Hier cd7 en nog altijd wat bruinverlies. Dat betekent dus dat ik nu al vanaf 10 februari, bruin-bloed-bruin verlies. Pff dat is nu al de 15de dag dus he!! Ben zo blij dat ik deze maand weer aan de utro kan, al is het alleen maar daarvoor! Want zolang dus ook al geen seks Nu was dat bruinverlies deze maand wel extreem vroeg (6 dagen na ei ipv 9) maar in mijn natuurlijke cyclus zit ik dus altijd een dag of 14 gemiddeld met bruin en bloedverlies he.. pfft. Eigenlijk zie ik nu pas in dat dat wel echt belachelijk is.
Hey girls! Daar ben ik weer... Na een weekje flinke griep deze week weer aan het werk geweest. Het gaat gelukkig weer goed hier! Flippo: fijn dat je weer afspraken hebt kunnen maken met de gyn, het is toch echt niet de bedoeling dat je nog jaren zelf gaat proberen. Succes met prikken en alles! Lief: dat bruinverlies blijft toch ook wat he? Ik heb het ook, vooral lang na de ongesteldheid. Gehannes met inlegkruisjes. Wel goed dat je gevoel zo goed is voor de volgende ronde, zet 'em op! Moon: heel goed om even de tijd te nemen voor het zwanger worden, geeft een hoop rust denk ik. Die operatie komt dan wel, je hebt ieder geval geen last van je oor? Ook goede vibes voor deze ronde, helemaal goed! JufD: wat een mooie foto's weer, ook een lekkere lachebek! En toch maar wat vaker ertussenuit zodat de mannen eraan wennen dat ze ook wel eens zonder mama thuis zijn Ik ben gestopt met borstvoeding. Laatste tijd ging de ochtendvoeding niet meer, want ze had er niet genoeg meer aan dus dan toch nog een fles. Vorige week toen ik ziek was, zijn we 's ochtends helemaal op de fles overgestapt. En de avondvoeding heb ik nu ook afgebouwd. Het is mooi geweest. Ze is vandaag precies 7 maanden. Ze eet nu ook steeds meer erbij zoals fruit, avondeten en toetje. En nu gaan we ook met brood beginnen, van de week heeft ze al een korstje gehad. Leuk hoor. Zal ook weer wat nieuwe foto's plaatsen!
@Carrie, gelukkig ben je weer helemaal beter. Leuke foto's weer van Sanna, en ze is alweer 7 maanden, wat gaat het snel zeg. Jammer dat de borstvoeding nu over is, maar 7 maanden is inderdaad wel een mooie tijd. @Flippo, wat goed dat ze je nu toch weer gaan helpen in het ziekenhuis. @Lief, vervelend zeg dat bruinverlies, zo ben je er wel een heel groot deel van je cyclus zoet mee.
Carrie fijn te horen dat je weer beter bent! En sanna alweer 7mnd! Leuk dat ze steeds meer gaat eten hè! 7mnd borstvoeding is echt knap hoor! Lief dat bruin is ook om gek v te worden! Gelukkig dat hè de utrogestan mag doorgebruiken! Flippo wat n fijn nieuws! Benieuwd hoe het uiteindelijk allemaal loopt ! Vanmorgen bij de gyn alles goed dus nu 3e ronde met menopur/pregnyl! Apotheek had t weer eens niet op voorraad dus morgen begin ik! Heb er helemaal zin in! Goed gevoel nog steeds! En carrie ik heb zo geen last v m'n oor alleen slecht gehoor maar daar ben ik aan gewend Liefs
Zo...rustig hier! Net weer de eerst spuit Menopur gezet Nog leuke plannen vh weekend meiden? Ik heb eindelijk eens een heerlijk rustig weekendje! Zo lekker met mn mannetje op de bank hangen! Fijn weekend meiden! Liefs, Moon
@Moon: Super dat de eerste spuit weer gezet is... hopelijk een top ronde voor jou met POSITIEF resultaat @All: Druk weekendje hier... vandaag mn 2e dag werken van een reeks van 6 dagen achter elkaar werken pff....
Wat is het hier rustig geweest dit weekend. Wij hebben hier vooruitgang geboekt. Nicholas heeft gister en vandaag uit de fles gedronken bij zijn papa Niet uit die breastflow trouwens, dat ding werkte echt niet, maar gewoon uit een nuby fles die we uit de blije doos hadden. Gister zijn we naar mijn oma en opa geweest, en het is te merken dat Nicholas nu een beetje een ritme krijgt, want zelfs daar is hij netjes om 18.00 uur in slaap gevallen en niet meer wakker geworden tot we naar huis gingen. @Moon, fijn dat de eerste spuit weer is gezet. merk je er nu iets van dat de dossering hoger is? @Flippo, zwaar zeg 6 dagen achter elkaar werken, ben je dan daarna ook een paar dagen achter elkaar vrij?
