Gestopt met de pil in juli 2009. Wie nog meer?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door charlene08, 10 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Moon1984

Moon1984 Bekend lid

25 okt 2009
    968
    0
    0
    Juridisch Secretaresse
    Limbabwe
    Ik snap dat je niet 1, 2, 3 zomaar iets kunt veranderen, maar als ik je verhaal zo las lijkt het alsof jij jezelf helemaal wegcijfert... Ik denk dat vriendlief dan ook wel wat consessies mag doen (vergeef me als ik het verkeerd heb! :))... Kijk, ik weet niet wat t is om in zo n situatie met studie te zitten, want ik heb mbo gedaan en heb al 8jr n vaste baan, ook vriendlief werkt al vanaf z'n 18e bij z'n werkgever, we wonen al 8jr samen en hebben dus een vrij stabiel levencwst dat betreft, en studie is natuurlijk belangrijk v je vriend/v jou omdat hij straks natuurlijk n goede baan kan krijgen en dus veel geld kan verdienen, maar dat is niet t belangrijkste.... Daarmee bedoel ik niet dattie moet stoppen hoor want dat kan natuurlijk niet en dat zou jij ook niet willen denk ik maar hij mag wel iets meer rekening houden misschien met hoe t v jou moet zijn. Wel heel goed dat jullie lekker n weekendje weg gaan lekker genieten! Goed ook dat je lekker er op uitgaat, dan maar Vd spaarrekening! Is wel belangrijk om dat te doen! Misschien heb ik wel makkelijk praten hoor maar het viel me gewoon op uit je verhaal vandaar dat uk t toch ff kwijt wilde :) je bent een lieve meid en je verdient gewoon geluk in alles! Wat DE oplossing is weet uk zo ook niet maar als je maar ook echt aan jezelf denkt en als je vriend ook maar aan jou denkt :) ga iig genieten fit weekend meid!

2. Lief

Lief VIP lid

26 sep 2007
    5.056
    2.861
    113
    Het is denk ik ook zo dat ik meer water bij de wijn moet doen dan mijn vriend sinds we samenwonen.. maar.. het betekent wel dat ik straks echt gewoon parttime kan gaan werken zoals ik graag wil, of nog eens rond kan gaan kijken wat ik nog écht wil en evt opleidingen/cursussen te kunnen doen zonder me zorgen te hoeven maken of we dan wel rond kunnen komen. Hij vind dat geen probleem om later fulltime te blijven werken dat ik dan lekker veel thuis kan zijn bij kindje.

Dus ik denk dat het ook een soort investering is nu voor later. En dat is soms heel moeilijk! Maar hij gaat straks ook niet lopen zeuren als ik dan lekker niet hoef te werken.

Want dat is wel waar we naar toe gaan realistisch gezien, hij zal dan een goedbetaalde wetenschapper zijn zegmaar met universitaire master etc ;) En ook al zou dat niet lukken, dan nog is hij gewoon als fulltime fysiotherapeut een goed betaalde HBO'er.

Het is soms alleen moeilijk dat ik daardoor NU even wat minder kan. Dus ja.. ik denk dat je wel gelijk hebt hoor, tis beetje zoeken naar een evenwicht he.

Jij weer veel succes met spuiten en slikken :D wij gaan lekker na het werk een weekendje weg.. zin in!

3. Moon1984

Moon1984 Bekend lid

25 okt 2009
    968
    0
    0
    Juridisch Secretaresse
    Limbabwe
    Lief indd.. de balans vinden, dat is de oplossing :p. Heeel veel plezier dit weekend en geniet lekker van elkaar!! Ennuh...tegen de tijd dat je manneke een TOPsalaris verdient, verdienen wij nog steeds hetzelfde..:-S haha..dus ik snap heel goed dat het nu ff investeren is, maar dat jullie straks de vruchten daarvan plukken. Als ik straks parttime ga werken zullen wij echt wel ff wat anders moeten gaan leven ben ik bang...:). Dus terwijl wij dan inleveren, krijgen jullie het alleen maar beter haha! Achja verschil moet er zijn he :p

Hoest met de rest vd dames?

