Ow en, heb je dan ook 2 baarmoedermonden? Vast niet toch dat had je zelf toch wel gevoeld? Man ik heb al zoveel vragen, dan moet jij ze helemaal hebben.. hopelijk levert het gesprekje vanmiddag wat duidelijkheid.
@Lief: dat je veel vragen hebt kan ik me voorstellen Ik heb er nog veel meer! Dubbele baarmoedermond weten ze nog niet, menstrueerde daarvoor te heftig. ik snap ook echt helemaal niet hoe ze dat nu hebben kunnen missen! Ik heb zelfs een laprascopie gehad! maar volgens de echo grafiste kan het inderdaad zo zijn dat de baarmoeder aan de buitenkant wel 1 is, maar van binnen dus gesplitst is. Was overigens erg duidelijk op de echo te zien... de risico's met een dubbele baarmoeder is dat je een zwangerschap waarschijnlijk niet uit kunt dragen, vroeggeboortes dus door ruimte gebrek. Dus ook de kans op prematuurtjes enzo... Daarnaast ook extra kanzen op miskramen. Ik ben heel benieuwd hoe en wat nu verder... wacht dat telefoontje dus maar af...
Ja dat las ik idd, je komt iig tweede helft van de zwangerschap dan onder strenge controle, maar las ook meteen veel goed voldragen zwangerschappen gelukkig! Dat ze er pas na of tijdens de bevalling/keizersnede achter kwamen. Pff laat het weten he als je weer info krijgt! Misschien is dit ook wel een reden dat het zwanger worden zo lastig gaat? Nja.. opzich had jij daar al redenen voor bij jezelf en je vriend natuurlijk.. zo heb je er 3. Lekker dan!!!
Flippo! Wat erg! Hoe kan het dat ze daar nu ineens achterkomen? En indd..hoe nu verder? Jeetje...kan me voorstellen dat je alles verwacht had, maar dit?!?! Hoe kan het in godsnaam dat ze dat niet eerder gezien hebben? Met die echo's zien ze toch duidelijk de baarmoeder en alle? Wat slecht dat ze dat niet gezien hebben! En dan misschien ook maar 1 nier? Jeetje...je verwacht niet dat je dit hoort bij de gyn. Pfft dikke knuff en houd ons op de hoogte! Pfft..knuff knuff knuff Carrie! Wat leuk de fotootjes weer, en mooie foto joh met je gezinnetje!! Fijn dat het allemaal zo goed gaat! Hier geen nieuws...flink geklust en nu weer op het wachtbankje terwijl de rest van mijn omgeving allemaal zwanger lijkt te zijn?! :-S Fijn weekend liefs moon!
Dubbele baarmoeder is het niet helemaal volgens de gyn, het is 1 baarmoeder met een tussenschot. Dit kan ook de reden zijn dat het leek of mijn rechter eileider dicht zat, de blauwe vloeistof die ze inspoten heeft waarschijnlijk alleen links gezeten zeg maar. Qua zwangerschapskansen, nog steeds even veel kans alleen nu wel extra kans op miskramen, prematuren en vroeggeboortes door ruimtegebrek in de baarmoeder. Met betrekking tot de nier en de baarmoeder, vanaf de helft van een zwangerschap extra controle zeg maar... De tranen zijn hier weer op. Ik ben vanaf vanavond begonnen met de puregon te spuiten, vol goede moed beginnen we toch aan deze IUI. De gyn heeft er vertrouwen in dus wij ook...
Nou.. toch wel positief al is het klote natuurlijk vooral als je eenmaal zwanger bent. Gelukkig wel IUI!!
Toch uitindeliji dan positiever nieuws! Als de gyn er vertrouwen in heeft.... Dan kom t goed meid!!!! Zij zijn altijd eerlijk mbt kansen/risico's! Vol goede moed op naar iui2 en dan maar extra controles als je zwanger bent..alles voor dat wondertje dan toch!? Het kom goed lieve meid, ik weet t zeker! Dikke knfffff
Ik heb hier weer dezelfde klachtjes...steekjes en gerommel in mn buik. Ik denk dat ik dinsdag mn eisprong heb gehad, dat voelde ik de hele dag kei goed, had ik de vorige keer ook al, dus dat kan bijna niet missen. Spannend spannend, want...na 14 dagen na de Pregnyl komt het eerste rose weer.. Fijne dag allemaal! Liefs, Moon
Ik had em denk ik zondag.. En ik voel weer helemaal niks ja gevoelige borsten en moe door de utrogestan.... maar daar heb ik niks aan haha. Mja ik vind het nog niet spannend moet nog tot de 25ste wachten. En als ik van de vorige rondes uitga ga ik ook geen bruin, roze of rood krijgen tot ik 3 dagen gestopt ben met de bolletjes dus dat haalt gelukkig de stress er wel vanaf!!
Gevoelige borsten heb ik ook best wel ja. Vorige keer ook al, maar is maar 1 a 2 dagen en dan niet meer :-S. Ja..die bollen bij jou..hmmz..naja je bent iig van dat stomme bruin/rose af! En...ik heb deze een goed gevoel bij jou Lief! Ik hoop dat mn gevoel juist is Bij mezelf daarentegen helemaal niet....op dag 23 eisprong...mmmm kan niet veel goeds meer zijn dan ben ik bang?! Maar goed...you never know he! Liefs, moon
Heb jij serieus nooit gevoelige borsten? Ik echt altijd aan het einde van mijn cyclus (ook zonder utro hoor) dacht echt dat elke vrouw dat wel had haha. Toen ik pas aan de pil was was het helemaal erg, kon ik niet eens op mn buik slapen Wat fijn dat je een goed gevoel over mij hebt, ik zelf ook wel Maar wat jammer dat je geen goed gevoel over jezelf hebt.. maar wie weet, een cyclus die anders dan normaal is, wie weet brengt dat juist geluk!! Je eitje heeft wat langer kunnen rijpen..misschien is ie nu wel beter rijp hihi (nee gekheid geen idee daarover). Ik ga duimen voor je hoor! En Flippo haar 2e IUI! Ook vet spannend!
