Gestopt met de pil in juli 2009. Wie nog meer?

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by charlene08, Jul 10, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Lief

Lief VIP lid

Sep 26, 2007
    5,039
    2,845
    113
    Welkom! En ik heb nu ook andere multivitamine, niks mis mee hoor! Alleen zou ik mijn cyclus iets regelmatiger willen enzo, dus ik ga die etos zwanger worden pillen (zo heten ze volgens mij) maar gebruiken. Zit gewoon nog net iets extra's in.
    Heb nu ook telkens eerst 2 of 3 dagen bruinverlies en dan pas écht ongesteld, dat ken ik helemaal niet van toen ik eerder gestopt was, misschien gaat dat ook wel over met die pillen.

Nou wij gaan alweer naar ronde 3 gaat eigenlijk best snel haha. Ben benieuwd of het nog in 2009 gaat lukken. Heb nu echt besloten, ga mijn laatste ovutesten gebruiken en de etospillen slikken. Andere dingen komen wel in 2010 :) Heb ook eigenlijk geen haast natuurlijk.

2. Moon1984

Moon1984 Bekend lid

Oct 25, 2009
    968
    0
    0
    Juridisch Secretaresse
    Limbabwe
    OK. Denk dat ik ook maar eens die etospillen ga halen dan...ben benieuwd haha :-D Ik hoop ook nog in 2009 zwanger te zijn....Maar goed, we zien wel hoe het loopt!

Succes iig ;)

Liefs, Moon

3. jufD

jufD Bekend lid

Mar 10, 2009
    897
    23
    18
    Die pillen heten Multi zwanger worden, je moet alleen wel 2 van die pillen per dag slikken en ze zijn groot!
    Normaal heb ik altijd eerst een paar dagen bruinverlies voor ik ongesteld wordt en dat heb ik deze maand niet gehad, maar of dat nu door die pillen komt weet ik natuurlijk niet.

Ik hoop toch nog wel in dit jaar zwanger te worden, maar jammer genoeg heb ik daar zelf niks over te zeggen. Maar ik blijf heel hard hopen:D

4. Lief

Lief VIP lid

Sep 26, 2007
    5,039
    2,845
    113
    Ik hoop heel hard met je mee! Lijkt me ook super om het met kerst of oud en nieuw aan mn ouders te kunnen vertellen, nog 2 kansen ;)
    Het leek me ook zo leuk om met de feestdagen zwanger te zijn.. gek he, maar als het dan in het voorjaar van 2010 lukt ben je gewoon helemaal niet zwanger met de feestdagen, dat zou ik ergens wel jammer vinden. Niet dat ik het daarvoor zou laten hoor begrijp me niet verkeerd :D Feestdagen met een kleintje lijkt me ook heel speciaal.

Zijn die pillen van die capsules met wat erin? ja he? Ik heb nu nl pillen wat gewoon echt.. pil is, en dan meeegagroot (VSM mama). Nou heb ik nooit moeite met pillen dus het geeft niet, maar slik liever van die capsules.
    Ga ze morgen na mijn werk ff halen.

Zou het bij jou niet daardoor komen dat je ineens zo'n hele korte cyclus had?

5. jufD

jufD Bekend lid

Mar 10, 2009
    897
    23
    18
    Het zijn inderdaad van die capsules met poeder erin. In het begin had ik wat moeite met het doorslikken van die dingen, maar het went heel snel.
    Ik weet niet of mijn cyclus door die pillen zo kort is geworden, in ieder geval is 22 dagen wel heel erg kort! Hoop dat ik gewoon snel een regelmatige normale cyclus krijg.

En zwanger zijn in december lijkt mij ook heel leuk, niet alleen vanwege de feestdagen, maar ook omdat mijn man en ik dan alle 2 jarig zijn. En dat zou toch wel een heel mooi verjaardagscadeau zijn....(ik droom nog even lekker verder:p)

6. Flippo123

Flippo123 Niet meer actief

@Moon25: welom meid! Ik ga duimen voor je dat het dit jaar nog raak mag zijn (en ook voor de rest natuurlijk!!)

@jufD: Heel gek... dit is ook mijn eerste ronde dat ik die pillen van de etos slik... en gisteren op dag 22 van mn cyclus ben ik licht, een beetje rose kleurig vocht gaan verliesen...
    We zullen wel zien wat het wordt!

@Lief: ik weet niet over die cyclussen, maar zoals je weet waren ze bij mij echt te lang met 64 en 47 dagen... maar nu ik die pillen slik... naja lees maar wat ik bij JufD heb geschreven... heel gek!