Hier een leuke...ws. is volg weekend weer ons "klus"weekend...wel lekker snel, heerlijk! Maar....mijn schoonbroertjes komen logeren, was al lang afgesproken omdat mijn schoonouders dan weg zijn, dus we komen daar niet onderuit...kan dus betekenen dat we aan de klus moeten terwijl zij er zijn...LOL hahaha. Vriendlief zegt: ach..als we straks een kindje hebben, vrijen we natuurlijk ook nog, dus dan kunnen we vast wennen :-D hahahaha!

Vandaag ff lekker laten gaan, lekker alles geshopt was los en vast zat *bloos* haha! En dat allemaal in een half uurtje pauze! Leuke nieuwe kleding, 2 paar nieuwe zomerschoenen enz. :)

Gisteren ook kaartjes gewoon voor Gooische Vrouwen (vd postcodeloterij...je moet ergens beginnen he...dus eerst bioskaartjes en daarna het grote geld :p). Wel toevallig, ik zou volg week met mams, zusje en een vriendin al naar die film gaan...nu dus gratis hahaaa!!

Nu lekker weekend! Lekker druk weekend ook; morgen ff wat dingetjes shoppen vh huis (moeten nog nieuwe gordijnen op de slaapkamer) en zo wat leuke dingetjes als ik iets leuks vind, dan feestje bij vrienden en zondag mams jarig, gezellig dus!

Liefs, Moon

4. jufD

jufD Bekend lid

10 mrt 2009
    897
    23
    18
    @Lief, lastig is dat als je zo in een situatie vast zit waar je op dit moment niet veel aan kan veranderen. Probeer jezelf inderdaad maar voor te houden waar je het voor doet, dat je straks minder kan gaan werken om met je kindje thuis te zijn.
    Moet je vriend nog lang studeren voor hij fulltime gaat werken?
    En leuke dingen moet je zeker blijven doen, al moet je het dan soms van je spaarrekening betalen, maar ieder mens moet soms iets leuks voor zichzelf kunnen doen.
    Heel veel plezier dit weekend, geniet ervan!

@Moon, wat gezellig dat jullie bezoek hebben tijdens het klusweekend:p Zijn je schoonbroertjes nog erg jong?

Ik ga morgen met Nicholas pasfoto's laten maken voor zijn eerste eigen paspoort:D Ben heel benieuwd hoe dat werkt, want hij kan nog niet los zitten. Daarna gaan we tickets boeken naar Aruba, dan kan mijn vader hem ook eindelijk in het echt gaan zien.
    En ik heb vandaag goed nieuws gehad, er is een nieuw kinderdagverblijf geopend bij mij in de buurt en misschien hebben ze een plek voor Nicholas!!! Maandag ga ik er heen om te kijken of het wat is, ik hoop het zo, want al die andere kdv hebben heel 2011 geen plekken meer.

5. Moon1984

Moon1984 Bekend lid

25 okt 2009
    968
    0
    0
    Juridisch Secretaresse
    Limbabwe
    haha Juf ja gezellig zeker, maar ff niet handig haha! Mijn schoonbroertjes zijn 9 en 11...Echte stuiterballen haha! Maar goed, we vinden wel een manier..haha!

Wat leuk eerste pafoto's! Hoe is het gegaan? En istie mooi geworden? Ben benieuwd! En wat heerlijk...weer lekker naar Arbuba!! Je vader zal zijn kleinzoon zeker graag in het "echt" willen zien...Wanneer gaan jullie? Wat fijn ook dat er een nieuw KDV komt! Hopen dat het indd een goed KDV is en dat je er een goed gevoel bij hebt, dan kan Nicholas daar misschien toch nog vrij snel terecht en kun je toch weer gaan werken als je dat wilt..Spannend! Ik duim voor je meid!!!

Liefs, Moon

6. jufD

jufD Bekend lid

10 mrt 2009
    897
    23
    18
    @Moon, 9 en 11 is wel een hele leuke leeftijd, maar jongens zijn dan vaak wel erg druk. Flink veel buiten met ze doen, dan vallen ze vast als een blok in slaap en dan kunnen jullie rustig aan de klus:D

De pasfoto is gelukt, maar vraag me niet hoe, hij staat er echt heel geschrokken op. Hij moest bij de fotograaf in een bumba stoeltje, nou daar paste mijn dikkertje eigenlijk al niet meer in, maar met veel proppen zat hij dan toch. Toen kwam de flits en daar schrok hij zo van dat hij meteen heel hard begon te huilen inclusief pruillip. Dus de fotograaf heeft maar 1 foto kunnen maken, maar die was wel oke. Het lijkt alleen net alsof hij oranje haar heeft, maar dat komt omdat hij Berg op zijn hoofdje heeft. Daarna zijn we meteen naar het reisbureau gegaan en hebben we tickets gekocht. 15 mei gaan we naar Aruba, ik heb er nu al zin in, maar het is ook wel spannend zo voor het eerst met Nicholas.
    Ik heb nieuwe foto's in mijn album gezet, ook zijn pasfoto.

