Gestopt met de pil in juli 2009. Wie nog meer?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door charlene08, 10 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Moon1984

Moon1984 Bekend lid

25 okt 2009
    968
    0
    0
    Juridisch Secretaresse
    Limbabwe
    Aah...carrie arme Sanna! Let maar extra goed op dr en verwen dr maar goed. Sterkte!!

Flippo: indd is er nog wat uit de bezichtiging gekomen? Hoe is het verder?

Lief: hoest met jou meid? En jufd?

Hier ff klote! Vandaag gehoord dat ik indd weer opnieuw geopereerd moet worden...:( Ben zoo boos en zoooo gefrustreerd en zoooo verdrietig! Die operatie ben ik niet bang voor, maar weer die narcose weer die opname weer stoppen met de hormoonbehandeling weer uitstel van zwanger worden dus! We wachten al zooooooo lag (net als Flippo en lief!) en dan nu dit weer. Ik wist het wel al hoor, maar het komt tocht weer ff rauw op je dak. Ik weet ook ff niet wat ik moet doen..althans wanneer? Wanneer ook, het blijft kut, maar aan de andere kant denk ik zo snel mogelijk en aan de ene kant denk ik ook weer nu ff niet en we zien wel, maarja..feit blijft het MOET, dus wanneer ook...klote blijft het! Moet het ff allemaal laten bezinken. Ik hoop gewoon dat ik nu zwanger ben :p Kan ik alles ff uitstellen en dan zien we dan wel (al blijft het dan ook klote natuurlijk). Hmmz..ff gewoon baal baal baal!

Liefs, moon

2. jufD

jufD Bekend lid

10 mrt 2009
    897
    23
    18
    Wat vervelend Moon dat je nu weer geholpen moet worden aan dat oor. Heb je echt pijn aan dat oor of er last van? Want anders kan je de operatie misschien 1 of 2 maanden uitstellen zodat je nog 2 kansen hebt met de juiste dossering van je medicijnen.
    Balen meid, dat dit er weer allemaal bij komt. Ik duim dat je nu gewoon zwanger bent, dat is denk ik de beste oplossing:)

Met mij gaat alles goed. Ik begin er aan te wennen om thuis te zijn en niet te werken. Met Nicholas gaat ook alles goed, hij groeit als kool en is ontzettend lief en vrolijk. Sinds 2 weken begint hij te lachen met geluid, dat klinkt zo grappig. Het leuke is dat hij het zelf grappig vindt dat er geluid uit hem komt, dus dan moet hij daar ook weer om lachen, dikke pret dus:D Disndag moet hij weer naar het consultatiebureau, dan krijgt hij voor de tweede keer prikjes en natuurlijk ben ik erg benieuwd naar zijn gewicht deze keer.

3. Lief

Lief VIP lid

26 sep 2007
    5.059
    2.863
    113
    Hoihoi, zo weer eens even tijd om te posten ipv snel meespieken.

Moon, wat vervelend weer van je oor! Bah, je hebt het allemaal al eens gedaan en nu moet je weeeer. Doe wat goed voelt qua planning, en hopelijk is de beslissing al voor je gemaakt ;)

Juf, fijn dat je aan het ritme van niet werken begint te wennen.. lijkt me wel raar, maar.. het is ook wel mooi om de eerste tijd van je mannetje mee te kunnen maken zo intensief natuurlijk! Vanaf wanneer heb je wel een plek op het KDV?
    Dat lachen klinkt echt hilarisch!

Carrie, hopelijk is sanna alweer wat beter! Hoe is het met jullie?

Flippo, nog wat gehoord van de bezichtiging? Hoe is het verder met jou, al iets van een naderend eitje gespot?

Hier, alweer 3 dagen bruin! Je gelooft het toch niet.. vanaf 6 dpo bruinverlies, flikker toch op ;) Nouja gelukkig had ik me deze ronde wel gericht op; ik word toch niet zwanger laat het maar even op gang komen allemaal. Maar toch wel een teleurstelling omdat ik nu weer niks van mn cyclus snap. Misschien toch geen eisprong gehad?
    Dinsdagmiddag moet ik weer naar de gyn, ben benieuwd!

