Gestopt met de pil in juli 2009. Wie nog meer?

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by charlene08, Jul 10, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Lief

Lief VIP lid

Sep 26, 2007
    5,056
    2,861
    113
    Nou een Moon ik weet waar jouw ei gebleven is! Flippo heeft em ingepikt ;)

Maar wat balen zeg.. natuurlijk baal je daarvan, zeker omdat het de vorige keren zo netjes rond dag 14 was allemaal. Nu hopen dat dit nog wat doet.. Ik wist btw wel dat je ei weer weg kon gaan/kleiner kon worden. Sowieso is het altijd afwachten met zulke dingen, ene keer heb je met 1 dosis zoveel eitjes terwijl er de volgende keer niks groeit. Heel vervelend! Nou ik duim dat jij snel nog een groot eitje krijgt.

En flippo wat goed zo ineens je smiley, je hebt het goed benut dus ik duim voor een snelle goede zwemmer :D Zou dat even mooi zijn!

Hier.. ook mijn lijf doet gek:).. ik had al vanaf dag 6 ofzo geen menstruatie/bruin meer (voor mij heel vroeg!!) dus dag 9 (gistermorgen) seks gehad en vanaf een half uurtje daarna weer licht bruinverlies...niet dat donkere oude bloed wat ik gewend ben, maar gewoon wat licht bruin. Vandaag dag 10 en de hele dag heel licht wat bruin steeds met afvegen enzo. IDIOOT! Ook was mijn ovutestje gister al wat donkerder (op dag 9 vond dat al apart, maar wel fijn, normaal komt dan de dag erna een aardig donker streep) maar vandaag krijg ik maar een vaag testje (dus helemaal, hé óók de controlelijn!) heb er zelfs 2 tegenaan gegooid maar beide zo.. had nog netjes wel ruim 2 uur niks gedronken en niet geplast:(

Toen ook maar 1 van het ziekenhuis toch gedaan (dacht misschien ligt het aan de sensitest testjes ofzo) nouja die weet ik niet hoe die er hoort uit te zien natuurlijk. Maar daar staat wel een redelijk duidelijk streepje en een normaal teststreepje. Dus nu maar daarmee doortesten morgen enzo ;)

God wat een gedoe.. sowieso is hij nog niet positief hoor, maar ben benieuw naar morgen. Mja om nou seks te gaan hebben met licht bruinverlies??!

(ow en die testjes zijn van OvuLady Zwangerschapswens?) Ik heb hem na het drogen wel uit dat plastic ding gehaald, anders kan ik het niet goed genoeg zien vind ik altijd :D

2. Moon1984

Moon1984 Bekend lid

Oct 25, 2009
    968
    0
    0
    Juridisch Secretaresse
    Limbabwe
    O dat was het flippo! Dat weet ik natuurlijk zeker nog! hmmz..was alleen ff kwijt dat daar IUI aan voraf is gegaan. Ben zeker blij dat ze bij mij zo goed opletten! Meer kun je niet doen...al je kansen benutte..! Nu weer afwachten..ik duim voor je meid!!

Lief: als Flippo mn eitje in heeft gepikt vind ik dat niet erg hih. Ze moet altijd zooo lang wachten, dan maar een eitje van mij haha! Bij mij waren er nog drie kleine, dus ik hoop dat 1 of nog beter 2 flink zijn doorgegroeid! Dan vind ik het helemala niet erg om wat langer te wachten, zeker als Flippo er dan ook nog voor gezorgd heeft dattie snel besprongen wordt door een leger zaadjes haha en met name ook dat ze blijven plakken hehe!

Lief..jouw lichaam doet dus ook raar! Wat een gedoe wat een gedoe! Zou wel die testjes vh zknh aanhouden ja...pfft. seks met beetje bruinverlies is niet heel fijn, maar...ik zou het toch wagen...Ik duim ook voor jou meid!!!

