Gestopt met de pil in juli 2009. Wie nog meer?

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by charlene08, Jul 10, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. jufD

jufD Bekend lid

Mar 10, 2009
    897
    23
    18
    @carrie, dat is wel heel raar, dat het nu weer positief is. Misschien dat die testen nog duidelijker(dus positiever?) kunnen worden? En anders kan je misschien volgende keer beter een ander merk nemen, want dat is wel heel raar.

En inderdaad, positieve gedachtes zorgen voor positieve dingen!:)
    Dus we gaan er gewoon weer voor

2. Carrie78

Carrie78 Actief lid

Oct 14, 2009
    394
    0
    0
    Hoi!

Vandaag had ik een nog positievere test :(
    Ik zal 'em straks even in het fotoalbum plaatsen.

Volgens de kalender is morgen de eisprong dus dat zou dan precies kloppen maar ja je kunt er eigenlijk geen peil op trekken... :(
    Ondertussen klussen we vrolijk verder :D

3. Flippo123

Flippo123 Niet meer actief

Hey hey meiden...
    Ik stop met testen... krijg er geen hoogte van... al ondertussen 6 dagen een streepje wat geen centimeter donkerder wordt dus ik kap er mee...

Succes voor jullie in ieder geval!
    Ik heb sinds vorige week maand 5 in gegaan... en ik wacht nu maar gewoon op mijn afspr komende woensdag bij de gyn en ik temp nog even verder.

4. jufD

jufD Bekend lid

Mar 10, 2009
    897
    23
    18
    Nou ik test ook niet meer hoor Miekie, het lijkt wel alsof het me juist meer onzekerheid brengt dan zekerheid!
    Ik ben erg benieuwd wat de gyn je gaat vertellen en wat hij/zij gaat onderzoeken. Veel succes!

@Carrie, nog een positieve test? Gelukkig is dat klussen geen vervelende bezigheid:D

5. Carrie78

Carrie78 Actief lid

Oct 14, 2009
    394
    0
    0
    Nou, vandaag zou ik m'n eisprong hebben...
    Ik weet het niet hoor. De test van vandaag knalt er weer net zo af als gisteren (heb geen foto gemaakt deze keer). Die moet op een gegeven moment toch ook weer negatief worden zou je zeggen :(

6. Carrie78

Carrie78 Actief lid

Oct 14, 2009
    394
    0
    0
    @Miekie: hoe heb je zo snel al een afspraak geregeld? Of is dat ivm lange cycli? Ben ook erg benieuwd naar hoe dat gaat bij de gyn. Succes alvast!

7. Lief

Lief VIP lid

Sep 26, 2007
    5,039
    2,845
    113
    Bah, hier alweer bruinverlies en ongesteldheidskrampen. Tis nog maar dag 26 verdorie. Kijken of het doorzet natuurlijk, maar ik weet het eigenlijk wel zeker.

Kijk dat ik ongesteld wordt kan me dan nog niet zo heel veel schelen (liever niet natuurlijk) maar zo onregelmatig én kon geen eisprong vinden :(

Naja op naar de volgende ronde dan maar he ;) Kga het nog een keer met ovulatietestjes proberen, zit te denken om ook te tempen.. maar dat lijkt me wel ingrijpend hoor elke dag.... Tis nog maar ronde 3 natuurlijk. Aan de andere kant.. als ik echt geen eisprong kan vinden, dat weet ik dat maar liever snel natuurlijk.

Geheel romantisch vind ik het hele zwanger worden toch al niet :D

(edit, kijk ik naar mijn onderschrift, wel grappig.. lang-kort-lang-kort ;) zouden mijn eierstokken om de beurt anders werken ofzo :D)

8. Carrie78

Carrie78 Actief lid

Oct 14, 2009
    394
    0
    0
    Hoi Lief, wat balen zeg!
    Aan de andere kant geen gestress van ben ik nou wel/niet zwanger :( want dat is ook zo vervelend.

Ik ben benieuwd deze ronde, ik heb er een hard hoofd in eerlijk gezegd maar we zullen zien.
    En inderdaad met dat testen en verplicht klussen is het in het geheel niet romantisch maar tot nu toe vooral vermoeiend :p

9. Lief

Lief VIP lid

Sep 26, 2007
    5,039
    2,845
    113
    Ja dat is waar, ik heb me nog niet echt veel écht afgevraagd of ik zwanger zou zijn haha.

