Ik had ook maandag de donkerste ovutest Als jij maandag je eisprong had loop je maar 1 dag op me voor hoor, ik had hem dinsdag, alleen ga jij er dan vanuit dat je op 12 dpo al ongesteld gaat worden en ik pas op 15 dpo dat is het verschil. Ik hoop dat ik een LF van 14 dagen heb met de bolletjes... Maar ik moet het ook maar afwachten hoor, normaal 9 dpo bruin en 13 dpo ongesteld. Rustig weekend hier, was ik ook wel aan toe, zit niet zo superlekker in mijn vel mja.. gaat wel weer over, komt ook door dat nieuwe werk en gewoon.. alles Als ik eens zwanger mag raken heb ik tenminste het gevoel dat ik eens verder ga met mijn leven... .ik sta STIL.. haha. Koophuis kan nog niet, kindje komt maar niet, en werk wil ik eigenlijk niks nieuws maar moet wel omdat ik me steeds verveel.. blegh. Ik ga lekker verder weekend vieren en weer beetje blijer worden
Oké lief! Spannend! Jammer dat je ff niet zo blij bent meid . Dikke knuff! Hoop dat t weekend je goed doet! X
Hai hai! Zo...de eerste werkdag vd week er weer op zitten. En volgens hangt het hier in de lucht ofzo, maar ondanks het weekend nog steeds moe moe moe!! Meerdere collega's en vriendinnen hebben hier last van haha, de buurvrouw zei dat het voorjaarsvermoeidheid is..Nouja, laten we het daar dan maar op houden he haha! Ik word langzaam aan toch weer zenuwachtig voor volg week zondag hoor..pfft...merk dat ik er echt veel aan denk en wederom gewoon wegdroom bij de gedachte dat ik misschien dit keer wel zwanger ben...maak mezelf er echt gek mee soms haha! Ik heb me wel voorgenomen om, als ik deze ronde niet zwanger ben, toch ook eens aan de gyn te vragen hoeveel rondes je mag doen met die medicijnen...en wordt het na zoveel keer opgehoogd (lijkt me bij mij zo niet nodig omdat alles naar wens verloopt steeds...maar goed) en of je na een bepaald aantal keren moet stoppen of moet overgaan op IUI of wat dan ook. Wat nodig is is nodig...! Hoest met jullie meiskes? Liefs, Moon
Hier wel goed hoor, bij mij lijkt NOD nog heel ver weg dus nog geen zenuwen ofzo, moet ook tot volgende week woensdag nog wachten Ik weet niet.. ik vind het moeilijk er in te geloven dat het weer raak zou kunnen zijn. Wel druk aant bollen natuurlijk dus denk er elke dag minimaal 3 keer aan Ohja en nog een keer met foliumzuur slikken haha. We zullen het wel zien.. afwachten, eerst deze week maar eens door zonder bruin!
Ohh net heerlijk weekendje weg geboekt: 25 - 28 maart gaan we heerlijk hip en luxe hierheen: Hotel | Hotel & Gasterij De Roode Schuur De minisuite hebben we, via weekendjeweg actie 3 nachten voor 2 inclusief ontbijt. Heerlijk dan ben ik of pril zwanger en kan wel afleiding gebruiken, of net er achter dat ik weer niet zwanger ben en kan dus ook wel afleiding gebruiken En belangrijk even tijd voor elkaar!
Oooh! Zalig lief! Heerlijk! Dat hebben jullie net ff nodig denk ik ja! Ff lekker eruit en lekker tijd v elkaar! Hopelijk gewoon ook lekker pril zwanger dan! Wij zijnam aan t kijken waar we op vakantie gaan en willen in mei ook n lekker weekend weg! Kun je zo heeeerlijk bij wegdromen hè hihi!
Ja ik durf alleen geen zomervakantie te boeken Ik ben iemand die niet zo graag in het buitenland is op 1 of andere manier, laten we zeggen: ik ga nooit zonder stress op vakantie. En stress en zwanger zijn is gewoon niet goed (ga van zwanger zijn alleen al genoeg stress krijgen ). En stel dat ik hele dagen knettermisselijk ben... Dus ik wil niet zwanger (ver) op vakantie. Dus wij boeken last minute Geeft ook niet hoor, voelt gewoon fijner, je hebt alleen die voorpret wat minder.
Hoi! Da's lang geleden! Komt omdat ik even geen laptop had. Er is nl bij ons ingebroken. Oa laptop weg en verder vooral sieradan. Alles overhoop. We waren een weekend weg en dan kom je zo thuis. Balen! Maar goed, hoe is het hier? Ik heb nog niet terug gelezen maar misschien kunnen jullie even kort een update geven Hier verder alles goed. Vorige week naar het consultatiebureau geweest. Sanna is nu 69 cm en 7,6 kg. En nog steeds super vrolijk en ontspannen. We hebben vanmiddag de kinderwagen tot buggy omgebouwd want ze paste er niet meer zo goed in, maar ook leuk! Nu kan ze ook wat zien en heb ik al zin om een keer naar de dierentuin te gaan bijvoorbeeld. Toen we laatst een weekend weg waren hebben we ook met haar gezwommen, dat was geweldig! Zal een paar nieuwe foto's plaatsen. En we zijn ook met haar naar de kapper geweest, zie foto
Leuke foto's! En ik vind haar krullen wel beeldig hoor Wat onwijs balen van dat inbreken lijkt me zo eng!! Maar fijn dat je er weer bent. Van hieruit weinig updeet, zie banner, bolletjes inbrengen en afwachten Moon, voel je nog wat? Moet bekennen dat ik stiekem wel wat steekjes in mn baarmoeder voel... spannend en eng!