Ohw en dan weer dit! WEEEER 2 zwangeren in mn omgeving... de ene is een vriendin van mn zusje...de andere een vroegere vriendin van me..haar 11 kindje is 1,5 en nu zwanger vd 2e...zucht!!!!!!!!!

Liefs, Moon

3. Lief

Lief VIP lid

Sep 26, 2007
    5,056
    2,861
    113
    Bruin is nu zelfs best veel.. naja hopelijk was het nog een restje menstruatie wat er nog uit moest en is het hierna klaar..

4. Moon1984

Moon1984 Bekend lid

Oct 25, 2009
    968
    0
    0
    Juridisch Secretaresse
    Limbabwe
    Hhhmmz vreemd! Misschien dat t indd nog n restje is...?

5. Lief

Lief VIP lid

Sep 26, 2007
    5,056
    2,861
    113
    Vandaag nog minimaal dus denk dat het een restje was ja.. achja.

Streepje op de ovutest is ook niet donkerder dus we zullen wel zien. Zit nog maar op dag 11 en heb nog nooit voor dag 14 een eisprong gehad hoor.

6. Moon1984

Moon1984 Bekend lid

Oct 25, 2009
    968
    0
    0
    Juridisch Secretaresse
    Limbabwe
    Het zal dan indd wel een restje zijn geweest. Ff afwachten en dan hopelijk snel je eisprong!

Nou hier weer een verhaal apart...vandaag 6 (!!) eitjes aan mn linkerkant....Wel nog maar minimaal, dus gewoon doorspuiten, maar donderdag weer terug in de hoop dat er weer maar 1 of 2 groter worden...Hoop toch echt niet dat er meer flink gaan groeien, want dan is het echt game over deze ronde :-S Ik word er zo onzeker van he, zo anders weer, zo vreemd en gewoon niet weten waar we dit keer weer aan toe zijn :-S. Donderdag is het al dag 18, dus voor mij weer erg laat...ook dan zullen de eitjes ws. nog niet groot genoeg zijn, dus vh weekend weer naar de gyn ben ik bang. Ben dan gewoon al 2 weken om de dag naar de gyn geweest, ppfft niet normaal meer! Maarja...vol goede moed verder en hopen dat er 1 a 2 eitjes mooi groot worden en springen...

Verder niet veel nieuws hier eigenlijk. Gewoon weer gewerkt en vriendlief naar de revalidatie. Hij moet a/h eind v zijn revalidatie 3 dagen naar de Ardennen voor een workshop. En wat voor een! Er komen twee lama's (zoiets als de Dalai lama haha) en hij moet dan gaan mediteren enz. Hij heeft er totaal geen zin in, wij zijn niet zo van die zweverige mensen. Ze zeggen ja....pas als je geestelijk en lichamelijk in balans bent kun je herstellen en bla bla bla. Zit uiteraard een kern van waarheid in hoor, maar daar hoeven we niet voor de mediteren/yoga enz. Daar komt nog bij: hij is dan dus 3 dagen weg!!!! Ik ben nooit alleen, maar goed dat overleven we wel, maar stel je voor dat dat onze klusdagen zijn?!?!?!?!? Dan valt de maand mei ook alweer af.. :-S Heb namelijk niet de hoop dat het m deze maand gaat worden...Dan vestig je al je hoop mei (is ook gependeld voor me..) en dan is vriendlief straks weg! :( Maar goed, misschien komt het niet zover hoor, maar ik kan me daar nu al druk om maken! En daarnaast..het past gewoon niet bij ons, en al helemaal niet bij hem.. haha.

Genoeg gezeurd nu! Hoe istie met jullie verder meiden? Juf? Flippo? Carrie?

Achja...laaaaaat het lossssssss

Liefs, Moon

7. Lief

Lief VIP lid

Sep 26, 2007
    5,056
    2,861
    113
    Klotezooi he die onzekerheid, ken het zo goed! Geeeen idee wanneer die eisprong komt, geeen idee wanneer ik seks moet hebben, met de bolletjes moet starten blegh. Hoop dat het wel een effectieve poging gaat worden en in mei ook met dat gekke gezweef ;) Ik heb er ook niks mee dus.

