Flippo! Fijn weer iets van je te horen meid! Ja het is ook echt rot allemaal, die cyclussen van jou wordt je toch gewoon gek van! Ik vind het ook zo balen dat bij jullie altijd wachttijden zijn. 7 april is gelukkig nu vrij vlot, maar ik kan overal vrijwel meteen terecht. Ik gun jullie dat ook zoo he!! Maar goed, nu maar ff gewoon weer ouderwets vrijen ipv klussen en wie weet waar het toe leidt... Kan me voorstellen dat je de hoop soms opgeeft op korte termijn zwanger te zijn, maar wie weet...! Zeg 7 april maar duidelijk dat jullie echt geholpen WILLEN en MOETEN worden! Hoop dat de zaadtest nu goed is, en zoals Lief zegt, doe dat maar ruim van tevoren, zodat de uitslag zeker binnen is! Sterkte meid! Lief: Zozo..op je werk zelfs getest haha. Nou zeker vanavond nog maar aan de klus, en morgen nog ofzo..alle kansen benutten! Stom he dat die testen bij ons nooit de pan uit knallen . Zet 'm op! Liefs, Moon
Schijnt aan sensitest te liggen waar ik dus mee test. Ik moet ze nog in het ziekenhuis ophalen misschien knallen die wel.. maar nog geen tijd gehad om ze op te halen. En zodra ik met de utro start ga ik geen seks meer hebben, volgens mij heeft dat 1 geen zin (vieze smurrie waar die zaadjes dan doorheen moeten ) en 2 ik heb geen zin met zalvig spul daaro haha. Dus vanavond denk ik nog en dan ist klaar. Of iig tot de eipijn weg is, dan ben ik pas overtuigd dat eisprong is geweest. Doe vanmiddag thuis ook gewoon nog een testje hoor, maar met 1 op een dag mis ik bijna altijd mn piek zegmaar.
Ik test ook met sensitest! Pfft ja met zo n smurrie lijkt me dat ook niet fijn nee.. Wat we er al niet v over hebben hè!
Nog steeds eipijn en nog steeds even donkere ovutest ongeveer.. ja hallo... mn ei blijft hangen Naja dan gaan we nog vrolijk door met seksen he.. al is 3 dagen achter elkaar wel heul vaak voor mijn libido hoor
Voor mij wel hoor Doen het noooit 3 dagen achter elkaar, geloof dat dat 1 keer eerder is voorgekomen toen ik ook zo'n hangei had haha. Wij zijn meer van om de dag Ik heb het ook snel dat het daaro toch wat gevoelig wordt anders.. Achja zo vriendlief nog even het goede nieuws brengen hahaha, ik heb wel VET eipijn nu trouwens auch..
Kijk dit zijn ze weer van deze maand, onderste 2 van vandaag (eentje ochtend, eentje middag) die 2 erboven allebei van gisteren, en daarvoor gewoon eentje per dag. Maar ik voel em nu heel duidelijk, tis wachten tot dat weggaat..
Haha lief doe maar ff flink springen dan of traplopen (helpt bij t opwekken Vd bevalling ook zeggen ze toch?!) haha! Vriendlief zal het niet erg vinden die 3x achter elkaar hihi! Succes meid!
