Gestopt met de pil in juli 2009. Wie nog meer?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door charlene08, 10 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lief

Lief VIP lid

26 sep 2007
    5.058
    2.861
    113
    Ja tuurlijk jouw ei moet ook eerder :) En dan die laatste zaadtest is misschien bepalend of er ook gelijk IUI bij komt?

2. Flippo123

Flippo123 Niet meer actief

De zaadtest is niet meer nodig, ze doen het met de eerdere 5 uitslagen :p We vonden wel dat 5 uitslagen genoeg moeten zijn toch? Waren ze het gelukkig mee eens...

3. Lief

Lief VIP lid

26 sep 2007
    5.058
    2.861
    113
    Haha idd.. en daar zat maar 1 goede uitslag tussen? Dan wordt het vast dat traject van Moon maar dan met IUI en bolletjes ofzo zeker? Oww ben benieuwd joh. Hopen dat er geen lange wachtlijst oid meer is..

4. Flippo123

Wachtlijst is gelukkig maar een maandje op dit moment gelukkig :)
    dus IUI met stimulatie zal t misschien worden
    we zullen zien :)

5. Flippo123

:pNu ga ik lekker eten koken!

6. Lief

Lief VIP lid

26 sep 2007
    5.058
    2.861
    113
    Had je trouwens bij je kortere cyclussen ook lage progesteronwaarden? Kan ook best dat het komt door een slechte eisprong dat dan je progesteron waarden ook niet goed zijn toch? En ik kan me helemaal niet herinneren dat jij altijd zo'n korte LF had/vroeg bruinverlies?

Ik denk dat mijn progesterwaardes wel beter zijn, aangezien ik wel een LF van 13 dagen heb, ik heb alleen al wel dat bruinverlies vanaf dag 9.

Ik ben alleen wel bang dat jullie straks al lang en breed zwanger zijn met jullie behandelingen en ik dan hier in mn uppie alleen achter blijf met al mijn goed onderzoeken........ Kutgevoel altijd! Durf ook helemaal niet meer te hopen dat het alleen maar ligt aan dat progesteron..

7. Flippo123

Ik heb eigenlijk bijna altijd bruin verlies vanaf 5-9DPO altijd ergens daar tussen begint het...
    LF normaal rond de 10 dagen met 1 uitschieter van 16 dagen in bijna 2 jaar tijd :p
    Met clomid had ik wel een goede LF :) van tussen de 12 en 14 dagen.

Als je na gaat dat mijn vorige cyclussen mijn eitje rond CD21-22 kwam, en ik 10 dagen later al ongi ben :p en iedere maand werd mijn LF korter sinds die operatie.

8. Lief

Lief VIP lid

26 sep 2007
    5.058
    2.861
    113
    Oke komt dan dat ik in de war was door die clomid cyclussen denk ik :)

Nou ik ga duimen hoor en ben heel benieuwd!

(oja ik heb ook het idee dat mijn menstruaties en cyclussen hoe langer ik gestopt ben met de pil hoe lichter en wisselender worden, gek he?)

9. Moon1984

Moon1984 Bekend lid

25 okt 2009
    968
    0
    0
    Juridisch Secretaresse
    Limbabwe
    Flippo wat fijn! Eindelijk begrip vd arts daar! Grr duurt ff maar dan heb je ook wat! Ik denk indd aan de bollen en dan Menopur/Pregnyl....Zou ideaal zijn! En dan voor jullie IUI denk ik ja...Ben wel heel benieuwd! Nou...dan spuiten en slikken we straks allemaal, en jullie nog wel bolletjes (LOL)...al is dat natuurlijk niet slikken maar goed..vond het ff leuk klinken haha!

Lief haha ik heb dat ook hoor..soms vd zenuwen, dan kijk ik zo vaak op het forum en plaats ik van alles en nog wat haha, maar goed..wel bijna altijd met de Iphone (vandaar af en toe die wazige woorden haha). Nouja...daar is een forum er toch ook? om je ei kwijt te kunnen en gezellig te kletsen. Nou! Dat doen we!

Straks komt het zusje van een vriendin van me om haar vrijgezellenfeest te organiseren. Zin in!!!!

Liefs, Moon

10. jufD

jufD Bekend lid

10 mrt 2009
    897
    23
    18
    @Flippo, wat fijn dat ze je nu eindelijk geloven en gaan helpen! Dat zal wel een hele geruststelling voor je zijn, er gaat eindelijk weer iets gebeuren.

