Gestopt met de pil in juli 2009. Wie nog meer?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door charlene08, 10 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Flippo123

Flippo123 Niet meer actief

Als het deze maand nog lukt voor mij, dan ben ik rond kerst uitgerekend :p maar goed... het zullen wel 2012 babys worden voor ons :p
    Pff te bedenken dat de 1e baby in dit topic dan alweer ruim een jaar is!

2. Lief

Lief VIP lid

26 sep 2007
    5.055
    2.861
    113
    Volgens mij worden die deze maand al 1 jaar ;) Maar die schrijven niet meer mee..

3. Moon1984

Moon1984 Bekend lid

25 okt 2009
    968
    0
    0
    Juridisch Secretaresse
    Limbabwe
    Meiden! Spannend allemaal! Hoop dat flippo gelijk heeft haha! Maar goed dan moeten we wel opschieten haha! Flippo erg spannend met de komende iui!!!

Je weet nooit hè.... Ik ken ook meerderen die iui hebben gehad en binnen 6 pogingen zwanger werden... Ik ken er eentje (die ene collega) waar t niet bij gelukt is, althans ze kreeg n miskraam... Je weet nooit hoe t loopt dus ik probeer me ook niet aan percentages vast te klampen...

Net de pregnyl gezet! Ovutest was knalwit dus. Nu weer aan t werk dus :) Ronde 4... Hierna nog 2 rondes zo en dan ook iui waarschijnlijk. Hoop zo dat t gaat lukken nu of in de komende 2 rondes!!

Heel veel succes allemaal!!!

Liefs moon

4. Flippo123

@Moon: Spannend meis :D Ik duim voor je hoor!!!

@All: bruin verlies is hier weer begonnen, 8DPO :S Zal morgen of overmorgen wel weer ongi worden, op naar IUI-2.

5. Lief

Lief VIP lid

26 sep 2007
    5.055
    2.861
    113
    Nou balen natuurlijk!!, maar ergens ook fijn, dan kan je 100% voor die IUI gaan en lekker snel al.

Ik start morgen weer met de bolletjes.. 12 dagen weer 3 keer per dag :) Hopen dat het dit keer wel een zwangerschap oplevert ;)

6. Moon1984

Moon1984 Bekend lid

25 okt 2009
    968
    0
    0
    Juridisch Secretaresse
    Limbabwe
    JufD: Leuke foto meid!! Wat leuk dat hij het zo leuk vond in het zwembad! :)

Flippo, jammer, maar...zoals je zegt op naar de 2e IUI! Ik hoop dat het dit keer meteen raak is :)

Lief: toch een gedoe hoor met die bolletjes, maar...als het ergens toe leidt, dan maakt het helemaal niks meer uit he :)

Mijn duimen draaien voor jullie meiden!!!!

Ik verwacht zelf niks van deze ronde bij mij, maar goed..wie weet he :). Mijn NOD (dwz rose dat ik verwacht..) is nu 25 april...met pasen..zou het een BEVRUCHT eitje (of 2 :p)...ZWANGER opleveren met pasen????!!!!

Liefs, Moon

7. Lief

Lief VIP lid

26 sep 2007
    5.055
    2.861
    113
    Haha moon, zou leuk zijn he ;) Ik mag de 25ste testen :) (15dpo) maar misschien dat ik het op 14dpo al doe, doen zoveel meiden hier ;)

8. Flippo123

@Moon en Lief: Leuk dat jullie bijna tegelijk zijn :) Ik ga voor jullie duimen meiden!

9. jufD

jufD Bekend lid

10 mrt 2009
    897
    23
    18
    @Flippo, wel balen dat het bruin weer begonnen is, maar ook fijn dat je nu bijna aan je tweede iui kan gaan beginnen.

@Moon en Lief, wat leuk dat jullie zo gelijk lopen, ik duim voor 2 mooie positieve testen bij jullie.

10. Moon1984

Moon1984 Bekend lid

25 okt 2009
    968
    0
    0
    Juridisch Secretaresse
    Limbabwe
    Dankje meiden! :)

Carrie hoest met jou meid? En Met onze grote meid sanna?

Liefs moon

11. Flippo123

Zo vandaag op Cd 1 aanbeland.
    Volgens afspraak contact opgenomen met de IVF poli om een afspraak te maken voor de uitgangs echo voor IUI-2...

Aankomende vrijdag om 11:30 moet ik in het UMCU zijn voor de echo. Dan krijg ik mijn pen waar de patronen in moeten van de puregon en het spuitschema.
    Wel lekke, moet tussen 16:00 en 20:00 de puregon spuiten en aangezien ik vaak avonddiensten heb mag ik het dus lekker op mn werk doen Naja we zullen wel zien hoe het gaat lopen.
    Ik hoop heel erg dat mijn leiding gevende een beetje coulant is, ze is normaal nogal stug enzo...
    Bij IUI-1 vroeg ze aan me of ik het niet beter op mijn vrije dagen kon plannen en snapte ze niet dat dat soort dingen niet te plannen vallen...
    Nu 10 maanden later en vele gesprekken later snapt ze het wel heb ik het idee en morgen heb ik een gesprek met haar met betrekking tot de start van deze behandeling en de keren dat ik dus weg moet voor echo...