@Flippo, jeetje meid wat een nieuws. Toch raar dat je al zo lang bij de gyn loopt en dat ze dit nooit gezien hebben. Gelukkig heeft je gyn er wel vertrouwen in. Ik hoop echt voor je dat je vanaf nu alleen nog maar leuk en positief nieuws krijgt, want jij hebt je portie slecht nieuws nu wel gehad vind ik hoor. @Moon, wat jammer dat je er zelf geen goed gevoel bij hebt deze keer. Maar een laat ei hoeft niet negatief te zijn hoor, mijn late ei ligt namelijk nu lekker in zijn bedje te slapen, ik hoop dat jou late ei je ook geluk gaat brengen. @Lief, wat fijn dat je er zelf een goed gevoel bij hebt, ik duim voor je. Met Nicholas gaat het nu even niet zo lekker, hij zit onder de eczeem En gister was het zo erg dat hij in zijn slaap zijn hele hoofd had open gekrabt. Dus toen ik hem uit zijn wieg ging halen zag ik allemaal bloed in zijn wieg zitten, ik schrok me dood. Dus meteen naar de huisartsenpost en daar heeft hij hydrocortison meegekregen voor de plekken op zijn hoofd en nog een andere creme voor zijn lichaam. Maar omdat hij op zijn hoofdje dus wondjes heeft gilt hij de boel bij elkaar als ik de creme erop doe, zo zielig. En nu heeft hij ook nog verhoging, het zit hem nu even niet mee, hoop maar dat het allemaal snel over is.
Wat zielig juf! En wat vervelend, hebben jullie zelf ook eczeem of niet? Hopelijk gaat het met die creme snel wat beter.
Nee, wij hebben zelf geen eczeem, het komt ook niet in de familie voor, dus wij waren heel verbaasd dat Nicholas het wel heeft. Maar ik heb last van hooikoorts en mijn man is allergisch voor honden en kattenharen en volgens de arts kon het daar ook mee te maken hebben. We hopen maar dat het snel over gaat en dat hij er overheen groeit.
Lief normaal had ik dat nooit echt. Wel n beetje gevoelig naar de laatste keren is dat echt n stuk erger hsha! Maar echt maar 1a2 dagen... Arme nicholas! Kan me voorstellen dat je schrok! Goed dat je meteen naar de hap bent geweest! Sterkte ermee!! Ennuh wie weer....ligt mijn late ei straks ook wel lekker in n wiegje thuis hihi! Liefs moon
Nou hoe rustig ik de eerste week was, nu begint het toch wel weer spannend te worden! En ik zou zo graag deze week ff overslaan, dagen gaan zo traag Ben er wel weer vrij veel mee bezig in mn hoofd. Niet zo gek natuurlijk en ik laat het maar gewoon toe. Wel minder bang voor bruinverlies en dat geeft al een hoop lucht! 8 dpo nog maar whaaa nog zo lang tot 15dpo Hoest bij jou Moon? Flippo aan het spuiten? JufD, gaat het al beter met je kleine mannetje?
@Lief: haha dat kan ik me voorstellen dat t nu deze week wel spannend aan t worden is voor je! ik duim voor je meis @Moon: Duim duim duim duim voor jou ook nog maar een paar dagen tot je NOD! @jufD: Hopelijk gaat alles weer helemaal goed bij jullie! @All: dit is mn 4e dag spuiten valt me allemaal erg mee gelukkig Komende vrijdag FM 1 ben benieuwd of de paashaas 1 of 2 mooie eitjes heeft achter gelaten bij me.
@Lief, logisch hoor dat je het spannend vindt. Ik hoop voor jou dat de komende dagen snel gaan, dan heb je minder tijd om er aan te denken. @Moon, ik duim voor je late ei! @flippo, gelukkig valt het spuiten je mee(lijkt mij zo eng!). En ik hoop dat je vrijdag een paar hele mooie eitjes te zien krijgt. Nicholas heeft gelukkig geen verhoging meer, maar jammer genoeg wordt de eczeem nog niet minder. Morgen weer naar de huisarts om te bekijken wat we gaan doen.
Zat daarnet op de fiets, lekker in het zonnetje en toen dacht ik: achja eigenlijk zou het ook nog geen echte ramp zijn als ik deze zomer nog niet zwanger zou zijn. Lekker in de zon bakken, op vakantie zonder zorgen, roseetjes op het terras Maar dit najaar wil ik wel ECHT zwanger zijn hoor Wel lekker even zo het gevoel van: ach het komt nog wel goed.
Eindelijk weer ff tijd om ook echt te reageren! Lief thats te spirit! Knap dat jij dat zo kunt hihi! Nu ik nog... Flippo fijn dat het spuiten meevalt! Gelukkig! Ik hoop echt dat dit de oplossing gaat zijn voor jullie en mijn duimen draaien natuurlijk!!!! En hier lek ik al de nodige dagen allemaal doorzichtig/licht witachtig slijm...en echt behoorlijk veel (denkt stiekem aan Carrie...!!, maar goed...dream on..heb ik al eerder gehad). Verder voel ik niks, behalve nog steeds soms wat steekjes/gerommel, maar ook dat is niks nieuws...Spannend dus! Ik wilde dat het volg weekend was pfftttt... Vanavond als het goed is de vakantie boeken! Liefs, Moon