Gestopt met de pil in juli 2009. Wie nog meer?

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by charlene08, Jul 10, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Lief

Lief VIP lid

Sep 26, 2007
    5,056
    2,861
    113
    Ja gewoon zo open over praten wat zij wil is denk ik het beste :) Het is voor de mensen om je heen ook niet altijd makkelijk merk ik wel ;)

En merk het zelf ook bij icsi collegaatje vind dat toch altijd lastig, wil haar geen pijn doen met vragen maar ook geen pijn met geen belangstelling ;) Dus maar beter open en eerlijk over praten van te voren.

2. Moon1984

Moon1984 Bekend lid

Oct 25, 2009
    968
    0
    0
    Juridisch Secretaresse
    Limbabwe
    Jufd...lastig ja. Zoals lief ook zegt ik zou er indd eerlijk en open over praten. Bij mij weet niemand mijn cyclus precies, behalve mn vriend natuurlijk. Met mn ouders, zusje, schoonouders, vriendinnen en collaga's afgesproken dat ik ze wel op de hoogte houd van wanneer ik steeds weer naa het zknh moet en wanneer ik moet spuiten (ze weten als ze logisch tellen dus wel ongeveer hoe het zit), maar niet precies welke datum mn NOD is enz. Is altijd lastig, want je wilt indd belangstelling tonene, maar tegelijkertijd niet opdringerig overkomen..snap het helemaal. Bel dr indd, wil ze het er niet over hebben, ook oke, maar misschien wil ze het er juist wel over hebben. Ik hoop gewoon dat ze zwanger is!!! :) Ik ben benieuwd!

Lief bij jou zou het indd eens goed zijn om eens helemaal te monitoren wat je lijf daarbinnen allemaal doet...Da's wat dat betreft wel echt fijn met die ovuecho's elke keer..je weet precies hoe en wat mbt je baarmoederslijmvlies, je eitjes enz. Echt ideaal!

Ik kom net terug vd gyn..links eentje van 11mm (dus nog klein), rechts 3 (!!!?!!!) kleinere..Vrijdag dus weer terug omdat bij mij de aanloop altijd langzaam gaat, maar het daarna in een keer mega snel gaat, dus vd zekerheid. Maarja..nu maar hopen dat die 3 niet ineens kei gaan groeien met zn allen :-S Hebben we dat weer..haha maar goed, zal wel niet zo'n vaart lopen.

Ik zit nog steeds ff in een dip verder..pfft weet het gewoon ff niet meer. Merk dat ik om het minste het liefste zou gaan janken (doe dat niet altijd haha) en net ook weer..zit ik ruim een uur te wachten bij de gyn (vriendlief kon dit keer helaas niet mee ivm revalidatie) en dan zit daar een stel dat zwanger is...Super voor hen natuurlijk! Maar...pfft dan kan ik echt volschieten! Heb er ff heel veel moeite mee...De gyn zag het ook aan me. Ze heeft me wel weer moed ingepraat, maar toch..blergh ik moet ff ergens weer positiviteit uithalen en de hoop terugvinden. Lukt vanzelf wel weer, maar nu nog ff niet :)

Liefs, Moon

3. Lief

Lief VIP lid

Sep 26, 2007
    5,056
    2,861
    113
    Nou Moon ik merk ook wel dat het lijntje steeds dunner wordt hoor. Ik heb het zelf een beetje op onverwachte momenten.. ergens een positieve test zien en zien dat iemand nog maar 3 maanden bezig was ofzo, en dat raakt me dan ineens zo. Echt stom. Terwijl ik vandaag de 3d echo's heb zitten kijken van het tweede kindje wat er aan komt bij mijn nieuwe coördinator en dat kan ik dan alleen maar weer leuk vinden en leuk voor hem, en niks voelen erbij.

Merk altijd dat zodra ik niet meer ongesteld ben ik me elke keer nog wel weer kan opladen gelukkig. Maar de dalen worden wel dieper... Ik denk ook niet dat dat nog weggaat..