Groetjes!

4. Lief

Lief VIP lid

26 sep 2007
    5.059
    2.863
    113
    Zoo weer 3.4 km hardgelopen! Afstand leek me verstandiger gezien de spierpijn van de 4 km vorige week ;)

Vannacht heb ik 13 uur! geslapen.. had het even nodig ik was ook zooo moe. Verder weinig nieuws, wat zijn jullie stil! Ik mag van mezelf eigenlijk alleen nog dit topic lezen, dus dan heb ik niks te lezen haha. Wel moeilijk, afkicken van zwangerschapspagina, maar ik werd helemaal gek van al die verhalen hier.
    Heb zelf nog steeds heel lichtjes bruinverlies..

Morgen zou ik mn eerste echo hebben :( Zou vandaag 9 weken zwanger zijn geweest..Nja.. het is zoals het is he. Nu overmorgen naar de gyn! Zin in, weer even daar komen, even praten, even nieuw plan van aanpak.

5. Flippo123

Flippo123 Niet meer actief

@Lief: Heerlijk hardlopen :) Ik kon mij vanmorgen er niet toe zetten hoor om te gaan sporten, maar goed ik heb dan wel vandaag de rest van de dag gewerkt :p
    Maar ik las ook dat je weer last hebt van bruin... pff balen zeg! En morgen idd de afspraak van de echo... moeilijk moment denk ik wel... Nou ik hoop dat ze overmorgen bij de gyn je weer wat vertrouwen kunnen geven voor de volgende ronde meis... Het is je gegund!

@Moon: hoe is t met je meis? Ongelooflijk balen dat die operatie weer over moet (had al gereageerd via hyves :p)
    Mijn duimen draaien nog voor je meis :)

@jufD: Ja ik geloof wel dat je er ondertussen aan gewend bent om thuis te zijn... aan de ene kant wel lekker lijkt me maar aan de andere kant lijkt t me ook wel jammer... vooral als je zoals ik bij jou het gevoel heb erg veel van je werk houdt :)

@Carrie: Hoe gaat t nu met je dochtertje? hopelijk al wat opgeknapt?

@All: Nog geen eitje in aantocht hier... wachten wachten wachten... CD 18 ondertussen...
    Wel hebben we gisteren ons droomhuis gevonden :p Nu ons huis nog verkopen en ik ben gelukkig :p
    Komende woensdag erg spannend aangezien mn schoonvader dan voor ok gaat... spannend... duim duim duim duim voor hem...
    Nu de boel maar afronden hier op mn werk... nog een kleine 40 minuten en we gaan de boel afsluiten..
    Morgen lekker vrij, ben ik zooo aan toe :)

6. jufD

jufD Bekend lid

10 mrt 2009
    897
    23
    18
    Oh wat knap Lief, dat je het hardlopen weer zo hebt opgepakt. Ik ben nog steeds niet begonnen:) Maar ik heb mezelf voorgenomen om in maart weer te beginnen.
    En morgen de dag dat je eerste echo geweest zou zijn, dat lijkt me erg moeilijk. Ik hoop dat de gyn jullie dinsdag goed gaat helpen.

@Flippo, is het niks geworden met de kijkers die je vorige week had voor je huis?
    En wat een geduld moet jij hebben met jou cyclus zeg, wanneer verwacht je je ei?
    Veel succes voor je schoonvader, ik hoop dat alles goed gaat.

Ik heb aankomende week een erg drukke week, we hebben elke dag wel wat. Met als hoogtepunt dinsdag naar het consultatiebureau voor prikjes, ik hoop dat het net zo goed gaat als de vorige keer.
    En ik ga met Nicholas en mijn zus en nicht naar de 9 maanden beurs, ben benieuwd hoe Nicholas dat gaat vinden.

7. Lief

Lief VIP lid

26 sep 2007
    5.059
    2.863
    113
    Ff ego:
    Grr, ik ben ff pissig, vriend zou morgen mee gaan. Nu zegt ie net: ja nee wordt toch wel moeilijk want ik moet patiënten zien dan die ik anders niet kon inplannen. Ja &*#$%$% ik ben weer minder belangrijk dan zijn werk natuurlijk. Kijk het is niet zo erg hij is elke keer nog mee geweest (behalve samenlevingstest), maar ik had er nu op gerekend. Ik durf zelf niet zo heel goed al die vragen te stellen enzo en hij helpt me dan daarbij.

