Shopping around and having fun, Little shoes and hats for the sun... Wrapped in pink or baby blue, But none for me... All for you. Tiny shoes, she'll be in style, When I see them I give you a smile. But it tears my heart in two... Still none for me... all for you. I rub your bellies when you come around, Pretending all day that I'm not feeling down. I'll never let you see the truth... It hurts to know it's all for you. I pray everyday up to Him, "Please know I'm happy for them, But there is no other lesson to learn. When, dear God, will it be my turn?"
Ooo...lieve flippo! Nee toch!!!! En...wat een mooie tekst zeg...! Wat net nog ff dat nummer I Would Die For that aan het luisteren, maar nu krijg ik toch ff een brok in mn keel...Hele dikke knuff flippo!!!
Wij willen geeeeeen roood, bruin of wat dan ook; wij willen nu eindelijk ook eens zwanger worden (en blijven!!!!)
Nou zal ik dan maar voor de positieve noot nog even zorgen vandaag: mijn testje wordt donkerder! Hij is zoals ie is de dag voor de positieve test ongeveer, dus morgen of overmorgen denk ik de positieve test. Blij.
Heb ik net een heel stuk geschreven, druk op een knopje en alles is weg Dus nu maar even in het kort: @Flippo, wat een mooie tekst, ik krijg er de tranen van in mijn ogen. Dikke knuffel voor jou meid! @Moon en Lief, fijn dat voor jullie de eisprong in aantocht is, ik ga weer duimen.
Ooo Juf das balen haha! Dat heb ik ook weleens gehad. Dan heb je ook geen zin meer om het nog eens te typen he haha. Vanmorgen weer bij gyn geweest, en goed nieuws: 1 heel mooi ei, dat op springen staat! Moet zo ff ovutest doen als ik naar het toilet moet, en als ie positief is hoef ik geen pregnyl te spuiten! Mocht hij nog niet positief zijn dan wel de pregynyl spuiten. Maar..zou eens mooi zijn als mn ei vanzelf springt lang geleden haha! Zo naar mn ouders, lekker ouderwets gezellig naar de optocht in het dorp en lekker eten en natuurlijk weer lekker bijkletsen met iedereen uit het dorpke waar ik dus geboren ben. Altijd heel gezellig! Wij zijn geen carnavalvierders, maar dit vinden we wel altijd heel leuk! Fijn weekend iedereen! Liefs, Moon Liefs, Moon
Oh jij ook al aan de ovutest dus haha. Die van mij was om 12 uur lekker donker maar niet echt positief, maar geeft niks, ik weet iig dat ie komende dagen gaat springen! Ik test nog ff door voor de zekerheid, moet even weten wanneer ik met de utro moet starten namelijk. En we gaan gewoon nu over op elke dag seks We lopen dus vrijwel gelijk he!! Mijn taartje is klaar! De overige foto's zal ik even in mijn album uploaden En morgen hopelijk een fotootje van de positieve ovutest, haha ik kan het toch nooit laten om hem even op de foto te zetten, kan ik altijd even terugkijken, heb ook gewoon een mapje op de pc met allerlei testjes erin enzo.
Lief mooi!!! Echt super hoe je dat doet! Lopen indd bijna gelijk ja... Mijn ovutest was niet knalpositief dus heb gewoon de pregnyl gezet! 20mrt nu dus nod! Eerst nog ff flink klussen vanav en morgen maar wel leuk dat we ong gelijk lopen lief hihi! Liefs moon
@Lief, wat een mooie taart heb je weer gemaakt, en met stukjes snicker erin jammie! Maak je die taarten nou voor jezelf of doe je het in opdracht voor andere mensen? @Moon, dat zou mooi zijn als je ei vanzelf gaat springen, hoe minder medicijnen hoe beter toch. Ik ben vandaag aan het zoeken geweest naar een kinderstoel voor Nicholas, we willen pas met 6 maanden gaan beginnen met bijvoeden, maar het lijkt me wel handig om zo'n ding vast te hebben. Ook heb ik vandaag zijn kast maar eens uitgemest en de kleertjes die hij niet meer past opgeruimd, wel gek om dan al die hele kleine kleertjes te zien, ik kan me al niet meer voorstellen dat hij daar ooit in heeft gepast.
Gek hoor Juf, dat je nu alweer kleertjes kan opbergen/wegdoen. Zo groot is Nicholas dus al De taartjes maak ik niet in opdracht. Echt voor verjaardagen en als cadeautjes enzo Al ga ik er wel eentje maken als neefje 1 jaar wordt, zo beetje in de familie vind ik het wel leuk, maar heb er gewoon simpelweg geen tijd voor verder. Moon doe mij ook zo'n spuit.. mijn testje was om 18.00 weer lichter dan om 12.00 had nog wel ff een knaller gewild, maar blijkbaar weer de echte piek gemist zoals altijd.. Ik denk dat ie nog niet gesprongen is, maar je eisprong is ook meestal 24-48 uur na de positieve test. Nu moet ik gaan gokken wanneer ik met de utro start..achja zo ging het de vorige keer ook en toen was ik zwanger Ik denk dat ik nog ietsjes eipijn voel dus denk dat ie morgen gaan springen. Volgens mij komt het ook niet zo nauw wanneer ik precies start met de utro.. vanavond iig nog een keertje seks, dus misschien morgen. *gedoe ook altijd.. doe mij dat kijkluikje eens..*
Trouwens Moon als jij de pregnyl zet springt je ei toch niet meteen? Dan is je nod toch later dan 20 maart of niet? Nouja zoals het er nu uit ziet moet ik dan 22 maart ongesteld worden (dag 15 na eisprong) want met de utro heb ik wel netjes een LF van 14 dagen als het goed gaat.