Ik kan ook niks zeggen of doen om je beter te laten voelen, hooguit laten zien dat je niet alleen bent met je gevoel. En we mógen het ook gewoon voelen, het duurt namelijk echt lang nu. Daar heb ik ngo wel eens moeite mee, ik relativeer dat steeds van: jaa maar we zijn nog geen 2 jaar bezig, jaaa maar we hebben goede uitslagen dus ik mag niet zeuren. Maar het mag gewoon wel..

4. jufD

jufD Bekend lid

Mar 10, 2009
    897
    23
    18
    #2664 jufD, Mar 30, 2011
    Last edited: Mar 30, 2011
    Mijn zus is niet zwanger:( Ze begon juist een beetje hoop te krijgen omdat ze gekke steekjes in haar buik voelde, maar ze is toch ongesteld geworden.'Dus we hebben maar afgesproken om samen een weekendje weg te gaan zodat ik haar een beetje kan opvrolijken.

@Moon, Jeetje 3 eitjes, dat is wel veel. Als die allemaal gaan groeien mag je dan wel gewoon doorgaan of moet je dan stoppen voor deze ronde?
    En wat vervelend dat je nog steeds in een dip zit, ik zou willen dat ik je kon opbeuren, maar dat kan ik helaas niet. Ik hoop dat je toch ergens weer wat positiviteit uit kan halen om weer door te gaan, knuffel!

5. Moon1984

Moon1984 Bekend lid

Oct 25, 2009
    968
    0
    0
    Juridisch Secretaresse
    Limbabwe
    Oneee juf! Wat ontzettend rot!! Lief dat je n weekend met dr weggaat!

Als alle eitjes gaan groeien en groot genoeg zijn moet ik stoppen met spuiten en mogen we geen seks hebben, althans niet zonder condoom! Maar ze ging er niet vanuit aanvezien die 3 nog heel klein wAren. Dat ene eitje was groter dus ik hoop dat alleen die ff flink doorgroeit :)

Liefs moon

6. Carrie78

Carrie78 Actief lid

Oct 14, 2009
    394
    0
    0
    Hoi! Ben ik ook weer eens. We hadden problemen met internet maar dat is gelukkig weer verholpen.

Moon: Het lijkt wel Pasen in jouw baarmoeder met al die eitjes :$ Maar alle gekheid op een stokje, logisch dat je af en toe een dip hebt, je wil het zo graag en het moet toch een keer gaan lukken. Wens je weer heel veel succes deze rond en met je bezoekjes aan de gyn. Op een dag zit jij ook zwanger in de wachtkamer!

Lief: ook balen voor jou dat je weer ongesteld bent geworden! Wel een leuk weekend gehad gelukkig. En nu weer met goede moed verder. Veel succes!

Jufd: leuke foto's!!! Echt een mooi jochie!
    En wat jammer voor je zus. Het was de eerste ivf-poging? Leuk een weekendje weg samen, waar gaan jullie naartoe?

Flippo: je mag vlg week weer naar de gyn, dat er weer wat mag gebeuren! Veel succes alvast.

Hier verder alles goed. We zijn afgelopen zondag voor het eerst met Sanna naar de geitjes geweest. Was super, ze was helemaal niet bang en ging ze meteen aaien. Het was ook zo'n mooie stralende dag. Aankomend weekend wordt m'n vader 60 en verder gaan we nog bij m'n oma op bezoek. Ze ligt in het ziekenhuis omdat ze gevallen is en een gebroken heup heeft (vorig jaar al de andere kant). En we gaan waarschijnlijk nog even bij een vriendin langs waarvan de moeder op sterven ligt. Wat een narigheid. Zij heeft vorig jaar ook een dochter gekregen dus het is leuk dat zij en Sanna elkaar nu kunnen ontmoeten. Maar vind het ook wel moeilijk met al dat verdriet.

7. Flippo123

Flippo123 Niet meer actief

@jufD: wat naar voor je zus en wat lief van je dat je een weekendje weg gaat met haar!