*knuffel!!

8. jufD

jufD Bekend lid

Mar 10, 2009
    897
    23
    18
    @Moon, zo zit er niks meer en zo zitten er opeens weer 6 eitjes, ik hoop voor je dat er maar 2 gaan groeien.
    En dat mediteren zou ook niks voor mij zijn hoor, ik sta liever met mijn beide benen op de grond:p Maar is je vriend verplicht om erheen te gaan? Want als hij er zelf niks mee heeft dan zou ik er niet een ronde voor opgeven.

@Flippo, wat goed dat je een eisprong hebt gehad, ik duim voor je hoor. En nog 2 dagen en dan mag je naar de gyn, spannend.

@Lief, vervelend dat je lichaam dan weer zo raar doet, maar het zal vast een restje zijn geweest. Hoop dat je snel je ei kan vinden.

@Carrie, alles goed?

Ik ben vandaag druk bezig geweest met het organiseren van de verjaardag van mijn oma, ze wordt over 2 weken 75 jaar en met speciale leeftijden doen we met de vrouwen van de familie altijd iets leuks. Nu moet ik alleen nog een leuk cadeau verzinnen.

9. Lief

Lief VIP lid

Sep 26, 2007
    5,056
    2,861
    113
    Flippo, 7 apill!! Ik ga heel hard voor je duimen dat er een mooi behandelplan uit komt vandaag.

Moon, hoe is het met de eieren? ;)

Juf, cadeautjes voor een 75 jarige is altijd zo lastig.. die hebben alles al haha.

Hier, geen nieuws, ff pittige week op het werk dus ben ook totaal niet met zwanger worden bezig, behalve de verplichte ovutesten dan maar die is nog niet positief en na dag 8 geen seks meer gehad.
    Goed bezig;):)

10. Flippo123

Flippo123 Niet meer actief

@All: even een ego berichtje...
    Vandaag dus bij de gyn geweest voor ons behandelplan..
    We starten volgende ronde met IUI in combinatie met Puregon en Pregnyl.
    Als ik volgende week ongi wordt moet ik bellen voor de uitgangs echo en dan gaan we beginnen.

11. jufD

jufD Bekend lid

Mar 10, 2009
    897
    23
    18
    @Flippo, wat fijn dat je weer met iui mag starten. Was dit ook wat je wilde of verwacht had?

12. Flippo123

Flippo123 Niet meer actief

@jufD: Dit was idd wel een beetje wat ik gehoopt had ivm het sterk wisselende zaad kwaliteit van mijn man en mijn cyclussen die overhoop liggen :) Maar goed het liefst had ik natuurlijk gehad om voor die tijd zwanger te zijn!

13. Moon1984

Moon1984 Bekend lid

Oct 25, 2009
    968
    0
    0
    Juridisch Secretaresse
    Limbabwe
    Flippo!!! Wat ben ik blij voor je! Eindelijk actie! Natuurlijk wordt je liever gewoon zo zwanger, maarja...wat nodig is is nodig. Ik duim voor je!! Misschien is het nu wel heeeel snel raak :) Go Girl!!!

Hier weer eens dikke pech! De 6 eitjes waren nog allemaal even klein....en dat met 1,5 ampul Menopur! Het heeft allemaal gewoon geen zin gehad :( Moet nog tm zaterdag doorspuiten (kun je nagaan, ik zit vandaag op dag 18 en als ik tm zaterdag spuit dan ben ik gewoon al 17 dagen lang aan het spuiten!) en zondag weeer terug! Ik heb zo enorm de balen he! Ik vraag me echt af waar ik het allemaal nog voor doe! Het ergste is nog dat ik niet geloof dat mn eitje(s) zondag wel groot genoeg is/zijn. Dan moet ik dus stoppen met spuiten en maar afwachten wanneer ik ooit weer ongesteld word!!! Dat kan nog lang duren! Dus weg planning, weg alles...gewoon geen idee meer hoe nu verder?! Pfft wat een ellende wat een ellende!!

