Gestopt met de pil in juli 2009. Wie nog meer?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door charlene08, 10 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Flippo123

Flippo123 Niet meer actief

@Moon: Ow meis zou toch helemaal geweldig zijn dat je dan zwanger over die beurs zal lopen :D Wanneer is je NOD nu precies? Mijn duimen draaien nog voor je hoor!

@Lief: Dat zal wel ff slikken zijn idd... moeilijk lijkt me hoor... dikke knuffel voor je en ik hoop gewoon dat je heel snel weer zwanger bent! Je lichaam weet nu hoe het moet :p

@jufD: Fijn dat je kleintje weer wat is opgeknapt... lijkt me idd ook wel lastig als je zo met je zusje zit! (zit in deelfde situatie met mijn eigen zus maar dan omgekeerd... zij is zwanger van nummer 2, en ik heb nog niets)

@Carrie: Alles goed met je meis?

@All: Operatie van mijn schoonvader is goed gegaan... eft erg last van zijn borstkast, maar goed wat wil je als je borstbeen door gezaagd is... nu maar hopen op een goed herstel!
    Over de bezichtiging: Nog geen nieuws jammer genoed...
    Mijn eitje: Laat zich nog steeds niet zien... CD22 ondertussen... geen cerfisxslijm, geen drukkend gevoel, geen temp stijging, geen posi ovutest... :S t wachten duurt zo wel erg lang hoor :S

2. Lief

Lief VIP lid

26 sep 2007
    5.059
    2.863
    113
    Fijn van je schoonvader, maar wat balen van je cyclus...... ik zou echt gek worden daarvan! Ik vind het absurd dat jij geen medicatie meer krijgt om je cyclus normaler te laten zijn.

3. Flippo123

@Lief: Volgens de gyn is mijn cyclus normaal :S.... naar mijn idee niet om eerlijk te zijn.... eitje rond CD23-26 en een LF van 10 :S... lijkt me niet zoals het hoort te zijn....
    Ze zeggen: als je cyclus onder de 35 of lager blijft is het goed... ja dat kan ik ook met een heeeel laat eitje en een korte LF... met een normale LF zou ik toch eerder richting de 40 dagen gaan maar dat zien zij niet denk ik...
    Kan nooit goed zijn in mijn ogen dat je zon laat eitje hebt maar goed hun hebben er voor geleerd denk ik dan maar, maar frustrerend is t wel :S

temp kaartje: 2a8d20 Ovulation Charts

4. Flippo123

grrr....:x nog steeds negatief :S dit wordt weer een hele lange cyclus :S

5. Lief

Lief VIP lid

26 sep 2007
    5.059
    2.863
    113
    Balen zeg :(

Ik ben ongesteld!! En hoe.. lang geleden dat ik zo ongesteld was, geeft wel goed gevoel; lekker schoon!

6. Flippo123

@Lief: Fijn dat je ongi bent en je weer met volle moed er tegen aan kan zeg :) Nu op met plakbollen naar een plakbaby :)

@All: Begin het ondertussen toch goed zat te worden... iedereen die ik ken waarbij weinig aan de hand is wordt gewoon na een jaar proberen geholpen... maar wij... met 3 slechte zaaduitslagen (0-3 en 5 miljoen zaadjes) en 1 van 66 miljoen (ook dat is wel goed dat weet ik) en mijn klote cyclus... wij moeten proberen tot we ruim 2 jaar bezig zijn (aangezien ik pas terug mag komen als mijn cyclus van mei is afgelopen en zoals het er nu uit ziet is dat half juni en dan zit ik alweer aan de 2 jaar :S)
    Ik baal er zo ongelooflijk van...
    Als we gewoon door mochten gaan emt de IUI, hadden we nu ondertussen al 7!!!! behandelingen kunnen hebben... aangezien we in juni vorig jaar begonnen zijn... misschien zelfs al 8 behandelingen... en aangezien het gross binnen 6 behandelingen zwanger is... en anders over gaat op IVF hadden we dus allang zwanger kunnen zijn...
    Maar nee.... wij moeten door tot we 2 jaar bezig zijn...
    Mijn cyclus is volkomen normaal volgens de gyn.... nou sorry hoor... maar naar mijn idee is het niet normaal als je op CD 23 nog steeds geen posi ovutest hebt... als ik het zo bekijken heb ik op zijn vroegst op CD 26 een eitje... als hij morgen wel posi zal zijn... beetje laattoch? Bijna 2 weken later dan normaal zou zijn...
    pfff sorry hoor maar moest mn frustraties even kwijt... ik baal gewoon zo ongelooflijk van dit alles! En de ene na de andere zwanger schiet uit de gornd om me heen... is t niet mn zus dan is t wel een vriendin, is t niet een vriendin is t wek mn buurvrouw, is t niet mn buurvrouw is t wel mn nichtje... grrrr....