Ik denk dat ik die etos pillen maar eens ga proberen, dat tempen nog even niet.

Hopelijk zijn jullie wél zwanger deze ronde!

10. Flippo123

Goeie morgen!

@Carrie78: die afspraak bij de gyn heb ik zo snel kunnen regelen omdat ik inderdaad veels te lange cyclussen heb... ben zelf ook heeel erg benieuwd hoe en wat komende woensdag op de poli... ik post het wel :p

@Lief: Balen joh dat je nu al bruine afsch. hebt... en ook nog eens niet je ei hebt kunnen vinden :S...
    Ik temp nu deze hele cyclus en vind het persoonlijk minder belastend dan de ovu-testjes aangezien ik deze ook deze cyclus heb gebruikt...

Woensdag neem ik mijn temp curve mee naar de gyn... kijen of deze er wat mee kan...
    Vanmorgen getempt en het lijkt er op of ik gisteren mijn ei zou moeten hebben gehad... morgen weer tempen en kijken wat er van waar zou kunnen zijn...

Heel fijn weekeind meiden, ik ga er lekker van genieten, morgen mijn verjaardag en veel visite...

11. Lief

Lief VIP lid

Sep 26, 2007
    5,039
    2,845
    113
    Oja toch tempen minder erg dan ovutestjes? Nou ja als ik die etospillen ga halen, neem ik wel gelijk een thermometer mee, kan ik kijken of ik het ga doen.

Fijne verjaardag! En ik ben idd benieuwd naar de gyn.

12. Carrie78

Carrie78 Actief lid

Oct 14, 2009
    394
    0
    0
    @Mieke: fijne verjaardag morgen!

@Lief: succes met de etos-pillen en tempen

Goed weekend!

13. jufD

jufD Bekend lid

Mar 10, 2009
    897
    23
    18
    @Lief, balen zeg dat je ongesteld bent geworden en je ei niet hebt kunnen vinnden. Hoop dat de etos pillen je gaan helpen.

@Miekie, fijne verjaardag!

Ik heb er ook aan zitten te denken om te gaan temperaturen, maar ben bang dat het zoveel gedoe is. Ik sta elke dag heel vroeg op en weet niet of ik er dan al met mijn hoofd bij ben om te gaan temperaturen. Ik denk dat ik nog 1 ronde ovulatietests ga gebruiken en als ik mijn ei dan nog niet vind, stap ik wel over.

14. Lief

Lief VIP lid

Sep 26, 2007
    5,039
    2,845
    113
    Ik verander per uur van gedacht hoor ;) Ik ga nog niet tempen.. nog wel rondje ovutesten. En die etospillen, als ik ze te pakken kan krijgen in elk geval.. ze waren op waar ik vandaag was.

15. Flippo123

Tempen vind ik echt geen moeite....
    Ik sta elke morgen om 6:00 op, en het eerste wat ik toch moet doen is naar het toilet... daar ligt een termometer... kan ik direct mn temp op nemen...
    Ik dnek er elke ochtend aan.. eigenlijk voor mij net zoiets als voorheen de pil in te nemen!
    De ovu testjes vind ik zo veel geld kosten,,, en ik kon mijn ei niet eens vinden, vond het zelf ook stress opleveren...
    Voornamelijk de vragen:
    * issie nu wel of niet positief?
    * blijft hij nu elke dag met zon licht streepje?
    * wanneer komt dat streepje?

Echt allemaal onzekerheden bij mij over een streepje... nee niet mijn ding zeg maar :p

Nou heel fijn weekeind jullie en spreek jullie na t weekeind wel weer!
    Suc6!!!!!!!

16. Lief

Lief VIP lid

Sep 26, 2007
    5,039
    2,845
    113
    Ik dacht dat je het direct na het wakker worden moest doen, dus niet eerst eruit gaan enzo?

Als het kan zoals jij het doet, dan wordt het een ander verhaal, dan kan ik het idd zo doen, ga toch altijd direct plassen ;) Is echt 3 meter lopen, doe ik altijd gelijk met mijn slaaphoofd.

Maar had het idee dat dat invloed kan hebben? Vanuit mn warme bedje in de ijskou (hebben geen thermostaat ofzo, kachel moet je zelf aanzetten :D).

Ik vind het namelijk niet zo leuk om naast mn vriend in bed elke morgen die thermometer in mn kont te steken :p Klinkt misschien stom maargoed.