Naja woensdag naar de gyn... misschien dat die meer duidelijkheid kan geven!

7. Carrie78

Carrie78 Actief lid

Oct 14, 2009
    394
    0
    0
    Hoi!

Volgens de banner kan ik over 10 dagen testen, wat duurt dat nog lang... Komende woensdag gaan we voor een kleine week naar Frankrijk en als we terug zijn kan ik testen.
    Mocht het niet zo zijn dan hoop ik dat ik gauw ongesteld wordt en niet zoals laatste keer dat ik er nog twee zw.sch.testen aan verpruts :p

@Moon25: Welkom! Gezellig dat je erbij bent!

@Miekie84: Heb je nog een leuke verjaardag gehad?

@All: Allemaal met de kerst in verwachting, dat zou toch mooi zijn!
    Duimen duimen duimen :D

8. Lief

Lief VIP lid

Sep 26, 2007
    5,039
    2,845
    113
    @Miekie: succes woensdag bij de gyn, ben benieuwd!
    @Carrie: ow lekker joh even weg, ben je ook afgeleid en als je dan terugkomt mag je al testen!
    @jufd: dat wordt em gewoon in december joh! Ik duim dat je een normale cyclus gaat hebben deze maand (of natuurlijk gewoon zwanger, nog leuker).

@rest: ik heb de etospillen gehaald dus ga vanavond beginnen. Ben heel benieuwd, en ergens ook bang om mn cyclus helemaal in de war te schoppen......
    Vandaag zet ook eindelijk mijn menstruatie door (en hoe :) normaal heb ik helemaal niet zoveel bloedverlies).. pff eerst 3 dagen bruinverlies en koppijn, wat tel ik nu als eerste dag van volgende ronde, vandaag? Dan zou ik een cyclus van 28 gehad hebben, mja dat bruinverlies is ook wel duidelijk dat het dan over is ;)

9. Flippo123

Flippo123 Niet meer actief

@Lief: pfff... balen joh dat je ongi bent geworden.. maarja nieuwe ronde nieuwe kansen toch? Hoop dat je baat hebt bij de pillen van de etos... bij mij lijken ze te werken igg!
    @Carrie: heerlijk zo er even een weekje tussenuit! Geniet er van!! En ik heb een hele leuke verjaardag gehad! Heb van mn man kaartjes voor de musical Marry Poppins gehad die volgend jaar in premiere gaat!!!

Verder gaat het hier lekker... naja lekker... heb last van mn borsten :S dus dat is alles behalve lekker zeg maar....
    het rose kleurige vocht wat ik verloor is gestopt... misschien dus toch geen voorbode van mijn ongi? Zou het misschien dan mn ei zijn geweest? Weet niet of je daar ook dit bij kan hebben...
    Of een innesteling? Naja ik weet het niet...
    Over 2 weken als ik dan niet ongi ben geworden ga ik testen... en misschien als ik het vol kan houden test ik pas over 3 weken ofzo... we zien wel!!

10. jufD

jufD Bekend lid

Mar 10, 2009
    897
    23
    18
    @Carrie, lekker hoor, een weekje op vakantie, dan heb je een beetje afleiding van dat vervelende wachten.
    @Miekie, het zou natuurlijk een innesteling kunnen zijn? Spannend hoor!
    @Lief, veel succes met de pillen, hoop voor je dat ze je cyclus goed doen! En je moet je cyclus tellen vanaf de dag dat je helderrood bloedverlies hebt, dus dat bruin niet meetellen. Een cyclus van 28 dagen is trouwens wel heel mooi!

Ik hoop natuurlijk ook dat wij allemaal een heel mooi kerstcadeau krijgen! Zou toch ook wat zijn, een heel clubje op hetzelfde moment zwanger:D

Verder heb ik nog steeds een beetje rare cyclus, ik zit nu op dag 10 en het bloeden is nog niet gestopt, volgens mij loop ik leeg:$

11. Moon1984

Moon1984 Bekend lid

Oct 25, 2009
    968
    0
    0
    Juridisch Secretaresse
    Limbabwe
    Bedankt allemaal!

Hmmz...zit me ff af te vragen...mn cyclus is nu vrij regelmatig, scheelt af en toe 1 a 2 dagen, maar meer niet...Ik hoop niet dat als ik die etospillen ga slikken ik ineens niet meer regelmatig ben whaha :-D Maar aan de andere kant...als ik jullie er zo over hoor..is het goeie shit ;) Haha ik denk dat ik mijn kruidvatpillen nog even opmaak en dan ff kijk wat ik doe.

