Gestopt met de pil in juli 2009. Wie nog meer?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door charlene08, 10 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Moon1984

Moon1984 Bekend lid

25 okt 2009
    968
    0
    0
    Juridisch Secretaresse
    Limbabwe
    Juf vreemd Vd zus v je man ja... Hmmz! Haha een spuitluier jakkkk! Wel leuk dat jullie daarna zo n badderpret hebben gehad hihi schattig!

2. Moon1984

Moon1984 Bekend lid

25 okt 2009
    968
    0
    0
    Juridisch Secretaresse
    Limbabwe
    Ff heel kort, moet zo weer weg!

Morgen naar de gyn...ben heel benieuwd, want ik merk duidelijk aan mn lichaam dat het flink aan het werk is..pfft haha en dan moet ik zo weer een spuit zetten! Hoop op een mooi ei (tjes) al..zou echt super zijn! Ik houd jullie op de hoogte!

Lief,s Moon

3. Flippo123

Flippo123 Niet meer actief

@Moon: ff snel vanaf mn werk... mn duimen draaien voor je voor morgen!

4. Lief

Lief VIP lid

26 sep 2007
    5.059
    2.863
    113
    Succes Moon, hoop wel dat je geen overstimulatie nu krijgt want bij meer dan 2 eitjes doen ze geen IUI geloof ik he? Krijg je dan in jullie geval een klusverbod?

Hier nog 0,0 op de ovutest... dag 14 nu, ik ben al ongeduldig hoor, mja tis eerder ook wel dag 16 of 18 geweest... maar ben bang dat ik em nu niet kan vinden of mn cyclus heel raar gaat doen ofzo..

Dus nu lekker aan de wijn met stokbroodje, fout stinkkaasje en een pizaatje, gezellig met vriendlief ;)

5. Moon1984

Moon1984 Bekend lid

25 okt 2009
    968
    0
    0
    Juridisch Secretaresse
    Limbabwe
    Balen lief! Hopelijk komt je ei snel! Ik krijg nog geen iui hè..... Geen idee wanneer je n klusverbd krijgt. Volgens als je echt flinke overstimulatie hebt! Maar daar kun je ook echt ziek van worden las ik in de bijsluiter... Spannend! Ben echt benieuwd!

Trusten x

6. Lief

Lief VIP lid

26 sep 2007
    5.059
    2.863
    113
    Nee ik weet dat je geen IUI krijgt maar bij IUI doen kappen ze de behandeling bij een bepaald aantal eitjes af, dus vroeg me af hoe dat dan bij jou geregeld was, of je dan een klusverbod kreeg. Krijg je een kuisheidsgordel zonder sleutel mee hahaha.

Nee joh zal wel meevallen, ik zou willen dat ik eens iets ging voelen in mn buik. Ben benieuwd naar de ovutest vanmiddag. En naar jouw uitslag van de gyn!

7. Ingeping

Ingeping Fanatiek lid

27 aug 2009
    1.441
    1
    38
    Noord-holland!!!
    Meiden je mag niet meer als drie follikels hebben. Dan is de kans te groot om een meerling. En dan bedoel ik meer als een tweeling........!

8. Lief

Lief VIP lid

26 sep 2007
    5.059
    2.863
    113
    Ja dat bedoelde ik dus ingeping :)

Hoe was het Moon? Hier nog altijd niks op de ovutest.. pft. Achja zal wel een cyclus van 32 dagen hebben dan, dan komt mn eisprong pas maandag. Hopelijk dit weekend wel een positieve test.

9. jufD

jufD Bekend lid

10 mrt 2009
    897
    23
    18
    @Moon, hoe was het bij de gyn?

@Lief, voor jou is het best laat toch, dat je nog geen ei hebt? Ik hoop dat het er snel aankomt.

@Ingeping, wat leuk om weer wat van je te horen, hoe gaat het met je?

Mijn moeder was vandaag bij mij en ze heeft Nichoals een fles gegeven. En wat denk je, hij hapt zo aan en drinkt het in 1 keer leeg! Dus ik denk dat ik binnenkort toch maar weer ga proberen om zonder hem weg te gaan.

