Gestopt met de pil in juli 2009. Wie nog meer?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door charlene08, 10 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jufD

jufD Bekend lid

10 mrt 2009
    897
    23
    18
    Ik ben gister tante geworden van een gezonde jongen genaamd Jovendric. Hij weegt 4100 gram:$ De vriendin van mijn broertje is 32 uur bezig geweest met de bevalling en uiteindelijk hebben ze hem met een vacuumpomp eruit gehaald. Het arme kind is totaal van voor naar achter uitgescheurd. Niet zo'n fijne bevalling dus, maar ze zijn blij dat hij is geboren.

@Flippo, wat lastig dat zij nu alweer zwanger zijn. Soms lijkt het zo oneerlijk dat het bij de een zo snel achter elkaar lukt en dat anderen er zo lang op moeten wachten. Ik hoop dat deze ronde de iui jullie goed gaat helpen en jij ook blij nieuws mag gaan vertellen.

2. Lief

Lief VIP lid

26 sep 2007
    5.083
    2.900
    113
    Juf, van harte gefeliciteerd!

Hier een kraakwitte test vanmorgen, kon niet witter. Op naar de afspraak 18 mei dus.. Het is dat het een stralende dag is, anders bleef ik even met mn hoofd onder de dekens ;)

Moon kom eens snel met goed nieuws jij!

3. Moon1984

Moon1984 Bekend lid

25 okt 2009
    968
    0
    0
    Juridisch Secretaresse
    Limbabwe
    Juf gefeliciteerd!!! Aj...arme meis...! Maar ze heeft er iets moois voor terug! Hoe is met je broertje? Issie al gewend aan het vaderschap?

Lief balen zeg! Grr, maar je had het gevoel zelf al he? Knuff voor jou meis!!

Flippo: Aj..dat doet pijn. Natuurlijk ben je blij voor ze, maar zij al 3, en 2 in de tijd dat jullie bezig pfft..lijk me echt moeilijk, al is het natuurlijk heel leuk om (vd 5e keer!) oom en tante te worden, maar toch...Dikke knuff!

Hier the same Lief; NIET zwanger. Precies 14dagen na de Pregnyl weer rose...leuk op 1e paasdag!!!! Grrr!! Vandaag nog meer, dus morgen ofzo zal de ongi wel weer doorbreken! Zo vreemd...ik had totaal geen hoop, maar door alles wat ik voelde (of dacht te voelen?) dacht ik dat er misschien toch nog een kansje was. Maar ach, ik was erop voorbereid dus een dezer dagen weer bellen voor ronde 5 met Menopur/Pregnyl........

Heb heerlijke dagen gehad, da's wel lekker vd afleiding! Echt genoten gewoon! En morgen weer aan het werk, blergh!

Liefs Moon

4. Lief

Lief VIP lid

26 sep 2007
    5.083
    2.900
    113
    He getverdemme... waarom lukt t ons nou niet?!

5. jufD

jufD Bekend lid

10 mrt 2009
    897
    23
    18
    @Moon en Lief, balen meiden dat jullie niet zwanger zijn.

Mijn broertje is nog niet gewend aan het vaderschap, maar hij is wel super trots en loopt al over van liefde voor zijn zoontje. Alleen het luiers verschonen moet hij nog oefenen:p Zijn vriendin heeft er nu ook nog koorts bij gekregen dus die mag nog niet uit het ziekenhuis, arme meid.

6. Flippo123

Flippo123 Niet meer actief

@Moon en lief: ongelooflijk balen meiden.... ow wat ga ik voor jullie duimen voor de volgende ronde.... NU ZIJN WIJ EENS AAN DE BEURT!!

@All: Vanmorgen voor de 2e FM geweest.
    Vandaag is het CD 14.
    Ik heb 1 eitje rechts zitten van 12mm.
    Vrijdag weer terug en naar alle waarschijnlijkheid komend weekend IUI-2 dus zal op CD18-19 mijn eitje...
    Misschien voor de volgende ronde eens vragen of ik niet meer moet gaan spuiten omdat dit toch weer bijna een week later is dan normaal de bedoeling is.