Miekie: ik heb geen idee? Ik heb dat nog nooit gehad, maar...misschien een goed teken ;) Ik duim voor j!

Carrie: nog even afwachten dus, irritant altijd he haha.

Lief: mij lijkt het ook super om als kerstcadeautje te zeggen dat ik zwanger ben :D Ik hooop het zo, maarja..moet ik maar niet van uitgaan he. Ik voel nog niks van dat ik ongi moet worden...de 10/11e is mijn NOD in dus ben heeel benieuwd. Heb eigenlijk nergens last van, al dacht ik wel soms wat steekjes in mijn buik te voelen, maarja...of dat ook echt zo is..??? Ik heb besloten om te wachten tot de 12 en als ik dan niet ongi zou zijn, dan testen...In de tussentijd afwachten afwachten....ZUCHT...

Bedankt voor jullie warme welkom en ik duim voor jullie! Let's hope dat we in december allemaal zwanger zijn! :)

Liefs, Moon

12. Carrie78

Carrie78 Actief lid

Oct 14, 2009
    394
    0
    0
    Ja, wachten is ieder geval niet mijn hobby en je lichaam houdt je soms voor de gek...
    Bijvoorbeeld vandaag had ik last van darm-krampen (waar meer vrouwen last van schijnen te hebben in het begin). Maar ik heb helemaal geen innesteling-bloeding gehad (zoals jij misschien wel Miekie! zo klinkt het namelijk wel maar je weet het gewoon niet) en heb geen last van m'n borsten/tepels waarover veel dames 'klagen' als ze denken zwanger te zijn. Dus ik probeer er niet teveel op te rekenen want ergens denk ik dat je het dan gewoon voelt en weet. Ondertussen hoop ik het natuurlijk wel enorm! Behoorlijk irritant 8)

Als ik jullie niet meer 'spreek': succes met alles en tot na mijn week in La Douce France!

13. Lief

Lief VIP lid

Sep 26, 2007
    5,039
    2,845
    113
    Nou.. zelfs ik als nuchtere zeeuw (uh tegenwoordig tukker) voel ineens dingen die op zwangerschap kunnen duiden dus :D Het lijkt me ook dat je wel íets moet voelen.. maar het hoeft natuurlijk helemaal niet he..
    En wachten is echt niks aan! Maar ik heb zelf totaal geen moeite met wachten met testen. Ik koop die dingen gewoon niet tot ik écht ruim over tijd ben en dan lekker in het weekend samen met vriend. Als je echt zwanger bent ben je het een weekje later ook nog wel dus waarom zo vroeg testen ;)

@jufD, wat vervelend dat je zo lang blijft bloeden joh, tis wel even helemaal van slag he? Misschien dat het hierna gewoon helemaal goed komt dat je lijf het nu ff weer goed geprogrammeerd heeft ;) (of wennen aan die etospillen, of slikte je die heel de tijd al, dat ben ik nou even kwijt).
    Ik hou idd het rood maar aan, dan heb ik een cyclus van 28 dagen gehad, klinkt wel mooi ;) Mja ik weet ook wel dat als ik bruinverlies krijg het echt afgelopen is dus eigenlijk is dat maar een beetje raar, maar weet dat ze dat zeggen dus dat doen we dan maar.

@Moon, ben ook bang dat ik ineens ook een cyclus van maar 22 dagen ga krijgen met die pillen.. je leest er ook wel minder positieve verhalen over hoor..maar heb het even afgewogen en ga het toch maar proberen.

14. Moon1984

Moon1984 Bekend lid

Oct 25, 2009
    968
    0
    0
    Juridisch Secretaresse
    Limbabwe
    Hello!

Nou...ik ben nog niet ongesteld...:) Zegt natuurlijk nog helemaal niks...ik probeer dan ook niet te hopen, want ik heb zo nergens last van...Ga er maar van uit dat ik gewoon ongi wordt morgen of iig de komende dagen :( Durf nog niet te hopen iig!

Carrie: bedankt voor je vriendenuitnodiging. Ik hoop dat ik hem goed heb geaccepteerd, maar ik weet het niet zeker. Kun jij dat zien bij jou? Ik snap eerlijk gezegd nog niet zoveel hiervan :-D (zal wel aan mij liggen hahaha). Kei lief iig! Ik lees dat wij op dit moment zowat in het zelfde schuitje zitten...wachten wachten wachten of de ongi komt of niet. Ik duim voor je meid!