Nouja dat is dan mijn valentijnscadeautje ;)

En ik snáp het allemaal wel altijd, hij is gewoon heel druk en carrière aan het maken en ook ik ga daar uiteindelijk van profiteren, maar soms dan trek ik dat ff niet, zeker op zo'n dag als vandaag die heel mooi had moeten zijn, echo van kindje van 9 weken op valentijn..:( En hij zegt daar dan niet eens meer iets van he.. net als valentijn.. en natuurlijk is dat commerciele onzin.. maar elke vrouw wil wel aandacht toch ;)
    Ik weet dat ik heel veel van hem houd, maar nu ff niet :p

8. Moon1984

Moon1984 Bekend lid

25 okt 2009
    968
    0
    0
    Juridisch Secretaresse
    Limbabwe
    Ah...lief :( Da's niet leuk nee! En zeker niet op zo'n dag als vandaag...wat heel mooi had moeten zijn, wat helaas niet zo mocht zijn, en dan ook nog dit. Carrière enz. is belangrijk, maar toch..JIJ zou het belangrijkste moeten zijn. Ff schelden hier is goed hoor hihi. Sterkte meid!! En wat klote zeg, dat bruin alweer grrrrr!! Ben benieuwd wat de gyn gaat zeggen! Succes iig!

Flippo: inmiddels al wel een eitje gespot? Hoe gaat het verder?

jufD: Wanneer ga je naar de 9mnd beurs? Ik ga donderdag naar de huishoudbeurs/9mnd beurs :) Weet dan nog niet of ik wel/niet zwanger ben, maar is altijd leuk om daar rond te struinen :) Is elk jaar traditie, met mn moeder, zusje, tante en oma, kei gezellig!!

Sorry v mn late reactie, heb het meeegadruk gehad! Vrijdavond beste vriendinnetje geweest, zaterdagochtend in alle vroegte het zusje van mn vriend verhuizen, de hele dag ikea kasten, bed, bank, tafel, nog meer kasten enz. in elkaar gezet (MY GOD WAT EEN ELLENDE!!!! hahaha). Zaterdagavond uiteten en zondag nog even bij schoonzusje geweest en daarna naar verjaardag van mn nichtje. Druk druk druk dus pfft! Wel heerlijk afleiding natuurlijk :). Ik ben alleen sinds gisteren niet echt lekker. Snotverkouden/keelpijn/hoofdpijn blergh! Hoop dat ik niet ziek ga worden, want heb het ook deze week weer lekker drrrukkk. Woensdag verjaardag, donderdag huishoud/9mndbeurs en daarna uit eten. Vrijdagmiddag vrij om tuin van mijn vader te versieren en daarna naar carnavalszitting. Zaterdagmiddag zaal voor pap versieren en zaterdagavond het feest...genoeg te doen dus en geen tijd om ziek te worden. NOD is op de dag van het feest..19 feb...ben benieuwd...Maar goed, ik heb geen hoop..We zullen het zien.

Oja en van mn lieffie een mooie bos rozen en een kei lief kaartje gekregen :)

Liefs, Moon

9. Flippo123

Flippo123 Niet meer actief

@All f kort, moet zo weer weg... CD 19 vandaag, ovutest nog steeds negatief, temp nog laag... nog steeds wachtende dus.

10. jufD

jufD Bekend lid

10 mrt 2009
    897
    23
    18
    @Moon, als Nicholas niet ziek wordt van de prikken ga ik ook donderdag naar de 9maanden/huishoudbeurs!

@Lief, wat balen meid dat je vriend morgen niet mee gaat naar de gyn! Toch heel veel succes, ik hoop dat je zelf al je vragen kan stellen.

@Flippo, ik hoop dat het wachten op je ei snel voorbij is.

@Carrie, hoe gaat het met Sanna, is ze al beter?