Zou wel een mooie herinnering zijn, IUI op koninginnendag en dat t dan zou lukken... maar goed dat zou te mooi zijn om waar te zijn denk ik...

7. Moon1984

Moon1984 Bekend lid

25 okt 2009
    968
    0
    0
    Juridisch Secretaresse
    Limbabwe
    Thnks meiden!!! T begint er steeds meer op te lijken dat t ons niet gegund is :( Maar t MOET toch goedkomen!?!?!

Ik duim v jou flippo!!!!

8. Lief

Lief VIP lid

26 sep 2007
    5.083
    2.900
    113
    Dan gaan we nu maar weer met zn allen voor Flippo duimen he!

En Flippo het is wel een wat langere cyclus maar niet extreem toch? Volgens mij als het binnen de 35 dagen blijft vinden ze het in het ziekenhuis wel prima. Ik vraag me soms ook af of de eitjes wel echt goed zijn als het allemaal zo enorm snel gaat (je leest dat wel eens bij IVF etc.. dat het dan ineens megasnel gaat, dan denk ik; dat kan nooit goed zijn.. in een normale cyclus groeit je eitje ook geen cm per dag).

Maar misschien scheelt het bij jou net wat dagen als het opgehoogd wordt, als jij dat fijn vind moet je dat vooral vragen! Misschien zijn ze het er gewoon mee eens. Al heb je dan weer kans dat je meerdere eitjes hebt, en dat is bij IUI weer niet de bedoeling toch?

Ik zou geen twee eitjes willen eerlijk gezegd als ik aan de IUI zou gaan :)

Ik ga duimen!

9. Moon1984

Moon1984 Bekend lid

25 okt 2009
    968
    0
    0
    Juridisch Secretaresse
    Limbabwe
    Hier ongi weer in volle glorie doorgebroken :-S

Lief en flippo mijn gyn gaat toch v een eitje of evt 2 rond dag 12,13 of 14...iets later maakt ook niet uit natuurlijk maar ik snap je flippo je wilt gewoon eens echt mooie korte cyclussn!

Knuffff

10. Lief

Lief VIP lid

26 sep 2007
    5.083
    2.900
    113
    Ja 14 is natuurlijk dé ideale cyclus :) ik ben natuurlijk een cyclus zonder hormonen gewend, heb bijna nooit voor dag 16 mn eisprong, bij jullie is dat anders nu natuurlijk.

Hier nog geen ongesteldheid gespot.. wel koppijn jippie.

11. Flippo123

@Lief: Naja ik heb normaal mn eitje ergens tussen cd 21 en 35 :p
    Maar goed, een eitje op Cd 18 of 19 zal ook wel goed zijn denk ik... we zien t allemaal wel... eerst eens zien of mn eitje mooi door gegroeid is.
    vandaag een beetje rose gehad, maar komt misschien omdat ik ziek ben ofzo....
    Heb een lichte long en stemband ontsteking.

12. Lief

Lief VIP lid

26 sep 2007
    5.083
    2.900
    113
    Beterschap klinkt niet zo best! En rose moet ook weg... je moet geen rose in het midden van je cyclus kssst. Geef dat maar aan mij.. ik wil juist heeel graag ongesteld worden, dan kan ik verder.

13. Moon1984

Moon1984 Bekend lid

25 okt 2009
    968
    0
    0
    Juridisch Secretaresse
    Limbabwe
    Flippo!! Meid dan heb je t flink te pakken! Doe rustig aan en ziek goed uit! Hmmm dat rosé kan ik ook ff niet plaatsen...

Ik moet vrijdag weer naar de gyn! Wordt weer creatief bedenken hoe ik t moet gaan doen met spuiten... Zaterdag met vrienden Koninginnedag vieren in rdam.. Wordt n latertje denk ik dus dat betekent dat ik m'n spul allemaal mee moet nemen en ergens op n toilet moet spuiten ofzo hmmz naja we zien t wel.