14. Lief

Lief VIP lid

Sep 26, 2007
    5,056
    2,861
    113
    Super Flippo, dit is denk ik in deze situatie de beste optie! Ik wil die optie graag in mei van mijn gyn horen ;)

Moon, wat klote! Gewoon stom, oneerlijk en je kan er niks aan doen, knuffel.

Hier ook nog geen naderende eisprong hoor, dus een korte cyclus gaat het alweer niet meer worden..

15. Moon1984

Moon1984 Bekend lid

Oct 25, 2009
    968
    0
    0
    Juridisch Secretaresse
    Limbabwe
    Wat een ellende toch weer allemaal!!! Dikke knuff voor jullie allemaal! Het is gewoon niet leuk meer :(

liefs moon

16. jufD

jufD Bekend lid

Mar 10, 2009
    897
    23
    18
    @Moon, wat k*t dat je eitjes niet goed zijn gegroeid, ik hoop voor je dat ze toch nog een goede groeispurt gaan maken. Heb je nu trouwens meer last van bijwerkingen omdat je een hogere docering van die medicijnen spuit?

@Lief, balen dat er nog geen eisprong in zicht is en dat je dus weer een lange cyclus hebt.

@Flippo, toch fijn dat er nu weer wat gaat gebeuren, ik hoop dat het jullie snel een mooi resultaat gaat opleveren.

Gister was ik met Nicholas op een kleed aan het spelen, en wat denken jullie, hij draait gewoon zo van zijn rug naar zijn buik:$ Ik was helemaal verbaasd en hij moest er zelf heel erg om lachen. Dus ik snel de filmcamera gepakt, maar wat ik ook deed hij draaide niet meer. hij is denk ik een beetje cameraschuw:p

17. Moon1984

Moon1984 Bekend lid

Oct 25, 2009
    968
    0
    0
    Juridisch Secretaresse
    Limbabwe
    Haha wat goed v Nicholas! Hihi lijkt me geweldig dat te zien en al helemaal zijn reactie hihi en het daarna gewoon niet meer doen hè hahaaaaa!

Ik heb alleen de hele tijd steekjes en gerommel gevoeld, misschien iets meer dan daarvoor, maar verder niets. Heb tvdeze maand gewoon ff moeilijk ermee, gevoel had ik al maar nu alles misloopt baal ik er nog meer van! Maarja thats life...gister ff flink gejankt en nu maar weer op naar zondag...

En nu toch proberen te genieten vh heerlijke weer! Fijn weekend!

Liefs Moon

18. jufD

jufD Bekend lid

Mar 10, 2009
    897
    23
    18
    #2698 jufD, Apr 8, 2011
    Last edited: Apr 8, 2011
    @Moon, kan me voorstellen dat je hier echt heel erg van baalt. Je verwacht ook niet dat je eitjes niet groeien, want daar gebruik je immers die medicijnen voor. Ik hoop dat je zondag beter nieuws krijgt van de gyn.

Morgen is mijn broertje jarig, en omdat het zo mooi weer wordt gaan we bij mijn moeder barbecueën, heerlijk dat dit in April al kan.
    Geniet allemaal van het weekend dames!

19. Moon1984

Moon1984 Bekend lid

Oct 25, 2009
    968
    0
    0
    Juridisch Secretaresse
    Limbabwe
    Thnks juf! Proficiat met je broertje en een hele fijne dag! Ennuh...smakelijk!

20. Lief

Lief VIP lid

Sep 26, 2007
    5,056
    2,861
    113
    *zoekt ei*

Fijn weekend meiden, ik ga weer in de hangmat met boek straks denk ik ;)

Share This Page