10. Lief

Lief VIP lid

26 sep 2007
    5.059
    2.863
    113
    Wat fijn Juf! Hopelijk gaat de volgende keer gewoon beter :)

Heb mijn cyclussen maar weer eens in mijn handtekening gezet, ik heb wel vaker cyclussen in de 30 dagen hoor dus ik ben gewoon ongeduldig ;) Maar op 1 of andere manier vind ik deze ronde nu toch eng.. vorige ronde utrogestan was wat onbevangener, nu heb ik het gevoel dat we goed MOETEN seksen anders vind ik het zo zonde van 14 dagen 3 keer per dag bolletjes inbrengen.. dus ik wil mn eisprong weten! Mja.. tot die tijd maar om de dag, dan hebben we de kansen redelijk afgedekt..

11. Lief

Lief VIP lid

26 sep 2007
    5.059
    2.863
    113
    Mja heel romantisch is het niet meer..;)

12. Lief

Lief VIP lid

26 sep 2007
    5.059
    2.863
    113
    Mooon jij post altijd zo belachelijk laat :D

Meiden ik ga me maar WEER eens beperken tot alleen ons eigen topic.. af en toe word ik zo moe van reacties van andere vrouwen he.. vrouwen zijn sowieso maar rare wezens. En ik geef er echt niks om als vrouwen vinden dat ze AL 2 maanden bezig zijn of in de stress zitten om een ovutestje of zichzelf compleet zwanger denken incl de symptomen. Maar altijd weer dat gezeur overal ;) En ik snap best dat het voor anderen niet te beseffen is hoe het is als het het langer duurt omdat ze simpelweg niet weten hoe dat is, maar af en toe.. ineens.. erger ik me dood ;) En dan schaar ik mezelf nog ab-so-luut niet onder de 'moeilijk zwanger wordt meiden' want ik heb supergoede vooruitzichten en uitslagen en mag dus helemaal niet klagen.

Nouja... nieuw goed voornemen dus, als jullie me ergens anders zien lezen of posten moet je me tot de orde roepen, goed ;)

13. jufD

jufD Bekend lid

10 mrt 2009
    897
    23
    18
    Kan me voorstellen dat je ongeduldig bent Lief, als je ergens op wacht lijkt het altijd nog langer te duren.
    En ik vind het de laatste tijd juist leuk om andere topics te lezen, omdat er altijd wel ergens een lachwekkende ruzie om niks bezig is, wel een beetje slecht maar ik kan heerlijk zitten lachen als sommige dames op dit forum elkaar weer eens in de haren vliegen:D

14. Lief

Lief VIP lid

26 sep 2007
    5.059
    2.863
    113
    Oh Moon nog steeds niet gepost, kwam speciaal lezen ;) *ben niet in ander topic geweest, heb mn favorieten zo ingesteld dat ik bij mn abonnementen uitkom en daar staat alleen deze in haha*

Ja Juf je hebt ook gelijk hoor, meestal kan ik het prima hebben, voel me eerlijk gezegd soms juist wel 'goed' er door. Dat ik niet zo hysterisch ben na *ff tellen..* 20 rondes als sommige al na 10 zijn. Dan denk ik.. goh goed bezig Lief en Liefvriend :cool:

Maar soms word ik er een beetje boos en verdrietig van en dan denk ik, wegwezen, je kunt beter niet boos en verdrietig worden van internet, heb ik in het dagelijks leven wel genoeg van, irritante mensen :D:)

Nou ik moet gaan schoonmaken tis weer zaterdag.. blegh.. mja als je 40 uur werkt moet het ooit eens he, en vriend is ook weer werken dus moet ik maar schoonmaken he. En daarna mag ik pas aan mijn taartje beginnen van mezelf dusss hopelijk morgen een foto van een nieuw taartje!