7. Lief

Lief VIP lid

26 sep 2007
    5.059
    2.863
    113
    Nou ik snap je frustraties wel hoor.. kan je niet weer teruggaan naar dat eerste ziekenhuis, daar deden ze tenminste IUI..

Ik vind zegmaar de combi van vage cyclus + sterk wisselende zaadkwaliteit wel iets waar je niet tot 2 jaar meer door zou moeten lopen. En die VCM 66 vind ik nog niet eens zo supergoed ofzo..

Kun je niet weer eens bellen ofzo en het rustig uitleggen? Ik snap dat ze niet snel zullen ingaan op iemand die boos en hysterisch doet, maar als je gewoon een nieuwe afspraak maakt en eens dit gewoon vraagt en verteld? Of is dat echt een mission impossible?

Ik zou willen dat ik iets voor je kon doen maar helaas..

8. Lief

Lief VIP lid

26 sep 2007
    5.059
    2.863
    113
    En dan even ego:

Ik vind het ook maar lastig te geloven dat er bij ons niks is en het gewoon pech is hoor zoals er wel wordt gezegd.. Of dat puur die utrogestan zou gaan zorgen dat ik weer zwanger raak.

Soms ben ik positief en denk ik: ja nu met die medicatie moet het gaan lukken, maar regelmatig denk ik ook.. ja tuurlijk.. ik geloof er geen klap van, kan ik nu weer 1,5 jaar voor niks lopen zenuwen zeker.. want bij mij gaan ze natuurlijk nu helemaaal geen IUI ofzo meer doen omdat ik na ruim 1,5 jaar een keertje 2 krappe weekjes 'zwanger' ben geweest...

9. Flippo123

@Lief: Meis jou gevoel begrijp ik ook wel :) Vooral nadat je een vmk hebt gehad... Ik hoop dat je gewoon snel weer zwanger bent en dat het nu mooi gaat blijven plakken de volle 9 maanden! Hele dikke knuffel voor je!

@myself: Tja bellen... ik heb het al zo vaak geprobeerd te vragen... boos of hysterisch wordt ik absoluut niet, ik vraag gewoon om verduidelijking zoals je zelf ook zou doen.boos worden berijk je niets mee... Ik weet niet waar je dit vandaan hebt dat ik boos of hysterisch zou reageren aan de telefoon.
    Maar goed... ik heb met mn mannetje afgesproken een gewone afspraak op de poli af te spreken gewoon om wat verduidelijking te krijgen enzo... we hebben namelijk allebij erg het gevoel dat we hier niets mee op schieten...
    Terug gaan anar mn oude ziekenhuis... no thanks... door hun ben ik op de operatie tafel beland... niet zo veel zin in om dat weer mee te maken :p Liever een relatief gezond lichaam dan IUI als ik dan moet kiezen :p
    Ach we wachten wel weer af... hopelijk morgen een posi ovutest...

10. Lief

Lief VIP lid

26 sep 2007
    5.059
    2.863
    113
    Haha ik zie dat die zin totaal verkeerd over komt :D Ik bedoelde helemaal niet dat jij hysterisch en boos bent haha. Ik bedoelde alleen te zeggen: rustig met hun het gesprek aan gaan, en niet je emoties daar laten meespelen. Was alleen een goede raad.

