Gestopt met de pil in juli 2009. Wie nog meer?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door charlene08, 10 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lief

Lief VIP lid

26 sep 2007
    5.054
    2.861
    113
    Had Carrie dat ook ja?

Hmm ik kan dat niet merken want ik lek sowieso bollenprut ;) Joh zo kan ik echt niet altijd denken hoor! Maar nu wel eventjes, komt vast door het heeeerlijke weer.

Ik voel af en toe ook wel dingetjes hoor, maar dat is meer omdat ik het wil voelen ben ik bang ;) Van mij mag het ook volgend weekend zijn!! Of nee.. donderdagavond, daarna heerlijk 4 dagen vrij, en die vrije dagen vind ik niet erg om nog te wachten!

Weet je al waar jullie heen willen? En ik durf het dus niet he.. zie het zo niet zitten in het buitenland zwanger ;) Of kostmisselijk een vlucht ofzo hihi.

2. Lief

Lief VIP lid

26 sep 2007
    5.054
    2.861
    113
    Nog 4 a 5 daagjes... pff ik voel niks meer, volgens mij ben ik echt niet zwanger..

3. Moon1984

Moon1984 Bekend lid

25 okt 2009
    968
    0
    0
    Juridisch Secretaresse
    Limbabwe
    Ff egomessage! Zojuist bij afvegen gewoon DONKERBRUINE prut!!!????? Wat is dit nu weeeeeeer?!?! Nooit gehad en te vroeg! Ik word er echt gekkkk van!

4. Lief

Lief VIP lid

26 sep 2007
    5.054
    2.861
    113
    Neeeeee Moon, wat stom. Zo begon het dus bij mij elke maand op 9 dpo...

Ik zou als ik jou was niet zo doorgaan hoor, je begint ineens de laatste rondes al supervroeg met of roze, of bruin toch? Het lijkt wel of dit spuiten nu niet meer zo goed werkt voor jou :(

Natuuuuuurlijk ga ik nog duimen en hopen enzo dat het niks is en je gewooooon zwanger bent, maar ik en bruinverlies zijn vijanden waarbij ik nooit zo positief kan zijn...

Dikke knuffel!

5. Lief

Lief VIP lid

26 sep 2007
    5.054
    2.861
    113
    Hm jij zit ook op ongeveer 9 a 10 dagen na je eisprong toch? Je moet mij niet nadoen!!

6. Lief

Lief VIP lid

26 sep 2007
    5.054
    2.861
    113
    Moon hoe is het nu???

Wat zijn jullie stil ;) Hier beetje ongesteld gevoel in mn buik, verder geen nieuws.

7. Moon1984

Moon1984 Bekend lid

25 okt 2009
    968
    0
    0
    Juridisch Secretaresse
    Limbabwe
    Gister was het indd 9 dagen na mn eisprong, althans na het zetten vd Pregnyl...Nu heb ik helemaal niks meer gehad, was echt alleen gisteravond en het was ook niet echt slijmachtig zoals normaal het rose (wat later indd beetje bruin is normaal bij mij), maar echt smurrie (sorry vd details hihi), daarna helemaal niks meer. Kon gewoon niet slapen en ben kei vaak naar de plee gweest, maar niks..en vandaag ook niet..Ben nog steeds kei nat nu en verder, tsja...verder voel ik niks. Vriendlief zegt dat mn boobies weer eens opgeblazen zijn, maar dat heb ik ook de ene maand wel en de andere maand niet :S zucht, om gek van te worden! Elke keer is het weer anders grrrr!!

Lief..balen dat ongi gevoel, maar...hoeft niks te betekenen toch?! Wanneer was jouw nod precies?