15. Moon1984

Moon1984 Bekend lid

25 okt 2009
    968
    0
    0
    Juridisch Secretaresse
    Limbabwe
    Meiden sorry Vd late reactie haha!

Ik had 2 eitjes v 14 en 15mm... Morgen dus weer naar de gyn en dan ws de pregnyl zetten :)! Het is indd dat je bij 3 eitjes of meer een klusverbod krijgt had t ff gevraagd haha!

Lief rot dat je ei nog niet geweest is! Hoop dattie snel komt! Om de dag seks is goed denk ik! Ik vind t wat dat betreft fijn dat ik weet wanneer we moeten klussen (dag Vd pregnyl en dag erna) dus de rest Vd dagen kunnen we gewoon lekker onbezonnen vrijen! Wel Vd zekerheid nog altijd 1 dag ervoor en 1 dag Vd zekerheid na de dag na t spuiten!

Juf wat goed v nicholas! Gauw lekker n dagje alleen weg hihi!

Liefs moon

16. Lief

Lief VIP lid

26 sep 2007
    5.059
    2.863
    113
    Jeej daar was Moon wel! Goed nieuws dus :D

En heel eerlijk: het lijkt me zalig als je dat gewoon precies weet.. kan je er alles aan doen. En de rest van de seks is gewoon echt ouderwetse seks ;)

Vanmiddag weer een testje, maar ik voel niks dus ben er bang voor. Ben nu ook ineens bang dat ik zulke lange cyclussen als Flippo ga krijgen of dat ik mn ei niet meer kan vinden ofzo.. brr. Slaat nergens op want ik ben gewoon verwend met die 26daagse cyclussen ;) *stopt gauw kop in het zand ik wil niet meer nadenken*

17. Moon1984

Moon1984 Bekend lid

25 okt 2009
    968
    0
    0
    Juridisch Secretaresse
    Limbabwe
    Lief haha! Ja hadden verjaardag gisteren en was pas laat thuis van het werken, dus geen tijd meer om tussendoor te berichten en aangezien ze daar geen draadloos inet hadden ben ik maar ff niet met mn iphone gaan berichten, want die rekeningen van mij zijn al zo hoog van dat ding :-D haha.

Ja is echt rot..ik snap je onzekerheid, maar besef wel dat geen enkele cyclus hetzelfde is...Je hebt indd gelukg gehad met korte van 26, maar 32 is ook nog heel prima...al snap ik dat het jou dan lang duurt. Ik hoop ook niet dat je Flippo achterna gaat, maar zal wel niet toch? Ik snap het helemaal..ik begon soms ook ff de balen te krijgen van dat elke keer "verplicht" klussen, zeker ook omdat ik mijn ei ook niet kon vinden enz. Maar dit geeft heel veel rust, gewoon weer heerlijke ouderwetse vrijpartijen, en maar ong 4 dagen p/mnd verplichte klusseks haha. Maar goed...vd ene kant ook liever geen hormonen om je cyclussen te regelen, maar gewoon normale cyclussen zoals bij jou...hihi

18. Lief

Lief VIP lid

26 sep 2007
    5.059
    2.863
    113
    Ja tuurlijk liever zonder hormonen hoor, begrijp me niet verkeerd! Maar het kan me nu eigenlijk geen bal meer schelen.. al stoppen ze me vol met pillen, prikken en weet ik veel wat, als ik maar weer zwanger mag raken ;)

Mjaaa, straks maar weer een ovutestje he, en gewoon weer geduld. Huisje is aan kant, dus ik mag zo aan mijn taartje beginnen!

19. Moon1984

Moon1984 Bekend lid

25 okt 2009
    968
    0
    0
    Juridisch Secretaresse
    Limbabwe
    Haha snap m lief! Ook ik heb er echt ALLES v over hihi! Jammie! Taart!

20. Flippo123

Flippo123 Niet meer actief

ff kort berichtje van mij, reageer vanavond/vanmiddag wel weer ff uitgebreid...
    Vandaag 8DPO, game-over... LF van 7 dagen... kan t nog mooier?

Deel Deze Pagina