Beetje jammer he dat je dan niks kan nu.. Ow wacht ik las niet goed; goed dat je die afspraak gewoon plant, want aan de telefoon kun je zo weinig, en dan kun je gewoon even in gesprek gaan met de gyn, over hoe dit voelt enzo. Ik als ergens anders een meisje dat terug ging en zei dat ze het niet meer trok en ze kreeg zo IUI :$ (september 2009 gestopt topic).

11. jufD

jufD Bekend lid

10 mrt 2009
    897
    23
    18
    @Flippo, het is toch eigenlijk ook gewoon te gek dat ze nu niks voor jullie doen, en dat terwijl je eerder wel iui hebt gekregen. Helemaal omdat niet al jullie uitslagen goed waren en dan ook nog je lange cyclus erbij, dat zou toch genoeg moeten zijn om je te helpen zou je toch denken. Goed van je dat je een afspraak gaat maken, dan kun je proberen aan de gyn jou gevoel uit te leggen, ik hoop echt voor je dat ze iets voor je gaan doen.

@Lief, hoelang mag jij nu de utrogestan gebruiken voor je weer naar de gyn moet? al hoop ik natuurlijk dat het deze keer goed aanslaat en je er niet meer heen hoeft.

Omdat Nicholas ziek was ga ik kon ik donderdag niet naar de 9maandenbeurs dus nu ga ik morgen. En omdat mijn man vrij laat ik Nicholas thuis bij hem. Dit is de eerste keer dat ik zonder hem wegga, en ik vind het best spannend, maar ik kijk er ook naar uit om een paar uur voor mezelf te hebben.

12. Moon1984

Moon1984 Bekend lid

25 okt 2009
    968
    0
    0
    Juridisch Secretaresse
    Limbabwe
    Lieve meiden,

Ik heb eindelijk ff tijd om te reageren.

Lief en Flippo: ik snap jullie gevoelens heel goed! Lief, bij jou is het wel positief dat je zwanger was, maar ik snap dat je denkt "zwanger" en dat je baalt dat dat er nu voor zorgt dat jullie misschien geen behandeling oid krijgen, maar...je lichaam weet nu wel hoe het moet nu, dus wie weet.. ;) Probeer positief te blijven! Flippo: ook ik moet eerlijk bekennen dat ik niet snap dat ze jullie maar laten aanmodderen zo lang..Ik had precies hetzelfde als jij: veel te lange cyclus (mijn gyn vond dit echt te lang!!)! Het zaad van mijn vent is wel gewoon helemaal goed en wij kunnen zo beginnen met hormoonbehandelingen, weliswaar wel nog gewoon met klussen en geen IUI ofzo, maar toch..Ik meen me zelfs te herinneren dat de gyn destijds zei dat eisprong tot 20e dag acceptabel is, al is het lang, maar dat het niet boven dag 20 moet zitten...ik had ook vaak dag 25 of 30 pas en dit was voor hem meteen een reden om me aan de Clomid en later Menopur/Pregnyl te zetten. Goed dat je een afspraak hebt gemaakt! Wijs ze ook eens op zoveel anderen (alleen al hier op dit forum) die behandeld worden..Ben heel benieuwd wat eruit komt. Frustrerend gewoon! Maar ook jij, probeer positief te blijven! Het moet gaan lukken, ik weet het zeker!!!

En hier zojuist weer het eerste rose gespot..dus game over. Had geen hoop en heb nu ook geen hoop meer. Balen, maar ik had mezelf al ingedekt. Zelfbescherming :). Wel heel sneu, want nu had mijn ventje er heel veel moeite mee...Heb hem net echt ff moeten troosten, ach arm ding! Ja het is gewoon klote! Ik vraag me ook af of het ooooit zo mag zijn?! Maar goed het is een leuke dag vandaag, vanmiddag de feestzaal versieren en vanavond PARTY TIME!! Mijn vader wordt 50 :). Ben blij dat ik me op de voorbereidingen en het feest kan focussen. Heerlijk he..die struisvogelpolitiek hihi. Nee zonder gein, het gaat goed. Misschien dat ik mijn dip nog krijg als ik weer een emmer moet onderbinden, maar vooralsnog...