Morgen moeten Nicholas en ik naar het consultatiebureau, prikken en meten en wegen. Dat prikken vind ik zo vreselijk zielig, ik heb zelf een hekel aan prikken en ik vind het nog erger om te zien hoe ze Nicholas prikken, dus morgen neem ik mijn zus mee om zowel mij als Nicholas bij te staan:p

11. Lief

Lief VIP lid

26 sep 2007
    5.059
    2.863
    113
    haha juf meer om jou bij te staan dus denk ik ;) veel succes!

Ikbennogsteedsboos ;)

12. Moon1984

Moon1984 Bekend lid

25 okt 2009
    968
    0
    0
    Juridisch Secretaresse
    Limbabwe
    Jufd lol! Misschien zien we elkaar dan wel! Haha! Heelveel succes en sterkte vandaag bijnhet consultatiebureau!

Lief snap dat je boos bent! Ik zou ook echt pissed off zijn! Sterkte

liefs moon

13. Carrie78

Carrie78 Actief lid

14 okt 2009
    394
    0
    0
    Sanna is weer beter maar nu zijn wij zelf ziek :(
    Ik zei afgelopen weekend nog dat ik sinds de zwangerschap niet ziek of verkouden ben geweest. Maar nu ben ik grieperig, lig 's nachts te zweten en voel me lamlendig. M'n man had koorts en heeft nu nog keelpijn. Gelukkig is Sanna weer beter. Maar wel vermoeiend om ziek te zijn terwijl je ondertussen aandacht aan haar moet geven. Maar we zijn allebei thuis dus kunnen we het verdelen. En fijn dat ze nog veel slaapt ;)

Lief: sterkte vandaag bij de gyn! wat sneu voor je dat je vriend niet mee kan, hij heeft iets goed te maken hoor!

Jufd: hopen dat het meevalt met de prikjes, de laatste keer viel het mee toch?

Moon: wat een drukte! Ook een beetje aan jezelf denken he? :p
    Zou leuk zijn als je zwanger rond loopt op de 9 maanden beurs.

Flippo: wachten duurt altijd lang, hopen dat ie gauw komt nu! :)

14. Lief

Lief VIP lid

26 sep 2007
    5.059
    2.863
    113
    Beterschap Carrie!
    Go eitje van Flippo!
    Go baby van Moon!
    En Go JufD voor de prik...uhh ohnee go Nicholas ;) hihi

Zo ik ben weer geweest en wat een top gynaecoloog! Hij was echt superaardig, had iig mn dossier gelezen ;) Nouja viel alles mee in elk geval. Hij heeft even uitgevraagd hoe die miskraamcyclus verliep enzo want dat stond niet zo duidelijk in mn dossier.

Hij vind het positief dat ik de eerste ronde met utrogestan zwanger was, al zei hij wel dat het toeval kán zijn en ik mn hoop er dus niet super op moet richting, maar toch vond ie t wel hoopvol ;) Heb nu zo ongeveer onbeperkt de mogelijkheid om utrogestan te gebruiken, óók als ik zwanger ben. Het is niet bewezen zei hij maar als jij dat wil mag je door gebruiken, geen probleem. Zei hij uit zichzelf trouwens ik hoefde er niet eens naar te vragen. Hij vond het ook goed dat ik bij die miskraam had doorgebruikt zodat ik het gevoel in elk geval niet kon hebben dat het aan het stoppen kon liggen.

Verder kreeg ik een briefje mee voor ovulatietesten, hoefde ik die ook niet meer te kopen. En hij vond dus dat ik vooral met de ovulatietesten en utrogestan moest doorgaan.
    Bij de volgende positieve test moet ik direct bellen en gaan ze bloedprikken.