LIef: haha ook ik ga niet te vroeg testen. Ik wacht liever gewoon af, al word ik dan ongesteld...dan weet ik het iig en kunnen we een nieuwe ronde ingaan...ik zei de hele tijd de 12e ga ik testen, maar...als ik dan nog niet ongi ben...ik weet het niet Ergens ben ik gewoon bang dat het toch niks is haha wanneer ik dus ga testen als ik niet ongi ben weet ik nog niet, maar...een hele goeie...zoals je zegt...als je zwanger bent...ben je dat na een week of een paar weken ook nog wel hehe that's the spirit hihihi! Tja...die etospillen...ik weet t niet...Ik maak de kruidvatpillen nog op en in de tussentijd hoop ik gewoon dat ik zwanger word, dan heb ik die etospillen ook niet meer nodig haha ;)

JufD: zou inderdaad geweldig zijn als iedereen met kerst zwanger is hier haha! Jeeetje...hoop dat je nog wat bloed overhoudt en dat je niet helemaal leeg loopt :$ Jeetje! Sterkte ermee!

Miekie: spannend voor jou! Afwachten dus! Ennuh..Mary Poppins? Leuk! Gaan mijn vriend en ik in april ook heen!

Nou meiden: succes weer en sterkte!

Liefs, Moon

15. Lief

Lief VIP lid

Sep 26, 2007
    5,039
    2,845
    113
    @Moon: En en en, al getest??
    @Miekie: En hoe was het bij de gyn?
    @Juf: nog altijd ongesteld?

Ik ben dus maar 1 dag ongesteld geweest he! eerst 2,5 dag wat bruin, niet veel. Toen 1 dag flink rood, en nu weer bruin heel weinig.. pff mn cyclus/menstruatie veranderd dus nog wel steeds.

En ik ben moe, hoofdpijn, heel emotioneel, mn hormonen nemen echt een loopje met me.

16. Moon1984

Moon1984 Bekend lid

Oct 25, 2009
    968
    0
    0
    Juridisch Secretaresse
    Limbabwe
    Hello allemaal!

Lief: Balen! Ik heb nog niet getest, ik durf gewoon niet :-D Maar.....ik ben nog niet ongi en voel ook totaal niks van dat het eraan zit te komen...maar ik voel verder ook niks...dus ik weet t niet hoor :( Ik ben bang dat ik toch ongi word een dezer dagen dus...ik durf echt niet te testen haha

Ik durf gewoon niet te hopen...; zoals wel meerderen zeggen...je lichaam kan je aardig vd gek houden :$

En de rest? Alles ok?

Liefs, Moon

17. jufD

jufD Bekend lid

Mar 10, 2009
    897
    23
    18
    Hoi dames,

@Lief, wat raar dat je maar 1 dag ongesteld bent geweest, maar het kan natuurlijk ook een goed teken zijn. Wel vervelend dat je zo een last hebt van je hormonen.

@Moon, nou je houd het wel spannend hoor! Maar ik snap heel goed dat je niet durft te testen, dat zou ik ook niet durven. Ik duim voor je dat het raak is.

@Miekie, hoe was je afspraak bij de gyn? Ik ben benieuwd naar hoe het was en wat hij heeft gedaan!

Nou ik ben gelukkig gestopt met bloeden, begon me al licht in mijn hoofd te voelen:p
    Ik begin te merken dat ik ongeduldig begin te worden, want ik ben er helemaal klaar voor, heb laatst zelfs even naar leuke babykamertjes gekeken! En naderhand voelde ik me zó stom, omdat we die spullen misschien nog lang niet nodig hebben. Maar in mijn hoofd heb ik alles al een keer gekocht:D

18. Lief

Lief VIP lid

Sep 26, 2007
    5,039
    2,845
    113
    Nou spannend Moon! En je wil jezelf in bescherming nemen tegen een teleurstelling.. ik ken het. We gaan gewoon afwachten tot jij of durft te testen of ongesteld wordt ;)

Gelukkig Juf dat het gestopt is, jij hebt mijn deel ongesteldheid erbij gekregen ofzo deze maand haha. Volgende keer gewoon weer ons eigen deel oke? Of nee.. volgende keer niet natuurlijk. Ik ga er eigenlijk nog zo gewoon van uit dat ik weer ongesteld ga worden, gek he :)