Fijne dag meiden en go girls!! Liefs, Moon

13. Moon1984

Moon1984 Bekend lid

25 okt 2009
    968
    0
    0
    Juridisch Secretaresse
    Limbabwe
    O ik vergeet iets: Jufd, wat sneu dat Nicholas nog ziek was. Gelukkig dat je alsnog kunt gaan. En zonder je mannetje, zal wel wennen zijn geweest, maar zoals je zelft zegt ook wel lekker om ff wat tijd voor jezelf te hebben! Hoe was het? En is Nicholas weer helemaal beter?

14. Lief

Lief VIP lid

26 sep 2007
    5.059
    2.863
    113
    He Moon, het lijkt ons alledrie wel niet gegunt he potverdorie! Bij mij werkt de struisvogel ook het beste hoor ;)

Flippo misschien moet je dus maar naar Moon haar gyn (ff NL doorkrossen geloof ik ;)) Nee maar lees maar ook eens in dat sept gestopt topic, dat meisje had het ook supermoeilijk had pas over paar maanden de afspraak na dat half jaar zelf proberen en nu krijgt ze gewoon IUI. Hopelijk lukt het jou ook! Laat je weten wanneer je die afspraak hebt want dan ga ik die gyn van jou gewoon in mn gedachten even beinvloedden ;)

Juf, ik moet 18 mei weer even terug, maar er is niks meer bekend over hoe nu verder, er staat geen IUI of wat ook in het vooruitzicht, best lastig, maarrr.. ik hou ook gewoon goede moed, het moet lukken met de utro!

15. Flippo123

@all: ff kort, CD24 nog geen ei gespot...

16. jufD

jufD Bekend lid

10 mrt 2009
    897
    23
    18
    Nou, mijn dag is vandaag ook heel anders gegaan dan verwacht. Om 11 uur was ik samen met mijn zus bij de 9maandenbeurs, en ik vond het eigenlijk best fijn om even helemaal tijd voor mezelf te hebben. Belt na een half uur manlief op dat Nicholas niet uit de fles wil drinken en helemaal overstuur aan het huilen is. Dus ik zeg nog probeer het anders met een lepeltje of wacht even een kwartier en probeer het dan nog een keer. Belt hij 10 minuten later weer op dat hij wil dat ik naar huis kom want het lukt hem niet. Dus ik heb 3 kwartier van de beurs mogen genieten en kon toen alweer naar huis:( Ik heb net wel even goed met mijn man gesproken, want ik ben toch best wel teleurgesteld dat ik niet eens een paar uur weg kan.

17. Moon1984

Moon1984 Bekend lid

25 okt 2009
    968
    0
    0
    Juridisch Secretaresse
    Limbabwe
    Flippo: Wat ontzettend balen zeg hej! Pfft...ik hoop dat je snel die afspraak hebt en dan toch ff duidelijk kunt maken dat het zo niet langer kan! Zo frustrerend! Dikke knuff meid!

JufD: Jeetje...wat ontzettend vervelend! Denk je ff lekker een paar uurtjes voor jezelf te hebben...Goed dat je ff met je man gesproken hebt, want het moet toch echt mogelijk zijn om even een dagje weg te gaan....Meid, echt sneu voor je, je had je er zo op verheugd :(. Ook een dikke knuff voor jou meid!

@hier: we hebben zo'n geweldig leuk en gezellig feest gehad voor pap gisteren! Zoo leuk!! Echt geslaagd!!! Mijn vader vond het ook echt geweldig hihi! Nu lekker bankhangen! Straks wel nog ff strijken en dweilen en vanavond nog ff bij mn ouders langs om foto's te kijken :). Ongi is nog niet doorgebroken, maar dat zal snel vandaag of anders morgen zijn. Morgen dus ws weer de gyn bellen. Ik weet eigenlijk niet zo goed wat ik moet doen ivm die operatie, maar vriendlief wil er deze maand sowieso nog voor gaan..ik denk dat we dat dus maar doen en daarna zien we wel verder. We willen het zoo graag!!! Misschien is 3x wel scheepsrecht???!!