Verder alles ok hier, druk gehad, lekke geterrast met vrienden en biosje gepakt. Gisteren dan eindelijk onze vakantie geboekt! En..het wordt toch Malta, kei mooi/luxe hotel geboekt, dus hebben er zin in! Mijn droombestemmingen waren echt te gortig! Zeker als je bedenkt dat we net een nieuwe auto hebben moeten kopen, een babykamer en alle uitzet willen kunnen kopen als het zover mocht zijn en daarnaast nog genoeg spaargeld willen overhouden vd zekerheid (je weet maar nooit, bij ons gaat zoveel kapot en hebben zoveel pech!)...Hebben besloten dat, afhankelijk van hoe het allemaal loopt, we in september of oktober dan wel naar nog een andere droombestemming van ons gaan: NEW YORK!! We hadden zoiets van nu kunnen we 2 vd prijs van nog niet eens een week Malediven of wat dan ook, dus we gaan het gewoon lekker zo doen; twee vliegen in een klap :)

Juf: Bora Bora en Mauritius en Aruba zijn indd ook echt GE WEL DIG :) Hoe is het inmiddels met Nicholas? Hoop dat hij weer helemaal is opgeknapt en dat de eczeem weg is! En hoe istie met jou meid?

Jullie verder al vakantieplannen? En hoe is het verder met Flippo en Carrie?

Liefs, Moon

8. Lief

Lief VIP lid

26 sep 2007
    5.054
    2.861
    113
    Malta lijkt me gaaf!! En NY nog veel gaver :D

Enne dat bruin klinkt dan wel positief omdat het weer gestopt is!!! Ik ga zo voor je duimen dat dit betekent dat je zwanger bent!

9. Moon1984

Moon1984 Bekend lid

25 okt 2009
    968
    0
    0
    Juridisch Secretaresse
    Limbabwe
    Hihi lief zou mooi zijn, maar..... Met jou en bruin in m'n achterhoofd...naja we zien t wel! ("doet net of ze helemaal relaxt is")

10. Lief

Lief VIP lid

26 sep 2007
    5.054
    2.861
    113
    Ja ik ben ook niet meer relaxt hoor.. best wat ongesteldheidsachtig gevoel in mn buik, en ik WEET dat dat ook zwanger kan betekenen.. maar brrr ik wil zo graag, en ik wil niet weeeer een nieuwe ronde.

11. Moon1984

Moon1984 Bekend lid

25 okt 2009
    968
    0
    0
    Juridisch Secretaresse
    Limbabwe
    Pffft ik snap meis... Wat is het toch zenuwslopend hè dit! Ik denk aan je lief!

12. Lief

Lief VIP lid

26 sep 2007
    5.054
    2.861
    113
    Het is idd zenuwslopend elke ronde weer. Maar ik denk dat het hier weer niet raak is hoor.. voel het gewoon. Mja daarom gaat mijn weekend niet minder leuk zijn! 4 hele dagen vrij, lekker naar Zeeland naar mn ouders en dan maandag maar even dat stomme testje dan kan ik tenminste weer stoppen met de bollen, en dan maar op naar de 18de de afspraak bij de gyn.

Heeel fijn weekend, ik weet niet wanneer ik weer online/thuis ben :)

13. Flippo123

Flippo123 Niet meer actief

@all: even kort berichtje, voel me beroerd heb namelijk griep ofzo...
    Vandaag de folikelmeting van CD10, rechts 2 mini eitjes van nog nog geen cm, en links 4 eitjes van nog geen cm.
    Dinsdag weer terug, moet gewoon door spuiten met de 50EH puregon.
    Nier rechts is gevonden, zit op een abnormale plek, achter mn lever daarom konden ze hem niet vinden, maar goed kan geen kwaad en ik ben blij dat ik toch normaal ben :p
    Nu ga ik lekker mn bedje in duiken, heb barstende koppijn en koorts...

14. Lief

Lief VIP lid

26 sep 2007
    5.054
    2.861
    113
    Beterschap Flippo!

En nog geen Moon nieuws? Dat betekent hopelijk dat er niks meer is en je hartstikke zwanger bent!

15. Moon1984

Moon1984 Bekend lid

25 okt 2009
    968
    0
    0
    Juridisch Secretaresse
    Limbabwe
    Flippo, arme meid! Heel veel beterschap! Vd ene kant balen dat je eitjes nog zo klein zijn, maar aan de andere kant wel fijn nu je zo ziekjes bent...want klussen terwijl je je echt beroerd voelt is helemaal niet fijn en het dan zou lukken..?! Hmmz...flippo snel weer beter worden en dan op naar mooie eitjes, maar...max 2 he! Knuff!