11. Flippo123

@Moon: ik wil mn ei hier niet KWIJT raken :p heb m zelf te hard nodig hahahah
    (srry ben een beetje melig :p)

@jufD: ben erug blij idd :D het aftellen is begonnen :D

12. Moon1984

Moon1984 Bekend lid

25 okt 2009
    968
    0
    0
    Juridisch Secretaresse
    Limbabwe
    Lief haha niet zo bij de hand he :p

Ik heb ook het idee dat mijn cyclussen steeds vreemder werden na het stoppen vd pil....eerste 6mnd niks aan de hand, daarna steeds langer en langer en langer en langer...Eindelijk nu onder controle met de hormonstertjes! Dit moet Flippo gewoon ook krijgen! Lief...ook ik denk heel vaak zou er echt verder niets mis zijn? Zaad van manlief goed, met mijn eierstokken/baarmoeder niks aan de hand, alleen die "simpele" eisprong....maarja...dat is nu gewoon helemaal goed met die hormonsters, waar lukt het dan niet? Ik hoor op me heen zoveel van Chlamydia, kanker enz. dat ik soms denk hebben ze alles wel goed getest bij me? Heb dit al een navraagd, maar de gyn zegt obv het uitsrtrijkje, de bloedonderzoeken telkens, dat alles goed is...Dat moet ik dan maar geloven....??? Bij mijn collega, die nu nog 1 kans met IUI krijgt, is recent (na dik 8 jaar proberen!!!!) geconstateerd dat haar baarmoeder maar voor 50% functioneert...hallo????!!!!!! Kunnen ze dat niet eerder zeggen en sowieso hoe weten ze dat nu dan ineens wel??? Maar goed, ze krijgt er nu medicijnen voor en heeft ook altijd die bollen gebruikt, zo kwam ik er recent achter, dus ik hoop dat dat helpt en dat ze nu eindelijk zwanger raakt! Je moet er toch niet aan denken dat de conclusie is dat je baarmoeder maar half functioneert? Al dat proberen voor niks geweest, terwijl het nu met medicijnen " misschien wel op te lossen is?! Maarja je moet het ook niet allemaal op jezelf betrekken he..haha.

Laaat het lossssssss en dan komt het vast goed! En jij blijft zeker niet alleen achter Lief!!

Vrijgezellenfeestje voor een deel geregeld! Wordt leukkkk!! Ik ga proberen net zo'n mooie taarten te maken als jij lief :-D haha!!!

Liefs, Moon

13. Lief

Lief VIP lid

26 sep 2007
    5.058
    2.861
    113
    He Flippo was bijdehand niet ik :p al dacht ik precies hetzelfde hahaha.

En leuk een taartworkshop dus neem ik aan? Pas maar op straks word je aangestoken door het taartvirus.

En wat jij zegt heb ik dus ook, er is bij mij nooit een cyclus gevolgd ofzo dus ik weet helemaal niet of ik normale dikte baarmoederslijmvlies heb, of mijn eitjes er rond de eisprong wel goed uitzien, en of mijn hormonen rond die tijd allemaal ewl goed zijn.

Heb alleen maar bloedprikken op dag 3 gehad, en een echo op dag 6... ow en nog 1 keer een echo voor de samenlevingstest en dat was achteraf een dag of 5 voor mijn eisprong, toen was mijn baarmoederslijmvlies redelijk dacht ik..

Of soms ben ik bang dat ze de labuitslagen van het zaad van vriend verwisseld hebben ofzo.. ;)

Je zoekt ook gewoon naar verklaringen he...

14. jufD

jufD Bekend lid

10 mrt 2009
    897
    23
    18
    hoi meiden,

Mijn zus krijgt maandag of dinsdag haar eerste iui, ik vind het zo spannend! Ik hoop zo dat het meteen in 1 keer raak is, maar dat zeg ik maar niet teveel tegen haar, want ze is al zo zenuwachtig. Spannende dagen hier dus.
    Verder moet ik zometeen naar de tandarts, en ik ben helemaal niet bang voor de tandarts maar toch zie ik er altijd een beetje tegenop, maar meestal sta ik met een paar minuten weer buiten dus dat hoop ik voor vandaag dan ook maar.

@Flippo, ik vind het echt fijn voor je dat er nu weer iets gaat gebeuren, nog een klein maandje geduld en dan kan je er weer volop tegen aan.

@Lief, je blijft echt niet alleen achter hoor, al kan ik me indenken dat je dat soms denkt en er helemaal moedeloos van wordt.

@Moon, leuk dat je het vrijgezellenfeest geregeld hebt, ben benieuwd of jij net zulke mooie taarten kan bakken als Lief.

@Carrie, gaat alles goed meid?

15. Lief

Lief VIP lid

26 sep 2007
    5.058
    2.861
    113
    Spannend Juf!!

Hier verder geen nieuws, druk aant bollen ;) En wachten.. Bijna weekend, heerlijk!