12. Lief

Lief VIP lid

26 sep 2007
    5.055
    2.861
    113
    Ja die echo's zijn maar klote natuurlijk.. moet je ook ver rijden ervoor? Ik zou de mazzel hebben dat het ziekenhuis maar 10 minuten fietsen is van mijn werk. Misschien valt het ook wel mee met het aantal echo's als je mazzel hebt.. Moet je het niet net zo als Moon doen de laatste cyclus, dan blijf je gaan ;)

En dat prikken is wel zo gepiept toch daar zal ze toch geen probleem van maken?

Maar spannend hoor nu gaat het beginnen!!

13. Moon1984

Moon1984 Bekend lid

25 okt 2009
    968
    0
    0
    Juridisch Secretaresse
    Limbabwe
    Flippo daar moet ze maar begrip v hebben! Wat denkt ze nu?! Als er iets niet te plannen valt dan is t dit wel! Spuiten is indd zo gepiept.. Hoop dat je niet te vaak weg hoeft cd echo, en zo wel... Dat is balen natuurlijk maar het zij zo.. Ik vind dat je die vrijheid moet krijgen :/) ik heb wel geluk wat dat betreft... Mijn zknh ligt 5 min v m'n huis en 5 min van m'n werk vandaan! Je moet qua aantal echo's indd niet m'n volgen haha! Oo meid ik vind t zo spannend v je!!

Liefs moon

14. Carrie78

Carrie78 Actief lid

14 okt 2009
    394
    0
    0
    Hoi!!!!!!!!

Lief/Moon: superspannend en ik wens jullie beiden heel blij nieuws!

Flippo: eindelijk een 2e IUI, ook weer spannend en hopen dat het bij jullie meteen lukt!

Jufd: wat een mooie foto van jou en Nicholas in het zwembad. Heerlijk hè in het water samen.

Hier alles goed en rustig (geen rare dingen gebeurd laatste tijd gelukkig). Sanna slaapt en eet goed en ze is lekker vrolijk. Ze krijgt nu 3 flessen en daarnaast fruithap, broodje met bijv smeerkaas, water/roosvicee, koekje, avondeten en toetje. En ze eet alles op :D Ze heeft nog geen mama gezegd wel pa pa pa pa of da da da ta ta ta :) En ze kan nu ook zelf zitten alhoewel nog een beetje wankel.
    We gaan in mei al op vakantie, erg veel zin in. We gaan twee weken; een week op een camping in Friesland (niet kamperen, we hebben een huis gehuurd) en een week Centerparcs in Drente. Ook weer lekker zwemmen met Sanna. M'n ouders kunnen dan ook langs komen, kunnen ze mooi oppassen en kunnen wij misschien nog iets met z'n 2-en gaan doen :p

15. Carrie78

Carrie78 Actief lid

14 okt 2009
    394
    0
    0
    PS: ook weer een paar nieuwe foto's!

16. Lief

Lief VIP lid

26 sep 2007
    5.055
    2.861
    113
    Leuke foto's weer carrie! En fijn dat het zo goed gaat, en heerlijk snel al vakantie! Ga duimen voor mooi weer :)

Verder geen nieuws hier :)

17. jufD

jufD Bekend lid

10 mrt 2009
    897
    23
    18
    @Carrie, wat fijn dat Sanna zo goed eet, lijkt me makkelijker dan steeds flessen klaar maken. En dat ze al pa pa pa zegt, wat knap! Nu hopen dat ze ook snel mama gaat zeggen.
    Leuke foto's weer, die van Sanna met haar eerste tandje vind ik echt heel mooi, ze kijkt daar zo lief.

Ik heb vandaag eindelijk goed nieuws gekregen, Nicholas heeft per 1 september plek op het kinderdagverblijf:D Ik ben zo blij!

18. Flippo123

pfff... net mn uitgangs echo gehad...
    Waarom kan het nu nooit eens normaal verlopen????
    Na 18 maanden in het ziekenhuis te hebben gelopen, talloze echo's en een laprascopie te hebben gehad waarin ze nooit wat afwijkends hebben gezien komen ze nu met her bericht dat ik een dubbele baarmoeder heb... Jaa hoooor.... we hadden nog niet genoeg gehad...
    Maar goed als klap op de vuurpijl ging de echografiste nog even verder kijken, omdat baarmoeder afwijkingen nog al eens met nierafwijkingen hand in hand gaan...
    Blijk ik ook hoogst waarschijnlijk maar 1 nier te hebben!
    Links was mn nier zo gevonden, maar rechts was hij nergens te bekennen! Nu kan hij nog te voorschijn ploppen bij een volgende echo, maar nu was hij nergens te vinden...
    Vanmiddag wordt ik gebeld met hoe en wat nu verder.
    Ik baal als een stekken!

19. Lief

Lief VIP lid

26 sep 2007
    5.055
    2.861
    113
    Waaaat! Net zo'n verhaal las ik hier ook pas, na een jaar kwam die er achter dat er een tussenschot was ofzo. HOE Kan dat nou!! Kijken ze nooit op die echo ofzo..

Hopelijk heeft het verder geen gevolgen voor het zwanger worden en blijven, *had wat gegoogled na dat verhaal en het hoeft gelukkig niet*

Knuffel!

20. Lief

Lief VIP lid

26 sep 2007
    5.055
    2.861
    113
    En nu? Wel door met IUI of wat?

Deel Deze Pagina