7. Moon1984

Moon1984 Bekend lid

25 okt 2009
    968
    0
    0
    Juridisch Secretaresse
    Limbabwe
    Juf: Leuke foto's weer! Ik vind het zo'n mooi manneke he hihi! Op de pasfoto kijktie een beetje verschrikt, ,maar ik vind het wel een hele mooie hoor! Wat heerlijk 15 mei naar Aruba...Ik heb ook eens gekeken om daarheen te gaan, maarja wij zijn gebonden aan het hoogseizoen en we willen dan ook echt luxe gaan...ben je zo €2300 pp kwijt voor 8 (!!!!) dagen...nou je vliegt al ik weet niet hoeveel uur dus pfft...wel erg duur haha! Kunnen we niet bij je pa logeren dan hoeven we alleen maar een ticket :-D hahahahah grapje! Maar aan de andere kant...je leeft maar éen keer...Alleen mijn echte droomwens is echt Malediven..gisteren een supervet sjiek hotel gevonden maarja...da's bijna €3000,00 pp en dan ben je er nog maar...wat denk je van al het eten drinken enz..schijnt kei duur te zijn! En eigenlijk is augustus niet het seizoen om daarheent te gaan qua klimaat (kan veel regen vallen dan) Nou ja...we kijken nog maar ff haha. Ik heb ook een mega mooi hotel in Malta gevonden, nog duur, maar een stttuuukkkk goedkoper haha! We hebben nog ff om te denken gelukkig haha.

Feest gister was erg geslaagd, super gezellig! Nu alleen een beetje brak ondanks dat het niet eens heel laat is geworden hihi :-S en straks naar de verjaardag van mams, gezellig!

Fijne dag allemaal!

8. jufD

jufD Bekend lid

10 mrt 2009
    897
    23
    18
    @Moon, als je naar Aruba in het hoogseizoen gaat en ook nog een hotel wilt ben je inderdaad veel geld kwijt. Ik kan normaal ook alleen maar in de vakantieperiode en dan ben ik voor alleen een ticket al meer dan €1000 kwijt. En de Malediven staat ook nog steeds erg hoog op mijn verlanglijstje, maar ik heb ook gehoord dat het eten en drinken daar erg duur is. Weet je wat ook erg mooi is, maar nog duurder dan de Malediven, Bora Bora. Moet je voor de grap maar eens kijken, dat is echt een droomeiland maar onbetaalbaar duur, mocht ik nou ooit de jackpot winnen dan ga ik daar heen:D
    En nog gefeliciteerd met je moeder!

9. Moon1984

Moon1984 Bekend lid

25 okt 2009
    968
    0
    0
    Juridisch Secretaresse
    Limbabwe
    Zo hej! Das nog duur dan nu zo n ticket! Pfft! Bora bora ja haha dat heb ik ook al eens gegoogled haha! Dan denk je waaaaarom ben ik daaaar niet geboren?!?! Haha!

Pfft ik heb eigenlijk al sinds vrijdag een beetje een dip :( zit zoveel te malen. Heb de hoop n beetje verloren eigenlijk. Werkelijk iedereeeen lijkt wel zwanger en ik kan al n steek in m'n hart krijgen als ik hoor dat nv lange Frans weer een kindje krijgt :( slaat nergens op natuurlijk! Ik weet gewoon ff niet wat ik heb... Zullen de hormonen wel zijn?

Lief hoe was je weekend?? :)

liefs moon

10. Flippo123

Flippo123 Niet meer actief

@Lief: Meis wat een stuk heb je geschreven zeg... het is allemaal oneerlijk dat wij zo op de proef worden gesteld... Hele dikke knuffel voor je hoor! Wanneer mag je nu weer naar t ziekenhuis?

