOD is ook de 19e :-D LOL! Dan lopen we helemaal gelijk op eigenlijk. Spannend spannend! Ennuh...indd 15e is ook spannend voor jou, misschien zien ze dan wel met de echo dat je weer zwanger bent?! Ik hoop het!!! Ik duim voor je meid!! Oja...mijn lieve collega heeft weer over me gedroomd haha: ik krijg een tweeling volgens haar! Wel eng..ik had 2 eitjes..Weliswaar eentje ws niet groot genoeg maar uhmz..tsja..haha dat zou toch wat zijn hey! LOL we hebben er iig flink om gelachen vandaag. Ze heeft al eens eerder over me gedroomd, moet ze ook niet doen, krijg je nachtmerries van haha Hoest met de rest vd girls? Liefs, Moon
Ennuh...we hebben indd weer flink ons best gedaan Vanavond nog maar ff vd zekerheid...een reserve legertje hihi
@Lief en moon: Spannend meiden mijn duimen draaien voor jullie hoor! Nog een weekje en dan weten jullie het... zou geweldig zijn als het raak is voor jullie beide! @All: Morgen eindelijk weer ee bezichtiging van ons huis Zo spannend!!
Ook spannend Flippo! Heb je lekker een appeltaart gebakken haha. Ik denk niet dat ik weer zwanger ben hoor, zou beetje gek zijn dat het nu ineens zo vaak zou lukken he. En met die echo dat is nog op maar 10 dagen na mn eisprong daar is sowieso nog niks op te zien. Misschien kan hij wel mijn baarmoederslijmvlies dan eens opmeten, weten we ook gelijk of dat echt te dun is (daar is oa de utrogestan voor!).
Hoi, Even snel... Sanna was erg huilerig vandaag en ze had weer koorts. Ik heb vanmiddag vrij genomen. Toen ik thuis was, heb ik haar gevoed en toen wilde ze gelukkig wel even slapen maar daarna was ze weer heel hangerig. De koorts liep op naar 39,3 dus nog te overzien maar wel vervelend. Ik denk dat het de tandjes zijn maar nog steeds niets te ontdekken. Heb al een middeltje gegeven tegen de pijn. En nu ben ik bekaf, ik hoop dat ze goed gaat slapen vanavond. Ik zou morgen naar m'n ouders gaan maar dat moet ik nog maar even bekijken. Later reageer ik weer op jullie hoor! Groetjes
@Carrie, wat vervelend dat Sanna ziek is, veel beterschap! @Moon en Lief, dat moet geluk brengen dat jullie op dezelfde dag jullie nod hebben. ik duim voor jullie. @Flippo, en is het nog wat geworden met de bezichtiging?