Haai, wij waren het weekend bij mijn ouders dus lekker het land weer doorgecrost! Niet zoveel te melden, begonnen met ovutesten en we gaan het wel weer zien! @Juf, fijn van de fles! @Carrie, leuk om weer wat van je te lezen! En je hebt de borstvoeding toch een mooie tijd gedaan @Moon, ook weer lekker gestart met de volgende ronde! @Flippo, brr lang werken, succes! En broed ze op je eitje
Juf wat heerlijk dat het gelukt is met je twee mannen Ook fijn dat Nicholas nu echt een beetje een ritme begint te krijgen. Geniet ervan meid! Ik merk indd nu meer vd Menopur, althans geen echte klachten ofzo hoor, maar ik merk dat ik veel meer steekjes/gerommel in mijn buik/lies voel. Wel prettig, want ik voel nu gewoon echt dat mn lichaam flink aan het werk is nu nu . Moet ook he! Haha. Ik moet wel zeggen dat ik dat de vorige keren, ondanks de hele kleine hoeveelheid, ook wel een beetje had, maar nu echt duidelijk meer. Goed teken dus Vrijdag weer terug...ben benieuwd! Zou echt super zijn als ik misschien dan al de Pregnyl mag zetten, en anders wellicht een aantal dagen later..Ik ben ook zo positief deze ronde tot nu toe! Hoop echt dat ik dit gevoel kan vasthouden hihi. Lief: gezellig, naar je ouders geweest! Soms heb je dat echt ff nodig he hihi. Succes weer voor deze ronde! Flippo? Carrie? Hoest met jullie meiden? Liefs Moon
@Moon, fijn dat je er meer van voelt, dan doet je lichaam toch meer dan de vorige keer. En vrijdag al die andere spuit zetten zou mooi zijn, dan heb je een korte cyclus en kan je dus snel testen
Haha precies juf zou echt mooi zijn! Zeker als die test POSITIEF is hsha maar goed, eerst is er nog werk te doen
@Moon, ik duim heel hard voor je meid, het zou toch mooi zijn als het deze keer gaat lukken. Ik krijg hier zo een vriendin op visite, maar ik heb er niet veel zin in. De laatste paar weken kan ik haar niet zo goed meer verdragen, weet eigenlijk niet waarom want we zijn al heel lang vriendinnen. Ik hoop maar dat de tijd snel gaat en ze niet te lang blijft plakken.
Thanks juf, ik hoop het ook zo Ojee..wat balen! Er is dus niks voorgevallen tussen jou en haar? Hmz...soms kun je dat hebben ja..Hoop dat ze snel is gegaan, of dat het heel gezellig was uiteindelijk Vandaag van mijn allerliefste collega/vriendin gehoord dat ze op zoek gaat naar een nieuwe baan... Ik snap haar helemaal, want op dit moment is het al een tijdje niet meer zo geweldig bij ons qua beleid/oneerlijkheid, maar ik baal er zo van. Het voordel van mij is dat ik nog leuk werk heb, maar zij niet meer, omdat ze voor een andere baas werkt, dus ik heb iig mijn werk wat ik erg leuk vind, maar zij heeft dat dus totaal niet meer. Ze zit gewoon tegen een burn-out aan, echt vreselijk. Goed gesprek met haar gehad, maar het is wel echt klote..ik blijf straks op onze afdeling degenen die het langste daar werkt en heb mijn lieve vriendin/college niet meer...we zijn zo'n goed team altijd en daar gaat verandering in komen...ze heeft nog geen nieuw baan, maar goed, ze is een goude kracht dus ik weet zeker dat ze snel iets anders vindt Heb gelukkig nog een aantal hele lieve collega's op de andere afdeling, en mijn baas is echt fijn om voor te werken, maarja...zij is echt mijn maatje en we kunnen alles delen op het werk. Onze vriendschap blijft, dat gaat nooit meer kapot, maar ik zal haar echt gaan missen zeg...pfft. echt ff balen! En dan ben ik al zo'n jankerd op dit moment door die hormonen haha het was een heftig dagje dus..zij in tranen..ik in tranen... Ik hoop voor haar dat ze snel iets anders vindt...maar voor mij hoop ik dat ze nog ff blijft . Maar goed.haar geluk/gezondheid zijn het allerbelangrijkste, dus ze maakt de goede keus! Zo...vertel niet veel te melden eigenlijk. Zo lekker ff een stuk wandelen met een vriendin en ff bijkletsen, gezellig! Liefs, Moon
@Moon, wat balen zeg dat je collega weggaat, soms heb je zo'n klik met iemand op het werk dat het meteen een stukje minder leuk wordt als zo iemand weggaat. Die vriendin was gelukkig na 2 uurtjes weer weg. Er is niks voorgevallen hoor tussen ons, maar het lijkt wel alsof we niks meer hebben om over te praten. Verder kregen we net te horen dat de zus van mijn man zwanger is, al 17 weken Ze had het weken eerder al aan andere mensen verteld en had eigenlijk verwacht dat we het via via wel te horen zouden krijgen, maar aangezien ze niks van ons hoorde stuurde ze toch maar een sms met het nieuws. Beetje raar al zeg ik het zelf. Flippo, Lief en Carrie, hoe gaat het met jullie?