Fijne dag allemaal!! Liefs, Moon

18. Lief

Lief VIP lid

26 sep 2007
    5.059
    2.863
    113
    Hoihoi!

Juf wat jammer :( mannen moeten geloof ik toch wat meer groeien in dat papa zijn he.. goed dat je het met hem besproken hebt, want natuurlijk moet jij een dag (of weekendje) weg kunnen!

Moon, fijn het zo'n mooi feest was, maar wat balen he van die ongesteldheid.. (die er dan nog wel niet is maar je voelt meestal zelf wel of hij echt gaat komen). Nu maar snel op naar die 3 keer is scheepsrecht hoor!!

Flippo, stom ei van jou.. *stuurt eispringpowers*

Hier: heb zó'n zin in de nieuwe ronde!! Dagen schiet eens op :D Ik ga me er ook gewoon vol instorten, jammer dan dat de teleurstelling groter is dat kunnen we dan ook wel weer aan. Ik ga gewoon weer voor die 2 streepjes op de test over een dag of 28!! We gaan het SMEP plan volgen ;) Nou doe je dat normaal eigenlijk al vaak wel hoor, maar ga het ff precies volgen, alle kansen benutten! (moet alleen ff zien want de dag van de positieve ovutest kunnen we seks hebben maar daarna moet ik bolletjes gaan gebruiken dus is het beetje zalfsmurrie daar dan ;) http://www.zwangerschapspagina.nl/zwanger-worden-clubs/229669-grote-smep-topic-deel-5-a.html

19. jufD

jufD Bekend lid

10 mrt 2009
    897
    23
    18
    @moon, wat leuk dat het een geslaagd feest was voor je vader. Balen dat je ongi eraan gaat komen, maar dan is het daarna inderdaad 3 keer is scheepsrecht.

@Lief, wat goed om te lezen dat je zo positief bent! Ik dacht trouwens dat je die medicijnen moest slikken, maar zo aan je verhaal te lezen moet je die inbrengen?
    En veel succes met smeppen:D

@flippo, hoe gaat het meid, heb je al een ei gehad?

@Carrie, hoe gaat het met jou en met Sanna?

Ik heb vandaag een lekker rustig dagje gehad, niet zoveel gedaan. Vandaag heeft mijn man weer gepropeerd om Nicholas een flesje te geven, maar het lukte weer niet(terwijl het hiervoor altijd goed ging), en bij mij lukte het wel. Ik snap echt niet zo goed waarom die kleine bij hem niet uit de fles wil drinken, dus ik heb nu met mijn man afgesproken dat hij elke dag gaat oefenen met dat flesje, al is het maar een klein beetje melk, want ze zullen er allebei toch aan moeten wennen.

20. Lief

Lief VIP lid

26 sep 2007
    5.059
    2.863
    113
    Ik denk dat de papa nu een beetje gestresst is hierdoor en dat Nicholas dat voelt :) Doorzetten idd, komt goed!

En ja moet ze 3 keer per dag vaginaal inbrengen.. is nogal wat. En dat loopt er ook weer beetje uit, witte zalf. Niet vies opzich maar irritant. De bolletjes zijn heel klein hoor dus het valt ansich wel mee.

Ik ben soms ook wel verdrietig/wanhopig/teleurgesteld/boos en alles tegelijk, maar daar word mijn leven alleen maar minder leuk van, dus ik probeer die momenten tot het minimale te beperken :) En voor mn gevoel hebben we nu al zoooolang niet meer echt geprobeerd zwanger te raken (sinds eind december!) dat ik er echt weer zin in heb. Die laatste eisprong kwam zo onverwacht dat dat niet zo meetelt haha.

Deel Deze Pagina