@Lief, je taarten zien er zo proffesioneel uit, vandaar mijn vraag, maar het lijkt me een erg lekkere hobby Lastig trouwens dat je niet echt een knaltest hebt en dus niet precies weet wanneer je met de utro moet beginnen. Is het erg als je ermee begint voor je ei is gesprongen of maakt dat niet uit?
Hè balen lief! Lastig als je niet weet hoe of wat! Lief, 14 dagen na vanaf de dag Vd pregnyl heb ik tot nu toe nog altijd het eerst rosé gedpot, vandaar dat ik 14 dagen aanhoud... Eisprong is indd niet direct na de spuit maar wel vrij snel (bij mij iig). Jeetje juf! Dat je alweer kleertjes kunt wegdoen pfft dat gast zo snel hè! Trusten, liefs moon
OjA, 2 dagen na rosé begint dan de ongi bij mij... Ik weet dus dat t game over is zodra er rosé te zien is...
Oja Moon ik snap het! Net als bij mij 9 dpo eigenlijk al een soort NOD was.. want dan wist ik het al zegmaar, alleen brak het dan op 13 dpo pas echt door. Ja.. ik vind het lastig.. ik weet niet of het kwaad kan als ik al voor eisprong start of dat het erg is dat ik te ver na eisprong start haha. Vet erg, zit ik weer onzeker te doen hier! Ik denk dat ik beter later dan te vroeg kan starten. Ik heb vannacht met omdraaien mn eierstok goed gevoeld elke keer, maar als ik nu op mn buik druk voel ik de bekende pijn nog wel, dus of dat is wat napijn of hij zit er nog Dus vanmorgen nog geen utro, als vanavond de pijn weg is start ik dan wel. Of nóg een keertje seks haha. Tot nu toe iig alle kansen benut Dat voelt echt fijn altijd dat je er alles aan gedaan hebt, dus misschien moeten we vanavond wel voor de derde avond op rij aan de bak
Flippo: hoe istie met je meid? Trek je het een beetje? Lief haha..precies...wij geloven er bij onszelf niet meer in als er bruin of rose is dat het nog goedkomt he haha..Teveel voor meegemaakt inmiddels :-S. Moeilijke keuze Lief...pfft..ik zou indd ff kijken of je vanavond nog pijn hebt en zo niet dan beginnen. Ik heb net vd zekerheid nog een ovutestje gedaan, maar hij is nog niet knal (nou heb ik dat nooit gehad en vraag ik me af of dat met Pregnyl wel zo zou moeten zijn), dus ik test later op de dag nog eens. Haha wij hebben ook alle kansen benut :-D en we gaan gewoon nog ff vrolijk door, vandaag, morgen en overmogen ook nog vd zekerheid en daarna gewoon wanneer we zin hebben! We staan er ook zo positief in deze ronde..hoop gewoon dat het helpt! Maar het geeft indd een goed gevoel als je alle kansen hebt kunnen benutten! Zou toch geweldig zijn als wij deze ronde allebei zwanger raken?! Gaan we voor, alweer haha! En dan volgt Flippo ons meteen de volgende ronde! Wat is het toch heerlijk om deze dag nog vrij te hebben zeg! Heerlijk weertje hier, wat wil je nog meer!? Straks ff lekker een stuk wandelen met mn lief denk ik. En als ik zin heb lekker cake bakken ofzo. Fijne dag allemaal!
@Moon: Ik trek het wel hoor.... ergens baal ik als een stekker dat mn LF nu echt welgeteld 7 dagen was... naja heb ik weer bewijs voor t ziekenhuis dat mijn cyclus echt niet goed is toch? Ik ga er ook helemaal niet meer van uit zwanger te worden op korte termijn... met die slechte zaaduitslagen enz enz enz... Nieuwe afspraak in het ziekenhuis is gemaakt: 7 april 2011 om 9:00 Manlief moet nog een sementest doen (nummero 5 alweer). Dus hopelijk krijgen we dan eindelijk de hulp die we nodig hebben... Dus tot 7 april, geen temp, geen ovutest in huis geen geklus op bepaalde dagen aangezien ik toch een klote cyclus heb. Ik heb het schrijven in mijn dagboek ook weer opgepakt... dat helpt wel degelijk! Maar toch vind ik het klote dat ik echt gewoon een LF van 7 dagen had... het lijkt iedere maand wel steeds gekker te worden voor mijn gevoel :S
Balen hoor Flippo, maar de afspraak is gelukkig al snel! Zorgen dat je die test ruim ervoor doet zodat je zeker weer dan ook de uitslagen hebt, anders moet je daar weer op wachten. En dit is idd bewijs dat je cyclus gewoon stom bezig is! Ik ga voor IUI met hormonen! Moon, ja ik heb net stiekem op t werk nog een testje gedaan, knal zal ie wel nooit worden maar hij is nog wel zeker duidelijk. Eipijn is er nog wel dus ik vertrouw er maar op dat ie nog niet gesprongen is en dat we vanavond nog 1 keertje 'moeten' Dan begin ik vanavond laat met de utro of morgenvroeg! Ik weet verder niet meer zo of ik positief ben, maar we hebben er dan alles aan gedaan en dat voelt supergoed. Daarna 14 dagen wachten (dat ben ik niet gewend haha ik normaal weet ik het na 9 dagen ).
Ik hou trouwens ook nog steeds een soort dag/plakboekje bij hoor! Niet elke dag ofzo, maar de belangrijke dingen of als ik ineens eens even mn gedachten op papier wil zetten