Beetje raar ja JufD.... Hier ist wat minder, meer werkissues.. Ik twijfel of ik hier wel moet blijven zitten, maar wil zo graag een kindje en een koophuis en een vast contract is nu veel waard. Ik ben ook nog kostwinner nog steeds natuurlijk, salaris van vriend is te flexibel nog hoewel hij wel een vast contract heeft hoor. Bovendien vind ik mijn werk wel leuk, maar heb iets te weinig werk. Ga nu wel 1 dag in de week ziektevervanging doen van iemand, ergens helemaal anders in de organisatie dus hopelijk ga ik me daar wat blijer door voelen. Ik weet ook niet precies wat het is, maar ik wil eigenlijk niet weg. En nu ga ik zo twijfelen, stel dat ik komende 2 jaar nog niet zwanger raak, dan zit ik daar nog, wat moet ik precies met mn leven, wat wíl ik.. zucht. Nouja volgende week begin ik 2 halve dagen daar te werken hopelijk is het leuk. Vind het nu vooral eng daardoor ben ik vast ook zo dippig Hier nog geen positieve ovutest, tis ook nog maar CD13. Wel aan de klus maar tis redelijk 'verplicht'. Dat kunnen we wel verder, geen problemen mee maar eigenlijk ben ik dat ook spuugbeu hoor.. wil gewoon weer spontane seks. Weet je als ik zwanger zou raken zou dat ook zoveel oplossen, hoef ik niet meer fulltime te werken, mijn werk nu is gewoon hartstikke leuk... parttime . En volgens mij wordt je werk dan toch meer bijzaak eigenlijk... en nu is het natuurlijk hoofdzaak omdat dat alles is wat ik doe zo ongeveer.. Nouja studiekeuze/werk is altijd al mijn probleem geweest hoor dus dat duikt af en toe weer op. Moon ik deel dus even werkdipje met je, al is het bij jou om een andere reden. Ik heb ook een paar collega's en als die weg zouden gaan kan ik ook wel gaan, want met een aantal houd ik het nog geen week uit ben ik bang omdat ze niet mijn mentaliteit (niet zeuren maar je schouders er onder en hard doorwerken) hebben. Nou lekkere klaagzang zo op de vroege morgen.. ik ga maar eens anders kom ik nog te laat ook
Hey meiden... ff niet hier geweest... Nou vandaag lekker mijn dagje vrij na 6 lange dagen werken en een berijkbaarheids dienst afgelopen nacht. Dan slaap je ook niet lekker om eerlijk te zijn met zo'n telefoon naast je oor wetende dat je ieder moment met de meest onbenullige vragen wakker gebeld kan worden haha Maar goed ik heb uiteindelijk zelf gekozen voor dit werk of niet ? Dat werkdipje waar Lief & Moon het over hebben, tja jammer genoeg herken ik dat ook... Hier kriebelt het al best een tijdje om weer eens wat anders te gaan doen. Ik weet het, pas net een jaar klaar met deze opleiding, maar werk in totaal al wel weer 4 bijna 5 jaar binnen de dialyse. Daarnaast komt ook nog eens dat er een mogelijkheid is gekomen om te solliciteren op mijn droombaan, ambulance-verpleegkundige bij de RAVU! Tja en dan komen die tegenstrijdige gevoelens boven van: ja maar wat als ik nu zwanger blijk te zijn? Het is wel weer een opleiding van 18 maanden! Maar aan de andere kant, ik wil mijn carriere niet op een waakvlammetje zetten ivm onze kinderwens... voor t zelfde geld duurt het nog 2 jaar voor ik een keer posi mag testen, dat weet je gewoon niet jammer genoeg! Naja misschien dat ik gewoon een poging waag om te solliciteren en als ze me echt graag willen hebben en ik blijk toch zwanger, misschien dat er dan ook wel weer een mooie oplosing voor komt... Daarnaast komt het ook nog dat we nu bijna een jaar