@Moon: Ook voor jou een hele dikke knuffel.... die hormonsters in je lichaam doen idd qua mood geen goed :( En tja al die zwangeren om je heen... doen ook geen goed! Dus je dip is heel goed te begrijpen meis... Hoe gaat het nu verder bij jullie is daar al wat meer duidelijk over? (sorry als ik er overheen heb gelezen)

@jufD: Pfff Dure tickets idd... wij hadden er ook al naar zitten kijken :( Maar wat een heerlijk mannetje heb je zeg! En die pasfoto is wel een mooie foto hoor!!! Geniet lekker van je vakantie straks in mei :D

@all: Tja weer ff hier niet geweest... Niet veel te melden :( CD24 ondertussen alweer.. ben benieuwd hoelang deze cyclus nu weer zal zijn... gaan we weer richting de 40 dagen of er over heen? Naja nog 1,5 week en we mogen eindelijk weer naar t ziekenhuis... eindelijk weer een behandelplan :D

11. Lief

Lief VIP lid

26 sep 2007
    5.056
    2.861
    113
    #2651 Lief, 28 mrt 2011
    Laatst bewerkt: 28 mrt 2011
    Haai, ik ben er weer van mijn heerlijke weekendje weg!

Ik heb niet alles onthouden.. ik zag mooie vakantieplannen voorbij komen, een leuke pasfoto (ik vind hem leuk! En wat wordt hij groot!) dipje van moon *knuffel* en wachten van Flippo voorbij komen (bijna je afspraak!!).

Flippo, ik heb half mei weer een afspraak.. en ik ben inmiddels ongesteld, duurde wel 4 dagen na het stoppen dus nu gewoon een cyclus van 36 terwijl het zonder bollen max 32 was geweest ;) maargoed.. Nu weer een nieuwe ronde met nieuwe kansen dus! Hopelijk wat kortere cyclussen anders heb ik nog maar 1 kans voor de volgende afspraak..

12. Moon1984

Moon1984 Bekend lid

25 okt 2009
    968
    0
    0
    Juridisch Secretaresse
    Limbabwe
    Thanks girls! Ja pfft ik weet t ff niet kan t ff niet zo goed meer zien soms, maarja komt wel goed :)

lief hoe was je weekend? Genoten? Fijn dat de ongi is doorgebroken kun je weer door naar de volgende ronde... Knuff!

Flippo 7april schiet echt op nu, gelukkig! Knuff!

Liefs moon

13. Lief

Lief VIP lid

26 sep 2007
    5.056
    2.861
    113
    Ach Moon ik heb hetzelfde hoor.. je gaat maar door, telkens druk ik mijn hele gevoel maar gewoon weg, is het makkelijkste. Maar af en toe bij bepaalde dingen komt het dan boven. Net zag ik in een topic over zwanger worden na miskraam, alweer een paar positieve testen. Dan zie ik die foto en denk: zou dat ooit nog eens voor ons weggelegd zijn?? En dan voel ik me echt verdrietig.

Ik ben trouwens weeeer heel licht ongesteld... dat kan toch nooit goed zijn?! Zit nu op dag 3 en ik zou het met 1 inlegkruisje wel af kunnen... Heb wel buikpijn af en toe dat is dan weer nieuw.

Kijk ik zit echt niet te wachten op een stortvloed ;) Maar ik weet niet.. zolang het geen kwaad kan vind ik het prima, maar pff je gaat je ook overal zorgen om maken he ;)

14. Moon1984

Moon1984 Bekend lid

25 okt 2009
    968
    0
    0
    Juridisch Secretaresse
    Limbabwe
    Ja je zoekt steeds overal wat achter hè om gek v te worden :-S heb je al eens aan de gyn gevraagd of t kwaad kan?

Maar hoe was je weekend meid :-D

15. Lief

Lief VIP lid

26 sep 2007
    5.056
    2.861
    113
    Ja.. het kan nog evt zijn dat ik behalve progesteron ook te weinig oesterogeen aanmaak oid, dat zorgt dat in de eerste helft van je cyclus het baarmoederslijmvlies wordt opgebouwd. Maar dat kon evt nog wel eens worden onderzocht ofzo, het schijnt dat je de dikte toch neit echt kan aflezen aan de hoeveelheid bloedverlies.. dustja.. Alles kan, maar alles kan ook niet zo zijn ;)

Ja was heerlijk hoor! Mooi weer zondag, lekker geshopt, gegeten, geslapen en lekker 24/7 samen zijn :)

16. jufD

jufD Bekend lid

10 mrt 2009
    897
    23
    18
    @Moon, knuffel voor jou meid! Wat vervelend dat je in een dip zit, en de hormonen die je moet spuiten zullen dat gevoel wel alleen maar versterken. Soms zou je toch willen dat iemand je kon vertellen hoelang je nog moet wachten, dan weet je waar je naar toe moet leven, maar nu is het elke maand maar zo onzeker. Ik blijf voor je duimen meid.