Nou in de loop van de dag nam het af en nu is het alleen nog gevoelig als ik op mijn buik druk. Denk dat ik er wel van kan uitgaan dat ie zo rond de middag finally is gesprongen haha. Morgen met de utro starten voor 14 dagen lang.. heel benieuwd of ik er nu dwars doorheen ongesteld wordt, pas na of gewoon weer zwanger. Wordt een lange 14 dagen! Mn banner staat precies goed, terwijl ik em op de gok had ingesteld
Oke dan lief! Jij kent je lichaam gewoon heel goed hihi! Worden zeker 14 lange dagen...dat heb ik nu ook haha. 1e ronde met juiste hoeveelheid menopur, ik en vriendlief niet ziek geweest, alle kansen benut en alles omstandigheden helemaal goed...zou het geholpen hebben?! Wel heel spannend! Ben alleen bang dat het weer een grote teleurstelling zal zijn als het niet raak is...ik hoop zoooo op 3x scheepsrecht!!!! En ook leuk dat we bijna gelijk lopen..hoop zoooooo dat we samen zwanger zijn! Dan kan Flippo ons daarna volgen . Snap indd als je gevoelig bent daar beneden dat elke dag niet zo fijn is nee, sorry was ik ff vergeten *bloos*. Hoest met de rest vd meiden?? Liefs, Moon
Ik heb die gevoeligheid en schimmelinfecties godzijdank niet meer hoor! Maar als ik echt een paar dagen achter elkaar seks heb dan voel ik t wel een beetje Nouja we staan er dan precies hetzelfde in, hier ook echt alles er aan gedaan voor ons gevoel dus heel erg veel hoop en dat is supereng, maar ook wel weer fijn tegelijk! We hebben dus gisteravond als laatste seks gehad en vanmorgen/tegen de middag is de eisprong geweest, moet toch goed zijn.. zo'n eitje leeft ook maar 12 uur ofzo toch? En zaadcellen leven sowieso best lang. Nouja 4 dagen achter elkaar seks is ook wel heel veel dus denk dat dit het maar gewoon was.. Stom dat je daar dan toch weer onzeker over kan doen he, we zijn al wat rondes gewend
Haha lief, je denkt elke keer zou het genoeg zijn? Het liefst zou je het echt elke dag vd maand willen doen om geen enkele dag te missen, maar goed da's natuurlijk ook weer niet goed vh zaad he haha!
@Lief en Moon, voor jullie beide spannende dagen nu, ik duim echt heel hard voor jullie. Het zou toch mooi zijn als jullie nu samen zwanger zijn. @Carrie, hoe is het met jou meid? @Flippo, wat fijn dat je 7 april al een afspraak hebt met de gyn, ik hoop echt dat ze je daar verder gaan helpen en dat je niet langer hoeft af te wachten. Nicholas is vandaag van zijn rug naar buik gedraaid, hij deed het niet bewust, maar hij draaide omdat hij probeerde een speeltje te pakken waar hij niet bij kon. Het zag er erg grappig uit, want hij draaide zo snel dat hij er zelf een beetje van schrok. En toen keek hij mij aan met een gezicht van "zag je dat"!
Wat leuk Juf! Nu gaat het allemaal ook supersnel he, voor je het weet wil hij staan Ben ook benieuwd hoe het met Carrie is! Sorry voor al het geblaat over eisprongen en ovutesten enzo hoor, haha sommige delen van de cyclus ben ik heel stil en soms moet ik het allemaal even kwijt
Haha wat leuk juf! Wat zal dat er schattig uit hebben gezien hihi! Uh.. Ik ben niet verslaafd ofzo... Haha post n beetje veel op t moment zie ik *bloos*! Zo n iPhone is ook zo handig haha!
Nou eindelijk geloven ze me... Donderdag 24 feb 1 dag voor ovulatie progesteron: 8,7 Maandag 28 feb 3DPO progesteron: 49 Donderdag 3 maart 7DPO progesteron: 28 Zaterdag 5 maart CD1, bloeden begonnen Maandag 7 maart CD 3 progesteron: 7,5 Mijn progesteron houd dus geen stand, vandaar dat ik een erg korte LF heb ( 7 dagen welgeteld) en vandaar dat ik vaak al heel vroeg bruin verlies heb... Ook vond ze een eisprong op CD30 toch ook wel erg laat. Eindelijk geloven ze ons... 7 april krijgen we ons behandelplan...
YES!!!! Wat super voor jullie! Ik denk dat je iig ook aan de bolletjes mag Ben heel benieuwd wat het plan gaat zijn. Geeft dit een beetje rust en moed?
@Lief: het geeft me zeker rust... eindelijk geen strijd meer met de arts over het feit dat ik aan geef da tmijn cyclus niet klopt... eindelijk geloofd worden, eindelijk geholpen worden.... Ik ben er echt blij mee om eerlijk te zijn! Wie weet mag ik aan de bollen en nog iets er bij om mn eicel rijping beter/sneller te laten gaan?