ons huis te koop hebben staan en dat we hem nu echt heeeeeel graag kwijt willen ondertussen! We hebben namelijk echt een droomhuis gevonden! Een vrijstaand huis een paar dorpen verder op! Moet wel het een en ander aan gebeuren want het druipt er van af dat er een oud stel in heeft gewoont.... Een keuken uit het jaar 0, badkamer uit het jaar 0 hahaha maar verder is het huis in perfecte staat! Oooow wat kriebelen dat soort dingen dan toch erg he hahahaha! Nog even een nieuwtje over mijn schoonpapa, nog een reden waarom ik ff niet online ben geweest... Het gaat ff wat minder met hem namelijk, gisteren is hij weer opgenomen in het ziekenhuis ivm ritmestoornissen... Gelukkig is het waarschijnlijk een kwestie van medicatie aanpassen! Vandaag weten we meer, spannend dus! Heb eergisteren mijn hyves-vriendjes eens flink opgeruimd, ik had zo verschrikkelijk veel mensen van vroeger er tussen staan (een stuk of 120) waar ik nu geen contact meer mee heb. Op zich wel leuk om te weten wat er in hun levens speelt, maar uiteindelijk wat moet ik er mee? Ik kan er niets mee en ken ze amper meer, dus maar even flink de bezem er door heen gehaald! Nu alleen nog oud collega's, famillie en echte vrienden er in staan! Daar heb je uiteindelijk toch het meeste aan Ow wat is het toch heerlijk weer buiten trouwens... zit met mn laptopje op de bank heerlijk in het zonnetje! Als ik dit stukje heb afgetikt trek ik lekker mn boots aan en mn warme jas en ga ff een rondje door het centrum wandelen (woon in het centrum) Gisteren een grote bos mooie rooie rozen van mn liefie gehad, die pronken nu mooi in mn RVS vaas !!! Nou verder, weinig te melden, alleen dat ik nu EINDELIJK een keer geen PMS klachten heb! Ben deze cyclus begonnen met Tarwekiemolie kapsules tegen PMS klachten en ze lijken echt te werken! Aangezien ik altijd PMS klachten heb zoals een gevoelige onderbuik (blijvende ovulatiepijn lijkt het wel een soort van) en dat heb ik nu eindelijk niet Nou het is een leuk ego stukkie geworden haha sorry hiervoor!
Owww dat moet ik ook eens proberen dan.. ik heb ook onwijs last van PMS maar dan alleen qua stemming. Ik ben echt depri dan! Ook in de maand dat ik zwanger was btw.. bepaald soort hormoon dan blijkbaar toch? Lastig wel he dat je door je kinderwens niks wil uitstellen maar soms wel doet of moet! Ik ben weer wat postiever, het inwerken vandaag was leuk, dus mooi nieuwe uitdaging, kan ik nog mooi ff blijven zitten. En wie weet waar dit weer toe leidt! Ow en ik zou zeggen: gewoon solliciteren en zien hoe het loopt. Gaaf trouwens Ik kom uit een hulpverleningsfamilie (paps en broertje bij de vrijwilligebrandweer, paps rijdt ook op de strandambulance/jeep, broertje zit ook nog bij reddingsbrigade, en jongste broertje bij de jeugdbrandweer!). Ik heb er alleen zelf totaal niks van meegekregen, vind alles eng haha. Mijn vader heeft nog geprobeerd ambu chauffeur te worden = zijn droombaan, maar uiteindelijk tweede geworden en alleen afgewezen puur op woonplaats, die andere woonde gunstiger. Heel jammer voor hem en nu is hij te oud om nog te leren vind hij zelf. Kun je evt terugvallen voor even op het salaris van je vriend? Ik vind wel dat 1 van de 2 een stabiel en goed inkomen moet hebben qua kinderwens/huis namelijk. Sterkte voor je schoonpaps hopelijk is het alleen bijstellen van medicijnen! Groetjes aan de rest!