Lief: Geen nieuws hier..voel eigenlijk niks, behalve weer best gevoelige boobs en flinke jeukkkkkk aan mn boobs (??!). Maar goed..zegt allemaal niks he...wel iets voelen niet iets voelen?! Maar gewoon afwachten. Ben wel niet meer zo zennnnnnn haha! En met jou dan meis??

Vandaag met mijn lieve mams wezen shoppen. Mijn god, letterlijk geshopped till we dropped ajajaj pijnlijke voetjes haha! Maar wel goed geslaagd! Heel mooi jurkje gekocht vd bruiloft, nog een paar zomerrokjes, nog een zomerjurkje en nog wat truitjes en een ketting. Moet wel ff echt gaan ophouden nu haha, heb de afgelopen weken beetje veel geshopt *shame shame*. Maarja...a woman got to do what a woman got to do he..zeker als je bedenkt dat ik toch echt wel een hoop nieuwe zomerkleding moe(s)t hebben...hih, toch?!

Morgen gezellig brunchen met mn lieve paps en mams en zusje en schoonbroertje. Daarna lekker ouderwets bij oma op bezoek waar de rest vd family ook is en 2e paasdag denk ik gewoon ff lekker thuis met zn tweetjes..of misschien terassen met vrienden. Heb het zo druk gehad en ben zoveel weggeweest dat onze achtertuin eigenlijk ook wel heerlijk is, dan komen ze maar gewoon lekker bij ons "terassen" haha! Jullie nog plannen?

Fijne dagen allemaal en hopelijk brengt pasen ons iets moois lief...en Flippo natuurlijk een paar mooie eitjes!

Liefs en een dikke knuff, Moon

16. Lief

Lief VIP lid

26 sep 2007
    5.054
    2.861
    113
    Ohhh jij ben ZO zwanger! Wanneer ga je testen? Normaal had je nu toch al wel roze??

Ik ben zo niet zwanger ;) Maar hier maandagmorgen testen, wel echt alleen ter bevestiging om met de bolletjes te stoppen. Ik weet niet.. ik wéét het gewoon.

17. jufD

jufD Bekend lid

10 mrt 2009
    897
    23
    18
    #2777 jufD, 23 apr 2011
    Laatst bewerkt: 23 apr 2011
    @Flippo, snel weer beter worden hoor, want met dit warme weer ziek zijn is echt niet fijn.

@Moon, heerlijk toch shoppen, soms heb je dat gewoon nodig als vrouw, alleen kleding passen met dit weer is niet zo fijn.
    En jij kan een van deze dagen toch testen? Ik duim voor je!

@Lief, ik duim voor je Lief, zeker maandag.

Ik heb vandaag een heel leuk dagje gehad met mijn oma, moeder, tante en zus. We zijn voor mijn oma haar verjaardag gaan midgetgolfen en daarna hebben we een high-tea gedaan. Dat was ontzettend gezellig en het weer was helemaal fantastisch.
    Tweede paasdag geef ik een paasbrunch bij mij thuis, gezellig met mijn familie.
    Allemaal fijne paasdagen, geniet ervan!

18. jufD

jufD Bekend lid

10 mrt 2009
    897
    23
    18
    Oh, vergeet ik jullie het spannendste gewoon te vertellen. De vriendin van mijn broertje heeft al vanaf vanmorgen 7.00 uur weeen, wel nog om de 4-8 minuten, maar het is vast een begin. Dus misschien heb ik morgen wel een nieuw lief klein neefje:)

19. Lief

Lief VIP lid

26 sep 2007
    5.054
    2.861
    113
    Owww spannend!

20. Flippo123

Flippo123 Niet meer actief

@Lief & Moon: ik duim nog steeds voor jullie meiden!

@jufD: Spannend meis, is t ondertussen al geboren???

@all: Koorts is weg, nog wel flink aan t hoesten jammer genoeg.
    Morgen weer echo, ben benieuwd!
    Zwager en schoonzusje kwamen zaterdag avond langs met het nieuws dat hun een 3e kindje verwachten.
    Super blij voor hun, maar o zo dubbel voor ons aangezien kindje nummer 2 gekomen is binnen de tijd dat wij bezig zijn en ze nu alweer zwanger is van kindje nummer 3.
    dus eind oktober 2011 worden wij voor de 5e keer oom en tante.

Deel Deze Pagina