Carrie! Jee wat erg zeg die inbraak! Zo eng indd! Wel goed om te horen dat t zo goed gaat met je kleine grote meid! Update hier afwachten bijna gelijk op met lief alleen zonder bollen maar met spuiten haha! Mijn nod is wel wat eerder namelijk zondag... Althans... Dat is 14 dagen na pregnyl en dan heb ik altijd rosé slijmverlies...! Ik voel de hele tijd steekjes en gerommel maarja dat had ik de vorige keer ook.... Afwachten dus maar! Liefs moon
@Carrie, wat balen dat er bij jullie is ingebroken, eng idee ook dat er vreemde mensen in je huis zijn geweest. Ik hoop dat je niet al te kostbare spullen kwijt bent. En wat een leuke foto's van Sanna, vooral die met die krullen vind ik erg leuk. Wat heeft ze trouwens nog lang in de kinderwagenbak gelegen zeg, ik denk dat ik de wagen volgende maand al ga ombouwen, want Nicholas gilt de hele buurt bij elkaar als hij wakker in die bak moet @Lief, wat heerlijk zeg om even een paar daagjes weg te gaan, leuk hotel ook. @Moon, leuk is die voorpret voor vakantie altijd he, heb je al een beetje een idee waar je heen wilt gaan? Mijn zus heeft gister haar eerste IUI gehad, dus ook voor haar(en mij) zijn het nu spannede dagen. Ik hoop dat ik jullie binnenkort leuk nieuws kan vertellen.
Spannend Juf! Ik zeg eerst moon zwanger, dan ik en dan je zus Owww ik voel heel de dag al steekjes en dingetjes en ik vind het ineens heel spannend, de dagen hiervoor was ik er nog helemaal niet mee bezig maar nu gaan het nog lange dagen worden Of zou het bruinverlies er dan toch alweer aankomen...
En flippo gewoon stiekem daarna ook hoor, niks geen iui of behandelplannen We zitten alleen met zn drieën zo dicht op elkaar qua NOD.
En vandaag voel ik behalve de zere tieten weer niks meer Achjaaa, geduld he.. ofzo. Vandaag gehoord dat kindje van collega is overleden, zet je weer even met de voetjes op aarde.. genieten van elke dag en niet zitten zenuwen over een NOD.
Jeetje lief wat verschrikkelijk!!!! Ja...dat zet je zeker weer ff met beide voetjes op de grond...Brrr krijg er kippenvel van! Was het kindje ziek? Of..? Brrr!! Ik voel nog steeds van alles in mijn buik/liesstreek, ik word er gek van. Niet omdat ik er last van heb hoor, maar meer omdat ik dan weer rare dingen in mijn hoofd ga halen, terwijl ik, voor zover ik me kon herinneren dat vorige keer ook had...al leek het toen niet zolang aan te houden?! Maarja..acch! Ik zit mezelf weer gek te maken! Mbt vakantie..we hadden een idee..Malta! Schijnt heel mooi te zijn en lekker warm! Nu waren lief en ik ff aan het nadenken en babbelen daarover en ineens dachten we..hey dit wordt ons jubileumjaar...26nov a.s. 10 jaar bij elkaar! Dus nu zitten we eraan te denken om echt een mega geweldige vakantie te boeken, en dan bedoel ik bv Bali, of Hawaii (of toch maar niet daar met alle ellende in Japan...), Curacao of weet ik veel wat. Maar...dat hangt natuurlijk wel vd uiteindelijke prijs af. Mijn droom is naar de MALEDIVEN..maarja dat is nooit te betalen haha! Mijn baas heeft daar laatst naar gekeken en kwam om bijna 10.000euries v 2 pers v 2 weken!! Wow!!! Maar goed..iets anders kan ook haha. We hebben echt zoiets van..dit is misschien wel de laatste vakantie met zn 2 en dan ook nog 10 jaar met elkaar..alle reden om een geweldige reis te maken...maarja..hebben natuurlijk ook weer een bulk geld uitgegeven met de verbouwing afgelopen jaar, de nieuwe auto pas en we moeten natuurlijk ook geld overhouden voor de babykamer, die hopelijk snel mag komen . We moeten dus nog ff nadenken haha! Misschien dat het wel gewoon Malta oid wordt, maar we willen sowieso nog niet boeken omdat we af willen wachten hoe het loopt...zwanger of niet zwanger? Hoe gaat het met vriendlief? Hij is jl. maandag met revalidatie begonnen...dus we moeten allemaal ff kijken en in de tussentijd ga ik lekker internet afstruinen en wegdromen bij alle mooie bountyeilanden...haha! Misschien iemand nog tips? (heeel mooi...niet TE duur..?!)?? haha! Liefs, Moon
Ja wil er niet teveel op zetten omdat het een openbaar forum is, maar kindje was ziek idd (wisten ze pas net 2 weken ofzo dus allemaal heel snel gegaan). Heel heftig! Over die vakantie: geen idee, haha wij hebben niet zoveel geld dat we zulke vakanties gedaan hebben Klinkt wel tof en je hebt gelijk: nu kan het nog! Malta is trouwens ook op mijn lijstje wel eens voorgekomen, schijnt leuk te zijn! Vriendlief revalidatie? Hij werkt dus ook nog niet? Had me niet beseft dat het zo erg was joh, waar heeft hij nu nog last van? En gaat het wel goedkomen? @steekjes enzo: oooh hoop het zo voor je dat het raak is! Ik heb een bestandje op de laptop (gewoon kladblokje) waar ik elke maand even in noteer wanneer ik bruin/rood krijg, ei had en wat ik voel. Handig om terug te lezen! Kan ik zien of ik vorige maand ook zere tieten had etc want ik vergeet dat steeds! Veel plezier met surfen en dromen haha.