@Moon: Meis 3 eitjes wow! Nu maar hopen dat 2 mooie eitjes door groeien, heb je extra kans :D!!!

@Lief: een cyclus van 36 dagen is ok best lang... dan heb je ook pas rond CD22-24 je eitje of niet? Njaa ik duim in ieder geval voor je dat het snel weer raak mag zijn! Nog een klein maandje en jij kan ook weer naar t ziekenhuis!

@Carrie: Gefeliciteerd met je vader :) T weekend word mooi weer dus dat is mooi voor een leuk feestje :D
    Sanna alweer 8 maanden! Pff wat vliegt de tijd zeg!!!

@All: Jaja... CD27 en nog geen eitje, maar goed dat is geen nieuws meer bij mij... Nog een week en dan kan ik naar de poli... ik EIS hulp dan echt... ik ben het zat te wachten... zat om langs de zijlijn te zitten grrrr. Gewoon 10 maanden door de plee gespoeld pff naja we zullen vast volgens de wetenschap kans hebben gehad, maar ik geloof er niet zo in.
    Nog een klein maandje en mijn zus is uitgerekend, waar ik al bang voor was gaat dus gebeuren, mn zus heeft kindje nummer 2 in haar armen straks en ik ben nog nooit zwanger geweest in de tijd dat zij er 2 heeft gekregen! Soms zakt de moed daar door wel even in je schoenen en ik heb het gevoel dat ik het er wel eventjes moeilijk mee zal hebben :(

8. Lief

Lief VIP lid

Sep 26, 2007
    5,056
    2,861
    113
    Juf, wat balen van je zus :(

Moon, er blijft vast wel wat klein, ik duim voor 1 of 2 eitjes!

Carrie, wat leuk dat je weer even langs kwam, wat wordt ze dan al groot zeg als ik dat zo lees van geitjes aaien, in mijn ogen is ze nog een baby haha. Alles goed verder met jullie gezinnetje? Jij al zin in een tweede?

Flippo, ja dat voelt wel oneerlijk denk ik, zij 2 en jij niks... gelukkig bijna je afspraak dan heb je weer een strijdplan!
    En ik had niet pas laat mijn eisprong, ik had gewoon een cyclus van 33 dagen alleen door die utrogestan wordt het 36 omdat ik pas dus op NOD kan testen, dan moet stoppen en dan duurt het 3 a 4 dagen bij mij voordat ik ongesteld word blijkbaar.. dus gewoon heeeele lange LF op die manier ;)

Ik ga nu voor een 26 daagse cyclus en dan zwanger hoor haha. Was al vroeg niet meer ongesteld dus hoop dat dat meewerkt dat mn eitje dan ook eerder komt ;) Vanaf dag 10 ga ik weer ovutesten :) Ga niet weer vanaf dag 8 om de dag seks hebben, ik trek dat gewoon ff niet, doen het wel wanneer we zin hebben en zodra de ovutesten donkerder worden dan een paar dagen achter elkaar ;)

9. Moon1984

Moon1984 Bekend lid

Oct 25, 2009
    968
    0
    0
    Juridisch Secretaresse
    Limbabwe
    Carrie! Daar ben je weer haha wat leuk zeg naar de geitjes! En wat lief indd zegt...jeetje..haha zo is ze nog echt een baby en zo aait ze al de geitjes en is ze niet eens bang! Wat heerlijk!

Lief: wel balen dat de ongi langer uitblijf na die bollen, maarja...het heeft een goed doel he :) Dan maar iets langere cyclussen! Natuurlijk gaat we voor korte, maarja..36 valt dan nog redelijk mee...tot 35 is "normaal" toch zeggen ze?