Meiden! Leuk weer iets van jullie te horen! Flippo en Lief balen..lijkt wel of het werk van ons allemaal niet helemaal meezit. Ook ik denk er steeds vaker aan om wat anders te gaan doen, al lig dat niet aan het werk zelf, maar meer aan mn (nieuwe) collega's, met indd een andere mentaliteit: ieder voor zich en god voor ons allen, terwijl ik en mijn andere collega's (waarvan ik er gelukkig nog 3 heb, maar er nu dus 1 weggaat...) juist echte collega's zijn in de betekent van het woord. Elkaar helpen waar kan, goede communicatie, interesse en HART vd zaak ipv HARD vd zaak...Maar goed, kennelijk zijn wij van die miepkes haha. Het interesseert mensen niet en de bazen zien het niet/willen het niet zien...te druk met hun zelf en hun werk! Dat kan zoooo frustrerend zijn! Daarnaast zijn er ook te erge dingen gebeurd, een collega van ons die verhalen de wereld in heeft geholpen en dan zeggen dat WIJ dat gezegd hebben..uiteindelijk hebben we kunnen aantonen dat wij het echt niet gedaan/gezegd hebben, maar toch..er is iets kapot..je kunt niemand (behalve de 3 waar ik het over had) meer vertrouwen en dat terwijl wij juist zo'n spontane meiden en lolbroeken zijn. Je moet je daardoor zoo aanpassen en zo op je woorden letten. Bij mijn collega is er gewoon iets gebroken, ze vindt het werk niet meer leuk en daarnaast dus ook alles er om heen. Zoals ik al zei is mijn geluk dat ik voor een andere baas werk, maar toch..het gaat een stuk minder leuk worden. Ik merk ook aan mezelf dat ik vaker aan de zorg denk (terwijl ik vroeger echt zoiets had van noooit in de zorg haha)..Overal is wat hoor, maar het moet wel bij je passen en je moet er gelukkig in zijn. Mijn collega heeft 2 kids en haar man heeft een heel goed salaris, dus zij hoeft het qua geld niet echt te doen, maar goed..ik verdien wel goed en mijn vriend ook wel maar nu hij nog steeds thuis zit door alle ellende vh ongeval kan hij ook niet meer bijbeunen en dat scheelt ons al gauw een paar honderd tot duizend euri per maand! Ik durf dus niet zo goed een carriereswitch/studie te doen omdat op dit moment ik hoofd kostwinner ben en we toch een duur huis hebben en alles erop en eraan. Ook heb ik goede secundaire arbeidsvw en een goed pensioen dat nu door de werkgever betaald wordt...financieel is niet het belangrijkste, maar nu het zo onzeker is nog met mn vriend...Ik loop ook al jaren te zeggen ik hoop dat ik snel parttime werk..dan ben je toch wat minder op je werk en kun je het wat meer loslaten..Nu zit ik er ruim 40u p/week en dat vind ik toch best veel. Kortom: gewoon zwanger worden, dan zijn er al een hoop problemen opgelost..zo ook voor jullie haha. Lief fijn dat het inwerken wel leuk was! Misschien dat dit je weer een positieve flow geeft! Flippo: wat erg v je schoonvader. Het houdt ook niet op bij jullie zeg! Heel veel sterkte, en hopelijk is het indd een kwestie van medicatieaanpassing! JufD: gelukkig dat je vriendin niet lang bleef hihi. Jammer dat je ineens zo uitgepraat kunt zijn met een vriendin...maar soms groei je gewoon uit elkaar zonder dat daarvoor iets gebeurd hoeft te zijn. Hoe is het verder met Nicholas? Carrie? Hoest met jou meid? Weer allemaal helemaal opgeknapt? Liefs, Moon
@Flippo, wat vervelend dat het niet zo lekker gaat met je schoonvader, ik hoop dat ze snel de goede medicijnen voor hem vinden. Qua werk is het inderdaad een lastige situatie, op de ambulance werken klinkt wel heel stoer! @Lief, fijn dat je weer een nieuwe uitdaging hebt op je werk, dan blijft het tenminste een beetje leuk. @Moon, lastig hoor als je twijfelt aan je werk. ik zeg altijd tegen mensen dat ze op werkgebied moeten doen wat hun hart ingeeft, maar als je kostwinner bent moet je natuurlijk ook met andere dingen rekening houden. Vandaag is Nicholas 4 maanden oud, de tijd gaat zo snel. En hij had vandaag een heel leuk cadeau voor mij, een spuitluier. Het was zo erg dat de poep letterlijk in zijn haren zat! daarna grote lol gehad in bad, hij kan nu spatten met het water en dat vindt hij zo leuk dat er na 10 minuten geen water meer in zijn bad zit Ook met zijn reflux lijkt het goed te gaan, sinds 2 weken lijkt het alsof hij minder spuugt. Dus we gaan binnenkort met de arts overleggen of hij mag proberen te stoppen met de medicijnen.