@Lief, wat erg voor je collega! Dat soort berichten zetten je inderdaad weer met beide voeten op de grond en laat je inzien hoe goed we het hebben. @Moon, Malta schijnt inderdaad erg mooi te zijn. Curacao is ook erg leuk, maar wel erg toeristisch, dus niet heel romantisch vind ik. De Maladiven wilde ik heen op huwelijksreis maar het was toen regenseizoen, als je niet in het hoogseizoen gaat is het niet zo duur hoor, ligt ook erg aan het hotel. Wat ik zelf een van mijn mooiste vakanties vond was naar Mauritius, heerlijk weer, mooie stranden, vriendelijke bevolking en prachtige hotels. En Aruba kan ik je natuurlijk ook erg aanraden, dat is een super leuk eiland(maar ik ben bevooroordeeld) Nog een paar spannende dagen Lief en Moon en dan hoop ik hier veel positief nieuws te lezen!
*google Mauritius* waauw ziet er idd super uit, maar ook wel dure bestemming of valt dan mee? Duurder dan Malta zegmaar. Wel voornamelijk zon-zee-strand vakantie denk ik? Daar krijg ik vriendlief helaas nooit mee naartoe.... hij kan niet lekker lezen en zonnen en relaxen. En ik hoop ook op positief nieuws, weet niet hoe ik het nu weer te boven moet komen als het weer niks is hoor.... weet wel dat het erger kan etc, maar toch.
Hahaha Juf...droooom droooom! Mauritius is ook mooi ja en Aruba ooh...whaaa maak me gekkk hahaha! Ik heb werkelijk nog geen idee wat het wordt haha. Maar het moet niet te duur worden haha, hebben het niet slecht hoor maar zijn ook geen miljonairs helaas :-S. Lief jammer dat je vriend niet van dat soort vakanties houdt. Wij doen wel meestal een afwisseling..dagje strand of zwembad, dagje iets doen/zien enz. Elke dag de hele dag op het strand bakken is ook zonde vd vakantie vinden we. Maar...ik houd het wel lang vol hoor, heeeeeeerlijk zon zee strand...cocktailtje erbij..boekje erbij..I Love It! Het kan nog alle kanten op...benieuwd wat het uiteindelijk wordt haha! Ook ik weet deze ronde eigenlijk ff niet hoe ik ermee om moet gaan als het weer neit gelukt is...Ben bang dat ik ff helemaal depri ben dan. Kom ik ook wel weer uit hoor, maar het zal echt heftig zijn dan ben ik bang...Ik wilde echt dat ik een luikje in mijn buik had zodat ik kan kijken..dan weet je iig waar je aan toe bent..Die hoop elke keer weer en dan weer die teleurstelling..Ik weet ook niet hoelang ik dat nog vol ga houden...pffft! Liefs, moon
Jij hoeft ook nog maar 3 dagen he.. spannend! Hier 9 dpo, toch wel zwaarbeladen dag voor mij omdat het echt 90% van de keren dan begint al is dat vaak een stipje bruin, maar ik zie het dan altijd. Nu nog niet dus hopelijk blijft dat zo..maar het wc angst syndroom en wcpapier en onderbroekloeren is hier vanaf vanmiddag dus weer officeel begonnen... vermoeiend hoor. Ik had al gezegd dat ik neit zo super in mn vel zat toch? Daarom ben ik ook zo bang hoe ik me voel als het weeer niet gelukt zal zijn.. ben bang dat er een keer komt dat ik toch ff niet weet hoe ik me weer moet herladen.. Mja, gewoon met de dag leven he! Zondag ga ik lekker high tea doen met mijn beste vriendinnetje en volgend weekend dus een heeel weekend lekker met vriendlief weg. Heb ik beide ook echt zin in dus ik overleef het hoe dan ook wel weer