Dat ik toch zo weinig ongesteld ben (ook met de utro) klopt gewoon omdat die utro alleen maar het baarmoederslijmvlies in stand houdt, maakt t niet dikker ofzo. Dat doet de oestrogeen in het eerste deel van de cyclus. Het kan evt nog zijn dat daar dus nog iets niet helemaal goed gaat maar dat zou dan na een evt volgende miskraam worden bekeken. Maar ik heb wel eens echo gehad voor mn eisprong en toen was de dikte ok, dus ik zal wel gewoon mazzel hebben qua menstruatie ofzo ;)

Over 3 maanden weer terug om even te kijken hoe het dan is, maar mag altijd bellen als ik me onzeker voel ergens over ofzo, en moest vooral met goede moed zo doorgaan. Nouja.. doen we dat he :)

Hij ging in de computer zetten dat ik dus moet bloed prikken en de secretaresses niet lastig gaan doen als ik bel, en dat ik mag vragen om een fax naar de apotheek voor meer utrogestan.

Toen moest ik naar het oude ziekenhuis om die testen op te gaan halen.. nou jees.. NIET te vinden.. zelfs nog bij de receptie gevraagd maar NOG niet te vinden.. Toen kwam ik ook nog eens in een BHV oefening en toen ben ik nog niet niet gillend dat enge donkere hol uitgerend. Vriend gaat maar ff mee als tomtom binnenkort :$

15. Moon1984

Moon1984 Bekend lid

25 okt 2009
    968
    0
    0
    Juridisch Secretaresse
    Limbabwe
    Jee lief wat een verhaal! Haha..nou iig positief gevoel eraan over gehouden! En wat goed dat je die Utrogestan gewoon mag doorgebruiken! Zou mij iig een stuk zekerder gevoel geven toch...Nou nu nog gewoon weer raak schieten en dan PROBLEM SOLVED?! Ik hoop zooo dat je snel weer zwanger bent! En dan moet het beebje natuurlijk wel BLIJVEN PLAKKEN HE!! Ik duim voor je meid! En heb je je vriend nog op zijn donder gegeven? Hoop dat hij het heeft goedgemaakt! En neem hem indd de volg keer maar mee als tomtom! :p haha

Carrie: Wat balen dat jij en je man nu ziek zijn zeg! Pfft heel veel beterschap! En indd..das ff lastig met zo'n kleintje in huis..je kunt niet meer helemaal de rust pakken die je normaal zou pakken en die je dan ook nodig hebt! Wel fijn dat jullie allebei thuis zijn en het "leed" een beetje kunnen delen. Sterkte!

Flippo: hoe is het met je eitje? Al in aantocht? Irritant dat wachten zeg! Pfft..ik weet er alles van! Moet je wat Menopur van me hebben :) hihi. Hoop dat je eitje toch snel komt hoor!! Succes en sterkte en een hele dikke knuff!!

JufD: Hoe is het met Nicholas? Of kan ik beter vragen hoe het met jou is? Hihi. Hoop dat het goed is gegaan en dat hij er niet ziek van wordt!

Hier alles ok. Voel me een stuk beter dan gisteren! Was zo beroerd gister blergh! Maar nu is de verkoudheid los gekomen en zou ik het beste 2 tampons in mijn neusgaten kunnen duwen, maar verder voel ik me weer bijna helemaal goed. Spannend weer met de NOD in aantocht. Ik ben er wel minder mee bezig dan vorige maand moet ik zeggen (misschien moet ik elke weer voor mn NOD zo vol plannen :p), maar goed naarmate zaterdag eraan komt zal ik wel weer gek worden vd zenuwen...ergens geloof ik ook totaal niet dat ik zwanger ben...maar het zou natuurlijk geweldig zijn als blijkt dat ik donderdag gewoon zwanger over de 9mnd beurs heb gelopen...Maar goed...ik droom weer te veel nu haha.

Ga gauw, want mijn vriendin staat zo vd deur! Liefs, Moon

16. jufD

jufD Bekend lid

10 mrt 2009
    897
    23
    18
    @Lief, wat een positief verhaal meid, fijn hoor. Gelukkig bestaan er nog aardige en begripvolle gyns. En goed dat je de volgende zwangerschap gewoon de utrogestan door mag slikken, dat zal vast meer vertrouwen geven. Ik duim dat het snel weer raak is, want dit klinkt allemaal positief.

@Carrie, balen meid dat jullie nu ziek zijn. Gelukkig slaapt Sanna veel, want het is inderdaad moeilijk om leuk met de kleine bezig te zijn als je je zo ziek voelt. Beterschap!