Oo flippo! Ik kan het me zo goed voorstellen! En dan ook nog de 2e in aankomst bij je zus! Ik vind het nog knap hoe je ermee omgaat hoor! Ik kan momenteel al gek worden als ik hoor dat lange frans weer vader wordt :-S Laat staan als mijn zusje al bijna zou bevallen vd 2e in de tijd dat wij ook bezig zijn. Heel frustrerend! Je snapt gewoon niet dat het bij jou dan niet lukt...meid ik leef met je mee hoor! Ik weet gelukkig dat mn zusje voorlopig nog niet aan kindjes denkt (ivm net samenwonen en flinke hypotheek enz), maar toch...de gedachten dat zij misschien ooit wel eerder zal zijn...is best eng. Al gun je het ze natuurlijk van harte! Lijkt me erg moeilijk! Hele dikke knuff en houd nog ff vol: volg week gyn en niet weggaan voordat je een "strijdplan" hebt..Ik zou me desnoods vastketenen aan zijn/haar bureau :p Klaar ermee: actie!!

Juf ben je trouwens al bij dat nieuwe KDV geweest??

Zo, ik heb vandaag lekker besloten om morgen een dagje vrij te nemen! Heb gewoon ff geen zin om 5 hele dagen per week te werken! Onze bazen zijn allemaal gezellig met zn allen naar het vakantiehuis van een baas in Frankrijk..en wij maa werken haha. Alles is klaar en ik heb geen zin om morgen duimen te draaien, dus heerlijk nu al weekend! Ga morgenvroeg eerst naar de gyn (hoop indd dat ik 2 mooie grote eitjes heb, dubbel kans, en mocht het dan uiteindelijk raak zijn en dan een tweeling: dubbel geluk!) en daarna lekker rommelen in huis denk ik. Mn mannetje is er ook dus gewoon lekker samen een dagje thuis! Zaterdag komen mijn schoonbroertjes dus op de logeer (dit terwijl ws. dit weekend weer ons klusweekend wordt...hahaha) en zaterdagmiddag ook nog ff lekker met een vriendin het centrum in en lekker terrassen! Om 16:00u komen mn schoonbroertjes en dan ook nog ff wat leuks doen met ze denk ik, zwemmen ofzo?! En zondag lekker niks..wie weet wat de planning nog wordt. Heerlijk zo'n vooruizicht! Ennuh..hier in LIMBURG wordt het als het goed is zelfs 24 graden
    :p hehehe! Ik denk dat het ff is wat ik nodig heb, lekker een paar dagen niks moeten en lekker genieten met mn mannetje, vriendin en mijn schoonbroertjes. Hoop dat ik me volg week een stuk beter voel, want met deze week ben ik gewoon klaar! :)

Liefs, Moon

10. Lief

Lief VIP lid

Sep 26, 2007
    5,056
    2,861
    113
    Hey,

Nee tuurlijk 36 overleef ik nog wel hoor, ik heb alleen haast ofzo haha.

En lekker vrij joh! Geniet ervan en idd van het weer, al is het hier vandaag nog niet bepaald weer dat ik denk: goh morgen is het 20+ graden met zon...... nouja hopelijk wel!
    Succes bij de gyn vandaag *duim* En dit weekend al klusweekend? Bij jou gaat het wel zo retevlug allemaal zeg! Kan je dat wel bijbenen? Voor je het weet is je eisprong alweer joh. Voordeel van dat langere wachten is weer dat je even op adem kunt komen zegmaar.

Ik ga straks in mn pauze poging 2 doen om ovutesten in het ziekenhuis op te halen, kon het de vorige keer toen niet vinden waar ik moest zijn weten jullie nog ;) is niet mijn eigen ziekenhuisdeel en ik verdwaal daar haha.

En ik kan het van iedereen prima handelen als ze zwanger raken, maar als mijn broertje zou aankondigen dat hij papa zou worden dan zou ik het echt even heel moeilijk hebben... ik wil gewoon de eerste zijn voor mijn ouders.... Ik vind het prima als hij gaat trouwen etc ;) Hij heeft ook al een koophuis enzo, loopt wat dat betreft wel op me voor, maar gelukkig zijn ze nog niet zo heel lang samen en heb het idee dat het nog wel even gaat duren. Eerst trouwen denk ik :) Mijn andere broertje is nog maar 18 en vriendinnetje 16 dus dan zou het een ongelukje zijn ;)

Van mn vriends kant is er natuurlijk al een neefje dat weten jullie nog wel dat hij geboren werd denk ik, daar heb ik verder ook geen moeite mee ofzo..