En ik heb ook al 10 keer een kamertje ingericht, bekeken wanneer ik daarna wil gaan werken, welk kdv, welke verloskundige, hoe ik het mijn ouders ga vertellen etc etc ;) Heb alleen nog NOOIT spullen in het echt bekeken ofzo, altijd op internet een beetje ronddwalen ;)

Al voel ik me nu ook wel geduldig ofzo, dat hele erge: ikwiletikwiletikwilet is een beetje weg. Komt denk ik omdat ik toch stiekem twijfel of het financieel allemaal wel goedkomt en of het uitkomt met de studies van vriendlief.. Ergens ben ik bang dat dat uitloopt en hij er totaal niet voor mij/kindje kan zijn als ik op het einde loop en het dus zwaar heb en als het kindje geboren is.
    Vriend ziet het allemaal positief in, en zegt: dat komt dan echt wel goed allemaal. Maar ik ben nou eenmaal een stresskipje. En dan denk ik; moet ik toch niet wachten tot we alles supergoed voor elkaar hebben, koophuis, beide fulltime gewerkt hebben een tijdje, flinke spaarrekening etc :(

Mja zoals ik al zei, ik zit op het moment niet helemaal goed in mijn vel dus dan ga ik ook weer over zulke dingen twijfelen en nadenken. Stomme geld altijd ;)

19. jufD

jufD Bekend lid

Mar 10, 2009
    897
    23
    18
    Gek genoeg ga ik er ook nog steeds vanuit dat ik volgende maand weer ongesteld wordt. Toch raar, want ik ben echt wel bewust bezig met het proberen zwanger te worden en toch is dat blijkbaar in mijn hersenen nog niet helemaal aangekomen ofzo, grappig:)

En wat betreft die spulletjes, ik heb ook nog nooit in het echt gekeken. Al zou ik dat stiekem denk ik wel heel leuk vinden! Ik lees ook wel dat sommige mensen al spullen kopen voordat ze zwanger zijn en dat zou ik dus weer niet doen, dan ben ik bang dat ik mezelf gek maak. En nu je het over KDV hebt begin ik daar ook meteen over na te denken, weet namelijk nog helemaal niet wat ik met betrekking tot mijn werk ga doen, 4 dagen werken of 3 dagen werken en welke dagen dan:( Maar omdat ik in Amsterdam woon is het voor mij wel slim om alvast te gaan bedenken wat ik wil, het schijnt dat de wachtlijsten hier zo lang zijn dat je meteen bij een positieve test moet gaan inschrijven:$

Ik kan me voorstellen dat jij je nu druk maakt over de studie van je vriend en geldzaken. Zo een studie kan behoorlijk wat tijd in beslag nemen, en om de zorg van een kindje alleen te dragen lijkt mij ook zwaar.

20. Moon1984

Moon1984 Bekend lid

Oct 25, 2009
    968
    0
    0
    Juridisch Secretaresse
    Limbabwe
    Heyz!

Miekie: hoe was t bij de gyn?

JufD: ja ook ik ga er telkens vanuit dat ik gewoon ongi word...daarom durf ik ook niet te testen :$ Maarja..ik wacht nog tot overmorgen denk ik (en morgen denk ik weer...nee ik wacht nog langer waarschijnlijk whahaha sorry :)) Ook ik heb al heel vaak naar babyspullen gekeken en we weten al precies wat voor babykamertje en spullen we willen whaha erg he!

Lief: Ik ben ook een zeker typje, dus ik kan me voorstellen dat je soms twijfelt ivm de studie van je vriend/geldzaken. Wat dat betreft hebben wij gelukkig wel zekerheid, althans 100% natuurlijk nooit, maar goed. Wij hebben allebei al jaren een fulltime baan en ook al een aantal jaar een koophuis. Wel vraag ik me soms af hoe we alles betalen als ik parttime werk, maar ad andere kant...mensen met een bijstandsuitkering of een niet zo'n goed betaalde baan redden het ook wel...dus waarom wij niet? Denk een kwestie van je leven aanpassen en de tering naar de nering zetten...Ook ik zit nog te twijfelen tussen 3 of 4 dagen werken..ligt eraan of (schoon)ouders willen oppassen...want als je ze elke dag naar het kdv moet brengen kost een hoop geld....wat dat betreft heb ik geluk...mijn zussie werkt op een kinderdagverblijf...dat scheelt; geen wachtlijst, maar helaas...wel gewoon de volle mep betalen haha.

Haha ik houd het zeker spannend, maar testen doe ik echt nog niet...ik wacht gewoon af 8) Maar ik hoop het zoooooooooooooooo:)

Succes meiden!

Liefs, Moon

Share This Page