Gestopt met de pil in juli 2009. Wie nog meer?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door charlene08, 10 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lief

Lief VIP lid

26 sep 2007
    5.056
    2.861
    113
    Oja een zwangerenexplosie in mijn omgeving ineens weer en ik wil ook zo graag!

2. Lief

Lief VIP lid

26 sep 2007
    5.056
    2.861
    113
    Jeeeej positieve ovutest! Netjes op dag 15 valt het nog reuze mee ;) Vanmorgen nog seks gehad dus nu nog een paar daagjes tot hij echt gesprongen is.

3. Lief

Lief VIP lid

26 sep 2007
    5.056
    2.861
    113
    Tadaa, ik vind die testjes van het ziekenhuis leuker dan sensitest, onderste 2 zijn met dezelfde urine.

4. Moon1984

Moon1984 Bekend lid

25 okt 2009
    968
    0
    0
    Juridisch Secretaresse
    Limbabwe
    Yeah lief!!! Mooi zo! Aan de klusssss!!! :) Go girl!!

Hier eindelijk weer goed nieuws!!! 2 eitjes zijn eindelijk gegroeid!!! Allebei rond de 16mm! Vanav nog 1 keer menopur en dan morgen de pregnyl! Eerst morgen ovu test doen en als die posi is hoef ik geen pregnyl! Ff afwahten dus... Hèhè dag 21!!!! Pfft maar goed we gaan er maar weer voor :)

Nu genieten vh zonneke!

Liefs moon

5. Lief

Lief VIP lid

26 sep 2007
    5.056
    2.861
    113
    Fijn moon!! Blijven we toch beetje gelijk lopen he ;) Ik krijg als het goed is vandaag of morgen mijn eisprong. Gister en vandaag al seks gehad, morgenavond voor de zekerheid dan nog maar een keertje ;) Start toch wat later met de utro dus dan kan dat nog.

Baal wel dat ik em nu niet voel, dus geeen idee wanneer hij springt.... Kan gister maar kan ook pas over 2 dagen zijn natuurlijk. Achja.. we zien wel!

Heerlijk weer joh, was al bijna verbrand.

6. Moon1984

Moon1984 Bekend lid

25 okt 2009
    968
    0
    0
    Juridisch Secretaresse
    Limbabwe
    Leuk dat we weer redelijk gelijk lopen lief :)

Ik lig hier heeerlijk in de tuin hsha! Ik was gister al n beetje verbrand zelfs!

Kreeg straks een mega bos rozen van m'n mannetje! Wat is t toch een schat :)

Geniet Vd zon!!!

7. Lief

Lief VIP lid

26 sep 2007
    5.056
    2.861
    113
    Ik ga er maar vanuit dat vandaag mn eisprong is geweest, omdat de keren dat ik getest en getempt tegelijk heb, hij dezelfde of de dag na de positieve test al was. Ga woensdag (3dpo) met de bolletjes beginnen :) Morgen nog ff voordezekerheidseks, en daarna is het weer afwachten ;)

Tweede paasdag (15dpo) testen... als er geen bruinverlies komt natuurlijk, maar dat lijkt me stug na de ervaring in vorige ronde.

Het moet het zal!

En wat lief van je vriend Moon!!

8. jufD

jufD Bekend lid

10 mrt 2009
    897
    23
    18
    @Lief, fijn dat je ei in zicht is. En die testen van het ziekenhuis zien er veel duidelijker uit.

@Moon, wat goed dat je nu 2 gegroeide eitjes hebt, je hebt er deze keer lang op moeten wachten.

Ik ga morgen voor het eerst met Nicholas naar babyzwemmen, ik ben zo benieuwd hoe hij dat gaat vinden in zo'n groot zwembad.

9. Lief

Lief VIP lid

26 sep 2007
    5.056
    2.861
    113
    Leuk Juf :D ben benieuwd hoe hij het vind!

10. Moon1984

Moon1984 Bekend lid

25 okt 2009
    968
    0
    0
    Juridisch Secretaresse
    Limbabwe
    Leuk juf! Ben benieuwd! Heel veel plezier!

11. jufD

jufD Bekend lid

10 mrt 2009
    897
    23
    18
    Nicholas zijn eerste zwemles was een groot succes:D! Hij vond het erg leuk in het water en begon meteen te spatten en te spelen. En de andere kindjes vond hij ook erg interessant. De les duurde een half uur en dat was ook lang genoeg voor hem, want toen begon hij moe te worden. Na het aankleden is hij dan ook heerlijk in slaap gevallen. In mijn album staat een foto van ons waterplezier.

12. Lief

Lief VIP lid

26 sep 2007
    5.056
    2.861
    113
    Leuke foto!! En leuk dat hij het zo gezellig vond daar :) En wat is hij groot al zeg :D

Hier geen nieuws, Moon nog en positieve ovutest of de pregnyl gezet?

Wat zouden jullie nou aanhouden als eisprong dag als de ovulatietest zaterdag 12.30 knalpositief was en de dag ervoor en erna echt niet?