16. Moon1984

Moon1984 Bekend lid

25 okt 2009
    968
    0
    0
    Juridisch Secretaresse
    Limbabwe
    Oo wat spannend jufd! Ik hoop zo dat de IUI meteen raak mag zijn!! Nou...denk niet dat ik zo'n mooie taarten als lief kan bakken haha! Maar het lijkt me wel leuk dat vaker te doen, maar ik weet gewoon niet waar ik de tijd vandaag moet halen...??! Misschien gewoon doen en andere dingen laten, maar goed...da's net wat voor mij haha!

Haha lief sorry was indd Flippo! Verkeerd gezien!

En hier..net als vorige maand flink gerommel in mijn buik en de hele dag door vaker steekjes in mijn buik/lies. Nog 9 dagen wachten.....zucht!

17. Lief

Lief VIP lid

26 sep 2007
    5.058
    2.861
    113
    Hoeveelste dag na je eisprong zit je nu? Ik op dag 3. Voel dan ook nog helemaal niks ;)

18. jufD

jufD Bekend lid

10 mrt 2009
    897
    23
    18
    Spannend Moon en Lief, jullie moeten toch ongeveer even lang wachten nu?

@Moon, dat taarten maken lijkt mij ook erg leuk, maar daar gaat denk ik wel heel veel tijd in zitten. Laat je wel een foto van je kunstwerk zien.

De tandarts vertelde mij dat ik een gaatje heb:( Ik heb er helemaal geen last van dus ik moet pas in april weer terug om het te laten maken.
    Nu heerlijk weekend, ik hoop dat het zo lekker zonnig blijft als de afgelopen dagen, want ik ben helemaal toe aan de lente:)

19. Lief

Lief VIP lid

26 sep 2007
    5.058
    2.861
    113
    Juf, ik zit nu op 4 dagen na eisprong en wacht tot 15 dagen na eisprong met testen, LF moet met de bolletjes 14 dagen zijn dus pas dag 15 ben ik 'overtijd'. Moon verwacht geloof ik al een stuk eerder dat haar menstruatie begint en ik weet niet meer of ze nou eerder haar eisprong had..

Ben wel heel benieuwd of ik weer tot 15 dpo zal komen hoor ;) Kan ook best zijn dat ik alsnog 9 dpo gewoon weer bruin krijg. Afwachten afwachten afwachten.

Ik ga eens even teruglezen of ik de vorige keer 'klachtjes' had. Oke pas vanaf 8 dpo wat steekjes en daarna wat last van mn baarmoeder en vanaf ongeveer 12 dpo hoofdpijn. En ik was steeds heel vroeg wakker. Pas na de positieve test had ik rommeldarmen en na het eten een brok in mn keel.

Oja ik had natuurlijk zere borsten maar dat heb ik elke ronde dus zegt niks.

Nou hoop dat ik dan snel weer slecht slaap... ohnee.. toch liever niet hahaha

Nee hoor ik ga niet zo op kwaaltjes af, vorige keer voelde ik ook niet echt veel, dit is meer achteraf dat ik zeg; ja ik voelde dus toch wel iets.

Fijn weekend meiden!

20. Moon1984

Moon1984 Bekend lid

25 okt 2009
    968
    0
    0
    Juridisch Secretaresse
    Limbabwe
    Ha meiden,

Haha Juf, ik zal een foto laten zien vd taart, maar het is pas 7 mei haha! Duurt nog ff dus! Aj...een gaatje..ik moet woensdag naar de tandarts!

Lief: Vorige week zondag Pregnyl gezet..Ik voelde wel van alles en heb ook ovutestjes gedaan maar steeds waren ze niet knal, maandag wel de donkerste, daarna weer lichter, dus ik ga uit van eisprong afgelopen maandag...Omdat ik de vorige keren ook precies na 14dagen het eerste rose gespot heb ga ik daar nu ook van uit...dat zou dus betekenen dat ik nu op 20 maart het eerste rose weer zal moeten gaan spotten (of niet natuurlijk...hoop het!!!). Ik heb de vorige keren ook zo'n rommelend gevoel gehad en steekjes dus zegt niks haha...wel ben ik weer heel nat sinds gisteren...maarja dat zegt ook niks :-S haha. Ik meende me wel te herinneren dat ik daar juist vorige maand niet zo'n last van had... Vaaaaggg! Maar ik lig dus denk ik ong. 3 dagen voor op jou dan denk ik lief...Alleen heb jij dan een iets langere cylclus nu, of niet?

Hoestie met derest?

Vandaag een heerlijke dag gehad! Lekker ff gewinkeld, daarna de ramen gewassen buiten en binnen! Was zo'n heerlijk weer! Onkruid uit de tuin gehaald, badkamer gepoetst, en de rest was al aan kant dus nu helemaal klaar!! :) vanavond lekker bankhangen en morgen weer een verjaardag.

Fijn weekend allemaal! Liefs Moon

Deel Deze Pagina