Ik ben weer helemaal positief hoor, ik heb weer zin in de nieuwe ronde en zie het wel weer positief tegemoet, we zijn nog geen 2 jaar bezig (officieel pas in augustus! omdat we de eerste 2 rondes nog er niet voor gingen echt) en de derde ronde met de bolletjes (misschien is dat nog maar de derde ronde dat we daadwerkelijk kans hebben he!).

11. Moon1984

Moon1984 Bekend lid

Oct 25, 2009
    968
    0
    0
    Juridisch Secretaresse
    Limbabwe
    Type ik net een bericht via mn Iphone, gaat er iets mis :-S argh!! haha dan maar ff via de laptop, toch makkelijker :)

Flippo: hoest met je eitje? al in zicht?! Ik duim voor je meid!!!!
    Lief is het nog gelukt met de ovutesten?Heb je ze gevonden :p

Mijn eitje was nu 13mm, en de andere eitjes doen niet echt mee (gelukkig!)...Gaat niet echt snel dus deze ronde...van 11mm naar 13 mm met Menopur in 2 dagen (dus geen pasen helaas Carrie haha) Zondag dus weer terug...Ben echt benieuwd. De aanloop bij mij is langzaam, maar daarna gaat het normaal heel snel, dus ik hoop dat het zondag toch zover is (en dan het liefst natuurlijk 2 stuks, maar dat zit er niet in ben ik bang...maarja...dan moet er wel nog ff wat gebeuren in dat lichaam van mij. De gyn was aan het twijfelen om nu over te gaan op een dubbele dosis Menopur, maar toch nog ff afwachten hoe het nu gaat....

Lief ik snap wat je bedoelt...het gaat wel erg snel bij mij allemaal, maar tegelijkertijd voelt het soms ook alsof het langzaam gaat, net als nu ff, maarja ik mag absoluuut niet klagen natuurlijk :). De wachtweken zijn alleen zo erg he...de 1e dag vd ongi maak je weer een afspraak voor dag 3 (0f 4,5,6) bij de gyn en dan begint het spuiten weer en de bezoekjes aan de gyn ivm de echo's...die 2 weken wordt je dus wel een beetje geleefd soms wat dat betreft, maar dan...als het geklus er eenmaal opzit duurt het een eeuwigheid lijkt wel, en dan...weer van voren af aan beginnen. Achja..gewoon doorgaan he.

Heerlijke vrije dag gehad vandaag! Was echt ff wat ik nodig had. Nu nog een heel weekend voor me! Morgen lekker terassen! :) En daarna komen mijn lieve schoonbroertjes, dus dat wordt weer een dolle boel!

Fijn weekend allemaal! Liefs, Moon

12. jufD

jufD Bekend lid

Mar 10, 2009
    897
    23
    18
    Hoi meiden,

Hebben jullie allemaal genoten van het heerlijke weer vandaag?

@Carrie, wat leuk dat Sanna de geitjes al kan aaien, dat lijkt mij ook zo leuk, om over een paar maanden met Nicholas naar de kinderboerderij te gaan.

@Moon, het kdv was leuk, er hing een prettige sfeer. Het is erg kleinschalig want ze hebben maar 1 groep. Dat is denk ik wel fijn, want dan ken je iedereen ook. Nicholas heeft er waarschijnlijk per september plek.
    Ik hoop morgen dat je een mooi eitje te zien krijgt bij de gyn.

@Lief, heb je de testjes nog kunnen vinden in het ziekenhuis?