@Flippo, het is voor jou nu nog maar heel even wachten tot je weer naar de gyn mag, ik hoop dat er iets goeds voor je gedaan gaat worden.

@Lief, fijn dat je een lekker weekend hebt gehad, dat kan je soms echt goed doen.
    Het is voor jou wel fijn dat je een lichte ongi hebt, maar ik kan me voorstellen dat je dan aan van alles gaat twijfelen. Gaat de gyn de volgende keero nderzoeken of je baarmoederslijmvlies wel dik genoeg wordt? want dat is toch best belangrijk om zwanger te worden toch?

17. Lief

Lief VIP lid

26 sep 2007
    5.056
    2.861
    113
    Ja hij zei toen dat dat na een evt volgende vmk nog zou kunnen worden nagekeken, maar ga het in mei gewoon nog eens aankaarten, ik heb er liever niet nog meer ;). Al hoop ik dat ze dan IUI traject gaan inzetten en mn cyclus dus gaan volgen, dan maken ze volgens mij altijd gelijk echo's dus dan komt dat vanzelf aan het licht.

Hoe is het met jouw zus trouwens? Ik heb het geloof ik gemist, maar was haar NOD niet al geweest?

18. jufD

jufD Bekend lid

10 mrt 2009
    897
    23
    18
    @Lief, dat zou wel fijn zijn als ze je cyclus met echo's gaan volgen, dan weet je gewoon zeker wat er daar binnen allemaal aan de gang is.
    Mijn zus haar nod was gister, maar toen heeft ze niet getest(ze was bij mij), want dat durfde ze niet. En vandaag kon ik haar niet bereiken, dus ik weet niet zo goed wat ik daar van moet denken, dat kan negatief maar ook positief zijn. Maar nu twijfel ik of ik haar morgen weer moet gaan bellen, het voelt een beetje opdringerig.

19. Lief

Lief VIP lid

26 sep 2007
    5.056
    2.861
    113
    Ohh dat is lastig ja Juf, ik weet niet hoe je band met haar is? Misschien kan je haar anders een mailtje of sms sturen, zodat als ze er niet direct over kan of wil praten ze het later kan doen, maar je toch laat blijken dat je mee leeft?

Ik heb met mijn moeder daar gewoon iets over afgesproken want zij wist ook niet zo goed wat ze moest doen haha. Met haar heb ik afgesproken dat ze het dus niet weet wanneer ik moet testen/ongesteld worden en ik er zelf wel over begin. Ze mag wel vragen hoe het is hoor, maar wil niet dat ze precies alles weet (niemand hoor, alleen jullie en mn beste vriendin weten mijn cyclus haha).

Hier alweer niet meer ongesteld. Huh. Nouja.. prima he. Komt misschien ngo wel weer terug.. even afwachten, en vanaf dag 10 ofzo weer aan de ovutesten.

20. jufD

jufD Bekend lid

10 mrt 2009
    897
    23
    18
    In principe heb ik een hele goede band met mijn zus, we spreken elkaar elke dag en zien elkaar ook een paar keer per week. Maar vorig jaar is het even wat minder tussen ons geweest omdat ik toen zwanger was en mijn zus daar niet goed mee om kon gaan. Maar misschien is het inderdaad wel een goed idee om met haar af te spreken hoe zij hierover wil praten. Want ik kan me bijvoorbeeld heel goed voorstellen dat als ze zwanger is dat ze het misschien liever nog even niet wil vertellen of dat het vervelend is als ik steeds vraag of ze al zwanger is. Maar ik wil ook niet niks van me laten horen, omdat ze dan misschien denkt dat ik niet met haar mee leef terwijl ik dat juist wel heel erg doe. Lastig hoor, maar ik denk dat ik haar zo maar eens ga bellen.

Deel Deze Pagina