@Moon, wie weet kom ik je inderdaad daar tegen, leuk! En misschien wel slim inderdaad om voor je nod heel veel te doen, dan gaat de tijd wat sneller. Ik duim voor je meid.

Zowel Nicholas als ik hebben de prikken goed doorstaan:D Bij de eerste prik bleef hij weer heel stoer, hij gaf geen kik. Maar bij de tweede kreeg hij een mega pruillip en begon toen echt hartverscheurend te gillen. Ik voelde me echt een soort emotioneel wrak, want ik kreeg er de tranen van in mijn ogen en een brok in mijn keel, hij was zo zielig en hulpeloos. Maar toen ik hem optilde en tegen me aanhield stopte hij vrijwel meteen met huilen, dus hij is gewoon een hele stoere bink en ik een beetje een emo mama:p Natuurlijk is hij ook weer lekker aangekomen, hij weegt nu 7410 gram en is 63 cm lang:$ Ik heb een beer van een kind:D

17. Lief

Lief VIP lid

26 sep 2007
    5.059
    2.863
    113
    Ach juf, beter dit dan dat je je zorgen maakt omdat hij zo klein blijft ;) Als hij straks gaat kruipen zijn alle babyvetjes zo weer weg! Fijn dat het goed gegaan is, voelt hij zich vandaag er niet ziek van?

Moon, owww wat zou dat mooi zijn he, zwanger op de 9maanden beurs. Ik ga zo hard duimen, ik vind echt dat het tijd is voor jou hoor ;) Bij jullie waren de zaadjes toch ook gewoon goed?

Hier.. als het goed is morgen ongesteld, dan heb ik 7 dagen bruinverlies gehad vóór menstruatie.. ben er wel klaar mee.. hopelijk dan kort ongesteld want volgens mij is er niks meer over in die baarmoeder ;) En dan kunnen we eindeluluk weer echt ervoor gaan met een kans!! Heb er zin in.

18. jufD

jufD Bekend lid

10 mrt 2009
    897
    23
    18
    @Lief, jeetje 7 dagen bruin, dat is wel veel zeg. Maar je nieuwe ronde is weer in zicht, ik hoop dat de medicijnen weer goed gaan helpen.

Nicholas is gistervond ziek geworden:( In de middag was er nog niks aan de hand, maar op een gegeven moment werd hij erg hangerig en heel erg warm. Hij is vandaag ook de hele dag ziek geweest, dus veel kreunen, jammeren en willen hangen bij mij, hij is echt een zielig ventje op dit moment. Gelukkig ligt hij nu lekker in zijn wieg te slapen en ik hoop dat hij morgen weer beter is.

19. Lief

Lief VIP lid

26 sep 2007
    5.059
    2.863
    113
    Nah maak er maar 8 dagen van, hopelijk zet het morgen door ;)

En zielig van Nicholas! Maar komt wel vaak voor he na die prikjes... beterschap!

Hier vandaag 2 zwangeren erbij in mijn omgeving (niet dichtbij hoor, meisje van ander forum en de dochter van mijn collega) Beide rond dezelfde datum uitgerekend als ik zou zijn geweest, toch stiekem even slikken.

Mjaaa we gaan gewoon door :cool:

20. jufD

jufD Bekend lid

10 mrt 2009
    897
    23
    18
    Dat zal wel even pijn doen Lief, maar geef de moed niet op. Ik hoop dat je weer heel snel een positieve test hebt en dat het deze keer wel goed gaat. Ik duim dat die medicijnen goed hun werk gaan doen deze keer.

Nicholas is gelukkig weer opgeknapt, wat een draakje is hij zeg, als hij ziek is:D
    Mijn zus is trouwens van de week in het ziekenhuis geweest,ze krijgt binnenkort prikles omdat ze zichzelf moet gaan prikken met medicijnen(volgens mij hetzelfde als Moon), ik hoop maar dat het gaat helpen, want ze is zo leuk met Nicholas maar ik zie ook dat het haar soms pijn doet dat ze zelf niet zo'n lief kleintje heeft.

Deel Deze Pagina