@Flippo, dat lijkt me inderdaad wel moeilijk, dat je zus nu bijna van de tweede gaat bevallen. Mijn zus heeft het er ook erg moeilijk mee dat ik al een kleintje heb en ons broertje(van 18) binnen 3 weken vader wordt, en zij als oudste nog steeds niet zwanger is.
    Ik hoop maar dat je volgende week een goed plan krijgt en dat het dat jij dan ook snel zwanger bent.

13. Lief

Lief VIP lid

Sep 26, 2007
    5,056
    2,861
    113
    Ja heb de testjes gevonden hoor haha, kreeg er wel maar 12 mee (1 setje=6) nouja daar red ik het natuurlijk nooit mee.. want mijn kortste cyclus is 26 dus moet op dag 10 toch wel beginnen met testen zodat ik em niet mis, maar hij kan net zo goed pas op dag 18 komen.. dus met 6 per cyclus moet ik geluk hebben dat ik een korte heb ;) Achja heb er nog wel van sensitest liggen hoor daar niet van.

Juf wat fijn van het KDV! Per september zou mooi uitkomen met je werk denk ik? Kleinschalig is niks mis mee, misschien juist voordelen :) Neem aan dat ze netjes aan alle veiligheidsvoorschriften etc moeten voldoen en dan ist prima!

Moon, wat grappig dat jij ook op zondag naar het zhuis moet.. zijn er dan uberhaupt mensen daar aan het werk op de poli haha. Bij ons doen ze volgens mij niet eens IUI in het weekend!
    Hopelijk is je eitje goed gegroeid!

En ik vind die 2 weken na eisprong ook lang duren hoor, normaal wist ik het op dag 9 al nu is dag 14 echt een enorm eind :D Maar met jouw strakke behandelplan zit je zodra je ongesteld word alweer direct vol in de volgende ronde dus dat is wel fijn lijk me :) Ik moet nu maar weer afwachten en op ovulatietestjes vertrouwen... wat dat betreft mogen ze echt mijn cyclus wel volgen hoor, ik ben dat zo onwijs zat!!

Het ligt er ook beetje aan wat de gyn in mei gaat zeggen.. als we nog weer naar huis worden gestuurd zo met bolletjes en verder niks, ga ik even pauze nemen denk ik. Die bolletjes+ovutesten+verplichte seks staat me zó tegen. Maar we zien het dan wel even :) Hopelijk mogen we snel een behandeling na mei.Ik ga ook weer eens aangeven dat ik toch wel redelijk onvoorspelbare cyclussen heb + heel weinig menstrueer. Want ik spring van 26 dagen naar 33. Dat is opzich nog binnen alle normen hoor dat besef ik me, maar als sommige andere daarmee naar de gyn gaan hier op het forum krijgen ze hulp...

Nouja nu ga ik eens even de vloer dweilen, moest eeeecht eens een keer gebeuren, en vriendlief is toch gaan werken. Vanmiddag gaan we gezellig even naar Belgie naar mn beste vriendin, haar huurhuisje en toekomstige huis bekijken en lekker uit eten!

14. Moon1984

Moon1984 Bekend lid

Oct 25, 2009
    968
    0
    0
    Juridisch Secretaresse
    Limbabwe
    Ha Meiden,

JufD: Het lijkt me indd moeilijk voor je zus, sowieso omdat jij al een kleintje hebt, maar nog meer denk ik door je broertje...pfft..Lijkt me echt frustrerend voor haar...Maarja, vind het goed van je broertje/zijn vriending dat ze het kindje wilden houden...ik bedoel...wij weten inmiddels helemaal wat voor een wondertje het is! Ik hoop dat je zus nu gewoon snel zwanger wordt, dan kunnen jullie met zn allen genieten van alle kleintjes! :) Wat fijn dat Nicholas in september terecht zou kunnen. Zou indd ideaal zijn met je werk, of niet? En kleinschalig lijkt me ook kei fijn; heb ik veel liever dan zo'n grote volgens mij...

Lief: Mooi dat je ze gevonden hebt haha! Zijn het speciale ovutesten ofzo? Of kreeg je ze gewoon omdat je moet gaan ovutesten en ze daar gratis zijn? Hmmz..12 zijn er niet heel erg veel nee. Nouja kijken hoever je komt!