En 1 nadeel vind ik wel: in het weekend moet ik dan ook om 6.45 de wekker zetten ;)

17. Moon1984

Moon1984 Bekend lid

Oct 25, 2009
    968
    0
    0
    Juridisch Secretaresse
    Limbabwe
    Hey dames!

Ik ben nieuw hier! En ook ik en in juli jl. gestopt met de pil. Sinds september jl. gebruik ik ook ovutesten. De eerste keer ging dat prima en was het al snel een (veel geklust dus hihihi). Ik ben eigenlijk altijd vrij regelmatig geweest; soms weleens 1 a 2 dagen verschil, maar niet langer/korter. Nou...ik dacht dus in oktober MOOI de 22e kan ik weer gaan ovutesten...Daaaagen geprobeerd, nog een nieuw setje gehaald en kreeg maar geen Ben er voor de maand oktober dan ook maar mee gestopt...Ik kon het niet laten om ook meteen een zwangerschapstest mee te nemen, alleen had ik dat beter niet kunnen doen :-D Ik moet 10 nov ongesteld worden, althans ik HOOP VAN NIET natuurlijk, maar goed...Nu is het zoooooo verleidelijk, want ik kan die test nu al doen...:) Ik denk elke keer van alles in mn buik te voelen (steekjes enz.), maar ik vraag me af of ik het nu echt VOEL of dat ik het DENK te voelen hahahaha soms maak ik mezelf echt gek. Ik vraag me af hoe het kan dat ik deze maand geen had...Kan ik zwanger zijn? Of zit ik mezelf gek te maken? :-D Nu wil ik eigenlijk wachten tot en met 11 of 12 nov. en dan, als ik niet ongesteld ben, een test doen, maar de verleiding is zoooo grooooot... ;) Ook mn vriend zegt, joh test nu gewoon dan weten we het meteen... Whaaaaaaahaha hij kan ook niet meer wachten dus...Wat zouden jullie doen?

Nou...mooie binnenkomer zo he haha meteen een vraag haha :-D

Succes allemaal en hier wat gelukssterrejes>>>> *************

Liefs, Moon

18. Moon1984

Moon1984 Bekend lid

Oct 25, 2009
    968
    0
    0
    Juridisch Secretaresse
    Limbabwe
    Uhmmz...ik lees iets over etospillen....? Wat voor pillen bedoelen jullie? Vitamine/foliumzuur? Of iets totaaal anders :-D

19. jufD

jufD Bekend lid

Mar 10, 2009
    897
    23
    18
    Welkom Moon25, leuk dat je mee komt kletsen!
    Wat ik zou doen, als je het gevoel hebt zwanger te zijn, dan zou ik nu al testen, dan weet je het maar gewoon. Als je nog niks voelt zou ik ook nog niet testen. En die etos pillen dat zijn pillen met foliumzuur en allerlei andere dingen die goed voor je moeten zijn(multivitamine). Hier op het forum zijn er veel mensen erg enthousiast over, het zou helpen om een regelmatige cyclus te krijgen en die kan ik wel gebruiken:D Veel succes met wachten of met testen!

@Miekie en Lief, ik dacht ook dat je moest tempen als je nog in bed ligt, want als je eruit komt zakt je temp meteen, toch?
    Ik sta doordeweeks altijd om 5.00 uur op en moet er ook niet aan denken dat ik dan in het weekend ook om die tijd wakker moet worden(ik ben een slaapkop:D). Ik ga nog even hier op de site lezen hoe dat nu precies gaat, dat temperaturen

20. Moon1984

Moon1984 Bekend lid

Oct 25, 2009
    968
    0
    0
    Juridisch Secretaresse
    Limbabwe
    Bedankt voor je reactei JufD! Ja ik vind het erg moeilijk; ik heb op zich nergens last van, als alleen soms wat steekjes in mijn buik, maar dat heb ik al eerder gehad en toen was het ook niet raak :-S Ik wacht maar gewoon tot de 12e ofzo en als ik dan niet ongi ben, dan ga ik testen... Wel heel spannend! Ik snap gewoon niet waarom die ovutesten ineens niet meer een :) aangeven, terwijl ik altijd regelmatig ben :-D grrrr irritant.. maar goed, ons geduld moet maar even op de proef gesteld worden haha.

Mbt die etospillen: ik begruik ze van Kruidvat...Vitaal Zwanger...iemand daar ervaring mee? Anders moet ik ze maar eens bij Etos halen hahaha. Hoe heten ze daar?

Liefs, Moon

Share This Page