Liefs moon

14. Lief

Lief VIP lid

26 sep 2007
    5.083
    2.900
    113
    Moet dat spul niet in de koelkast moon?

Zucht ik zou willen dat ik naar de gyn mocht..:( duurt nog zo lang bij mij..ik voel me nog best wel rot, het duurt steeds langer voor ik me weer goed voel na zo'n negatieve test... je weer opladen voor de nieuwe ronde vind ik steeds lastiger. Mja ik heb het eerst bruin gespot vanmorgen dus laat maar komen.. zijn we daar ook weer vanaf kunnen we aan ronde 23 (21 met echte kans) beginnen.

15. Moon1984

Moon1984 Bekend lid

25 okt 2009
    968
    0
    0
    Juridisch Secretaresse
    Limbabwe
    Lief ja t blijft klote! Dikke knuff! Hoop dat de ongi nu weer snel doorzet zodat je weer verder kunt!

Menopur hoeft niet in de koelkast lief. De pregnyl wel :) gelukkig hsha anders wist ik echt niettttt hoe ik t moet doen morgen!

16. Flippo123

@All: vanmorgen de 3e fm alweer gehad...
    Eitje was 12mm was is nu 14/15mm en er is een 2e eitje bij gekomen van 12/13mm...
    Zondag weer terug voor fm, dan is het alweer cd19 :S
    Ze willen mn medicatie niet ophogen en daar baal ik echt van, want mijn ervaring leert me, hoe later mn ei komt hoe korter mn lf is... en ik heb geen zin in weer een lf van 7 dagen te hebben!
    Zondag ga ik dus maar eens "zeuren" over mijn lf en dat ik dat niet zie zitten...

17. Lief

Lief VIP lid

26 sep 2007
    5.083
    2.900
    113
    Om utrogestan zeuren! Anders is die hele IUI voor niks! Dat moeten zij toch ook snappen..

18. Moon1984

Moon1984 Bekend lid

25 okt 2009
    968
    0
    0
    Juridisch Secretaresse
    Limbabwe
    Balen flippo! Nu ga je weer mij achterna deze ronde! Niet doen meis... Indd zondag vragen om hogere dosis!

Ik vanav ook weer aan de menopur begonnen! Moet nu de ene dag 1,5ampul en de andere dag 1ampul en woensdag weer terug! Als de eitjes goed groeien dan zo doorgaan en als ze te snel groeien overgaan op 1 ampul maAr als ze te traag groeien dan elke 1,5 ampul! Benieuwd dus weer hoe t deze ronde gaat lopen....

Liefs moon

19. Lief

Lief VIP lid

26 sep 2007
    5.083
    2.900
    113
    Jij gaat altijd zo snel Moon! Het wordt echt tijd dat ik ook zoiets ga krijgen pfff.. ik zit nog maar op dag 1 nu.. nog minimaal een dag of 16 voor ik weer eens een eisprong krijg, blegh ben t wachten meer dan beu. Slaat nergens op natuurlijk want ik heb redelijke cyclussen ;) Maar met de utro kom ik sowieso niet meer onder de 32-34 dagen per cyclus..

Gaan jullie nog wat leuks doen morgen? Wij niet eigenlijk.. gewoon weekend. Volgende week lekker maar 3 dagen werken, 5 en 6 mei is bij ons verplicht vrij.. heel vervelend ;)

20. Lief

Lief VIP lid

26 sep 2007
    5.083
    2.900
    113
    Haha kijk mij nou.. nu ben ik niet alleen maar jaloers op zwangere vrouwen, maar zelf op jullie omdat jullie wel mogen spuiten, slikken, cyclus volgen en iui-en enzo :p

Dat zwangerwillenworden maakt een monster van mij, sorry ;)

Deel Deze Pagina