En dan wil ik nu ff wat kijt:

HET IS NU OFFICIEEL: IK HEB EEN RAAR EN VREEMD LICHAAM!!!! :(

Dat wist ik eigenlijk al, maar wat er nu gebeurd is...??!!?!?! Ik kom vanmorgen bij de gyn, in de hoop dat mn eitje van 13mm nu flink gegroeid is, zodat ik vandaag of morgen de Pregnyl kon zetten..Nou deze ga je niet geloven: MIJN EI IS KWIJT!!!!????!!!!???? :$:$:$ Kei lang gekeken, maar hij was niet meer te vinden. Hij kan niet gesprongen zijn want daarvoor was het baarmoederslijmvlies nog te dun...Dat was iets dikker geworden tegenover eergisteren, maar nog zeker niet voldoende. Dag 14...ei kwijt, nou das mooi!! Ze had geen idee hoe het kan, maar het kan weleens zijn dat een eitje zich vanzelf oplost...:(:( (waarom nu net weer bij mij?!)...Eventueel toch eisprong geweest, maar daar geloven we allemaal niet in eigenlijk, niets gevoeld en kan dus eigenlijk ook niet qua baarmoederslijmvlies. Ik heb geen ovutesten gedaan, had ik dat nu maar wel! Maarja..ik dacht..vandaag ws. nog niet groot genoeg maar morgen misschien wel, en sowieso met al die echo's, ik denk dat kan niet missen! Nu moet ik vanaf nu dus 1,5 ampul Menopur gaan spuiten en dinsdag weer terug. De gyn eergisteren twijfelde er al over of de dosis niet omhoog moest, hadden we dat nu maar wel meteen gedaan! De eitjes aan mn andere kant waren nog net zo klein, maar zaten er wel nog, waarvan er 1tje iets groter was dan de rest, dus onze hoop is nu gevestigd op dat eitje...Echt klote! Dinsdag dag 16...dussuh ik weet het nu ook niet meer hoor :-S Wat een gedoe wat een gedoe! Ze heeft wel 10min lopen zoeken, maar het eitje was er gewoon echt niet meer! Nu is het de vraag hoe ik reageer op 1,5 ampul Menopur, want ze moeten natuurlijk niet ineens alledrie tegelijk mega hard gaan groeien, want dan is alles weer voor niets geweest. Ik baal ff enorm! Ik weet dat ik eigenlijk nog echt niet mag klagen, maar we waren net zo lekker op dreef met elke keer rond dag 13/14 Pregnyl, maar toch...het is toch gewoon niet te filmen?! We balen echt ff enorm nu! Grrr! Zijn na het ziekenhuis maar ff lekker naar de stad in Venlo gegaan en heb me ff afgereageerd...hihi...2 broeken, 1 truitje en een leuk jasje en zomerjas rijker, je moet wat he?! Oja...vriendlief heeft ook nog een zomerjas gekocht haha!

Fijne dag nog allemaal! Ik ben nu lekker een cake aan het bakken (ff zin om te snaaien haha).

Liefs, Moon

15. Moon1984

Moon1984 Bekend lid

Oct 25, 2009
    968
    0
    0
    Juridisch Secretaresse
    Limbabwe
    Trouwens lief bij ons in t zknh gaat t echt 24/7 door... Ik moet in t weekend alleen naar de gyn bij de verloskamers en dus niet op de poli...dat is niet altijd even fijn maar goed soms moet t helaas..

16. jufD

jufD Bekend lid

Mar 10, 2009
    897
    23
    18
    @Moon, je ei kwijt? Het moet toch niet gekker worden, ik wist niet eens dat een ei zomaar kon oplossen. Ik hoop dat je met die hogere dosering toch nog een mooi ei gaat krijgen.
    En ik denk ook dat een kleinschallig kdv fijn is, en september zou prima zijn, ik moet eind juni weer werken, maar mijn zus gaat dan oppassen tot aan de zomervakantie en dan kan hij daarna naar het kdv.