Vind het zo lastig... kan zaterdag, zondag, maandag en zelfs nog wel dinsdag zijn...;) 12-48 uur lees je maar ja..

13. Flippo123

Flippo123 Niet meer actief

@Lief: zo te zien je ei gevonden, mooi zo :) Weer een mooi redelijk korte cyclus voor je :) Duim voor je!

@Moon: Hoe is t met jou meis?

@jufD: leuke foto, leuk zon eerste keer in t water met je kleintje.

@All: Lang weekendje center parcs zit er op, hebben het heerlijk gehad. Vanmiddag de medicatie opgehaald en volgende week starten we met de 1e IUI als het goed is.
    net een berichtje gehad van een goede bekende van me, zwanger in de 2e ronde... pfff dat steekt wel een beetje maar goed dat is de wereld zeggen ze...
    naja volgende week dus met IUI 2 starten als het goed is...
    Vanaf morgen kan ik ongi worden dan is het 8DPO, we tellen af naar de dag dat ik t ziekenhuis kan bellen om te starten.

14. Lief

Lief VIP lid

26 sep 2007
    5.056
    2.861
    113
    Echt spannend Flippo!! En let op; nu wil je ongesteld worden, heb je straks ineens een lange LF ;)

Echt fijn dat jullie nu echt iets kunnen doen! Zie je op tegen het spuiten?

15. Flippo123

@Lief: Ik zie neit tegen t spuiten op :) heb al gespoten he voor IUI-1 :p En daarnaast... ik heb er alles voor over, zelfs die naald in mn buik :p
    Maar die LF... ik weet niet wat ik moet verwachten... Ik ga gewoon zelf uit van dat 16 april mn NOD is, een LF van 12 dagen... dus we zullen zien!

16. Lief

Lief VIP lid

26 sep 2007
    5.056
    2.861
    113
    Ja ik weet dat je al een IUI hebt gehad, maar meen me te herinneren dat je liever anderen spoot ;) Na 1 IUI zou ik niet over die angst heen zijn hoor, zeker niet als ie alweer zo lang geleden was haha.

Nou dan duim ik maar voor een snelle ongesteldheid (of gewoon nog ff zwanger natuurlijk!) voor jou.

Ik moet wel zeggen dat ik laatst eens in een IUI topic zat te lezen (omdat ik denk/hoop dat wij daar in juni mee mogen starten) maar ik vind dat het slagingspercentage wel errug laag is hoor.. maakt me een beetje onzeker.. ergens zie ik dat als een uitkomst, maar pff.. gemiddeld een keer of 6 voordat het raak is ofzo? Dat is zo weer meer dan een half jaar!

17. Flippo123

@Lief: Ik weet dat jullie t wel weten hoor van die IUI, alleen lijkt t voor mijzelf af en toe wel of het in een ander leven was ofzo :p
    Prikken met een doseringspen vind ik net zo erg, hoef het niet zoals Moon op te lossen enzo :) Heb gewoon een soort van insuline pen met een mini naaldje :) De pregnyl is een ander verhaal hahaha :p
    IUI heeft idd niet zon hoge slagings percentage... normaal hebben mensen het meeste de kans in de 1e 4 pogingen, poging 5 en 6 wordt de kans al minder en na de 6e poging stap je over op IVF of ICSI....
    Ik klamp me niet vast aan die getallen... het zal de moeite waard zijn om IUI te proberen denk ik dan maar en ik ken meer mensen waarbij het met IUI wel lukte (binnen 5x) dan mensen waarbij t niet lukte :)

18. Lief

Lief VIP lid

26 sep 2007
    5.056
    2.861
    113
    Ja ik weet ook dat het helemaal niks zegt hoor.. 80% ofzo is ook binnen het jaar zwanger.. noue.. hoezo horen wij daar niet bij ;)

Het viel mij alleen een beetje tegen ofzo, weet ook wel dat het geen tovermiddel is, maar dat wil ik gewoon wel graag :p

Ik denk trouwens dat het bij jullie een absolute meerwaarde heeft! En een rare cyclus die nu geregeld gaat worden en wat wisselende en nooit super zaadtesten... nou dan gok ik dat jij geen 6 keer nodig hebt ;)

Maar voor ons... tja.. weinig meerwaarde ben ik bang :( Mja.. wij gaan nog voor deze ronde natuurlijk!!

19. Flippo123

@Lief: Tja als je zo naar de cijfers kijk valt t idd wel erg tegen :p Maar goed we gaan vol goede moed beginnen!
    Soms kan het net het zetje zijn wat je nodig hebt!
    Ik denk bij jullie dat het niet aan IUI zal komen, denk eerder dat je met die bolletjes wel zwanger wordt, je bent 1 ronde eerder al zwanger er mee geworden immers!
    We gaan gewoon voor 3 mooie kerst 2011 babys in dit topicje :p

20. Lief

Lief VIP lid

26 sep 2007
    5.056
    2.861
    113
    Redden we kerst nog ja? Volgens mij worden het meer de eerste baby's van 2012, kunnen we wedje leggen wie het eerst is :D

Deel Deze Pagina