@Lief, goed dat je ze hebt gevonden, wel jammer dat je er maar zo weinig meekrijgt, maar misschien heb je er ook niet meer nodig. En ik hoop voor jou ook dat je in mei geholpen hgaat worden in het ziekenhuis. Ik kan me niet voorstellen dat ze je dan weer alleen met die bollen naar huis sturen, want die heb je dan toch al een tijd geprobeerd.
    Het kdv voldoet inderdaad aan alle voorschriften, daar is de GGd de laaste tijd heel streng in. En het gaf mij wel een fijn gevoel dat er maar 3 leidsters(vrouwen) werken, dan leer je ze toch beter kennen denk ik.

17. Moon1984

Moon1984 Bekend lid

Oct 25, 2009
    968
    0
    0
    Juridisch Secretaresse
    Limbabwe
    Ik wist ook niet dat t kon jufd... Wat een gedoe zeg! Maarja grlukkg had ik links nog wat reserve eitjes want anders... Grrr haha! Wat lief v je zus dat zij n tijdje gaat oppassen, echt heel fijn!

18. Flippo123

@Moon: tja dat kan jammer genoeg wel... was bij mijn IUI ook zo... in eens eitje weg en wat vocht rond mn baarmoeder...
    Moest toen toch maar de pregnyl spuiten met als resultaat dat IUI-1 dus echt mislukt was...
    Maar mag je binnenkort met IUI beginnen trouwens? Ik duim voor je meis!

@All: dit is ff snel een berichtje vanaf mn werk...
    Ik dacht gisteren... laat ik eens een ovutest doen omdat ik benieuwd was hoe t streepje zou zijn gewoon om te zien of er een ei in aantoch zou zijn... en wat ziet mijn oog.... een knal posi test! Was een ovutest digitaal van CB dus had een :) er op staan en het teststaafje wat ik er uit haalde knalde de 2e lijn er vanaf... vanmiddag nog maar eens een testje er tegen aan gooien!

19. Moon1984

Moon1984 Bekend lid

Oct 25, 2009
    968
    0
    0
    Juridisch Secretaresse
    Limbabwe
    Flippo: aan de klussssssss jij!!! Eindelijk!!

Hmm..t kan dus echt...jeetje wist helemaal niet dat dat bij jou ook gebeurd was. Wat vreemd dat je toch de pregnyl moest zetten en toch je IUI kreeg (heb je vast toen verteld hoor, maar dat is ff niet op deze manier tot me doorgedrongen). Jeetje...ik mocht absoluut geen pregnyl zetten. Gewoon doorgaan met menopur en op zoek naar nieuwe eitjes die groeien..Zo zie je maar dat het overal anders is...Ik moet morgen weer! Ben erg benieuwd...Ik krijg nog geen IUI. Eerst 6 rondes op deze manier...dit is ronde 4. Dit omdat de gyn ervan overtuigd is (ik nog niet, maar goed :-S) dat het moet gaan lukken en ook omdat dit het protocol is...6x zo, 3x IUI en daarna nog eens 3x IUI en zo verder..

7 april meid..nog een paar dagen wachten!! Ik denk aan je en duim voor je!!!

Liefs, MOon

20. Flippo123

@Moon: Ja niemand heeft mijn IUI echt mee gekregen heb ik het idee :p maar goed dat maakt niet uit... doordat ik de pregnyl moest zetten is een kleine folikel die niet mee deed zeg maar uitgegroeid tot die vervelende cyste die 2-3 weken later operatief verwijderd moest worden :S... dus t is maar goed dat ze zo goed opletten bij jou in t ziekenhuis :)

@All: Vanmiddag was de test weer negatief :) manlief en ik hebben alle kansen benut :) dag voor de posi test en op de dag van de posi test :)... alleen vanavond gaat niet ivm dat mn mannetje van huis is!

Share This Page